Flirt hij met me of is ie gewoon aardig?

24-03-2020 21:43 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een collega waar ik twijfels bij heb qua zijn bedoelingen.

Hij geeft me vaak complimentjes (wat ruik je lekker, staat je goed enz).
Verder ‘pest’ hij me vaak, gaat soms in de weg zitten, waardoor ik hem moet aanraken om er langs te kunnen, raakt mij ook vaak (onschuldig) aan. Maakt vaak oogcontact en lacht dan naar me en zie hem ook soms naar me kijken vanaf een afstandje.

Ik heb het gevoel dat ie met me flirt, maar zou dit ook gewoon aardig gedrag kunnen zijn zonder dat er wat achter zit? Dat ik het gewoon verkeerd interpreteer?
Het geeft me soms een wat ongemakkelijk voel namelijk..
Hij gooit een hengeltje uit en kijkt of je toehapt.
Hij vindt je leuk.

Is het wederzijds?
is het je baas?
Is hij getrouwd?
Alle reacties Link kopieren
Dan zeg je toch gewoon ‘probeer je me nou te versieren’? Aan z’n reactie kan je vast merken of het een grap is of niet.
Alle reacties Link kopieren
Meisjes plagen kusjes vragen.
Ja hij flirt....
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zet ook in op 'ja'.
Als hij met je praat merk je dan ook dat hij het gesprek steeds voort wil zetten?
Mannen die flirten willen vaak langer met je praten dan noodzakelijk is mijn ervaring.
.
Wat vind je van hem?
Lijkt mij een belangrijker vraag.
Het zou mijn manier zijn om mijn interesse te laten zien. Ook die van vrouwen trouwens.

Het enige dat het kan vertroebelen is wanneer jij hem leuk vindt en daardoor de neiging hebt om dingen uit te willen vergroten.

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties.
Alle reacties Link kopieren
We zijn beide vrijgezel. Ik vind het een leuke man, maar weet niet of ik op een kantoor romance zit te wachten ;)
Wat dacht je van het hem gewoon te vragen?
Daar ga je niet dood van hoor ;) en wij kunnen ook niet voor hem denken he....
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
25-03-2020 07:10
Wat dacht je van het hem gewoon te vragen?
Daar ga je niet dood van hoor ;) en wij kunnen ook niet voor hem denken he....
Nee zo’n held ben ik niet....
Wrhoofd schreef:
25-03-2020 07:07
We zijn beide vrijgezel. Ik vind het een leuke man, maar weet niet of ik op een kantoor romance zit te wachten ;)
O, in dat geval gewoon beetje terugflirten. Als hij ballen genoeg heeft maakt hij echt wel een duidelijke move. Als ie geen ballen heeft wil je toch niet met m daten.
Sommige mensen zijn ook gewoon een beetje zo. Doet hij het bij iedereen, of alleen bij jou?
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
25-03-2020 07:43
Sommige mensen zijn ook gewoon een beetje zo. Doet hij het bij iedereen, of alleen bij jou?
Voor zover ik weet niet bij de rest maar die zijn allemaal ook een stuk ouder 😉
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg flirten... geen twijfel. Kijk maar eens wat er gebeurt als je terug flirt 😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven