Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Vivi!
Alle reacties Link kopieren
Ik treed even in de voetstappen van Qiyara en heb een nieuw deel aangemaakt, andere hebben we vol gekletst!

Wat ik als laatste las van Attra, vervelend gedrag van hem zeg! Merk je nu ook dat je hem leuker vind dan in eerste instantie had verwacht? Ik zou het nog wel eventjes een dag (of 2) aankijken, wellicht is er iets als hij normaal wel snel reageerde. Anders jammer voor hem pff
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, fijn topic! Ik probeer mee te kletsen... :-)

Ik ben nu 27 en heb nog nooit een relatie gehad en zelfs nog nooit verliefd geweest. Dat begint nu wel langzaam een ding te worden, ik ben er aan toe. Alleen dan moet er wel een potje op mijn deksel passen natuurlijk. Die zoektocht blijkt niet echt gemakkelijk...

1. Ik heb angst om te daten. Inmiddels is de 1e date een feit geweest, geen succes overigens. Al heel wat keren last minute afgezegd, omdat ik bang ben dicht te slaan of het alleen maar over mezelf te hebben.
2. Inmiddels al heel lang op Tinder, maar van een serieuze match is er geen sprake. Als er al sprake is van een match wordt er 9 van de 10x niet gereageerd of zijn de gesprekken verre van serieus te noemen.
3. In mijn omgeving kom ik niet veel mannen tegen: ik werk fulltime op een basisschool en ben geen persoon voor in de kroeg.

Wel wandel ik graag, maar omdat alle evenementen zijn afgelast moet ik het toch vooral hebben van wandelingen alleen en veel mannen van mijn leeftijd vinden wandelen niet echt een toffe hobby.


Kortom, ik ben het wel zat. Tuurlijk komt er vast iemand voorbij en kom ik over de date-angst heen, dan moet er natuurlijk wel iemand zijn om mee te daten.
Alle reacties Link kopieren
Vivi als er iets was, op het werk of zo, dan wist ik dat meteen, dan stuurde hij een berichtje om stoom af te laten. We hebben nu een kleine maand contact, niet reageren deed hij nooit.
Ik wacht niet meer af, iemand die me negeert en in het ongewisse laat terwijl er tussen ons geen verkeerd woord gevallen is wil ik niet. Ik laat hem nog even de kans om te reageren maar straks gaat hij op de blokkeerstand.
Alle reacties Link kopieren
Welkom vrouw92.
Lastig die spanning!! Vooral nu het je te veel tegen houdt, want je hebt er nu last van.

Wat is je angst om te daten? Waar ben je precies bang voor? Wat zou er gebeuren als totaal onbekende X die misschien wel heeeelemaal niet je type is, jou ziet dichtslaan? Of dat je alleen maar praat (heel ander scenario ineens)? Het ergste: hij wil je niet nog een keer zien. Je leven blijft zoals het was eigenlijk, met één avond waar je van kunt denken: teleurstelling, vol zelfverwijt, het wordt nooit wat!!!!...

of... het zien als een stap in de richting van je angst overwinnen en leren van wat er wél gebeurd is. Dat je toch maar gegaan bent en weet dat het met kerel x of y wel of niet leuk is. Wat je smaak in mensen nu eigenlijk is. Dat je toch maar trots mag zijn dat je een kans pakt.
Dat je hartstikke leuk bent als persoon ook al vond diegene misschien van niet.

Ben je bang voor teleurstelling? Dat het je onzeker maakt? Want proberen, leren, vallen en opstaan horen bij het leven. En vooral bij daten!! Garantie op succes is er nooit, maar je valt niet per definitie om als het een keer rot loopt, je kunt het hebben (echt).

Hoe kom je erbij dat mannen van jouw leeftijd niet van wandelen houden? Is een generalisatie en ook nog eens flauwekul, want ik heb de afgelopen 5 jaar vele wandelingen met single mannen gemaakt.
De mannen die niet willen wandelen, die filter je gewoon lekker weg. Of wil je zo graag een man dat je je wensen op iemand, die in elk geval wandelen tolereert, overboord gooit? Hoeft niet hoor. Je wereld lijkt en is nog mannenarm, maar het statistieken zeggen van ongeveer 50 procent van de aardkloot uit mannen bestaat!
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
28-04-2020 17:39
Vivi als er iets was, op het werk of zo, dan wist ik dat meteen, dan stuurde hij een berichtje om stoom af te laten. We hebben nu een kleine maand contact, niet reageren deed hij nooit.
Ik wacht niet meer af, iemand die me negeert en in het ongewisse laat terwijl er tussen ons geen verkeerd woord gevallen is wil ik niet. Ik laat hem nog even de kans om te reageren maar straks gaat hij op de blokkeerstand.

Ik snap je hierin wel hoor, hoe vaker dit gebeurd hoe harder je er ook in word. Zonde!

En tnx voor het openen van het nieuwe topic Vivi!
Alle reacties Link kopieren
@Attraverso: Lastig zeg, misschien is er echt iets waardoor hij even niet kan appen. Maargoed als hij altijd snel reageerde, is dit natuurlijk wel raar. Ik zou het nog even 1 a 2 dagen aankijken en hem dan blokkeren.
Maar wel super vervelend, vooral als je bij hem een goed gevoel had.

@Vrouw92: Ik snap je datingsangst heel goed. Zelf vind ik het ook heel spannend om te daten. Ik ben dan bang voor ongemakkelijke stiltes of dat het totaal niet klikt.
Maar als een man je leuk vindt, dan wil hij heus wel een wandeling met je maken. Vooral in deze tijd wordt dat zoveel gedaan volgens mij. En wil hij dat niet? Dan past hij gewoon niet bij je.
shiverrr wijzigde dit bericht op 28-04-2020 20:26
15.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik ook best wel last van datingsangst.
Ik vind het vaak te dik er bovenop liggen en heb vaak het gevoel dat ik erg geforceerd mijn best moet doen (om leuk gevonden te worden etc).
Ben van mezelf iemand die al best wel onzeker overkomt qua houding en communicatie en ook veel te 'meegaand' is.
Met laatstgenoemde bedoel ik dat ik te graag aardig wil zijn (en gevonden wil worden), wat zich dan uit in pleasegedrag.
Dat is iets wat ik niet wil, maar helaas heb ik er weinig grip op.
De angst dat iemand mij niet mag is op de ene of andere manier vrij groot bij mij.
Wil absoluut geen 'slijmerd' zijn oid en ik moet er ook voor waken dat ik me onderdanig en/of afhankelijk oid opstel.
Daar heb ik in het verleden teveel problemen mee gehad.
In het contact met vrouwen vind ik mezelf verder toch iets te oppervlakkig en te braaf en lievig ook.
Er mist vaak diepgang en van enige intimiteit is geen sprake.
Dit vind ik best wel heel erg gecompliceerd en soms zelfs erg pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
It-is-joysjuhhh schreef:
28-04-2020 17:51
Welkom vrouw92.
Lastig die spanning!! Vooral nu het je te veel tegen houdt, want je hebt er nu last van.

Wat is je angst om te daten? Waar ben je precies bang voor? Wat zou er gebeuren als totaal onbekende X die misschien wel heeeelemaal niet je type is, jou ziet dichtslaan? Of dat je alleen maar praat (heel ander scenario ineens)? Het ergste: hij wil je niet nog een keer zien. Je leven blijft zoals het was eigenlijk, met één avond waar je van kunt denken: teleurstelling, vol zelfverwijt, het wordt nooit wat!!!!...



of... het zien als een stap in de richting van je angst overwinnen en leren van wat er wél gebeurd is. Dat je toch maar gegaan bent en weet dat het met kerel x of y wel of niet leuk is. Wat je smaak in mensen nu eigenlijk is. Dat je toch maar trots mag zijn dat je een kans pakt.
Dat je hartstikke leuk bent als persoon ook al vond diegene misschien van niet.

Ben je bang voor teleurstelling? Dat het je onzeker maakt? Want proberen, leren, vallen en opstaan horen bij het leven. En vooral bij daten!! Garantie op succes is er nooit, maar je valt niet per definitie om als het een keer rot loopt, je kunt het hebben (echt).

Hoe kom je erbij dat mannen van jouw leeftijd niet van wandelen houden? Is een generalisatie en ook nog eens flauwekul, want ik heb de afgelopen 5 jaar vele wandelingen met single mannen gemaakt.
De mannen die niet willen wandelen, die filter je gewoon lekker weg. Of wil je zo graag een man dat je je wensen op iemand, die in elk geval wandelen tolereert, overboord gooit? Hoeft niet hoor. Je wereld lijkt en is nog mannenarm, maar het statistieken zeggen van ongeveer 50 procent van de aardkloot uit mannen bestaat!
Inmiddels denk ik dat als ik iemand tegen zou komen de stap wel makkelijker wordt. Juist omdat ik er nu aan toe ben en wat zekerder over mijzelf ben. De mannen die ik ben tegengekomen/leuk vind houden niet van wandelen, maar dat hoeft niet te betekenen dat die mannen er niet zijn!

Dus ik hoop dat er vanzelf iemand op mijn pad gaat komen... Ik probeer mezelf niet heel erg te pushen, want dat zorgt alleen maar voor teleurstelling.
Alle reacties Link kopieren
It-is-joysjuhhh schreef:
28-04-2020 17:51
Welkom vrouw92.
Lastig die spanning!! Vooral nu het je te veel tegen houdt, want je hebt er nu last van.

Wat is je angst om te daten? Waar ben je precies bang voor? Wat zou er gebeuren als totaal onbekende X die misschien wel heeeelemaal niet je type is, jou ziet dichtslaan? Of dat je alleen maar praat (heel ander scenario ineens)? Het ergste: hij wil je niet nog een keer zien. Je leven blijft zoals het was eigenlijk, met één avond waar je van kunt denken: teleurstelling, vol zelfverwijt, het wordt nooit wat!!!!...



of... het zien als een stap in de richting van je angst overwinnen en leren van wat er wél gebeurd is. Dat je toch maar gegaan bent en weet dat het met kerel x of y wel of niet leuk is. Wat je smaak in mensen nu eigenlijk is. Dat je toch maar trots mag zijn dat je een kans pakt.
Dat je hartstikke leuk bent als persoon ook al vond diegene misschien van niet.

Ben je bang voor teleurstelling? Dat het je onzeker maakt? Want proberen, leren, vallen en opstaan horen bij het leven. En vooral bij daten!! Garantie op succes is er nooit, maar je valt niet per definitie om als het een keer rot loopt, je kunt het hebben (echt).

Hoe kom je erbij dat mannen van jouw leeftijd niet van wandelen houden? Is een generalisatie en ook nog eens flauwekul, want ik heb de afgelopen 5 jaar vele wandelingen met single mannen gemaakt.
De mannen die niet willen wandelen, die filter je gewoon lekker weg. Of wil je zo graag een man dat je je wensen op iemand, die in elk geval wandelen tolereert, overboord gooit? Hoeft niet hoor. Je wereld lijkt en is nog mannenarm, maar het statistieken zeggen van ongeveer 50 procent van de aardkloot uit mannen bestaat!
Oeps, bericht 2x geplaatst!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Tinder er weer vanaf gegooid 😂 ik merk dat ik er meer last van heb dan dat ik er iets uit haal dus dan is het even weer klaar. Lekker rustig zo. Ook geen dates op de planning, hoogstens een keer iets gezellige doen met een vriend die ik via Tinder heb leren kennen. Even weer terug naar mezelf :)
Alle reacties Link kopieren
vrouw-92 schreef:
28-04-2020 17:34
Hallo allemaal, fijn topic! Ik probeer mee te kletsen... :-)

Ik ben nu 27 en heb nog nooit een relatie gehad en zelfs nog nooit verliefd geweest. Dat begint nu wel langzaam een ding te worden, ik ben er aan toe. Alleen dan moet er wel een potje op mijn deksel passen natuurlijk. Die zoektocht blijkt niet echt gemakkelijk...

1. Ik heb angst om te daten. Inmiddels is de 1e date een feit geweest, geen succes overigens. Al heel wat keren last minute afgezegd, omdat ik bang ben dicht te slaan of het alleen maar over mezelf te hebben.
2. Inmiddels al heel lang op Tinder, maar van een serieuze match is er geen sprake. Als er al sprake is van een match wordt er 9 van de 10x niet gereageerd of zijn de gesprekken verre van serieus te noemen.
3. In mijn omgeving kom ik niet veel mannen tegen: ik werk fulltime op een basisschool en ben geen persoon voor in de kroeg.

Wel wandel ik graag, maar omdat alle evenementen zijn afgelast moet ik het toch vooral hebben van wandelingen alleen en veel mannen van mijn leeftijd vinden wandelen niet echt een toffe hobby.


Kortom, ik ben het wel zat. Tuurlijk komt er vast iemand voorbij en kom ik over de date-angst heen, dan moet er natuurlijk wel iemand zijn om mee te daten.
Best wel herkenbaar. Ik ben 32 en heb tot vorige jaar, mijn 31ste dus, nooit een relatie gehad. Vroeger ben ik weleens verliefd geweest, maar dat was nooit wederzijds. Ik werk en sport in een mannenwereld (ben zelf man), dus daardoor ontmoet ik ook niet echt veel vrouwen en uitgaaan is niet mijn ding. Natuurlijk snap ik dat het leuk is als je partner ook zou wandelen, maar als je verschillende hobbies hebt is ook niet zo'n issue. De Nijmeegse heb ik vroeger weleens gelopen, erg leuk. Ik snap dat je baalt dat het niet doorgaat, maar het wordt wel weer beter. Gelukkig is het afgelopen weken wel erg mooi weer geweest om te wandelen.

Je moet echt niet te bang zijn om dicht te slaan. Als de klik er is en je zegt gewoon eerlijk dat je wat gespannen bent, loopt het vanzelf wel los. Als je wat vaker zou daten, denk ik ook wel dat dit minder wordt (ik zelf date ook echt nooit, dus kan niet spreken uit ervaring). Tinder vind ik ook niet echt succesvol en ik vraag mij ook af hoeveel mannen daar echt naar iets serieus op zoek zijn.

Misschien moet je gewoon eens uit je comfortzone treden en je ergens voor opgeven. Ik ben bijvoorbeeld een tijdje terug begonnen met salsadansen; geloof me, ik ben echt niet het type danser en best wel een houten klaas. Toch vond ik het gelijk superleuk. Ik zit daar niet per se om een date te onmoeten of voor de vrouwen (ben echt geen rokkenjager), maar je doet zo toch wat meer sociale contacten op en het is een leuke bezigheid. Verder heb ik mij opgegeven voor First Dates (nog niets van gehoord), maar als je bang bent dicht te slaan, is dat misschien niet zo'n goede optie.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
@vrouw-92, welkom! Daten is ook niet altijd leuk, toen ik na eerste relatie mee begon zag ik er ook erg tegenop (ben 1 jaar jonger dan jij). Er zijn inderdaad teleurstellingen voorbij gekomen, ongemakkelijke momenten en respectloze gasten. Maar ook weer interessante ontmoetingen, leuke gesprekken en passie/intimiteit. Dat je ‘s avonds na een leuke date geen afscheid van elkaar kan nemen, innig zoenen en nagenieten op weg naar huis. Heerlijke avonden om terug aan te denken! En dat overheerst uiteindelijk het negatieve, het is gewoon een kwestie van doen. Op jouw manier natuurlijk, wellicht helpt het om (als je iemand online ontmoet) daar wat langer mee te kletsen, bellen en dan samen wandelen etc. Dat haalt de druk er al behoorlijk af. Ben soms ook wel eens na 1/2 dagen kletsen gelijk met iemand op date geweest, ene kant weet je dan gelijk of er klik is maar andere kant heb ik liever een wat langere aftastfase.

Zelf ben ik een makkelijke kletser en goed in small talk, maar ook veel gekwetst. Zolang jij je grenzen weet en bewaakt kan er niks geks gebeuren.

En mooie post ook van Joysjuhh, het is vallen en opstaan! Maar je leert veel lessen, soms ongevraagd maar wel waardevol.
vivi3338 wijzigde dit bericht op 28-04-2020 21:31
5.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
28-04-2020 17:39
Vivi als er iets was, op het werk of zo, dan wist ik dat meteen, dan stuurde hij een berichtje om stoom af te laten. We hebben nu een kleine maand contact, niet reageren deed hij nooit.
Ik wacht niet meer af, iemand die me negeert en in het ongewisse laat terwijl er tussen ons geen verkeerd woord gevallen is wil ik niet. Ik laat hem nog even de kans om te reageren maar straks gaat hij op de blokkeerstand.
Heel sterk! Had ik soms ook maar wat meer ballen om dat te doen, maar werk eraan 😊 Vooral als zijn gedrag zo sterk afsteekt van hoe hij normaal is, dan klopt er iets niet. En onderbuikgevoel zit altijd goed.. Niet waard verder!
Alle reacties Link kopieren
@vrouw-92, als man vind ik wandelen juist leuk. Vooral nu je alles weer in bloei ziet staan en ook de geuren van de natuur weer ruikt.

Ik zit sinds kort op Tinder, het zal aan mij liggen maar ik heb dus helemaal geen matches. Ben niet bang om te daten, maar daarvoor zul je toch eerst een match moeten hebben haha.

Belangrijk is dat je jezelf bent. Ik (maar ook andere mannen) zullen merken als je nerveus of onzeker bent. Persoonlijk vind ik dat niet erg, ben een prater en als ik daar een dame mee kan helpen om zich wat prettiger te voelen dan doe ik dat graag.

Wat Vivi3338 zegt: het is voor jou misschien beter om eerst een poosje te kletsen met iemand via bijv Whatsapp of een keer te bellen. Dat scheelt al een hoop. Als je je grenzen aangeeft dat je niet heel snel wilt afspreken dan zullen er ongetwijfeld mannen afvallen, maar de leuken zullen geduldig wachten. Ik hoor wel eens van collega's dat mannen soms heel snel willen. Dat is geen wandelen, maar hardlopen :)

Bekijk het vanuit jezelf, doe het rustig aan en blijf ook bij jezelf. Als je je na een tijdje op je gemak voelt dan kun je altijd nog elkaar in het echt ontmoeten.
Zet hem op, Vrouw-92.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ik inderdaad vooral kan leren van 'daten'. Tot nu toe is er in ruim 2 jaar nog geen serieuze match geweest. Daar baal ik vooral van.. Het lijkt alsof er op alle dating apps alleen maar foute mannen zijn. Ook een flink aantal keren dat mannen een foto stuurde die ik niet vertrouwde. Ik doe altijd een check en ik denk dat ik al 10x in de maling ben genomen met zo'n foto. Kortom, ik denk dat ik echt in real life iemand moet ontmoeten.


Salsa dansen heb ik aan gedacht, lijkt me super leuk! Ik denk alleen niet dat mijn schenen/kuiten dat leuk gaan vinden. Maar ik wil zeker over zoiets nadenken. Tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Misschien ook meedoen met bijv een hardloopgroep of andere groepssport (na Corona)?

Wat mij veel leuke contacten (en romances) heeft opgeleverd zijn de internationale groepsreizen geweest. Echt fantastisch, ik ga altijd met een organisatie gericht op 20-30’s vanuit de hele wereld en geweldige herinneringen. Nu waren de liefdes niet altijd handig (oa uit Nieuw-Zeeland en Canada), maar op dat moment heel leuk en waardevolle vriendschappen. Zodra het kan dan ga ik weer, waarschijnlijk Israël/Jordanië 🙂
Alle reacties Link kopieren
Jaa, groepsreizen heb ik ook al een paar keer gedaan! Wel binnen Europa, maar dat is zeker een aanrader. Maar ook hier: geen matchmade in heaven, haha. En ik ben blij als de sportschool weer open gaat straks!
Alle reacties Link kopieren
vrouw-92 schreef:
29-04-2020 13:40
Ik hoop dat ik inderdaad vooral kan leren van 'daten'. Tot nu toe is er in ruim 2 jaar nog geen serieuze match geweest. Daar baal ik vooral van.. Het lijkt alsof er op alle dating apps alleen maar foute mannen zijn. Ook een flink aantal keren dat mannen een foto stuurde die ik niet vertrouwde. Ik doe altijd een check en ik denk dat ik al 10x in de maling ben genomen met zo'n foto. Kortom, ik denk dat ik echt in real life iemand moet ontmoeten.


Salsa dansen heb ik aan gedacht, lijkt me super leuk! Ik denk alleen niet dat mijn schenen/kuiten dat leuk gaan vinden. Maar ik wil zeker over zoiets nadenken. Tips zijn welkom!
IRL is inderdaad beter, maar dan moet je wel wat nieuwe mensen leren kennen en ontmoeten. Zeker nu is dat lastig, maar dat komt wel weer.

Ik ben ook een paar keer op een singlereis meegeweest; dat was erg leuk, maar resulteerde niet in een date of match.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag met jullie mee willen schrijven.

Ik ben begin 30 en ik ben nu sinds een half jaar single, na een relatie van 4 jaar. Het heeft even geduurd voordat ik over mijn liefdesverdriet heen was en alles weer op de rails had, maar sinds een tijdje voel ik me weer goed. Ik heb een fijne vakantie gehad begin dit jaar. Dat heeft me heel goed gedaan. En mijn voornemen was ook om me aan te melden voor salsa les en de sportschool, vaker te gaan zwemmen en weer na festivals, etc. te gaan. (Al deze hobby’s heb ik laten liggen tijdens mijn relatie met mijn ex). Helaas gaan al deze dingen nu niet door.

Ik herken het wel, de angst om te daten. Ik had het ook. Nu heb ik vorige week 2 dates gehad. Beide gewandeld. En eigenlijk was ik op het moment van de dates helemaal niet zenuwachtig. De dates liepen goed. We hadden leuke gesprekken, maar bij beide mannen voelde ik geen klik.

Wat ik ook heel lastig vind... Ik val op een bepaald type man, die vaak niet altijd trouw zijn of een ander toekomstbeeld voor ogen hebben. Deze mannen (voor zover je dat natuurlijk kan zien) geef ik nu geen like of (als ik ze wel een like heb gegeven en ik kom er later achter dat ze zo zijn) spreek ik er niet mee af. Ik “like” dus niet altijd mannen die ik aantrekkelijk vind, maar ik hoop dat een leuk, respectvol gesprek mij wel een “klik” kan geven. Snappen jullie nog wat ik bedoel?
De matches waarmee ik vorige week heb afgesproken, waren niet super aantrekkelijk en in eerste instantie niet de mannen waar ik op zou vallen, maar dat waren wel mannen waarmee ik een goed gesprek had en die respectvol met mij om gingen. Maar een echte klik voelde ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh ik heb ook weer wat idioots..
Had tinder weer geinstalleerd, leuke match, 2 uren gebeld op 1 avond. Vraagt me de volgende dag meteen om bij hem film te kijken. Is tegen mijn principes en iets met corona dus nee. Krijg ik vandaag de opmerking dat ie maar zn buurmeisje heeft uitgenodigd die avond en verder gegaan is.
Soms vraag ik me toch echt af of er ook nog mannen met fatsoen zijn. Heeft uiteraard meteen een ok doei ontvangen en zn nummer is verwijderd, maar ben oprecht even verbaasd...
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
29-04-2020 16:58
Ohhhh ik heb ook weer wat idioots..
Had tinder weer geinstalleerd, leuke match, 2 uren gebeld op 1 avond. Vraagt me de volgende dag meteen om bij hem film te kijken. Is tegen mijn principes en iets met corona dus nee. Krijg ik vandaag de opmerking dat ie maar zn buurmeisje heeft uitgenodigd die avond en verder gegaan is.
Soms vraag ik me toch echt af of er ook nog mannen met fatsoen zijn. Heeft uiteraard meteen een ok doei ontvangen en zn nummer is verwijderd, maar ben oprecht even verbaasd...
Veel mannen zijn best klootzakken, maar er bestaan gelukkig nog wel fatsoenlijke mannen.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
29-04-2020 16:58
Ohhhh ik heb ook weer wat idioots..
Had tinder weer geinstalleerd, leuke match, 2 uren gebeld op 1 avond. Vraagt me de volgende dag meteen om bij hem film te kijken. Is tegen mijn principes en iets met corona dus nee. Krijg ik vandaag de opmerking dat ie maar zn buurmeisje heeft uitgenodigd die avond en verder gegaan is.
Soms vraag ik me toch echt af of er ook nog mannen met fatsoen zijn. Heeft uiteraard meteen een ok doei ontvangen en zn nummer is verwijderd, maar ben oprecht even verbaasd...
@Sabbieehhhh, ik verbaas me er wel eens over waarom mannen zo doen. Ben zelf man, maar ik herken dat gekke gedrag niet. Ik weet niet hoe oud jij bent en hoe oud hij is maar het klinkt wel erg kinderachtig. Dus als jij niet wilt dan vraagt hij zijn buurmeisje? Lijkt me eerder een smoes want waarom had hij haar dan niet eerder gevraagd?

Ik wacht nog op mijn eerste match (3 weken Tinder). Heb het idee dat er iets met mijn profiel is. Dat ik niet zichtbaar ben ofzo. Heb even Gold geprobeerd en ook daar zie ik geen likes. Of het komt door de corona of ik ben super lelijk of dat ik in minder bevolkt gebied woon (regio Zwolle), maar geen matches vind ik vreemd.
Ik mis de leuke gesprekken wel, juist in Corona-tijd kun je elkaar zo ook beter leren kennen en later eens afspreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven