Weinig aantrekkingskracht na 3 dates verder gaan?

20-05-2020 13:38 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb nu een maand contact met een leuke man, 3 dates gehad ( en vanavond 4e) op alle dates is er eigenlijk nog niks gebeurd, en ik merk dat ik wel aantrekkingskracht mis. Ik weet gewoon niet of hij het is qua uiterlijk/ fysieke aantrekkingskracht. vind het heel jammer en zonde, want we zitten wel op 1 lijn qua toekomst, visie en denken en kunnen wel goed overweg met elkaar.

Soms twijfel ik, of hij mij wel aantrekkelijk vind...gister een spel gedaan met vragen naar elkaar en toen kwam de vraag “ voel je aantrekking” en daarop zei hij “ ja, heb je wel in de spiegel gekeken, je bent een hele mooie vrouw “. Maar er zijn nooit persoonlijke complimenten het is allemaal zo algemeen. Heel raar dat hij mij nog steeds niet heeft gezoend. Op de bank zitten we ver uit elkaar enz

Ik twijfel enorm, hij wil steeds afspreken gister en vandaag weer, dus hij zal best interesse hebben maar ik kan de “vonk” niet forceren. Wat denken jullie? Vandaag nog gaan en kijken wat er gebeurd als we zoenen ?
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 14:35
Ik weet nog niet of ik hem aantrekkelijk vind. Soms wel en andere keren denk ik “ uhm nee”
Dit wordt hem niet...
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 14:46
dit ga ik vanavond dan proberen, ik denk bij elke dag ok dit keer echt, maar dan is er de aanleiding niet toe. ben meestal wat meer mannen gewend die juist te snel willen
Hij voelt misschien dat je hem totaal niet aantrekkelijk vindt.
Sjaantje37 schreef:
20-05-2020 14:57
Dit wordt hem niet...
Jawel, ze gaat hem zoenen vanavond en wij horen morgen hier het resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Echte klasse.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
20-05-2020 14:58
Hij voelt misschien dat je hem totaal niet aantrekkelijk vindt.
en dat zoent ze hem, en snapt hij er niks meer van

dat soort vrouwen verpest het :)
Eigenlijk hou je 'm dus gewoon aan het lijntje, TO.
lilalinda schreef:
20-05-2020 15:18
en dat zoent ze hem, en snapt hij er niks meer van

dat soort vrouwen verpest het :)
Nou ja, ik snap hem ook niet. Ofwel je hebt zoiets van dat je de vrouw in kwestie niet zo aantrekkelijk vindt en dan weet je toch wel genoeg, ofwel je gaat toch op zijn minst zoenen op een eerste date. Lijkt mij dan.
DS1971 schreef:
20-05-2020 15:51
Nou ja, ik snap hem ook niet. Ofwel je hebt zoiets van dat je de vrouw in kwestie niet zo aantrekkelijk vindt en dan weet je toch wel genoeg, ofwel je gaat toch op zijn minst zoenen op een eerste date. Lijkt mij dan.
Op de eerste date al? Op z'n minst?
Dit wordt niks, je vindt m niet leuk
Blankepit schreef:
20-05-2020 15:57
Op de eerste date al? Op z'n minst?
Nou, inderdaad. Ik heb vaker niet dan wel gezoend op een eerste date. Een tweede date zonder zoenen kan ook nog best. Vanaf de derde zou er toch wel wat moeten gebeuren qua intimiteit, hoewel dat niet eens zoenen hoeft te zijn. Ik denk wel dat je aantrekkingskracht zou moeten voelen vanaf het begin, maar dat hoef je niet per se gelijk in daden om te zetten lijkt me.

Maar als je zo twijfelt en het lang vindt duren, waarom neem je dan zelf niet het initiatief? Misschien is er onverwacht toch een fysieke match, je weet maar nooit.
Alle reacties Link kopieren
Het is 2020. Het woord "negerin" gebruiken we niet meer (en met goede regen) en de man hoeft niet de eerste move meer te maken. Toon zelf het iniatief.
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 14:46
dit ga ik vanavond dan proberen, ik denk bij elke dag ok dit keer echt, maar dan is er de aanleiding niet toe. ben meestal wat meer mannen gewend die juist te snel willen
Knap. Zoenen op anderhalve meter afstand van elkaar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 14:31
Nou op om de vragen te reageren beiden. Ik twijfel of hij mij ( oprecht ) aantrekkelijk vind. Ik heb een foto van zijn ex gezien en dat is een donkere vrouw ( negerin) en ik ben een halfbloedje - half nl en half Spaans en licht getint. Die vrouw was best wel ordinair qua Kledingstijl ( veel bloot en nep borsten denk ik) en ik heb wat meer klasse ( representatief maar wel heel vrouwelijk)

Ik twijfelde eerst aan zijn manier van kleding, gisteren was dat al een heel stuk beter en eigenlijk best leuk, maar ik voel het nog steeds niet 100% het gaat op en neer.

Maar hij haalt echt het beste in mij naar boven. Dat merk ik mentaal heel erg, daarom wil ik het zo graag

Gisteren tijdens een wandeling struikelde ik bijna, en toen hield hij me even vast, en dat voelde wel heel goed, dus misschien voelt het heel anders als we intiem zijn. Geen idee nog
Dus met nepborsten ben je ordinair? Ok bedankt.
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 14:35
Ik weet nog niet of ik hem aantrekkelijk vind. Soms wel en andere keren denk ik “ uhm nee”
Ik denk dat je hem vooral aantrekkelijk vind op de momenten waarop je denkt dat hij jou heel erg aantrekkelijk vind. En dat je vooral op zoek bent naar een bewonderaar.

kikilove schreef:
20-05-2020 14:31
Maar hij haalt echt het beste in mij naar boven. Dat merk ik mentaal heel erg, daarom wil ik het zo graag
Nou ja zeg, na 3 dates, wat overdreven, wat haalt hij allemaal naar boven dan? Ga lekker zelf het beste in jezelf naar boven halen.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_393038 wijzigde dit bericht op 20-05-2020 17:25
99.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_393038 wijzigde dit bericht op 20-05-2020 17:26
99.51% gewijzigd
Moezewoes schreef:
20-05-2020 17:22
Ik denk dat je hem vooral aantrekkelijk vind op de momenten waarop je denkt dat hij jou heel erg aantrekkelijk vind. En dat je vooral op zoek bent naar een bewonderaar.




Nou ja zeg, na 3 dates, wat overdreven, wat haalt hij allemaal naar boven dan? Ga lekker zelf het beste in jezelf naar boven halen.
Misschien haalt ze wel niks bij hem naar boven.

*if you know what I mean*
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
20-05-2020 15:57
Op de eerste date al? Op z'n minst?
Jep ik ook hoor
Behalve bij geen aantrekkingskracht, maar dan ga ik niet nog 3 dates plannen
Alle reacties Link kopieren
Moezewoes schreef:
20-05-2020 17:22





Nou ja zeg, na 3 dates, wat overdreven, wat haalt hij allemaal naar boven dan?


Misschien is er weinig naar boven te halen.
Misschien neemt hij de anderhalve meter wel serieus
Ab_Normaal schreef:
20-05-2020 17:28
Misschien neemt hij de anderhalve meter wel serieus
Of hij knapt enigszins af op uitspraken als "Ik heb klasse en negerinnen met nepborsten zijn ordinair"
Plopper schreef:
20-05-2020 17:30
Of hij knapt enigszins af op uitspraken als "Ik heb klasse en negerinnen met nepborsten zijn ordinair"
Dat is een verdraaiing van haar woorden.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
20-05-2020 17:21
Dus met nepborsten ben je ordinair? Ok bedankt.
Nee, met nepborsten ben je zeker niet ordinair, heb zelf ook nepborsten maar ik show ze niet door hele diepe en lage decolletés te dragen, maar kleed mij meer conservatief maar toch vrouwelijk ( jurkjes enzo). Er is toch een verschil tussen Pamela Anderson en Kate middelton. En ik reken die vrouw nergens op af, moet zij helemaal zelf weten, ik zeg alleen dat we andere types zijn en dat ik persoonlijk haar manier van kleden ordinair vind.

En als reactie op eerdere vraag, negerin is inderdaad wat rascistisch, ik zeg vaak ook “ donkere vrouw” dus excuses.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
20-05-2020 16:11
Nou, inderdaad. Ik heb vaker niet dan wel gezoend op een eerste date. Een tweede date zonder zoenen kan ook nog best. Vanaf de derde zou er toch wel wat moeten gebeuren qua intimiteit, hoewel dat niet eens zoenen hoeft te zijn. Ik denk wel dat je aantrekkingskracht zou moeten voelen vanaf het begin, maar dat hoef je niet per se gelijk in daden om te zetten lijkt me.

Maar als je zo twijfelt en het lang vindt duren, waarom neem je dan zelf niet het initiatief? Misschien is er onverwacht toch een fysieke match, je weet maar nooit.
Ik zal het vanavond proberen. Als er vanavond niks gebeurd hoeft het niet voor mij, dan is het duidelijk een vriendschap ( aan het worden).
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 18:01
Nee, met nepborsten ben je zeker niet ordinair, heb zelf ook nepborsten maar ik show ze niet door hele diepe en lage decolletés te dragen, maar kleed mij meer conservatief maar toch vrouwelijk ( jurkjes enzo). Er is toch een verschil tussen Pamela Anderson en Kate middelton. En ik reken die vrouw nergens op af, moet zij helemaal zelf weten, ik zeg alleen dat we andere types zijn en dat ik persoonlijk haar manier van kleden ordinair vind.

En als reactie op eerdere vraag, negerin is inderdaad wat rascistisch, ik zeg vaak ook “ donkere vrouw” dus excuses.
Oh zo. Nee ik show ze ook niet. Ik heb ze voor mezelf genomen, niet voor een ander.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven