Luidruchtige man, wat te doen

22-05-2020 13:40 240 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
chamonix wijzigde dit bericht op 20-03-2021 22:16
99.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je man niet veranderen punt!
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
O_O wat vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2020 14:56
Reden: ongepast
0.00% gewijzigd
Mijn vriend praat ook heel luid. Ik vraag hem wel op sommige moment stiller te praten. Fluisteren kan hij niet.
Het lijkt mij erg lastig dat er geneens een gesprek kan plaatsvinden.
Hoe vraag je het aan hem dan? Begin je dan over alles of alleen luid praten, stem imiteren etc. Ik vind niet dat je van alles iets te zeggen kan hebben en verwachten dat hij zich aan je aanpast.
oordopjes? :)

Tja, ga in gesprek, zou me er ook aan ergeren maar ik ben bang dat het niet helpt. Een van mijn vrienden is ook zo luidruchtig, hij is getrouwd met iemand die doof is, dus die heeft er geen last van :biggrin:
Ik ben weer even heel blij dat ik alleen woon. Dit zou voor mij een dealbreaker zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt dit vanaf het begin af aan geaccepteerd. Hoe komt het dat het nu pas storend is? Dit ga je niet veranderen bij hem. Niet na zo lang. Je had dat vanaf het begin tegen hem moeten zeggen.

Ik was nooit aan zo'n vent begonnen. Hij klinkt ontzettend kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mij serieus afvragen of hij wel goed hoort?
Alle reacties Link kopieren
Brrr klinkt een beetje dommig @(
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
22-05-2020 13:50
Brrr klinkt een beetje dommig @(
Het klinkt nogal tokkie
Alle reacties Link kopieren
En op feestjes dronken moppen tappen en roepen dat ie altijd bij de Chinees sambal bei roept en hoelang is een Chinees? :nut:
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
22-05-2020 13:48
Heb je al een keertje geprobeerd hem een klap te geven wanneer hij zich zo gedraagt?
:HA:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
MissMaran schreef:
22-05-2020 13:50
Brrr klinkt een beetje dommig @(
En dat.
Sjulia schreef:
22-05-2020 13:48
Heb je al een keertje geprobeerd hem een klap te geven wanneer hij zich zo gedraagt?
Tuinslang? Plantenspuit?
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
22-05-2020 13:55
Tuinslang? Plantenspuit?
Rottweiler, advocaat..
MissMaran schreef:
22-05-2020 13:56
Rottweiler, advocaat..
:HA:
Sjulia schreef:
22-05-2020 13:48
Heb je al een keertje geprobeerd hem een klap te geven wanneer hij zich zo gedraagt?

Een plantenspuit werkt ook goed. :-D
Maar zoiets komt niet uit de lucht vallen toch? Dit is hoe hij is. Sommige mensen praten nou eenmaal luid en zijn lomp met spullen. Als je daar niet tegen kan dan had je een andere partner moeten kiezen.
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
22-05-2020 13:51
Het klinkt nogal tokkie
Inderdaad een hoog tokkie gehalte.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar maar dan met geluidjes als tikken, neuriën en zingen. Hij heeft het zelf niet door maar hij maakt makkelijk de hele dag door geluid. Niet eens hard maar wel storend. Dan zeg ik er iets van en is het stil... Tot hij vijf minuten later weer met z'n voeten aan het tikken is.. En erbij klakt met z'n tong :nut:


Ik heb een noise canceling koptelefoon gekocht.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
22-05-2020 13:52
En op feestjes dronken moppen tappen en roepen dat ie altijd bij de Chinees sambal bei roept en hoelang is een Chinees? :nut:
Dronken worden doet hij niet en sambal bij grapjes ook niet. Dat laatste heeft hij jaren geleden weleens geprobeerd. Na een uitbrander van mij en van één van de kinderen, heeft hij het niet meer gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien stoort het je meer nu jullie meer thuis zijn?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt van die electronische blafbanden.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is luid. Maar niet zo luid als mijn oudste. Álles wat er uit komt is op standje 500. We hebben z’n gehoor laten testen (in het ziekenhuis, het hele scala). Maar niets aan de hand.
Op school noemen ze het Enthousiasme.
Ik word er helemaal gek van. Zodra er iets uit komt knalt het de kamer door.
Ik loop de hele dag sssssst, stil nou, niet zo luid, fluister het anders, eerst denken voordat je wat zegt. De HELE dag. En dat valt met de Corona extra op.
Geen leuke dagen dus want als je de hele dag door je moeder gecorrigeerd wordt wordt je daar als kind niet gezelliger door, en dat snap ik.
Enige momenten van rust zijn als kind een boek leest of op de tablet speelt.
Dus als er goede tips komen, ik houd me aanbevolen.
Een zebra is geen paard met strepen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven