Valentijnsdag ruzie

14-02-2020 21:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een vriend en het is tussen ons allemaal een beetje ingewikkeld. Het is vandaag ook Valentijnsdag.. maar goed, we hebben dus een lange afstandsrelatie binnen Nederland (Drenthe en Limburg) en we kunnen elkaar dus ook niet heel vaak zien ivm studie, etc.. maar nu heb ik gisteravond problemen gekregen en vanmorgen de haat over die problemen op hem afgereageerd, wat super dom is natuurlijk want het is Valentijnsdag.. ik heb hem niet die liefde kunnen geven en we kunnen vandaag ook niet samen zijn. Het is geen ruzie, maar een leuk gesprek is het ook niet... iemand advies hoe ik het kan oplossen? Het is volledig mijn fout en het is een schat van een jongen..
Alle reacties Link kopieren
Heb je al je excuses gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Op bellen en sorry zeggen?
Alle reacties Link kopieren
'De haat over die problemen' ? Wat is er gebeurd?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alsnog een lief kaartje schrijven waarin je je excuses maakt (geen Valentijnskaart maar een normale).
En verder zorgen dat je dit niet nog eens doet, vooral als jullie elkaar weinig zien en dus veel via de telefoon communiceren.
Drama queens, de grootste afknapper van iedere weldenkende man. Sorry zeggen en nooit meer doen.
Alle reacties Link kopieren
Excuses aanbieden, en big deal dat het valentijnsdag is... Voor mij is het gewoon vrijdag
De haat?

Wut?
Alle reacties Link kopieren
Geen issue maken dat t Valentijnsdag is en beeld bellen en zeggen dat t je spijt?
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Dus jij kreeg gisteravond problemen waar je vriend geen schuld aan had of iets mee te maken had, en vanmorgen heb je hem de volle laag gegeven voor iets waar hij niks aan kon doen? En je hebt nog steeds je excuses niet gemaakt? Hoe ongemanierd ben je?!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Valentijnsdag is toch bedoeld om anoniem iemand te laten weten dat je iemand leuk vindt?

En jullie hebben ruzie, 'fijn' dat het iig niet anoniem is.

Wat heeft Valentijnsdag met jullie relatie er sowieso mee te maken? Ik snap de link ermee niet :whut:
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
14-02-2020 22:01
Valentijnsdag is toch bedoeld om anoniem iemand te laten weten dat je iemand leuk vindt?

En jullie hebben ruzie, 'fijn' dat het iig niet anoniem is.

Wat heeft Valentijnsdag met jullie relatie er sowieso mee te maken? Ik snap de link ermee niet :whut:
Klopt helemaal. Het is inderdaad niet de bedoeling om je eigen man/vrouw/vriend/vriendin van presentjes te voorzien, maar anoniem een aardigheidje te sturen naar iemand waar je in stilte verliefd op bent. Dus ik snap inderdaad de hype niet om bloemen te moeten kopen voor je eigen partner e.d., want dat heeft niks met Valentijn te maken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Dat afreageren van je problemen heeft niets te maken met valentijnsdag. Moet je gewoon nooit doen. En als het wel gebeurt bied je je excuses aan.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
14-02-2020 22:03
Klopt helemaal. Het is inderdaad niet de bedoeling om je eigen man/vrouw/vriend/vriendin van presentjes te voorzien, maar anoniem een aardigheidje te sturen naar iemand waar je in stilte verliefd op bent. Dus ik snap inderdaad de hype niet om bloemen te moeten kopen voor je eigen partner e.d., want dat heeft niks met Valentijn te maken.
Snap ik ook niet. Ik kreeg een tros bananen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
14-02-2020 22:09
Snap ik ook niet. Ik kreeg een tros bananen.
:HA: als je er maar blij mee bent.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
14-02-2020 22:09
Snap ik ook niet. Ik kreeg een tros bananen.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
14-02-2020 22:09
Snap ik ook niet. Ik kreeg een tros bananen.
Ik de belastingaangifte

:biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
14-02-2020 22:03
Klopt helemaal. Het is inderdaad niet de bedoeling om je eigen man/vrouw/vriend/vriendin van presentjes te voorzien, maar anoniem een aardigheidje te sturen naar iemand waar je in stilte verliefd op bent. Dus ik snap inderdaad de hype niet om bloemen te moeten kopen voor je eigen partner e.d., want dat heeft niks met Valentijn te maken.
Eens. Alsof 14 februari de enige dag in het jaar is om je (on)beantwoorde liefde te betuigen. Valentijnsdag is anoniem. Ik snap het gezever ook niet als een man/vrouw niks heeft ontvangen van zijn/haar vaste relatie.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 14-02-2020 22:33
10.86% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Haat afreageren is nooit ok.
Maakt niet uit welke dag het is.


Snel bellen of in de trein stappen en naar hem toe.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig even samen FaceTimen :-D
Alle reacties Link kopieren
Wat betekent haar afreageren precies?
Alle reacties Link kopieren
SanderBeijlevelt schreef:
14-02-2020 22:25
Gezellig even samen FaceTimen :-D
Beter! :biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
lucky82 schreef:
14-02-2020 22:27
Wat betekent haar afreageren precies?
Zich als een heks gedragen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nu misschien een beetje laat, maar ik heb ooit na een ruzie waarin ik me een beetje had aangesteld mijn toenmalige vriend zijn lievelingspizza besteld met een briefje erbij ‘Excuusizza’.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je excuses aanbieden en dan proberen er toch nog een leuke dag van te maken? ... of een andere dag kan ook, succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven