Beste vrienden van vriend haten mij

19-04-2020 18:19 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik ben nu iets langer dan een jaar samen met mijn vriend, en ik begin steeds meer tegen zijn vrienden op te zien. Het is namelijk zo dat ze mij echt totaal niet leuk vinden, en daarom heel onaardig tegen mij doen. Zodra ik binnen kom zeggen ze meteen al "oh nee daar is ZIJ weer?! moet dat?" En andere vervelende dingen. Ik vind dit heel lastig. Een jaar geleden toen ik ze ontmoetten was ik niet mezelf, ik had toen problemen en was zenuwachtiger, gestresster en drukker. Nu een tijd later ben ik veel veranderd als persoon en rustiger geworden. Alleen hun lijken dit totaal niet te zien. Ze hebben me nooit gemogen maar ze zeggen zulke onaardige dingen dat ik vaak als ik terug naar huis fiets ervan moet huilen. Ik snap dat je geen beste vrienden hoeft te zijn, maar me steeds uitschelden waar ik bij zit? Ik weet echt niet wat ik ermee aanmoet. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je nog met hem mee? En wat zegt je vriend als ze zo tegen je doen?
Alle reacties Link kopieren
thuis/zware-hersenschudding-en-moeilijk ... #p30902602

Ga eerst daar even fatsoenlijk de mensen bedanken die de moeite hebben genomen op je topic te reageren.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
En waarom zegt je vriend hier niks van?
De mijne zou er bij wijze van spreken de 1e keer meteen op los slaan zodat niemand dat ooit nog in zijn hoofd zou durven te halen.
En waarom zoek je ze dan op?
Lekker alleen afspreken met je vriend voortaan lijkt me toch een stuk beter dan.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt geen probleem met zijn vrienden, je hebt een probleem met je vriend. Iemand die het normaal vindt dat zijn vrienden zijn vriendin zo behandelen moet je gewoon niet als vriend willen.
Creativity is intelligence having fun
justagirly schreef:
19-04-2020 18:21
Hoe oud ben je?
Denk dat dat dé vraag is. Ik denk 14.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dit met jouw vriend bespreken want hij hoort er eigenlijk voor te zorgen dat jij je comfortabel voelt als zijn vrienden in jouw buurt zijn.

Ik zou me in ieder geval doodschamen als ik in jouw vriend zijn schoenen stond en mijn vrienden zo zouden reageren, ik zou boos worden en tegen hun zeggen dat ze zich moeten gedragen. Zo ga je niet met mensen om.

En echte vrienden doen dat ook niet overigens.
"Het is niet de buitenkant die telt, maar de binnenkant"
Alle reacties Link kopieren
strings-attached schreef:
19-04-2020 18:23
Denk dat dat dé vraag is. Ik denk 14.
Zit in de buurt, denk ik ook.
En waarom ben je nog samen met een kerel wiens vrienden niet normaal kunnen doen?

1 keer zou ik dat best willen slikken.
Maar geen heel jaar.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat dat dé vraag is. Ik denk 14.

Ik ben deze maand 18 geworden. Zijn vrienden zijn rond de 20
Ik zou dus echt niet met een man willen zijn die mij laat uitschelden door zijn vrienden. Waarom accepteer je dit? En al ben je een naar mens bij wijze van, ik ken wel meerdere irritante mensen. Die worden echt niet uitgescholden.
Gardenwoman schreef:
19-04-2020 18:46
Denk dat dat dé vraag is. Ik denk 14.

Ik ben deze maand 18 geworden. Zijn vrienden zijn rond de 20
Verspil je tijd niet met zulke losers, en je vriend is net zo'n loser als hij dit toe laat.
Zijn vrienden hoeven niet jouw vrienden te worden. Zegt je vriend er niets over tegen zijn vrienden?
Alle reacties Link kopieren
Zeg je dan niet gewoon; ik vind dat jullie onaardig doen? confronteer je?
Alle reacties Link kopieren
Hij Heeft wel eens gezegd dat ze normaal moeten doen maar zijn vrienden trekken hem niks van hem aan. Ze maken vaak gebruik van hem En laten mijn vriend voor alles betalen als ze afspreken. Ik probeer ze zo min mogelijk te zien maar soms kom je elkaar perongelijk tegen enja
Alle reacties Link kopieren
amai wat een leuke vrienden dat die heeft,.. op alle vlak...lijken mij geen echte vrienden
3 opties:
- Je bijt van je af en zegt dat ze je normaal kunnen behandelen
- Je gaat gewoon niet meer en gaat lekker met je eigen vrienden op stap
- Je dumpt je vriend, want iemand die niet voor je op komt als zijn vrienden je uitschelden is een dikke vette loser
Alle reacties Link kopieren
^ dit

Als je vriend niet voor je opkomt dan geeft hij blijkbaar niet genoeg om je want ik zou toch echt staan te trillen om die "vrienden" eens hartig toe te spreken.
"Het is niet de buitenkant die telt, maar de binnenkant"
Daar zou ik niet meer naartoe gaan. Nouja behalve als ik een kutbui heb en even mensen wil uitschelden, zijn ze prima geschikt voor.
Wel een geluk dan dat je nu in deze periode niet meer met die vrienden samen hoeft te zijn .
Alle reacties Link kopieren
Wellicht heb jij iets geflikt waardoor zij jou niet meer mogen, kan me niet voorstellen dat het alleen maar komt omdat jij een zenuwachtig persoontje was.
Gooi het open, vraag wat hun probleem is zodat je desnoods excuses kunt maken en als ze je gewoon niet mogen zonder reden, dan laat je ze de pest krijgen.
Eurus schreef:
19-04-2020 18:21
thuis/zware-hersenschudding-en-moeilijk ... #p30902602

Ga eerst daar even fatsoenlijk de mensen bedanken die de moeite hebben genomen op je topic te reageren.
Ik quote deze nog even TO. Voor als je hem gemist had.
*2020* schreef:
19-04-2020 19:08
Wel een geluk dan dat je nu in deze periode niet meer met die vrienden samen hoeft te zijn .
Inderdaad ja, niks om je nu druk over te maken lijkt me
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel voor de tips! Ik ga inderdaad eens vragen waarom ze zo doen tegen me en het nog een keer met mn vriend bespreken. Anders is hij inderdaad misschien niet de beste vriend die je kunt hebben nee.
Alle reacties Link kopieren
Gardenwoman schreef:
19-04-2020 19:22
Dankjulliewel voor de tips! Ik ga inderdaad eens vragen waarom ze zo doen tegen me en het nog een keer met mn vriend bespreken. Anders is hij inderdaad misschien niet de beste vriend die je kunt hebben nee.
volgens mij gebruiken ze hem eerder ook als deurmat,... lijken mij geen goede vrienden in alle opzicht en hij zeker niet dat hij het voor u wilt opnemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven