In de hut van BabaYaga: lucht hier je hart en steun elkaar

12-07-2020 19:07 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn oude topic was bijna vol. Ik heb het laten verwijderen omdat iemand dacht mij herkend te hebben.

Maar ik ben er nog, onder een andere naam.

Had je man een midlife crisis en een zoolmeet? Of "alleen maar" een midlife crisis? Wil je gewoon even anoniem je hart luchten zonder je omgeving daarmee te belasten? Zoek je steun van lotgenoten?

Schrijf het hier van je af. Of niet, maar dan verdwijnt dit topic vanzelf naar onderen.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
09-05-2021 15:34
Ja ze komen morgen
Gewoon morgen genieten van jullie rijd samen.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Nog even last-minute allemaal fijne Moederdag, voor zover mogelijk.
Sandy, die uitspraak van je zoon zegt genoeg. En weet je, op de leeftijd van jouw kinderen onthouden ze dat wel. En je kunt er gewoon vanuit gaan dat ze hun eigen conclusies kunnen trekken. Je ex heeft op de korte termijn misschien nu macht en succes, dit gedrag betaalt zich later wel uit. Wij mochten van papa niet naar mama op Moederdag. Dan is het toch duidelijk voor je kinderen? Vertrouw daarop.

Hier is gelukkig alles rustig.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, zoveel verhalen maar weinig fut om te antwoorden, lees en leef zeker met jullie mee.
Vandaag was een moeilijke dag, na langdurige kinderwens en ivf traject eindelijk moeder, zit ik met mijn baby alleen in mn flatje. Kan je zeffen, doet zo ontzettend zeer. Opvang had wat moois gemaakt, maar het alleen uitpakken voelde gewoon eenzaam. Exman heeft een appje gestuurd met lovende woorden, lief hoor maar koop er niks voor. Hij blijft zijn eigen pad volgen met die andere vrouw, de vrouw die er al tussen zat dat ik zwanger was, ben er oprecht kapot van. Schijnt hij gezegd te hebben ja nu is te vroeg maar volgend jaar zou het ook te vroeg zijn, nee klaphark nu is het echt te vroeg. Veel verdriet hier, heel erg vermoeid en zo,n intens eenzaam gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Redcurls: Je verdriet spat door het scherm. :hug: Vrouw toch ik zou je onder mijn vleugel willen nemen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Redcurls, :hug:
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
09-05-2021 20:35
Hoi meiden, zoveel verhalen maar weinig fut om te antwoorden, lees en leef zeker met jullie mee.
Vandaag was een moeilijke dag, na langdurige kinderwens en ivf traject eindelijk moeder, zit ik met mijn baby alleen in mn flatje. Kan je zeffen, doet zo ontzettend zeer. Opvang had wat moois gemaakt, maar het alleen uitpakken voelde gewoon eenzaam. Exman heeft een appje gestuurd met lovende woorden, lief hoor maar koop er niks voor. Hij blijft zijn eigen pad volgen met die andere vrouw, de vrouw die er al tussen zat dat ik zwanger was, ben er oprecht kapot van. Schijnt hij gezegd te hebben ja nu is te vroeg maar volgend jaar zou het ook te vroeg zijn, nee klaphark nu is het echt te vroeg. Veel verdriet hier, heel erg vermoeid en zo,n intens eenzaam gevoel.
Jij wint ! Vond mezelf de zieligste moeder ter wereld vandaag.
nee serieus, klote zeg, gelukkig is de dag voorbij.
Oh redcurls, wat klink je verdrietig. En logisch: dit is gewoon echt onwijs klote...
Alle reacties Link kopieren
Oh, redcurls, hoe hard kan het leven zijn.
En ik probeer allemaal relativerende, opbeurende dingen te bedenken, maar soms is een situatie ellendig en mag je je gewoon rot en verdrietig voelen.
Morgen, of overmorgen, kun je er misschien aan denken dat je met hem nog verdrietiger en eenzamer zou zijn, dat je nu beter af bent zonder hem, maar het is ook heel zuur en wrang.
Redcurls schreef:
09-05-2021 20:35
Hoi meiden, zoveel verhalen maar weinig fut om te antwoorden, lees en leef zeker met jullie mee.
Vandaag was een moeilijke dag, na langdurige kinderwens en ivf traject eindelijk moeder, zit ik met mijn baby alleen in mn flatje. Kan je zeffen, doet zo ontzettend zeer. Opvang had wat moois gemaakt, maar het alleen uitpakken voelde gewoon eenzaam. Exman heeft een appje gestuurd met lovende woorden, lief hoor maar koop er niks voor. Hij blijft zijn eigen pad volgen met die andere vrouw, de vrouw die er al tussen zat dat ik zwanger was, ben er oprecht kapot van. Schijnt hij gezegd te hebben ja nu is te vroeg maar volgend jaar zou het ook te vroeg zijn, nee klaphark nu is het echt te vroeg. Veel verdriet hier, heel erg vermoeid en zo,n intens eenzaam gevoel.

och liefje toch. :hug:

Dit is gewoon zo ontzettend verschrikkelijk verdrietig. En eenzaam. Daar zijn geen woorden voor. Ja vieze vuile teringlijer die ex van je, maar daar ga jij je ook niet beter door voelen.
maar vroeg naar bed en morgen weer een dag. :lips:
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
09-05-2021 20:35
Hoi meiden, zoveel verhalen maar weinig fut om te antwoorden, lees en leef zeker met jullie mee.
Vandaag was een moeilijke dag, na langdurige kinderwens en ivf traject eindelijk moeder, zit ik met mijn baby alleen in mn flatje. Kan je zeffen, doet zo ontzettend zeer. Opvang had wat moois gemaakt, maar het alleen uitpakken voelde gewoon eenzaam. Exman heeft een appje gestuurd met lovende woorden, lief hoor maar koop er niks voor. Hij blijft zijn eigen pad volgen met die andere vrouw, de vrouw die er al tussen zat dat ik zwanger was, ben er oprecht kapot van. Schijnt hij gezegd te hebben ja nu is te vroeg maar volgend jaar zou het ook te vroeg zijn, nee klaphark nu is het echt te vroeg. Veel verdriet hier, heel erg vermoeid en zo,n intens eenzaam gevoel.
Leg baby in bed, pak zak chips, en ga ex on the besch kijken .
Uurtje trash tv als afleiding.
Alle reacties Link kopieren
:hug: Och lieve Redcurls... :heart:
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Agg wat zwaar redcurls
sterkte
Alle reacties Link kopieren
Redcurls, ik stuur je een oneindig dikke knuffel. Je verdriet knalt uit mijn scherm. Wees lief voor jezelf, en knuffel je kindje. :hug:
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Och redcurls :hug:
Wat heftig voor je. En soms benadrukt een loef cadeautje het enorme verdriet, de eenzaamheid die je ervaart.
:hug: :rose:
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel meiden, voel me over het algemeen al flink rot, ingeruild en als poep aan de kant gezet. Maar zo,n moederdag die voor mij veel emotionele waarde heeft topte dat. Ik lag er vroeg in.

Sandy veel plezier met je kids vandaag
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
10-05-2021 07:10
Dankjewel meiden, voel me over het algemeen al flink rot, ingeruild en als poep aan de kant gezet. Maar zo,n moederdag die voor mij veel emotionele waarde heeft topte dat. Ik lag er vroeg in.

Sandy veel plezier met je kids vandaag
Ik wens je een betere dag vandaag, ik heb gedroomd over ex, leek heel echt, dus nu beetje in de war.
vanmiddag komen de kids .
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
09-05-2021 20:35
Hoi meiden, zoveel verhalen maar weinig fut om te antwoorden, lees en leef zeker met jullie mee.
Vandaag was een moeilijke dag, na langdurige kinderwens en ivf traject eindelijk moeder, zit ik met mijn baby alleen in mn flatje. Kan je zeffen, doet zo ontzettend zeer. Opvang had wat moois gemaakt, maar het alleen uitpakken voelde gewoon eenzaam. Exman heeft een appje gestuurd met lovende woorden, lief hoor maar koop er niks voor. Hij blijft zijn eigen pad volgen met die andere vrouw, de vrouw die er al tussen zat dat ik zwanger was, ben er oprecht kapot van. Schijnt hij gezegd te hebben ja nu is te vroeg maar volgend jaar zou het ook te vroeg zijn, nee klaphark nu is het echt te vroeg. Veel verdriet hier, heel erg vermoeid en zo,n intens eenzaam gevoel.
Lieve Redcurls, ik was jou 2 jaar geleden. En behalve een dikke knuffel, kan ik je misschien ook een beetje hoop geven. Het wordt beter, echt.
Die allesoverheersende pijn, gelatenheid, verdriet, niet kunnen genieten... Ingeruild voelen, aan de kant geschopt, je rots kwijt, je trots kwijt...

Nu heb ik af en toe nog een steek, maar lang niet meer zo diep en zo overweldigend als in het begin.
Je moet hier doorheen, je doet het goed. Sterkte.

Hier gelukkig wel een fijne moederdag gehad. Zo leuk ook nu de kinderen groter worden en ze echt voor het eerst zelfstandig iets kunnen doen, zelf de tafel gedekt en tosti's gemaakt zo lief.

De week ervoor was wel even slikken... familieleden van ex vierden een jubileum. Ze zijn mij altijd heel dierbaar geweest en ik was er graag heengegaan. Maar ik ben niet uitgenodigd en ex is met zijn "nieuwe gezin" (onze kinderen, zijn nieuwe vriendin en haar kinderen) gegaan.
En ik snap het wel, maar het voelt toch een beetje als verraad naar mij.
Ik ben 25 jaar in de familie.. Ze weten dat zij mij 3 jaar heeft verraden.. En nu accepteren ze zonder slag of stoot haar. en ik snap wel dat dat uit liefde voor ex is, maar toch he, had ik het fijn gevonden als ze iets van contact met mij hadden gezocht, of een andere keuze hadden gemaakt, of mij los hadden uitgenodigd.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel protocol en ik weet ook dat het ooit beter wordt, maar voelt als het beklimmen van een flinke berg.

Wat heftig en moeilijk dat gevoel, had ze zeker gesierd om je in ieder geval los uit te nodigen. Het gevoel wat jij omschrijft van ze accepteren haar ondanks het verraad is ook mijn angst. Heel moeilijk, ergens begrijpelijk dat ze als familie schikken maar blijft steken.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Protocol, Redcurls :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
10-05-2021 09:19
Dankjewel protocol en ik weet ook dat het ooit beter wordt, maar voelt als het beklimmen van een flinke berg.

Wat heftig en moeilijk dat gevoel, had ze zeker gesierd om je in ieder geval los uit te nodigen. Het gevoel wat jij omschrijft van ze accepteren haar ondanks het verraad is ook mijn angst. Heel moeilijk, ergens begrijpelijk dat ze als familie schikken maar blijft steken.
:hug:
Ik ben nu 4 maanden verder, en voel me langzaam sterker.
Mis de kinderen nog, maar ex en huis niet meer.
En ik heb echt radeloos huilend en kotsend op de grond liggen huilen, en aangebeld bij ex of ik aub terug mocht komen.
Alle reacties Link kopieren
Sandy, heel veel plezier met je kinderen!
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
10-05-2021 11:57
Sandy, heel veel plezier met je kinderen!
Ze zijn net weg, maar voel me nog ellendiger dan gisteren, waarom mogen ze niet hier blijven eten en slapen ?, jongste zei “ papa zei dat we toch nooit bij jou mogen wonen van de hulpverleners “.
Oudste had net os spel gedownload en toen moest ie weer gaan . Zo oneerlijk
Alle reacties Link kopieren
Papa is ook een mooie. Gelukkig gaat de rechter daarover en ‘gelukkig’ horen de hulpverleners neutraal te zijn. Jij zegt altijd dat jouw ex goede vriendjes is met VT, maar ik neem toch aan dat jij zelf ook contact hebt met de hulpverleners? Is er een jeugdconsulent van de gemeente? Jij hebt net zo goed gezag, dus ook net zo goed recht op contacten met de instanties (iom je advocaat natuurlijk).

Iedereen :hug:!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Sandy, dit soort uitspraken van je kinderen noteren hè.
En laat je niet opjutten. Dat je kinderen zich er druk over maken is erg genoeg, laat je niet gekmaken.
Alle reacties Link kopieren
Redcurl wat een lul zeg. Ik zit half in dezelfde situatie, alleen heeft hij mij niet verlaten voor haar. Ik heb hem verlaten en hij is nu niet met haar. Die 3 jaar dat hij een affaire had voelt wel alsof het allemaal gelogen was en dat wat wij samen gedaan hebben allemaal nep was. Ik voelde mij ook vervangbaar.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe hij mij zou voelen als hij mij wel verlaten had voor haar. Het spijt me dat je dit moet doormaken. Echt dikke knuffel voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven