Bizar afspraakje. [Geen OP]

23-05-2020 10:08 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
soulseek_ wijzigde dit bericht op 01-04-2021 16:28
99.96% gewijzigd
Trek het je niet aan. Er lopen meer gekken buiten het hek dan dat ze er achter zitten. Het is nu een leuk verhaal voor op een verjaardag.
Wat is een horrorschoop?

Sorry, maar wat een warrig verhaal en ik snap niet dat je met de voorkennis überhaupt met hem bent gaan wandelen.
Horrorschoop. :hihi:

Een nare gebeurtenis ja en aan je grenzen werken lijkt me een goed idee, zoveel momenten dat je wilde stoppen en zoveel signalen die je hebt genegeerd. Gelukkig is er niet meer gebeurd dan dit.
lise1985 schreef:
23-05-2020 10:15
Wat is een horrorschoop?

Sorry, maar wat een warrig verhaal en ik snap niet dat je met de voorkennis überhaupt met hem bent gaan wandelen.
Horoscoop gok ik.
Je had geen goed gevoel bij hem, dacht dat hij onder invloed was en bent bij hem in de auto gestapt.

Daar ben ik gestopt met lezen.
Fae_ schreef:
23-05-2020 10:17
Horoscoop gok ik.
Het was een retorische vraag ;-)
Alle reacties Link kopieren
:hug: dit verwacht je niet als je op date gaat en overviel je. Sterkte!
lise1985 schreef:
23-05-2020 10:20
Het was een retorische vraag ;-)
Sorry, ben nog niet helemaal wakker geloof ik. :-$
Alle reacties Link kopieren
Haha, het nieuwe tokkie daten. Inderdaad een horrorschoop wat een horror verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat een naar figuur.
Gauw vergeten en door!
nu wil ik toch zo graag weten of ik volgens mijn horrorschoop een mens ben
Iew dit klinkt heel eng! Weet hij waar je woont? Die komt vast binnenkort in de krant
Gatekeeper* schreef:
23-05-2020 10:14
Het is nu een leuk verhaal voor op een verjaardag.
Echt niks is leuk aan dit verhaal, klinkt als een zwaar verknipt en mogelijkerwijs psychotisch persoon die misschien een volgende vrouw geweld gaat aandoen
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
23-05-2020 10:20
Je had geen goed gevoel bij hem, dacht dat hij onder invloed was en bent bij hem in de auto gestapt.

Daar ben ik gestopt met lezen.
Plus die 1,5 meter: ik zou mijn recht op een seksbuddy niet aan deze kerel besteden....
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties en orry voor warrig verhaal. Ik ben gewoon echt beetje van de kaart omdat ik het zo bij mezelf zoek. Ik ben nog echt beduust ervan! Ik ben zelf tweeling en ik kan een horosoop nu enkel nog associeren met een horrorscoop haha
soulseek_ wijzigde dit bericht op 25-05-2020 16:08
35.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
soulseek_ schreef:
23-05-2020 10:31
Bedankt voor de reacties en orry voor warrig verhaal. Ik ben gewoon echt beetje van de kaart omdat ik het zo bij mezelf zoek. Ik ben nog echt beduust ervan! Ik ben zelf tweeling en ik kan een horosoop nu enkel nog associeren met een horrorscoop haha

Overigens ik dacht dat hij onderinvloed was, toen ik hem zag. Hij zei nog niks dan gewoon hoi en gaf me een hug. Ik vond hem gewoon beetje bedroeft eruit zien, dat bleek te kloppen omdat hij naar eigen zeggen bezig was met een en ander te verwerken van uit zijn jeugd/verleden.
Hoe lang is dit allemaal geleden??? Heb jij die Covid toestand gemist ofzo?
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat deze date er wel in heeft gebeukt.
Je bent toevallig een hele instabiele jongen tegen het lijf gelopen. Die zelf helemaal niet klaar is om een relatie aan te gaan.

Inderdaad heeft je intuitie duidelijk aangegeven dat het niet klopt, niet kosher is.
Voor jou misschien toch geloven in jezelf, vertrouwen hervinden in je eigen gevoel. En er eerder naar handelen.

Misschien vind je het fijn er inderdaad met een therapeut over te praten voor 1 of 2 x. Of misschien is het delen op het forum ook een goede modem voor het uiten van je gevoel
TheeMetChocolade schreef:
23-05-2020 10:32
Hoe lang is dit allemaal geleden??? Heb jij die Covid toestand gemist ofzo?
Verkeerde pijler
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar heb je niet eerst wat chatten gedaan samen? Kwam dit toen al niet naar boven?
Alle reacties Link kopieren
Enne......tijd om de horoscopen even helemaal links te laten liggen!!!
Anders wordt het zo dominant in je leven
Je hebt ze even niet nodig, je intuitie werkt prima.
TO, je klinkt als iemand die best een beetje beschermd mag worden bij het daten. Online daten is niet voor iedereen (ik moet er ook niet aan denken), misschien meer richten op vrienden van vrienden of een veiligere manier waarop je niet in spannende situaties komt met mensen die je nooit eerder zag?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
23-05-2020 10:34
Verkeerde pijler
Ik zie hugs en autoritten. Niks verkeerde pijler.
Chocolade, altijd goed!
zoek hulp. het klinkt alsof je ernstig van het padje af bent
TheeMetChocolade schreef:
23-05-2020 10:38
Ik zie hugs en autoritten. Niks verkeerde pijler.
Jawel, hier is een tijdje geleden besloten dat als je door blijft zagen over corona op de relatiepijler, je gestaft gaat worden. Dus je hebt het nu gezegd, klaar. De eerste keer staf ik nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven