ben ik nou gek???? [Geen OP]

22-05-2020 18:09 286 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-06-2020 15:27
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eerst maar eens zien hoe lang hun "relatie" stand houdt als ze nog maar een week of een maand samen zijn.

Voor 't zelfde geld halen ze die vakantie niet eens :-D.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Nope.
Alle reacties Link kopieren
In het belang van je dochter zou ik hem lekker bij jouw familie laten, dus ook in de app etc.

En dan maar eens zien hoe lang zij samen blijven.
Alle reacties Link kopieren
Dit was uiteindelijk natuurlijk weleens te verwachten.
Als jij een relatie gekregen had was je dan ook met je ex nog weggegaan?
Nouja, sterkte er maar mee, en inderdaad maar zien of de relatie lang blijft duren.
Lijkt me een hele lastige situatie.
justagirly wijzigde dit bericht op 22-05-2020 18:15
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, althans, gedeeltelijk. Ik snap dat het niet zo leuk overkomt van die vakantie. Ik snap dat een nieuwe relatie van een week ook nog niet echt voorgesteld hoort te worden aan kinderen. Vanuit nieuwe vriendin kan ik me ook voorstellen dat het ongemakkelijk is om met de ex van je nieuwe vriend op vakantie te gaan. Maar ik mis de logica waarom hij ineens niet meer bij de familie mag horen, omdat hij een nieuwe vriendin heeft.
Alle reacties Link kopieren
En hoe reageerde de familie toen je jouw kant van het verhaal appte?

Vraag aan de beheerder van de familie-app of hij uit de groep kan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, ik vind het wel gek. Dus het is prima dat hij banden heeft met jouw familie, maar alleen onder jouw voorwaarden? Zolang jij hem nog zielig vond ofzo? Dat mag jouw familie toch wel zelf uitmaken. Ook dat een nieuwe relatie betekent dat hij met haar dingen gaat ondernemen en niet met jou, vind ik volkomen logisch. En heeft ook niets te maken met of hij wel/niet een band heeft met jouw familie.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie al sinds 2013 uit elkaar zijn, vind ik het knap dat jullie nog zo goed met elkaar omgaan. Nu heeft hij een nieuwe vriendin. Tja...dat zat er natuurlijk wel een keer aan te komen, dat hij of jij een nieuwe relatie zouden krijgen. Misschien is het idd tijd om een stapje terug te doen.
Zo.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
22-05-2020 18:15
En hoe reageerde de familie toen je jouw kant van het verhaal appte?

Vraag aan de beheerder van de familie-app of hij uit de groep kan.
Of laat zowat iedereen overlopen naar een nieuwe app.

Alleen hij is not invited to the party.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ze zijn niet eens een week samen en jullie dochter heeft haar al ontmoet?

Ik vind jou ook niet echt leuk overkomen, zelfs kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
22-05-2020 18:15
Ja, althans, gedeeltelijk. Ik snap dat het niet zo leuk overkomt van die vakantie. Ik snap dat een nieuwe relatie van een week ook nog niet echt voorgesteld hoort te worden aan kinderen. Vanuit nieuwe vriendin kan ik me ook voorstellen dat het ongemakkelijk is om met de ex van je nieuwe vriend op vakantie te gaan. Maar ik mis de logica waarom hij ineens niet meer bij de familie mag horen, omdat hij een nieuwe vriendin heeft.
Omdat hij om te beginnen dus al jaren eigenlijk geen familie meer is én nu ook nog eens komt te behoren bij een andere familie.

Hij is tot nu toe bij godsgratie en bij gratie van opstartster bij haar familie betrokken gebleven.
Maar daar heeft hij dus niks meer te zoeken als hij een nieuwe vlam (met familie) heeft.

Gaat ie daar maar in de familie-app zitten.
En houdt eventueel privé contact met die 3 neven die hem heel misschien nog ooit in de kroeg zien.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook laag van hem dat hij dit in de app gooit. Klinkt een beetje als stoken. Verder begrijp ik niet helemaal waarom jij nu een soort definitieve breuk inlast tussen hem en jouw familie. Uiteindelijk blijft hij familie doordat jullie beiden zijn verbonden via jullie dochter. Kunnen jullie niet een keer rond de tafel om dit te bespreken, zonder haar erbij? Dat je allebei uitlegt wat jullie nu van elkaar verwachten en hierin ook dingen vastleggen/afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
22-05-2020 18:12
Eerst maar eens zien hoe lang hun "relatie" stand houdt als ze nog maar een week of een maand samen zijn.

Voor 't zelfde geld halen ze die vakantie niet eens :-D.
Die overleeft de eerstvolgende maandelijkse week niet eens joh
Alle reacties Link kopieren
Wauw dit draait allemaal om jou, zolang hij nog niet van iemand anders was, was hij nog een soort van jou en mocht hij met je familie omgaan als bindmiddel, en nu hij weer gelukkig wordt zonder jou straf je hem aan alle kanten, ben je niet gewoon stikjaloers? Waarom gun je hem die vriendin niet, waarom mag hij ineens niet meer met je familie omgaan, dat met die vakantie kan ze gewoon van je afkopen en met corona kun je toch niet zoveel, ik denk dat het gewoon voor jouw gevoel nu pas over is en nu begint de rouw, de jaloezie, het ego speelt op en je wilt ze aan alle kanten dwarsbomen omdat jij niet op nummer 1 staat al koningin moeder van je kind. Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat jullie u verschillende kanten op gaan.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het niet alle twee hebben. Niet èn een nieuwe relatie èn nog in jouw familie app zitten wat mij betreft. Hoe ziet hij dit voor zich? Wil hij daar leuke kiekjes gaan delen van zijn vakantie met zijn nieuwe partner? Je familie is je anker, doorgaans is dat ook nog flink werken ook anders wordt het al snel los zand. Heel fijn voor hem dat hij altijd zo warm werd onthaald in de jouwe en ook nog zo welkom was nadat jullie uit elkaar gingen. Maar nu hij een nieuw pad gaat bewandelen neemt hij toch echt zelf aan andere afslag. Wat me overigens ook heel gezond lijkt na een scheiding.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
22-05-2020 18:19
Omdat hij om te beginnen dus al jaren eigenlijk geen familie meer is én nu ook nog eens komt te behoren bij een andere familie.

Hij is tot nu toe bij godsgratie en bij gratie van opstartster bij haar familie betrokken gebleven.
Maar daar heeft hij dus niks meer te zoeken als hij een nieuwe vlam (met familie) heeft.

Gaat ie daar maar in de familie-app zitten.
En houdt eventueel privé contact met die 3 neven die hem heel misschien nog ooit in de kroeg zien.
Ik vind het hard en niet zo leuk. Voor die man en de kinderen. En nog steeds niet zo logisch. Puur omdat hij weer een relatie heeft. Had hij dan ook die app uit moeten gaan als TO een nieuwe vriend had? Je hebt het over jaren goed contact met mensen. En opeens moet hij eruit gegooid worden? Raar
Ik snap je punt ergens wel. Maar laat het los. Laat ze lekker samen op vakantie gaan en laat hem lekker desnoods met haar bij je familie komen. Ik spreek uit ervaring, de relatie tussen hen is allang over maar de band met ex heeft een flinke oplawaai gekregen en kinderen zijn de dupe. Ik heb echt spijt dat ik niet mee geveerd heb.
Alle reacties Link kopieren
Dus hij moet single blijven om bij je familie te mogen horen?
Alle reacties Link kopieren
Is hij dan wel weer welkom in de familie als de relatie uitgaat?
MissMaran schreef:
22-05-2020 18:21
Wauw dit draait allemaal om jou, zolang hij nog niet van iemand anders was, was hij nog een soort van jou en mocht hij met je familie omgaan als bindmiddel, en nu hij weer gelukkig wordt zonder jou straf je hem aan alle kanten, ben je niet gewoon stikjaloers? Waarom gun je hem die vriendin niet, waarom mag hij ineens niet meer met je familie omgaan, dat met die vakantie kan ze gewoon van je afkopen en met corona kun je toch niet zoveel, ik denk dat het gewoon voor jouw gevoel nu pas over is en nu begint de rouw, de jaloezie, het ego speelt op en je wilt ze aan alle kanten dwarsbomen omdat jij niet op nummer 1 staat al koningin moeder van je kind. Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat jullie u verschillende kanten op gaan.
Dit bedoelde ik dus.
Alle reacties Link kopieren
RedRoseThorn schreef:
22-05-2020 18:20
Ik vind het ook laag van hem dat hij dit in de app gooit. Klinkt een beetje als stoken. Verder begrijp ik niet helemaal waarom jij nu een soort definitieve breuk inlast tussen hem en jouw familie. Uiteindelijk blijft hij familie doordat jullie beiden zijn verbonden via jullie dochter. Kunnen jullie niet een keer rond de tafel om dit te bespreken, zonder haar erbij? Dat je allebei uitlegt wat jullie nu van elkaar verwachten en hierin ook dingen vastleggen/afspreken.
Ja dat vind ik ook raar. Een app waarbij de kinderen kennelijk ook mee lezen.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
22-05-2020 18:23
Ik vind het hard en niet zo leuk. Voor die man en de kinderen. En nog steeds niet zo logisch. Puur omdat hij weer een relatie heeft. Had hij dan ook die app uit moeten gaan als TO een nieuwe vriend had? Je hebt het over jaren goed contact met mensen. En opeens moet hij eruit gegooid worden? Raar
Niet persé na een week.
Maar eens het serieus zou zijn tussen opstartster en die nieuwe vlam, die haar familie heeft leren kennen, ... Ja!

Dan is dat gewoon de nieuwe partner, behorende bij de familie.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Kijk laat ik ff voorop stellen dat hij vrij is om met mijn familie om te gaan, dus bakkie koffie en zo , prima,ze kennen hem tenslotte al 20 jaar, geen probleem.
Maar familie uitjes e.d dat is volgens mij nu verleden tijd, dat is alleen mogelijk als je geen van beiden verder geen relatie hebt.
Het is idd heel bijzonder dat het zo lang zo goed is gegaan, en ik heb ook geen hekel aan hem, absoluut niet, het is de vader van mijn dochter en alleen dat maakt hem al heel dierbaar.
Maar bvb een familiereünie, hoe had hij zich dat voorgesteld??
Zij dan ook maar gezellig mee??
Dat is dan toch net zoals op vakantie???
Zij vind het niet leuk als ik met hem op vakantie ga?? dan gaat ze die familiereünie toch ook niet leuk vinden??
En haar mee nemen ga ik dus zeker niet doen!!!
Dat stapje terug heb ik dus nu gedaan en dat vind hij dan blijkbaar weer belachelijk.
Het klinkt mij een beetje als ik wil haar maar ik wil jou ook niet kwijt.
nou en dat gaat hem dus niet worden!!
Alle reacties Link kopieren
Flower350 schreef:
22-05-2020 18:17
Ik vind jou ook niet echt leuk overkomen, zelfs kinderachtig.
Amen to this!
Chocolade, altijd goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven