Bizar afspraakje. [Geen OP]

23-05-2020 10:08 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
soulseek_ wijzigde dit bericht op 01-04-2021 16:28
99.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heel ver van uit de buurt blijven
Alle reacties Link kopieren
Fae_ schreef:
23-05-2020 10:16
Horrorschoop. :hihi:

Een nare gebeurtenis ja en aan je grenzen werken lijkt me een goed idee, zoveel momenten dat je wilde stoppen en zoveel signalen die je hebt genegeerd. Gelukkig is er niet meer gebeurd dan dit.

Dit. Die gast spoort niet, dat lijkt me duidelijk. Volgende keer beter naar naar je gevoel luisteren. En je bedoelt horoscoop denk ik.
ghost79 wijzigde dit bericht op 23-05-2020 12:29
1.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
23-05-2020 10:22
Haha, het nieuwe tokkie daten. Inderdaad een horrorschoop wat een horror verhaal.
Tokkie? Compleet gestoord bedoel je.

Onbegrijpelijk dat je daar nog bij in de auto stapt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Die heeft ernstige mentale problemen, gok ik. Ver uit de buurt blijven. Maar je hield je vast aan zijn haar als reflex omdat hij begon te rijden? Ik vind dit een lastig plaatje om voor te stellen :hihi:
Sjulia schreef:
23-05-2020 12:20
Die heeft ernstige mentale problemen, gok ik. Ver uit de buurt blijven. Maar je hield je vast aan zijn haar als reflex omdat hij begon te rijden? Ik vind dit een lastig plaatje om voor te stellen :hihi:
:rofl: :rofl: :rofl:

Hou oppp.
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
23-05-2020 10:20
Je had geen goed gevoel bij hem, dacht dat hij onder invloed was en bent bij hem in de auto gestapt.

Daar ben ik gestopt met lezen.

Precies. Daarmee heeft TO wel een punt een psycholoog nodig te hebben, want in Godsnaam: waarom stap je bij iemand in de auto, kap je contact niet direct af zodra het voor jou niet goed voelt?! Dat is zeer zorgelijk. Daar heb je hulp bij nodig. Je mag blij zijn dat het goed is afgelopen.

Je hebt metvuur gespeeld.
Geloof niet alles wat je denkt.
Moreina schreef:
23-05-2020 12:22
:rofl: :rofl: :rofl:

Hou oppp.
Hilarisch! Mensen met een beperking die zichzelf in gevaar brengen. Ik doe het bijkans in mijn broek.
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
23-05-2020 12:22
:rofl: :rofl: :rofl:

Hou oppp.
Lol ik lees nu pas dat andere het ook gek vonden. Ik kan me niet voorstellen dat zoiets kan gebeuren op die manier. Ik neem aan dat het ook niet keihard ging want dan had ze wellicht meegevlogen aan kapsel.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
23-05-2020 12:29
Hilarisch! Mensen met een beperking die zichzelf in gevaar brengen. Ik doe het bijkans in mijn broek.
Ik vind het een beetje ongeloofwaardig, dat stukje. Ik vind het makkelijker te geloven dat ze hem gewoon even aan de haren wou trekken, sorry.
Sjulia schreef:
23-05-2020 12:32
Ik vind het een beetje ongeloofwaardig, dat stukje. Ik vind het makkelijker te geloven dat ze hem gewoon even aan de haren wou trekken, sorry.
Mooi, hij heeft het ook gewoon verdiend. Maar volgens mij is TO nu best van slag, het is inderdaad warrig geschreven.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
23-05-2020 12:33
Mooi, hij heeft het ook gewoon verdiend. Maar volgens mij is TO nu best van slag, het is inderdaad warrig geschreven.
Ja ik kan me voorstellen dat zo’n date erin hakt. Hij komt niet over als een jongen met milde problematiek maar als iemand die klaar is om opgenomen te worden. Hoe kwam je bij deze jongen uit TO?
Alle reacties Link kopieren
Wat naar! knuffel <3
Sjulia schreef:
23-05-2020 12:29
Lol ik lees nu pas dat andere het ook gek vonden. Ik kan me niet voorstellen dat zoiets kan gebeuren op die manier. Ik neem aan dat het ook niet keihard ging want dan had ze wellicht meegevlogen aan kapsel.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2020 15:32
Reden: Ongepaste reactie
22.36% gewijzigd
“Wil het bij mezelf zoeken ipv bij hem. Ik zie altijd het goede in iedereen, wil bijv dit ook oplossen en uitspreken maar dan denk ik echt, waarom”

Laatste stukje uit de OP geplakt.
Inderdaad, waarom?
Waarom zoek je het bij jezelf en waarom wil je dit in vredesnaam oplossen.
Meisje, zoek alsjeblieft hulp om sterker in je schoenen te leren staan want als jij niet snapt hoe fout dat is dan ben ik bang dat jij vroeg of laat iemand tegen komt die verder gaat dan naar doen en schreeuwen.
Volgende keer niet je adres geven aan iemand die je amper kent en liever ook niet bij in de auto stappen.
To, heb je voor het afspraakje gezien via facetime ofzo?
Bel en cam in ieder geval voordat je met iemand afspreek, daar kan je al een hoop uithalen.

Verder zie ik geen rede waarom jij een psycholoog zou moeten bezoeken.
Je hebt de pech gehad iemand te ontmoeten waarvan het klinkt alsof hij in een psychose zit ofzo. In ieder geval zit er bij hem geestelijk iets helemaal niet goed.

Je bent te lief geweest door toch nog te willen praten bij de auto , maar maak de fout niet om nu nog te willen praten.

Veel sterkte!
Ik vraag me nu wel af hoe de gesprekken voorafgaand aan de date zijn geweest. Kun je daar iets over kwijt to?
Flower350 schreef:
23-05-2020 12:42
To, heb je voor het afspraakje gezien via facetime ofzo?
Bel en cam in ieder geval voordat je met iemand afspreek, daar kan je al een hoop uithalen.

Verder zie ik geen rede waarom jij een psycholoog zou moeten bezoeken.
Je hebt de pech gehad iemand te ontmoeten waarvan het klinkt alsof hij in een psychose zit ofzo. In ieder geval zit er bij hem geestelijk iets helemaal niet goed.

Je bent te lief geweest door toch nog te willen praten bij de auto , maar maak de fout niet om nu nog te willen praten.

Veel sterkte!
Daar zie ik TO wel voor aan eerlijk gezegd.
Blijkbaar pikt ze het niet op als iemand overduidelijk gestoord gedrag vertoond.
Alle reacties Link kopieren
TO, nooit meer met hem afspreken hè! Dat is jou ook duidelijk, neem ik aan?

En het NOOIT bij jezelf zoeken bij zulke figuren. NOOIT.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 23-05-2020 12:59
86.07% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ja die klinkt totaal psychotisch. Levensgevaarlijk zo iemand.

Negeer alsjeblieft die signalen die je voelt niet. Je instinct heeft dat echt goed, je moet daar naar leren luisteren. Noooooit meer bij zo iemand instappen en bij het eerste signaal dat hij niet helemaal goed is gewoon weg gaan. Niet denken aan of dat zielig is voor hem. Alleen aan je veiligheid denken.

En in godsnaam, nooit meer voor een eerste date bij iemand in de auto stappen en naar een bos rijden. Altijd openbaar afspreken, jammer dat het nodig is maar daar zijn vrouwen nu eenmaal kwetsbaar in.

Heb je hem via Tinder o.i.d.? Dan profiel melden, is echt gevaarlijk zo iemand.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2020 15:31
Reden: Ongepaste reactie
98.77% gewijzigd
Ik ben te lui om te loepen, maar is dieMoreina altijd zo'n onplezierige forummer?
Murrmurr schreef:
23-05-2020 13:22
Ik ben te lui om te loepen, maar is dieMoreina altijd zo'n onplezierige forummer?
:HA:

Zoek je medestanders om te rellen in andermans topic.

Zuur hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik leerde deze jongen niet kennen online, gewoon in het echte leven en kende hem al enige tijd en ook toen merkte ik dingen die ik niet zo leuk vond. Ik ben iemand en dat realiseer ik mij heel erg goed, die steeds het beste in iemand wil blijven zien en alles wat er gebeurt bij mijzelf zoek, en zie ook wel in dat dat soms niet hoeft. Lijkt wel of ik onbegrenst ben ofzo, en dat is niet goed en maakt mij inderdaad erg kwetsbaar. Ik voel mij schuldig over deze situatie wat onzin is.

Dit is deze week gebeurt, ben er paar dagen echt van slag geweest en beetje beduust, voor mij gehouden en moest het even kwijt. En en nu tijd om los te laten en vooral te onderzoeken waarom ik niet omkeerde, waarom ik maar dacht ach dat bedoeld hij niet zo, zit niet lekker in zn vel, ik snap het bla bla.. nee gewoon moeten zeggen sorry, maar je bent niet aardig en dit voelt niet prettig, maar dat deed ik niet en dat is het meeste wat er mij stoort en mijzelf kwalijk in neem.
:hug: Je bent met de schrik weggekomen maar ik zou hier zeker mee aan de slag gaan, met die grenzen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven