Ik moet sterk zijn nu, weggaan bij een narcist.

08-04-2020 20:39 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik een topic verwijderen?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-04-2020 23:24
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
95.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je bent zelf de narcist???
Tja, je hebt het grootste gedeelte van je leven zonder hem geleefd en ik neem aan dat je het toen beter had, dus als je dat weer wenst, dan lijkt mij de stap niet zo moeilijk.
Gig83 schreef:
08-04-2020 20:39
ik heb in al deze jaren helemaal niets meer overgehouden geen vriendinnen geen vrienden en geen plek waar ik heen kan gaan en voor mijn gevoel afhankelijk van hem.

Maar ik kan het niet meer , het enige wat ik vraag is de positieve kracht en steun van jullie

Zijn jullie getrouwd?
Hebben jullie kinderen?

Staat de woning alleen op jouw naam, alleen op zijn naam of op jullie beider namen?

Heb je te maken met emotioneel geweld?
Lees de website van Slachtofferhulp goed door.
https://www.slachtofferhulp.nl/gebeurte ... f-blijven/
Morgen om 8:00 kan je hen bellen.
Alle reacties Link kopieren
Wow. Nu al te laat.
TO, je bent helemaal niet herkenbaar.
Duizenden vrouwen zijn hun eigenwaarde kwijt en willen bij hun partner weg.


Wil je dat ik mijn quote verwijder?
Alle reacties Link kopieren
Ach wat flauw. Waarom open je dan een topic?
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
08-04-2020 21:32
Ach wat flauw. Waarom open je dan een topic?
Angst, denk ik. TO: sterkte. En ga!
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Op viva kom je vaker als gemiddeld vrouwen tegen die met narcisten te maken hebben. Hoe zou dat komen?
FlowerBomb19 schreef:
08-04-2020 21:55
Op viva kom je vaker als gemiddeld vrouwen tegen die met narcisten te maken hebben. Hoe zou dat komen?

De gelukkig getrouwde vrouwen zitten samen met hun soul mate een legpuzzel van 1000 stukjes te maken, hun bridgen te oefenen (voor als de bridgeclub weer opent) en de plannen voor de verbouwing te bespreken.
Die zie je hier niet. Totdat manlief met een ander gaat puzzelen en bridgen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je zo bang?
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
08-04-2020 21:55
Op viva kom je vaker als gemiddeld vrouwen tegen die met narcisten te maken hebben. Hoe zou dat komen?

Omdat je hier ook veel vrouwen tegen die door de pil en vaak ook nog én een condoom heen zwanger worden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
08-04-2020 22:03
Omdat je hier ook veel vrouwen tegen die door de pil en vaak ook nog én een condoom heen zwanger worden?

Eigenlijk is het levensgevaarlijk om op het VIVA-forum te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Niet kunnen lezen wat er exact aan de hand is maar nav de titel dan maar. Ik weet niet wat je situatie is, of jullie getrouwd zijn kinderen hebben, hoe lang je samen bent met hem of wat precies de issues zijn. Hoe dan ook ben je blijkbaar niet gelukkig. Ik ga er dan even vanuit dat dit niks te maken heeft met relatie sleur etc, gezien je angsten is het vast serieus. Dan zeg ik overwin je angsten en ga. Of regel dingen alvast. Maak jezelf klaar en sterk voor het beëindigen van dit.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
08-04-2020 21:55
Op viva kom je vaker als gemiddeld vrouwen tegen die met narcisten te maken hebben. Hoe zou dat komen?
Alle exmannen zijn Narcisten, en alle exvrouwen Borderliners, je weet toch
Alle reacties Link kopieren
Wat kan er leuk zijn aan een narcist. Anderen hebben wel wat anders te doen dan bewonderend naar een fake eigenschap te kijken.

Of wil je wel zijn geld maar niet de rest? Tja dan ben je zelf ook niet zo zuiver op de graat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
08-04-2020 21:55
Op viva kom je vaker als dan gemiddeld vrouwen tegen die met narcisten te maken hebben. Hoe zou dat komen?

Misschien omdat de narcisten een vrouw hebben die op Viva schrijft? Of zouden de vrouwen die op Viva schrijven een narcist aantrekken? :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ze is ontzettend bang en ik vind wel dat men haar enigzins serieus kan nemen en niet meteen al een oordeel te hebben.
Blijf in jezelf geloven !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven