Het gesprek

04-07-2020 20:28 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

Ik ben net nieuw op Viva Forum en ik wilde graag het volgende kwijt en jullie mening :) (topic bij 'relaties', in principe gaat het niet om een relatie, maar om een aparte band tussen 2 personen)

Aan het begin van mijn baan (in de sollicitatiefase) kwam ik in contact met mijn manager. Dit was niet de bedoeling, omdat ik ingepland was op een ander tijdstip, er was dus een fout gemaakt.. maar goed, om maar niet voor niks gekomen te zijn, hielden wij een 'dubbel' gesprek. Tijdens het gesprek merkte ik dat hij het best persoonlijk maakte.. we hadden het over leeftijd (ik 26, hij 33) en hij gaf aan dat hij bijna 33 wordt.. En dat het best lastig kan zijn, omdat iedereen op die leeftijd kinderen heeft en dat je dan wel moet kijken met wie je op vakantie gaat etc. En ik kwam nog een aantal persoonlijke dingen te weten, wat eigenlijk niet de bedoeling was, het leek dus bijna op een date. We hadden het ook nog over reizen, hobby's, het ging dus niet over het werk...
Ik weet van mijzelf dat ik een integere houding heb en ik een leuke meid ben om aan te zien, althans dat kan ik opmaken uit sommige reactie, ook door mijn social worker achtergrond kom ik best snel dingen over mensen te weten.
Hij daarentegen heeft een beetje een uitstraling van een 'bad boy' goed gekleed leuke man, goedgebouwd. Dit is ongeveer het beeld dat ik probeer te schetsen.
Om terug te komen op mijn verhaal, sinds het gesprek doet hij heel apart tegen me, hij weet niet wat hij moet zeggen en ik merk zelfs vaak dat hij zenuwachtig wordt wanneer ik er ben. Hij kan blijkbaar met iedereen leuk praten, behalve met mij. Ik krijg het gevoel alsof ik heel eng ben bij zo'n vent😂 ik ben een kop kleiner en voor de helft lichter ong. Ik merkte op een gegeven moment ook dat hij me best vaak in de gaten hield en dat hij geboeid was met wat ik doe.
Ik weet niet wat het is soms, ik durf niet te zeggen of hij me daadwerkelijk leuk vind of dat ik iets heb losgemaakt bij hem. Ik vind het namelijk ook heel normaal dat iemand iets persoonlijker wordt. Ik wil eigenlijk dat hij gewoon normaal tegen mij praat, als een manager.. Maar dit doet hij niet. Het is overigens ook best vreemd om het zo aan te kaarten bij elkaar.. Wat is jullie kijk hierop? Ik hoor het graag.
Klinkt alsof hij je leuk vindt.
Maar hij is jouw manager, dus hij kan daar verder niets mee.
Alle reacties Link kopieren
Hij is je manager.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
04-07-2020 21:44
Hij is je manager.
Volgens mij weet to dat al.
Alle reacties Link kopieren
"En dat het best lastig kan zijn, omdat iedereen op die leeftijd kinderen heeft en dat je dan wel moet kijken met wie je op vakantie gaat etc."

Huh? Wat bedoelt hij daarmee?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Een sollicitatiegesprek kan best persoonlijk worden, want het gaat ook over je persoonlijkheid. Dus ik zou daar niet meteen van alles achter zoeken.

Als hij je echt meer dan gewoon een beetje leuk vindt verzint hij wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Jij vindt hem op die manier leuk?
.
Wat wil je nou eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
04-07-2020 21:44
Hij is je manager.
Klopt! Ik weet het, hij nog niet?! Verder heeft hij ook lopen flirten,lichtelijke aanrakingen, complimenten, dit was ik dus vergeten bij te zetten.
Nee niet aankaarten, als dat je vraag was tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
04-07-2020 21:46
"En dat het best lastig kan zijn, omdat iedereen op die leeftijd kinderen heeft en dat je dan wel moet kijken met wie je op vakantie gaat etc."

Huh? Wat bedoelt hij daarmee?
*Heb jij daar ook last van? Ja? Fijn! Dan kunnen we de volgende keer samen op vakantie.

*Wil jij kinderen in de toekomst?

*Hij bedoelt er niks mee, hij zegt het gewoon als constatering in zijn eigen leven. Het is weliswaar misschien iets té amicaal maar als je gewoon gezellig gekletst hebt dan vind ik zo’n opmerking niet heel raar.

Krijg eerder de indruk dat hij niet zo goed zich als manager kan gedragen en gewoon beetje populair doet bij iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
04-07-2020 21:43
Klinkt alsof hij je leuk vindt.
Maar hij is jouw manager, dus hij kan daar verder niets mee.
Inderdaad, dat denk en vind ik dus ook. Bedankt voor je reactie!
Saraivory schreef:
04-07-2020 21:58
Klopt! Ik weet het, hij nog niet?! Verder heeft hij ook lopen flirten,lichtelijke aanrakingen, complimenten, dit was ik dus vergeten bij te zetten.

Je hoeft er niet op in te gaan.
Alle reacties Link kopieren
piepp schreef:
04-07-2020 22:01
*Heb jij daar ook last van? Ja? Fijn! Dan kunnen we de volgende keer samen op vakantie.

*Wil jij kinderen in de toekomst?

*Hij bedoelt er niks mee, hij zegt het gewoon als constatering in zijn eigen leven. Het is weliswaar misschien iets té amicaal maar als je gewoon gezellig gekletst hebt dan vind ik zo’n opmerking niet heel raar.

Krijg eerder de indruk dat hij niet zo goed zich als manager kan gedragen en gewoon beetje populair doet bij iedereen.
Ben het er mee eens, dat is dus de indruk die ik ook heb! Ik krijg in ieder geval bevestiging van mijn vermoedens. Ik praat hier ook absoluut niet over met iemand op werk.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
04-07-2020 22:03
Je hoeft er niet op in te gaan.
Hey! Klopt, dat doe ik niet, staat ook nergens! ;)
Saraivory schreef:
04-07-2020 22:06
Hey! Klopt, dat doe ik niet, staat ook nergens! ;)

Ik lees nu dat je zei dat je wil dat hij normaal tegen je praat.

Jammer ik hoop niet dat het erg ongemakkelijk voor je is. Vooral nu je net pas deze baan hebt.
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 04-07-2020 22:10
Reden: Toevoeging
6.84% gewijzigd
Wat zoek je overal veel achter. Je hoeft niet te weten wat er in zijn hoofd omgaat.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
04-07-2020 22:09
Ik lees nu dat je zei dat je wil dat hij normaal tegen je praat.

Jammer ik hoop niet dat het erg ongemakkelijk voor je is. Vooral nu je net pas deze baan hebt.
Klopt! Vind dat belangrijk voor de sfeer ook in het team. Dankje voor je woorden :)
Alle reacties Link kopieren
Je gevoel zegt dit niet voor niks..
Dus dan is de vraag wat doe jij hiermee?
Is het de moeite waard om op termijn een andere baan te zoeken (hij of jij)?
Consequent net doen alsof je gek bent. Met een beetje mazzel druipt hij af als hij merkt dat je oppervlakkig aardig blijft en geen oogcontact maakt. Als hij een stap verder zet kun je hem ook veel duidelijker aanspreken op zijn "crush", nu is het te vroeg en vriendelijk ontmoedigen is beter aangezien hij je manager is.
Alle reacties Link kopieren
Uit wat je schrijft krijg ik de indruk dat je zijn speciale aandacht wel leuk vindt TO...
Love is the meaning of life
Gewoon je mond open doen zodra hij aan je zit. Er is echt geen reden om aan je te gana plukken/zitten.

Wil je van me afblijven?

En op die vage opmerkingen gewoon heen lullen. Beetje uit zijn buurt blijven.
ik zou em doen
op het bureau
Alle reacties Link kopieren
clivia52 schreef:
04-07-2020 22:59
ik zou em doen
op het bureau
Nee.. Jij mag...
ik heb liever een dokter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven