Weinig aantrekkingskracht na 3 dates verder gaan?

20-05-2020 13:38 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb nu een maand contact met een leuke man, 3 dates gehad ( en vanavond 4e) op alle dates is er eigenlijk nog niks gebeurd, en ik merk dat ik wel aantrekkingskracht mis. Ik weet gewoon niet of hij het is qua uiterlijk/ fysieke aantrekkingskracht. vind het heel jammer en zonde, want we zitten wel op 1 lijn qua toekomst, visie en denken en kunnen wel goed overweg met elkaar.

Soms twijfel ik, of hij mij wel aantrekkelijk vind...gister een spel gedaan met vragen naar elkaar en toen kwam de vraag “ voel je aantrekking” en daarop zei hij “ ja, heb je wel in de spiegel gekeken, je bent een hele mooie vrouw “. Maar er zijn nooit persoonlijke complimenten het is allemaal zo algemeen. Heel raar dat hij mij nog steeds niet heeft gezoend. Op de bank zitten we ver uit elkaar enz

Ik twijfel enorm, hij wil steeds afspreken gister en vandaag weer, dus hij zal best interesse hebben maar ik kan de “vonk” niet forceren. Wat denken jullie? Vandaag nog gaan en kijken wat er gebeurd als we zoenen ?
Waarom noem je überhaupt de huidskleur?
Sorry maar alleen op de titel is er toch al maar 1 antwoord mogelijk? Ik was niet eens op tweede date gegaan, waar ben je zonder aantrekkingskracht?
Alle reacties Link kopieren
Ab_Normaal schreef:
20-05-2020 18:06
Waarom noem je überhaupt de huidskleur?
Omdat hij misschien wel op heel ander soort types valt. Ik ken mannen die alleen op donkere vrouwen vallen, en niet blank of getint.
Oh getver hij heeft het over "negerinnen"? Je bent vast een echte doorzetter
Dus je vindt hem totaal niet aantrekkelijk maar hij moet jou wel aantrekkelijk vinden
kikilove schreef:
20-05-2020 18:08
Omdat hij misschien wel op heel ander soort types valt. Ik ken mannen die alleen op donkere vrouwen vallen, en niet blank of getint.
Maar je hebt nu de 4e date, volgens mij heeft hij onderhand gezien dat jij geen donkere huidskleur hebt.
Murrmurr schreef:
20-05-2020 18:08
Oh getver hij heeft het over "negerinnen"? Je bent vast een echte doorzetter
Hij niet
Alle reacties Link kopieren
Hij komt me 7 uur ophalen, iemand tips hoe te peilen qua intimiteit? Met een drankje op zal ik wel iets proberen.
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat dit nou over.. snap sowieso niet waarom je er een ex bij moet halen. En al helemaal niet met uitgebreide beschrijving van wat jij allemaal wel niet van haar vindt. Slaat nergens op. En je doet alsof jouw gevoel voor hem afhankelijk is van wat hij van jou vindt. Doe ff gewoon.
kikilove schreef:
20-05-2020 18:12
Hij komt me 7 uur ophalen, iemand tips hoe te peilen qua intimiteit? Met een drankje op zal ik wel iets proberen.
Wel met mondkapje zoenen he
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 18:12
Hij komt me 7 uur ophalen, iemand tips hoe te peilen qua intimiteit? Met een drankje op zal ik wel iets proberen.
Wel de anderhalve meter afstand in acht nemen, hè?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 18:12
Hij komt me 7 uur ophalen, iemand tips hoe te peilen qua intimiteit? Met een drankje op zal ik wel iets proberen.
Neem nu een drankje (eentje!) en bij binnenkomst jank je ‘m op z’n bek, dan is de toon meteen gezet. ✌️
Alle reacties Link kopieren
DillKarlings schreef:
20-05-2020 18:16
Neem nu een drankje (eentje!) en bij binnenkomst jank je ‘m op z’n bek, dan is de toon meteen gezet. ✌️
Gewoon een kus op z’n mond als begroeting bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 18:17
Gewoon een kus op z’n mond als begroeting bedoel je?
Ja, precies dat. Je kunt het!
Alle reacties Link kopieren
Dus we gaan van 0 aanleiding naar opeens kus op z’n mond als ik hem groet?
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 18:18
Dus we gaan van 0 aanleiding naar opeens kus op z’n mond als ik hem groet?
Dan doe je een links-rechts-midden, maar doe iets, voordat je er straks spijt van krijgt.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/NdKHgb7Vl7Q
Mis ik iets? Vraagt ze nou om tips om een voor haar niet aantrekkelijke man te versieren? Desperados in tijden van corona?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze post later weer verwijderen, niet quoten aub.

M’n vader is vermogend, en heeft een woning voor mij gekocht ( 8 ton) en deze man is bij mij thuis geweest. Zou het hem daarom kunnen gaan ?
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou gek? Heel Nederland schiet in een kramp, ook op dit forum, als mensen bij vreemden geen "gepaste afstand" in acht nemen, maar tegelijkertijd wordt er dan geadviseerd om een wildvreemde in de armen te vallen en op zijn mond te zoenen? Snap ik het nou niet of wat?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Zou zomaar kunnen. Maar doe iets.
Alle reacties Link kopieren
DillKarlings schreef:
20-05-2020 18:28
Zou zomaar kunnen. Maar doe iets.
Hoe weet ik dan of z’n intentie oprecht is ?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 18:27
Ben ik nou gek? Heel Nederland schiet in een kramp, ook op dit forum, als mensen bij vreemden geen "gepaste afstand" in acht nemen, maar tegelijkertijd wordt er dan geadviseerd om een wildvreemde in de armen te vallen en op zijn mond te zoenen? Snap ik het nou niet of wat?
Sommige mensen kiezen ervoor om de grens op te zoeken en een risico te nemen. Andere mensen zitten met mondkapje op en desinfectiemiddel binnen handbereik hoofdschuddend achter hun raam de rest gade te slaan.
dillkarlings wijzigde dit bericht op 20-05-2020 18:35
0.99% gewijzigd
pejeka schreef:
20-05-2020 18:27
Ben ik nou gek? Heel Nederland schiet in een kramp, ook op dit forum, als mensen bij vreemden geen "gepaste afstand" in acht nemen, maar tegelijkertijd wordt er dan geadviseerd om een wildvreemde in de armen te vallen en op zijn mond te zoenen? Snap ik het nou niet of wat?
We zijn er alweer overheen
De vraag is eerder wat jouw intenties zijn om een man zonder aantrekkingskracht te willen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven