Weinig aantrekkingskracht na 3 dates verder gaan?

20-05-2020 13:38 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb nu een maand contact met een leuke man, 3 dates gehad ( en vanavond 4e) op alle dates is er eigenlijk nog niks gebeurd, en ik merk dat ik wel aantrekkingskracht mis. Ik weet gewoon niet of hij het is qua uiterlijk/ fysieke aantrekkingskracht. vind het heel jammer en zonde, want we zitten wel op 1 lijn qua toekomst, visie en denken en kunnen wel goed overweg met elkaar.

Soms twijfel ik, of hij mij wel aantrekkelijk vind...gister een spel gedaan met vragen naar elkaar en toen kwam de vraag “ voel je aantrekking” en daarop zei hij “ ja, heb je wel in de spiegel gekeken, je bent een hele mooie vrouw “. Maar er zijn nooit persoonlijke complimenten het is allemaal zo algemeen. Heel raar dat hij mij nog steeds niet heeft gezoend. Op de bank zitten we ver uit elkaar enz

Ik twijfel enorm, hij wil steeds afspreken gister en vandaag weer, dus hij zal best interesse hebben maar ik kan de “vonk” niet forceren. Wat denken jullie? Vandaag nog gaan en kijken wat er gebeurd als we zoenen ?
Alle reacties Link kopieren
maar jij vindt hem niet aantrekkelijk, dan maakt het toch niet uit, wat hij van jou vindt?? de klik is er niet

(of ik het een ego-dingetje?)
Als je er geen natte of harde plasser van krijgt, is het vriendschap.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook vriendschappelijk verder gaan. Als je goed overweg kunt maar geen fysieke klik hebt kun je wel gezellige dingen doen.
Alle reacties Link kopieren
Heel raar dat hij mij nog steeds niet heeft gezoend. Op de bank zitten we ver uit elkaar enz

Volgens mij heerst er iets de laatste tijd?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
waar gaat het nu precies om? voel jij zelf geen aantrekkingskracht of twijfel je of hij jou wel aantrekkelijk vind alleen omdat hij je de eerste 3 dates niet heeft besprongen?
Als jij niet tot hem aangetrokken bent, waarom dan verder gaan met daten?
Wil je het nog een kans geven: zoen hem dan gewoon eens en kijk wat er gebeurt.
himalaya schreef:
20-05-2020 14:02
Volgens mij heerst er iets de laatste tijd?
:kneel:
#Metoo of corona?
Ja en hij blijft ook zo'n 1,5 meter bij me vandaan op de bank. Heel raar.
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 20-05-2020 14:08
4.78% gewijzigd
Wellicht doet hij dit expres niet vanwege een niet nader te noemen virus? En als jij het niet voelt maakt het weinig uit toch? Je gaat toch niet aan iets beginnen als jij die klik niet voelt?

Dus waarom ga je weer op date, dat moet je jezelf afvragen. Aandacht is leuk, maar wees wel eerlijk voordat hij andere verwachtingen krijgt.
Jij mist aantrekkingskracht. Heb je ook gemist dat er nog heel veel meer vrijgezelle mannen zijn? Deze man hoeft het toch niet te worden? Ik vind het al bijzonder dat je drie dates hebt gehad. Aantrekkingskracht merk je toch al bij date 1?
Alle reacties Link kopieren
Vond je hem ooit aantrekkelijk?
Als nooit, waarom vind je het heel raar dat hij je nog niet zoende?
Zou je hem aantrekkelijker vinden als hij specifiekere complimenten geeft?
Misschien is hij (nog (wat)) gereserveerd. Het hoeft niet per se klaar te zijn toch? Of mis ik iets/mist er iets?
Plopper schreef:
20-05-2020 13:56
Als je er geen natte of harde plasser van krijgt, is het vriendschap.
Hahahaha, plat gezegd komt het hier wel op neer eigenlijk.

Wat wil je zelf?
Soms is die drempel om te gaan zoenen gewoon heel groot. Op het ene moment ben je aan het praten over je postzegelverzameling en probeer dan maar eens het juiste moment te vinden om tot zoenen over te gaan.

Ga zelf gewoon heel dicht naast hem zitten, dan gebeurt er vast wel wat. Als je dat wil natuurlijk want als jíj hem niet aantrekkelijk vindt houdt alles op.
Alle reacties Link kopieren
Nou op om de vragen te reageren beiden. Ik twijfel of hij mij ( oprecht ) aantrekkelijk vind. Ik heb een foto van zijn ex gezien en dat is een donkere vrouw ( negerin) en ik ben een halfbloedje - half nl en half Spaans en licht getint. Die vrouw was best wel ordinair qua Kledingstijl ( veel bloot en nep borsten denk ik) en ik heb wat meer klasse ( representatief maar wel heel vrouwelijk)

Ik twijfelde eerst aan zijn manier van kleding, gisteren was dat al een heel stuk beter en eigenlijk best leuk, maar ik voel het nog steeds niet 100% het gaat op en neer.

Maar hij haalt echt het beste in mij naar boven. Dat merk ik mentaal heel erg, daarom wil ik het zo graag

Gisteren tijdens een wandeling struikelde ik bijna, en toen hield hij me even vast, en dat voelde wel heel goed, dus misschien voelt het heel anders als we intiem zijn. Geen idee nog
kikilove schreef:
20-05-2020 14:31
Nou op om de vragen te reageren beiden. Ik twijfel of hij mij ( oprecht ) aantrekkelijk vind. Ik heb een foto van zijn ex gezien en dat is een donkere vrouw ( negerin) en ik ben een halfbloedje - half nl en half Spaans en licht getint. Die vrouw was best wel ordinair qua Kledingstijl ( veel bloot en nep borsten denk ik) en ik heb wat meer klasse ( representatief maar wel heel vrouwelijk)

Ik twijfelde eerst aan zijn manier van kleding, gisteren was dat al een heel stuk beter en eigenlijk best leuk, maar ik voel het nog steeds niet 100% het gaat op en neer.

Maar hij haalt echt het beste in mij naar boven. Dat merk ik mentaal heel erg, daarom wil ik het zo graag
Maar wat wil jij nou? Vind je hem aantrekkelijk of wil je een relatie met hem omdat hij een "goede catch" is?
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 14:31
Nou op om de vragen te reageren beiden. Ik twijfel of hij mij ( oprecht ) aantrekkelijk vind. Ik heb een foto van zijn ex gezien en dat is een donkere vrouw ( negerin) en ik ben een halfbloedje - half nl en half Spaans en licht getint. Die vrouw was best wel ordinair qua Kledingstijl ( veel bloot en nep borsten denk ik) en ik heb wat meer klasse ( representatief maar wel heel vrouwelijk)

Ik twijfelde eerst aan zijn manier van kleding, gisteren was dat al een heel stuk beter en eigenlijk best leuk, maar ik voel het nog steeds niet 100% het gaat op en neer.

Maar hij haalt echt het beste in mij naar boven. Dat merk ik mentaal heel erg, daarom wil ik het zo graag


Nou, klasse hoor :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
20-05-2020 14:34
Maar wat wil jij nou? Vind je hem aantrekkelijk of wil je een relatie met hem omdat hij een "goede catch" is?
Ik weet nog niet of ik hem aantrekkelijk vind. Soms wel en andere keren denk ik “ uhm nee”
kikilove schreef:
20-05-2020 14:31
Nou op om de vragen te reageren beiden. Ik twijfel of hij mij ( oprecht ) aantrekkelijk vind. Ik heb een foto van zijn ex gezien en dat is een donkere vrouw ( negerin) en ik ben een halfbloedje - half nl en half Spaans en licht getint. Die vrouw was best wel ordinair qua Kledingstijl ( veel bloot en nep borsten denk ik) en ik heb wat meer klasse ( representatief maar wel heel vrouwelijk)

Ik twijfelde eerst aan zijn manier van kleding, gisteren was dat al een heel stuk beter en eigenlijk best leuk, maar ik voel het nog steeds niet 100% het gaat op en neer.

Maar hij haalt echt het beste in mij naar boven. Dat merk ik mentaal heel erg, daarom wil ik het zo graag

Gisteren tijdens een wandeling struikelde ik bijna, en toen hield hij me even vast, en dat voelde wel heel goed, dus misschien voelt het heel anders als we intiem zijn. Geen idee nog
Misschien is zij wel zijn ex omdat hij haar net wat te ordinair vond. Het is overigens zelden een goed idee om naar exen te kijken. Maar dat terzijde.

Verder: ook jij kan toenadering zoeken. Misschien is hij verlegen, beetje onervaren. Niet iedere man date iedere week een nieuwe vrouw, waardoor hij precies weet hoe je dit soepel inzet.

En als het dan nog steeds niet goed voelt, dan ook eerlijk zijn tegen jezelf. Soms is het er gewoon niet. Dan komt het ook later niet meer.
Alle reacties Link kopieren
dussss je wil dat hij jou heel graag wil, dat uitspreekt, dat laat weten
En op basis daarvan, bepaal jij of jij hem leuk vindt??

ben je bang om afgewezen te worden? is dat het??
vaak gekwetst?
Ja, want zo over andere vrouwen spreken is bijzonder classy natuurlijk. :facepalm:

En wat maakt het uit of hij jou aantrekkelijk vindt? Jij zegt duidelijk dat er geen aantrekkingskracht is.
kikilove schreef:
20-05-2020 14:35
Ik weet nog niet of ik hem aantrekkelijk vind. Soms wel en andere keren denk ik “ uhm nee”
Zoen hem en kijk wat je voelt.
kikilove schreef:
20-05-2020 14:35
Ik weet nog niet of ik hem aantrekkelijk vind. Soms wel en andere keren denk ik “ uhm nee”
Dat is vaak niet een kwestie van weten maar van voelen toch?
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
20-05-2020 14:40
Zoen hem en kijk wat je voelt.
dit ga ik vanavond dan proberen, ik denk bij elke dag ok dit keer echt, maar dan is er de aanleiding niet toe. ben meestal wat meer mannen gewend die juist te snel willen
kikilove schreef:
20-05-2020 14:46
dit ga ik vanavond dan proberen, ik denk bij elke dag ok dit keer echt, maar dan is er de aanleiding niet toe. ben meestal wat meer mannen gewend die juist te snel willen
Die gasten verpesten het altijd voor de rest.
Blankepit schreef:
20-05-2020 14:49
Die gasten verpesten het altijd voor de rest.
Ik ken eigenlijk weinig vrouwen die liever een terughoudende man hebben dan een doortastende man. Mits grenzen respecterend natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven