1e date duurt 4 dagen, en nu ontzettend onzeker.

19-03-2020 23:17 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

Ongeveer 3 maanden geleden heb ik een man leren kennen via vrienden. We draaiden lang om elkaar heen via de app, maar maandag hebben we eindelijk een date gehad.

Hij woont ongeveer 1,5 uur bij mij vandaan, en was met de trein naar mij toe gekomen. We hebben een onzettend leuke middag en avond gehad, en hij is blijven slapen. Dinsdagochtend is hij naar huis gegaan, en toen hij vertrok vond ik het heel jammer en miste hem gelijk een beetje.

Een paar uur na zijn vertrek appte hij of hij bij mij kon blijven slapen, hij was bezig met een verhuizing en had de sleutels nog niet ontvangen. Hij kwam dus dinsdag weer terug en is tot vandaag gebleven. Het waren hele gezellige dagen...veel gepraat, gelachen, gegeten. Films gekeken enz. Toen hij vandaag vertrok gaf hij aan mij graag dit weekend weer te willen zien, en dat ik het maar moest laten weten en dan zou hij mijn kant opkomen


Hij heeft vandaag nog niks geappt, ook niet dat hij veilig thuis is ofzo. Ik ben ziek van onzekerheid en bang dat hij mij niet meer wil zien. Ik mis hem nu al, en zou hem het liefst ook appen maar wil niet claimen. Hij heeft namelijk net 4 dagen met mij doorgbracht.

Wat denken jullie, is het normaal dat ik deze man al mis, en wat kan ik doen tegen de onzekerheid
Hoe zit het precies met die anderhalve meter?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch appen en vragen of hij goed is thuis gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Hoax
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal over die verhuizing.
Klinkt heel fout.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
hoe goed ken jij die man?
Voor dat je hem in het ècht ontmoeten?
Heeft hij een eigenhuis?
Zou maar ff uitzoeken of die ( date) niet gewoon een adresje zocht om te kunnen verblijven in de toekomst.

Als je het mij vraagt foute bedoening.
Vast z’n type dat met een smoes zal komen me batterij of telefoon was stuk, of had geen internet of was je telefoon nummer kwijt of dat hij je pas voor de afspraak zou gaan contacten.

Mocht jij er anders over denken go for it!
Dat missen gezond klinkt het niet!
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt meer alsof hij op straat is gezet door zijn huidige vrouw/vriendin en onderdak zocht. En nu alles weer koek en ei is met haar, hij weer thuis mocht komen.

Nu even serieus, waarom heb je dat toegestaan? Hoe goed ken jij hem? Als hij echt aan het verhuizen was, had hij je dit toch kunnen vertellen, in die drie maanden dat je hem leerde kennen of via die vrienden....

Kortom vaag verhaal.
Doet me gelijk denken aan die docu/film dirty John haha.
Maar nee dit hoeven uiteraard niet per se alarmbellen te zijn, het zou best kunnen kloppen. Maar als je het zeker wilt weten, spreek dit weekend of spoedig dan bij hem thuis af. Onder het mom helpen schilderen des noods. Dan kun je eens zien of het allemaal klopt.
Hou altijd je ogen wijd open als je net begint te daten. Met name als het iemand is met wie je geen vrienden deelt bij wie je het kunt controleren.
Hij is VANDAAG vertrokken en heeft VANDAAG nog niet geappt en nu ben je onzeker? Serieus??
pausini schreef:
20-03-2020 00:23
Raar verhaal over die verhuizing.
Klinkt heel fout.

En dit ook ja.
Alle reacties Link kopieren
Hij is aan het verhuizen maar wil morgen al weer bij jou komen? En wie doet zijn verhuis dan intussen?
Social distancing, TO. Zoals het nu helaas even moet.
4 dagen samen doorgebracht en dat allemaal op anderhalve meter afstand natuurlijk...


Zijn verhaal klinkt niet helemaal koosjer. Ik zou zelf in zo'n situatie van verhuizing bij vrienden of familie aankloppen voor overnachting, niet bij een date die je amper kent. Maar goed, wie weet werkt dat bij hem anders en we kunnen er sowieso niet veel over zeggen want wellicht heeft hij een plausibele reden.


Over jouw kant wel; ziek zijn van onzekerheid klinkt niet gezond. Het feit dat je expliciet aangeeft hem niet te willen claimen, geeft al een bepaalde krampachtigheid weer. Kennelijk heb je die neiging dus wel. Terwijl er op zich niks mis mee zou zijn om hem even uit jezelf te appen om te vragen hoe alles loopt.
Loekie12345 schreef:
20-03-2020 01:48
Doet me gelijk denken aan die docu/film dirty John haha.
Maar nee dit hoeven uiteraard niet per se alarmbellen te zijn, het zou best kunnen kloppen. Maar als je het zeker wilt weten, spreek dit weekend of spoedig dan bij hem thuis af. Onder het mom helpen schilderen des noods. Dan kun je eens zien of het allemaal klopt.
Hou altijd je ogen wijd open als je net begint te daten. Met name als het iemand is met wie je geen vrienden deelt bij wie je het kunt controleren.
Volgens mij delen ze die juist wel, aangezien ze elkaar via vrienden hebben leren kennen..
Alle reacties Link kopieren
Pfff....echt chill
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ikBedoelHetGoed schreef:
20-03-2020 05:47
Social distancing, TO. Zoals het nu helaas even moet.
Als je niet samenwoont is die norm wel erg hoog, zeker aangezien het waarschijnlijk maanden gaat duren.
Alle reacties Link kopieren
Hij zei dat je hem moest laten weten of je dit weekend weer af wilde spreken. Heb je dat inmiddels gedaan of zit hij nu ook op jouw bericht te wachten?
Alle reacties Link kopieren
Als hij aan het verhuizen is, heeft hij toch alle vrije tijd nodig om dat te regelen?
Hij is dakloos, heeft een vrouw/vriendin/gezin thuis of er is iets anders wat niet klopt, wat ik je brom.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Ziek van onzekerheid..... :facepalm:

En wat meerderen al zeggen; grote kans dat hij een partner en/of gezin heeft, ik vind het een vaag verhaal.
Ik denk een dakloze met game
Ik denk dat zijn vrouw erachter kwam dat hij met een andere geneukt had. En toen heeft ze hem voor 4 dagen eruit gegooid.

Nu probeert hij de brokken weer te lijmen.
Deze zien we terug in TROS Opgelicht.
Alle reacties Link kopieren
Een man die met de trein reist?
Zo niet sexy...
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Raar verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Heet hij Andre?
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven