Onzekere vrouwen

05-04-2020 20:34 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Het is geen vraag dat ik hier wil stellen, maar eerder iets dat mij is opgevallen het laatste jaar.

Ik ben zelf 25 jaar en val op vrouwen met een hogere leeftijd 35+. Niet voor de kick of door zogezegde trauma's die ik in het verleden zou hebben opgelopen, waardoor ik een moederfiguur zoek. Het is echt omdat ik er op val.

Sinds begin vorig jaar kom ik op tinder ook in contact met zo een vrouwen en moet eerlijk zeggen dat ik al wat heb meegemaakt. Hetgene wat me het meeste opvalt is dat er echt heel veel onzekere vrouwen zijn, terwijl ik dacht dat ouder meer stabiliteit betekende.
Daarnaast heb ik ook echt veel ongelukkige vrouwen ontmoet. Ik heb met redelijk wat vrouwen ook afgesproken en eigenlijk waren dat allemaal vrouwen die bijzonder knap zijn, heel lief zijn maar iedereen was zo onzeker. Online over soms de kleinste dingen, zoals een dialect dat iemand sprak en dacht dat ik daarom niet zou willen afspreken, iemand die dacht dat ze te lelijk zou zijn om met iemand af te spreken, terwijl ze op haar instagram verzoeken kreeg van modebedrijven om model te zijn en nog zoveel meer.

De laatste vrouw begon me de avond voor we gingen afspreken zelfs te bedreigen en te verwijten om de simpele reden dat ik geen rijbewijs heb. later dan mee afgesproken en dat bleek eigenlijk een heel lieve vrouw te zijn, bijzonder knap (iedere man keek naar haar). Ze was zo onzeker over zichzelf, of ze wel goed genoeg zou zijn voor een man, dat ze schrik had.

Die onzekerheden hebben niets met mijn leeftijd te maken, maar hebben deze vrouwen algemeen. Ik merk dat er zoveel onzekere vrouwen zijn.

Ik wil hier geen vraag stellen, maar misschien zijn er veel vrouwen die zich hierin herkennen
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt het over jou dat jij altijd onzekere vrouwen treft?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
jij valt dus op vrouwen die vissen naar complimenten
Alle reacties Link kopieren
Jij wilt graag de redder zijn van onzekere vrouwen, zodat je het gevoel hebt dat je er boven staat.
:rofl: hij wil geen vraag stellen...
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
06-04-2020 08:43
:rofl: hij wil geen vraag stellen...
Hij zoekt bevestiging bij ons van zijn bevindingen:

Feitelijk gezien is dat ook een vraag :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ja, we zijn allemaal heel erg onzeker en we moeten gered worden door iemand die minimaal 15 jaar jonger is dan wij....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het zal allemaal wel mee vallen want ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn van 35+ die vallen op een jongen van 25.
Alle reacties Link kopieren
vrijenblij20220 schreef:
06-04-2020 08:52
Het zal allemaal wel mee vallen want ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn van 35+ die vallen op een jongen van 25.
ach, een toyboy is wel erg in hoor
Alle reacties Link kopieren
Je wil weten of iemand zich hierin herkent, maar je hebt geen vraag? En als iemand zich erin herkent, wat dan?
Goed verhaal.
vrijenblij20220 schreef:
06-04-2020 08:52
Het zal allemaal wel mee vallen want ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn van 35+ die vallen op een jongen van 25.
Mwoah. Waarom niet? Ik ben 36 maar ik zou geen bezwaar hebben tegen iemand van 25.
Niks is zo woest aantrekkelijk als een voetbal nick!

Of moet ik zeggen !kcin labteov nee sla kjilekkertnaa tseow oz si skiN
anoniem_392139 wijzigde dit bericht op 06-04-2020 10:23
40.91% gewijzigd
Bromista schreef:
06-04-2020 10:19
Niks is zo woest aantrekkelijk als een voetbal nick!

Roept beelden op van volwassen mannen die een voetbalshirt met rugnummer van hun held dragen :)
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
06-04-2020 10:22
Roept beelden op van volwassen mannen die een voetbalshirt met rugnummer van hun held dragen :)
sorry beetje OT
maar waarom loopt een deel van mannelijk Nederland ineens in een nep RedBull ("ik ben net Max Verstappen") jas??
kreeg je die ergens bij??
TO had geen vraag dus niks is OT.
Alle reacties Link kopieren
Bromista schreef:
06-04-2020 10:28
TO had geen vraag dus niks is OT.
ik had wel een vraag, wie weet het??
(wellicht iemand die durft toe te geven, dat het vriendje in zo'n jas loopt??) :)
Ik heb geen idee, het was mij nog niet opgevallen (kom minder op straat). Wordt hij niet gesponsord door de Jumbo?
Ik kan geen acties vinden, vrees dat ze ze zelf kopen
anoniem_392139 wijzigde dit bericht op 06-04-2020 10:47
2.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bromista schreef:
06-04-2020 10:39
Ik kan geen acties vinden, vrees dat ze zelf kopen
en dan zijn er mannen die zich afvragen waarom hun vrouw opdroogt
Daar kan geen onzekerheid tegenop (zijn we toch weer beetje OTNET - On The Non Excisting Topic).
Jij valt gewoon op onzekere vrouwen.
Stukje uit OP

Daarnaast heb ik ook echt veel ongelukkige vrouwen ontmoet. Ik heb met redelijk wat vrouwen ook afgesproken en eigenlijk waren dat allemaal vrouwen die bijzonder knap zijn, heel lief zijn maar iedereen was zo onzeker.

Omdat vrouwen tegenwoordig erg snel worden ingeruild door zo'n snotneus van 25 jaar. Dan gaan ze rimpeltjes, grijze haren tellen en de potloodtest doen.
Alle reacties Link kopieren
hm, ik weet het niet zeker
Ik klikte omdat ik dacht dat het de laatste Orpheus was. Over hoe je onzekere vrouwen kon herkennen als prooi of zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven