Ligt dit aan mij? Voel me gebroken.

23-05-2020 09:11 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, lees al tijden mee en nu toch maar eens een account aangemaakt. Misschien dat jullie me even willen aanhoren en tips hebben.

Ik ben 39 en afgelopen woensdag heeft mijn vriend van 51 een punt achter onze 10 jarige relatie gezet. Er zijn wel kinderen in het spel, alleen niet gezamenlijk. Dit even voor de beeldvorming. Het ging de laatste tijd al een beetje moeizaam allemaal, hij heeft nogal de neiging alles op zijn manier te willen. We wonen vlakbij elkaar en hij wil absoluut samenwonen en ik vind, zolang de kids thuiswonen, latten prima. Maar in plaats van dat hij hier over praat gaat hij me negeren en wordt hij boos. Voorbeeld; vorige week ben ik 2 dagen bij hem geweest en hebben we vrijdag nog 2 uren gebeld. Zondag belt hij me kwaad op dat ik niets heb laten horen. Hij ook niet hé!? Dan voel ik me gewoon weer even 16...dit is toch niet normaal. En terwijl ik tot voor kort (volgens hem) de liefde van zijn leven was, heeft hij het woensdag uitgemaakt. Is donderdag op een datingsite gegaan. Ik ben er echt kapot van! Helemaal omdat ik zojuist van zijn dochter hoor dat hij vanmiddag een date heeft... diep in mijn hart denk ik dat het beter is zo zonder hem, maar wat doet dit pijn!! Iemand vergelijkbare ervaring of tips? Sorry voor het lange verhaal.
Nee ligt niet aan jou, uit elkaar gaan doet hartstikke pijn, zeker na een relatie van 10 jaar. (Is al een tijd geleden maar heb het ook meegemaakt. Het kost tijd om dit te verwerken. Niet leuk maar je kunt niet anders)
Tips: geef jezelf tijd, wees lief voor jezelf, wis en blokker zijn nummer, email, facebook, twitter, insta enz en smijt alles wat je aan hem doet denken de deur uit.
Het is ff zwaar k** maar je komt hier overheen :hug: :hug: :hug:. (Nog meer tips: sochicken en dan liefdesverdriet intikken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven