In de war over zijn uitspraak

25-03-2020 23:14 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na relatiebreuk nieuwe relatie met een man met wie het heerlijk voelt. Zowel fysiek als emotioneel voel ik me aangetrokken. Ook hij geeft vaak complimenten, noemt me mooi, lekker etc. Ik ben het voor hem zegt hij, hij voelt zich nu al supercomfortabel in de relatie en wil mij nog heeeeel lang gelukkig maken zegt hij. Wat hij voor mij voelt is nieuw voor hem. Zonder enorme pieken en dalen maar ontzettend stabiel en volwassen. Hij vindt onze klik uitzonderlijk.

Laatst zei hij 'het voelt als thuiskomen met jou'.
Supermooi compliment! Maar.. Is dit alleen positief of kan het ook betekenen dat het een tikkeltje saai en te vertrouwd is? We hebben nu 5 maanden iets.
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik het beeld van het diepe Merkel decolleté weer voor me.

TO, onzeker zijn kan en mag, maar jullie hebben het al 5 maanden leuk en hij heeft duidelijk aangegeven dat het voor hem voorlopig een blijver is. 100 procent zekerheid ga je toch niet krijgen. Zolang jullie allebei happy zijn.
It-is-joysjuhhh schreef:
26-03-2020 07:53
Nu heb ik het beeld van het diepe Merkel decolleté weer voor me.

Er is ook gewoon een meneer Merkel, hoor.

TO, onzeker zijn kan en mag, maar jullie hebben het al 5 maanden leuk en hij heeft duidelijk aangegeven dat het voor hem voorlopig een blijver is. 100 procent zekerheid ga je toch niet krijgen. Zolang jullie allebei happy zijn.
Precies, zekerheid heb je nooit. Ik vind het heel lief en fijn klinken allemaal.
Wat doe je moeilijk met al dat overanalyseren.

Is 'thuis' voor jou iets positiefs of negatiefs?
Thuiskomen betekent dat hij het gevoel heeft dat hij zijn plek van bestemming bij je heeft gevonden.

Volgens mij moet je echt je best doen om daar nog een negatieve draai aan weten te geven.
Alle reacties Link kopieren
Arme mannen, wat ze ook zeggen, het is altijd fout.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Misschien uitzoeken waar die onzekerheid vandaan komt?
Alle reacties Link kopieren
Kweenie hoor, bij mij zouden alle alarmbellen afgaan.
En nou is het afgelopen!
Odense* schreef:
25-03-2020 23:19
Neee, is alleen maar positief.
Supercompliment.

Niet twijfelen, niet over-analyseren.
Thuis = goed.
Dat!
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
25-03-2020 23:19
Neee, is alleen maar positief.
Supercompliment.

Niet twijfelen, niet over-analyseren.
Thuis = goed.
Eens.
Als ik mij ergens thuis voel, is dat alleen maar positief. Als in, ik mag en kan mijzelf zijn en ik weet dat dát hier oké is, want dit is een veilige en fijne omgeving waar mensen mij accepteren en van mij houden.
Ik snap echt niet hoe je aan zo'n compliment nog een negatieve draai wilt en kunt geven. :nooo:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je zo hard op zoek naar een negatieve kant van complimenten die hij maakt?
Alle reacties Link kopieren
wat menta vraagt
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Lees hier eens

relaties/nieuwe-vriend-supercomfortabel ... ges/458525
Honey, you should see me in a crown
Ja, dit heb ik al eens gelezen.
Eurus schreef:
26-03-2020 09:57
Lees hier eens

relaties/nieuwe-vriend-supercomfortabel ... ges/458525

Ik wilde het net zeggen.

Zelfde verhaal in een ander zelfde jasje
Alle reacties Link kopieren
Ahaaaa

TO, iedereen laat zijn liefde anders zien. Blijkbaar voel jij je meer gewaardeerd, sexyer etc als hij eh... geiler/grover doet? Kleren van je lijf rukt. Met die behoefte is niets mis, maar hij is waarschijnlijk niet het type dat zo omgaat met iemand waarop hij verliefd is. Eigenlijk gaat het dus niet om wat hij denkt en vindt (hij is zeer duidelijk) maar wat jij gaat doen met jouw behoefte. Je zou kunnen aangeven wat jij wil in bed en evt. zelf het initiatief hierin nemen. Het kan zijn dat het wel bij hem past, maar het eng voor hem is (er wordt best veel gehamerd op respect voor vrouwen, heel goed, maar dat kan voorzichtig maken). Het kan ook zijn dat het niet bij hem past, dan moeten jullie schipperen tussen behoeften en zul je moeten kijken of je a. Accepteert dat je op dat gebied minder matcht of b. Zijn jullie toch geen relatiemateriaal.

Als je hier 2 x een topic over opent zal er namelijk toch iets erg dwars zitten bij jou. Is dit hetgene wat je dwars zit?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier verdorie van te dromen dat een kerel dat een keer zegt ;-D hoe presteer je het om hier over in te zitten. Je zou smoorverliefd een glimlach moeten krijgen van oor tot oor als je vriend zoiets zegt.

Ik denk dat je projecteert en dat je zelf twijfelt of het niet 'te saai en vertrouwd' is.
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
26-03-2020 12:51
Ik zit hier verdorie van te dromen dat een kerel dat een keer zegt ;-D hoe presteer je het om hier over in te zitten. Je zou smoorverliefd een glimlach moeten krijgen van oor tot oor als je vriend zoiets zegt.

Ik denk dat je projecteert en dat je zelf twijfelt of het niet 'te saai en vertrouwd' is.

Als je voor meer spanning wilt gaan is die opmerking wellicht wel een afknapper.

Het zou ook kunnen dat als je zelf nog twijfelt of hij de ware is en hij dan zulke dingen roept dan neemt de twijfel alleen nog maar meer toe.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zegt hij toch gewoon; overal waar jij bent, ben ik thuis. :flirting:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ken je hem van de locale curling-vereniging?
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
26-03-2020 13:14
Als je voor meer spanning wilt gaan is die opmerking wellicht wel een afknapper.

Het zou ook kunnen dat als je zelf nog twijfelt of hij de ware is en hij dan zulke dingen roept dan neemt de twijfel alleen nog maar meer toe.
Alsof je geen spanning meer kan hebben als een gozer vertelt dat het als thuis voelt bij je. Ze is er zelf gewoon niet zeker van en projecteert dat op hem / een hele lieve opmerking. Dan moet je niet in een relatie gaan zitten, als zo'n opmerking je niet megablij maakt. Dat zegt wel wat. Ze zijn nog maar 5 mnd samen.
Alle reacties Link kopieren
Zat er een spatie tussen thuis en komen? Dat maakt ook nogal verschil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven