Zwanger van een getrouwde man

01-04-2020 20:22 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad , 6 weken en 3 dagen zwanger, maar werd ook verteld aan me wanneer ik ongeveer zwanger ben geraakt . Ik heb 6 weken terug paar keer gedate met een jonge man , uiteindelijk ook seks mee gehad. Maar toen de verloskundige mij vandaag vertelde wanneer ik zwanger ben geworden , weet ik 100% dat hij de vader van mijn kleine wonder.

Ik dacht ga hem gewoon opzoeken op FB en op internet wat ik over hem achter kan komen voordat ik aan hem vertel dat hij de vader is , maar ik ben dus vandaag achtergekomen dat hij gewoon getrouwd is en een gezin heeft. Ik heb totaal geen gevoelens voor hem, wil hem ook niet in mijn leven hebben ( financieel wil ik ook niks van hem ) Ik ga hem ook niet vertellen dat ik zwanger ben , maar waar ik mee zit is moet zijn vrouw niet weten dat haar man gewoon vreemd gaat ? want ik weet ook dat hij naast mij ook met andere vrouwen contact had ( dat was ook de reden dat ik hem ook niet meer wilde zien )
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Zou het zeker vertellen aan zijn vrouw, deze moet toch weten want haar man uitspookt
Alle reacties Link kopieren
En voor deze prangende vraag over je ‘wondertje’ heb je hier speciaal een account aangemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Normaal zou ik zeggen: niet vertellen.
Maar gezien de situatie zou ik het wel doen. Heftig hoor, een buitenechtelijk kind.
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet doen. Daar win je niks mee, slechts ellende en dat kun je niet gebruiken tijdens je zwangerschap.
Helemaal als je niks van hem wil. Gewoon links laten liggen.
Het feit dat hij het zonder bescherming met meerdere vrouwen doet zou voor mij een reden zijn om het te vertellen. Straks zit ze met een of andere ziekte.
Alle reacties Link kopieren
Dat is een lastige situatie.

Als jij niet wist dat hij getrouwd was, kun jij er niet veel aan doen. Heeft hij jouw, net als zijn vrouw, ook voor de gek gehouden.
Hij is de fout in gegaan en zal toch de verantwoordelijkheid moeten nemen.
Jullie kindje zal ooit wel vragen gaan stellen..
Succes..
A dirty mind is a joy forever
Met 6 weken een echo? Dat is wel heel vroeg.
anoniem_396746 wijzigde dit bericht op 01-04-2020 21:08
14.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sure.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Pff wat een kutsituatie... Ik zou het wel vertellen, vind wel dat zijn vrouw verdient om te weten wat haar man uitspookt. Ik zou het in ieder geval wel willen weten als het mijn vent was.
Alle reacties Link kopieren
Is 6 weken zwanger niet feitelijk maar 4 weken zwanger? Zijn er misschien nog andere kandidaten?
Alle reacties Link kopieren
Mirole schreef:
01-04-2020 21:04
Met 6 weken een echo? Dat is wel heel vroeg.
Ik neem aan dat ze niet wist hoe lang ze zwanger was, vandaar dat ze eerder om een echo terecht kon.
Ik ben ook bij alle zwangerschap op 7 weken geweest, dus zo vreemd is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Laat maar
washetmaarwat wijzigde dit bericht op 01-04-2020 21:16
96.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat je vandaag een echo hebt gehad.. momenteel doen ze namelijk geen vroege echo's meer ivm corona..

Oh trouwens, ik zou zijn vrouw niks vertellen, heb jij helemaal niks mee te maken..
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
01-04-2020 21:01
En voor deze prangende vraag over je ‘wondertje’ heb je hier speciaal een account aangemaakt?
Je moet toch wat als je weken binnen zit. Altijd leuk een reltopic op het VIVA-forum starten.
Alle reacties Link kopieren
Tuinbank schreef:
01-04-2020 21:09
Ik neem aan dat ze niet wist hoe lang ze zwanger was, vandaar dat ze eerder om een echo terecht kon.
Ik ben ook bij alle zwangerschap op 7 weken geweest, dus zo vreemd is het niet.
Maar dat doen ze momenteel niet vanwege corona.
Alle reacties Link kopieren
Sure
Alle reacties Link kopieren
Geleficiteerd met je zwangerschap!

Ik zou het hoe dan ook niet nu zeggen. Niet echt geslaagd om een familie op te blazen tijdens quarantaine. Potentieel zeer schadelijk voor de betrokken kinderen ook.
Ook twijfelachtig of je het überhaupt moet zeggen, waarom zou ze het moeten weten? Als ze erachter komt (Als ze het niet al weet) dan levert het vooral veel ellende op. Waarom zou jij de nare boodschap willen brengen. Echt niet jouw verantwoordelijkheid dus mag je gewoon laten gaan. Het is geen morele verplichting om een ander ’de waarheid’ te vertellen, in tegendeel je kan iemand er onnodig mee schaden. De wereld word er echt niet mooier van als je het verteld en ook niet lelijker als je het niet verteld.

Richt je op de zaken waar jij invloed op hebt! Jouw zwangerschap is echt belangrijker dan andermans relatie.
Alle reacties Link kopieren
Mirole schreef:
01-04-2020 21:04
Met 6 weken een echo? Dat is wel heel vroeg.
Precies ; in combinatie met een nieuwe TO’er.
Laat maar waaien
Alle reacties Link kopieren
Nooit van ballonnetjes gehoord als je met een vreemde man neukt ?

Waar blijft TO trouwens ?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat het belangrijkste om je momenteel druk om te maken, de vraag is of je het de vrouw van de vader wel of niet moet vertellen.
als je er niks mee te maken wilt hebben dan moet je er niks mee doen. maar wat vertel je je kind? die heeft toch het recht om te weten wie zijn vader is? en als je het je kind ooit wilt gaan vertellen dan moet die man het ook weten.

waarom wil je de zwangerschap doorzetten
Alle reacties Link kopieren
Je zit in zo n rare situatie. Zwanger van iemand die je niet kent.
Hij blijkt getrouwd te zijn en een gezin te hebben.

En jij?
Jij maakt je druk of je zijn vrouw moet informeren.........

Dat is echt raar. Klopt gewoon niet.
Had niet in de gaten dat het een 1 april grap was van een forummer die niet komt reageren.
anoniem_394844 wijzigde dit bericht op 01-04-2020 21:49
88.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dus
- 6 weken terug paar keer gedate met een man en seks mee gehad
- pas toen de verloskundige vandaag vertelde wanneer je zwanger bent geworden wist je zeker dat het van deze man moet zijn geweest. Oftewel: er waren meer kandidaten
- de reden dat je deze kandidaat niet meer wilde zien was omdat hij naast jou ook met andere vrouwen contact had... Dat deed je zelf dan toch net zo goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven