In de hut van BabaYaga: lucht hier je hart en steun elkaar

12-07-2020 19:07 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn oude topic was bijna vol. Ik heb het laten verwijderen omdat iemand dacht mij herkend te hebben.

Maar ik ben er nog, onder een andere naam.

Had je man een midlife crisis en een zoolmeet? Of "alleen maar" een midlife crisis? Wil je gewoon even anoniem je hart luchten zonder je omgeving daarmee te belasten? Zoek je steun van lotgenoten?

Schrijf het hier van je af. Of niet, maar dan verdwijnt dit topic vanzelf naar onderen.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Protocol schreef:
11-06-2021 00:24
Hij deed toch aangifte tegen je? Toen je schreeuwend buiten voor het huis stond?
En ondertussen besloten jullie in alle rust en harmonie om uit elkaar te gaan.

Klinkt niet heel aannemelijk.

Maar Sandy, het doet er niet toe. Jullie zijn uit elkaar en nu moet je door. Laat het los, laat alle adviezen tot je doordringen.
Laatste keer
Samen besloten uit elkaar te gaan daarna ruzie geëscaleerd was nog binnenshuis waar ik nog woonde ,
Ruzie aan deur was weken later.
sandy1974 schreef:
11-06-2021 07:15
Laatste keer
Samen besloten uit elkaar te gaan daarna ruzie geëscaleerd was nog binnenshuis waar ik nog woonde ,
Ruzie aan deur was weken later.

Ja hoor meid. Je hebt helemaal gelijk.
Niks is jouw schuld, je hebt alleen maar oog voor het welzijn van je kinderen en je ex is gek.
Right.
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
11-06-2021 07:15
Laatste keer
Samen besloten uit elkaar te gaan daarna ruzie geëscaleerd was nog binnenshuis waar ik nog woonde ,
Ruzie aan deur was weken later.
Ik herinner me nog dat je dat schreef. Maar nog een keer:
Je hebt je ex er hier herhaaldelijk van beschuldigd dat hij jullie gezin kapot gemaakt had omdat hij uit elkaar wilde. Niet hij, maar jullie wilden uit elkaar. Je hebt geschreeuwd en gestampvoet omdat hij je niet terug wilde. Je bent daar langs gegaan en hebt aan de deur staan schreeuwen. Hij heeft je toen mee naar buiten genomen om de kinderen te beschermen tegen jullie geruzie.

Jouw ex misdraagt zich zeker wel over de rug van de kinderen, maar ik lees, en ik herhaal het nog maar een keer, dat je wel erg veel en niet altijd terecht, wijst naar hem. Het geklaag over zijn familie en vrienden (zie mijn eerdere reacties) vind ik daar een voorbeeld van.

Je wijst naar hem als de schuld van alles wat mis is in jouw leven, en dat is blijkbaar toch niet waar. Je helpt jezelf gewoon niet verder zo. Laat je advocaat het zakelijke deel uitvechten voor jou. Focus op je kinderen en jezelf. Wat wil je WEL? Hoe wil je verder? Hoe maak je het gezellig met je kinderen?

Mijn ex wijst naar mij, als oorzaak van het gebrek aan contact met de kinderen. Ik stook ze op, bij mij mag alles, bladibla. Het is echt niet waar. Ik leg de kinderen geen strobreed in de weg, vertel ze keer op keer dat hun vader van ze houdt en dat hij ze mist. Toch blijft hij mij beschuldigen van de raarste dingen. Hij bleef maar draaien, eigenlijk net zoals jij nu doet. Dan had ik weer dit gedaan, dan weer dat.

Wat ik ook herken, maar dan bij mezelf, is je boosheid. Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat alleen maar slijt als je het niet meer voedt. Elke poging tot contact of tot een gesprek is olie op het vuur. Praat alleen nog met hem onder begeleiding en laat je daarin ook begeleiden.

Zelfs hier roep je irritatie op. Ik probeer daar doorheen te lezen, en de emotie te zien die er onder ligt. Je krijgt hier echt goede adviezen van heel veel lezers. Allemaal bedoeld als hulp, niet als kritiek.

Laat dit draadje desnoods lezen aan je psycholoog en bespreek het daar. Wat kan je er mee en wat leg je naast je neer? Maar doe iets, voordat je jezelf kapot maakt.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Hexopbezemsteel schreef:
11-06-2021 08:18
...
Wat ik ook herken, maar dan bij mezelf, is je boosheid. Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat alleen maar slijt als je het niet meer voedt. Elke poging tot contact of tot een gesprek is olie op het vuur. Praat alleen nog met hem onder begeleiding en laat je daarin ook begeleiden.

...
Lees dit goed, Sandy. En dan niet één keer voor de vorm roepen "zoooo die komt binnen!" om vervolgens weer door te gaan met wat je deed, maar neem jezelf eens goed aan de teugels.

Ook mijn ervaring is dat elk vermeden contact met ex winst is. Zodra wij niet meer om de paar weken in één kamer hoefden te zitten voor mediation, belasting e.d. ging bij mij de overdrive eraf. Steeds vaker kon ik het van me laten afglijden als ex iets deed, riep, probeerde. "Ja maar hij" kon uit mijn woordenboek. Goede mantra hierbij: bij mij is geen drama te halen.

Wat ook goed is om te beseffen, is dat je nooit de erkenning zult krijgen als slachtoffer die jij zo nodig hebt. Jouw ex zal nooit zeggen "goh, ik heb dat naar afgehandeld naar jou toe". Hou dus op om jezelf te bewijzen als slachtoffer, want behalve irritatie bij anderen, levert het voor jezelf op dat je niet verder komt. Geen enkele aandacht die we je hier gaan geven voor jouw slachtofferschap gaat jou verder helpen. Je moet jezelf gaan helpen.

Dit is waarschijnlijk een patroon dat erin geslopen is tijdens je relatie, maar het hindert je nu bij het herstellen hiervan. Je moet jezelf meer pijlen op je boog geven dan die ene strategie. Wat mij hierbij hielp was vechtsport. Daar viel bij mij een heel groot kwartje dat je in verschillende situaties verschillend moest reageren. Als er iemand met een mes binnenkomt, dan ren je weg. Trekt iemand die naast je staat ineens een mes, dan kun je niet wegrennen want dan staat dat mes in je rug.

Snap je wat ik bedoel?
Hexopbezemsteel schreef:
11-06-2021 08:18


Laat dit draadje desnoods lezen aan je psycholoog en bespreek het daar. Wat kan je er mee en wat leg je naast je neer? Maar doe iets, voordat je jezelf kapot maakt.
dit Sandy
Alle reacties Link kopieren
Iedere keer als ik er met iemand over sprak, maar ook als ik er over schreef werd ik weer boos. Zelfs als ik daar heel lang geen last van had gehad.

Het hier meelezen hielp wel, vind ik. In ieder geval herinnert het mij er telkens aan dat mijn ex eigenlijk niet eens zo heel erg is en dat ik inmiddels zelf ook echt vind dat ik niets meer te klagen heb.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
lotus77 schreef:
11-06-2021 10:12
Lees dit goed, Sandy. En dan niet één keer voor de vorm roepen "zoooo die komt binnen!" om vervolgens weer door te gaan met wat je deed, maar neem jezelf eens goed aan de teugels.

Ook mijn ervaring is dat elk vermeden contact met ex winst is. Zodra wij niet meer om de paar weken in één kamer hoefden te zitten voor mediation, belasting e.d. ging bij mij de overdrive eraf. Steeds vaker kon ik het van me laten afglijden als ex iets deed, riep, probeerde. "Ja maar hij" kon uit mijn woordenboek. Goede mantra hierbij: bij mij is geen drama te halen.

Wat ook goed is om te beseffen, is dat je nooit de erkenning zult krijgen als slachtoffer die jij zo nodig hebt. Jouw ex zal nooit zeggen "goh, ik heb dat naar afgehandeld naar jou toe". Hou dus op om jezelf te bewijzen als slachtoffer, want behalve irritatie bij anderen, levert het voor jezelf op dat je niet verder komt. Geen enkele aandacht die we je hier gaan geven voor jouw slachtofferschap gaat jou verder helpen. Je moet jezelf gaan helpen.

Dit is waarschijnlijk een patroon dat erin geslopen is tijdens je relatie, maar het hindert je nu bij het herstellen hiervan. Je moet jezelf meer pijlen op je boog geven dan die ene strategie. Wat mij hierbij hielp was vechtsport. Daar viel bij mij een heel groot kwartje dat je in verschillende situaties verschillend moest reageren. Als er iemand met een mes binnenkomt, dan ren je weg. Trekt iemand die naast je staat ineens een mes, dan kun je niet wegrennen want dan staat dat mes in je rug.

Snap je wat ik bedoel?
Ja snap het
Wil ook zo graag dat scheiding achter de rug is .
Dat geruzie over omgang, huis, geld, formulieren etc etc
Tel daarbij op advocaten, mediation, VT ,maatschappelijk werk. Met t allemaal advies en meningen .
over elk formulier/mail etc hebben we weer ruzie , al 5 maanden weg en nog niks geregeld.
Lijkt wel alsof er nu nog meer ruzie is dan toen we samen waren, toen was er nog wel eens een goede dag .
Alle reacties Link kopieren
Kuikentjegek schreef:
10-06-2021 20:04
Over de verhuizing?
Nee ik heb volgende week een zitting. Waar de raad van kinderbescherming ook bij is.
Laat je even weten hoe het gegaan is? Als je de dag doorgeeft brand ik een kaarsje voor je. Niet katholiek, dus ik heb geen idee of het werkt. Maar we doen ons best.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
10-06-2021 22:24
Eens met je hele post hoor, maar wat bedoel je met gequote stukje?
@Lois: Ook dat was gericht aan Sandy. Zelfs alleen lezend wekt ze zoveel op dat ik haar in mijn hoofd TO maakte.
@Hex: excuses.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
10-06-2021 23:39
Jij was erbij toen WIJ besloten uit elkaar te gaan ? WIJ hebben dit besloten om de kinderen verdere escalaties te besparen .
Daar ga je weer. Nee ik was er niet bij. Ik lees jouw 'verslagen'. En je schreef toch echt zelf die hele toestand van dreigen maar stomverbaasd zijn toen hij zei dat er dan maar een scheiding moest komen.
Loep jezelf: Je draait, je wringt, je verdraait het 'verhaal' elke keer, na elke reactie die je naar de spiegel stuurt. Alles om je eigen aandeel niet te moeten bekijken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hexopbezemsteel schreef:
11-06-2021 10:25
Laat je even weten hoe het gegaan is? Als je de dag doorgeeft brand ik een kaarsje voor je. Niet katholiek, dus ik heb geen idee of het werkt. Maar we doen ons best.
Dat is lief van je.
Maandag ochtend.
Ben wel gespannen omdat ik hoop dat ik gelijk uitslag krijg omdat ik over een maand uit de andere woning moet .

Net een apje gehad over de tuin van huidige woning gedaan moet worden. Of we dit samen gingen doen of iemand in huren.

Merk dat ex steeds vaker gezamenlijk wilt doen, ik heb daar geen enkele behoefte aan.
Dus denk dat ik voorstel dat hij de tuin doet en ik het huis schoonmaak.

Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Waarom ik niet dit samen wil doen. Omdat ik in het begin allemaal mails kreeg dat hij bang voor mij was. En ik geen zin heb in zijn pesterijen.
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
11-06-2021 10:24
Ja snap het
Wil ook zo graag dat scheiding achter de rug is .
Dat geruzie over omgang, huis, geld, formulieren etc etc
Tel daarbij op advocaten, mediation, VT ,maatschappelijk werk. Met t allemaal advies en meningen .
over elk formulier/mail etc hebben we weer ruzie , al 5 maanden weg en nog niks geregeld.
Lijkt wel alsof er nu nog meer ruzie is dan toen we samen waren, toen was er nog wel eens een goede dag .
Sandy ik ben nu bijna zes jaar gescheiden. Het is een illusie om te denken dat deze toestand vanzelf overgaat als de scheiding eenmaal geregeld is, dus ga daar niet op wachten. Ga nú actief zelf een andere houding aannemen. Laat het ruziemaken/regelen over aan je advocaat en doe daar zelf niet meer aan mee. Ruziemaken kan niemand in zijn eentje, zelfs jouw ex niet, dus als jij eruit stapt is er geen ruzie meer. Maar dan moet je wel echt bereid zijn om niet meer ‘de schuld’ te leggen bij je ex, bij de instanties, bij vrienden en familie, zelfs bij de kinderen want die willen niet braaf hun jas ophangen. Het maakt niet uit wie waaraan schuldig is, je moet nu zélf een nieuwe toekomst opbouwen!
caromamavanmaik wijzigde dit bericht op 11-06-2021 13:17
0.08% gewijzigd
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Oudblond schreef:
11-06-2021 11:06
Daar ga je weer. Nee ik was er niet bij. Ik lees jouw 'verslagen'. En je schreef toch echt zelf die hele toestand van dreigen maar stomverbaasd zijn toen hij zei dat er dan maar een scheiding moest komen.
Loep jezelf: Je draait, je wringt, je verdraait het 'verhaal' elke keer, na elke reactie die je naar de spiegel stuurt. Alles om je eigen aandeel niet te moeten bekijken.


Klopt, ik heb dat al eerder geschreven en ze heeft dat zelfs ook uiteindelijk toegegeven, dat ze boos was dat hij er zo ‘makkelijk’ in meeging met de zoveelste dreiging. Het is inderdaad allemaal te loepen, ik verzin er zelf geen woord van.
Alle reacties Link kopieren
Gaat het nog steeds over mij ?
sandy1974 schreef:
11-06-2021 12:27
Gaat het nog steeds over mij ?
voor ruzie zijn 2 mensen nodig
Alle reacties Link kopieren
Zomaar een stroom van gedachten. Na aanleiding van de vele verhalen hier....

Ex. Wat gaat er in je om. Hoe zie jij de wereld. Wat haal je uit je houding. Ik was toch een stuk meubilair toen ik er nog was ? Nooit wilde je wat samen doen. Ik draaide alleen op voor ons kind. Je spelcomputer was het enige wat je zag. Hoe vaak heb ik het niet geprobeerd. Ik sloop op mijn tenen door het huis. Was het kutwijf. Niks lag aan jou.

Maar wat als ik nou gek ben. Had jij net zoveel verdriet en frustratie? Gesprekken met je ..( o laat maar je had geen vrienden laat maar) over hoe onredelijk ik was en jij alleen maar het beste wilde voor ons kind?

Het is nu een aantal jaren geleden. Dat ik door jou eruit werd gezet als manier om me juist weer onder de duim te krijgen. Wat dacht je nou. Iets met hangende pootjes ? Nee lul dan doe ik alles wel alleen. Dat deed ik toch al. Maar wat als ik nou gek ben. Het verkeerd zag. Ben ik zo blind voor mijn eigen aandeel? Ik probeerde objectief te zijn. Was ik zelf ook verblind of heb ik oogkleppen opgehad en was je altijd al een harde klootzak. Verdien ik alleen respect zolang ik bij je ben ? Of besef je je ergens dat ik wél de moeder ben van ONS kind ook al zijn wij niet meer samen.

Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Is dat zo? Wat had ik anders kunnen doen? Had ik maar als een halve gevangene moeten blijven? Terwijl je de laatste sociale contacten die ik nog had van me wegjoeg? Wat heb ik gemist ? Ben jij knettergek of strooi ik onterecht met het woord Narcist? Ik wil mijn eigen aandeel niet ontkennen. Het doet zo'n verdomde zeer. Ook al wil ik je nooit meer terug. De absolute waarheid bestaat niet. En daar worden advocaten schathemeltje rijk mee.

Ik hoop alleen 1 ding. Dat ik daadwerkelijk zelfreflectie heb. Dat ik daadwerkelijk het beste doe en deed voor ons kind. Dat ik niet onbewust , overtuigd van mijn gelijk een streep trek door het geluk van mijn kind.

Ik schrik van dingen in dit topic. Dat meen ik echt. Zo ontstaan dus oorlogen op Aarde. Mensen overtuigd van hun gelijk als de absolute waarheden. Exen die al dan niet alles op alles zetten om de macht te houden. Want stel je voor dat je loslaat. Wat blijft er dan van je over.

Bij veel verhalen die ik hier lees denk ik het is een ego ding. Een ex die liever zichzelf doodvecht op gelijk hebben dan energie te steken in wat uiteindelijk het meeste oplevert.

Het spijt me zeer Sandy (en dit gaat niet over het geld) maar in veel dingen die je de afgelopen twee dagen schrijft klink je als mijn ex. Bitter en onbuigzaam. En neerbuigend naar mensen die je een spiegel voorhouden. Maar zwelg gerust in alles. Ps waarom post je zoveel dingen die elkaar keihard tegenspreken? Ik wil niet aan je verhaal twijfelen maar soms....

Aan de overige dames. Hebben jullie ook weleens die maalstroom aan gedachten? Dat je in een keihard twijfelt aan je eigen belevingen en waarnemingen en het idee hebt Wat als ik nou gek ben? Ik zal nooit spijt hebben van de scheiding of hem terug willen maar ik voel me soms nog steeds zo gemindfucked.
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor sandy durf je dat überhaupt te vragen? Met alles wat hier gepost wordt of het iets van mij of de andere dames is probeer je direct de aandacht weer op jou te vestigen en nu is dat niet goed??

Ik snap wat je zegt Wanda, het is een ongelooflijke mindfuck en ook lastig we hebben allemaal aandeel maar waar eindigd het ene en start het andere? Ik heb ook duidelijk een andere beleving dan mijn ex. 15 jaar waren we samen en voelde dat echt als een duo en nu denk ik, ik ken jou niet meer en ik weet zeker dat hij dat ook van mij denkt. Soms denk je als ik dit of dit had gedaan had het misschien anders gelopen, maar misschien ook niet. En tot waar laat je, je verdriet spreken en trek je een grens dat je niet verbolgen raakt, moeilijk allemaal. Ook mijn hoofd draait vaak op volle toeren met dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
11-06-2021 12:27
Gaat het nog steeds over mij ?
Ga jezelf eens loepen. Dan zie je de enorme tegenstrijdigheden. Hoop dat je ze ziet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Redcurls schreef:
11-06-2021 13:40

Ik snap wat je zegt Wanda, het is een ongelooflijke mindfuck en ook lastig we hebben allemaal aandeel maar waar eindigd het ene en start het andere? Ik heb ook duidelijk een andere beleving dan mijn ex. 15 jaar waren we samen en voelde dat echt als een duo en nu denk ik, ik ken jou niet meer en ik weet zeker dat hij dat ook van mij denkt. Soms denk je als ik dit of dit had gedaan had het misschien anders gelopen, maar misschien ook niet. En tot waar laat je, je verdriet spreken en trek je een grens dat je niet verbolgen raakt, moeilijk allemaal. Ook mijn hoofd draait vaak op volle toeren met dat soort dingen.


Ik denk dat het vrij normaal is dit soort gedachten. Vergeet niet dat de uitdrukking ‘alles door een roze bril zien’ bestaat en zo start een relatie meestal. Alles is leuk en gezellig en mettertijd sluipen daar ook mindere kanten in en zie je deze meer helder dan in het begin met die roze bril. Nooit is een relatie altijd goed en gezellig en neem je ook de mindere kanten van elkaar voor lief. Of niet en ontstaat er in de loop van de jaren steeds meer strijd of laat je over je grenzen gaan om de goeie lieve vrede te bewaren. De dynamiek is veranderd en de balans is zoek en dat kun je best lang verbergen of goedpraten totdat men besluit te scheiden. Pas dán hoef je niets meer door de vingers te zien of onder het tapijt te schuiven, maar wordt het pas écht duidelijk zichtbaar hoe lang de relatie eigenlijk al uit balans was.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
11-06-2021 14:02
Ik denk dat het vrij normaal is dit soort gedachten. Vergeet niet dat de uitdrukking ‘alles door een roze bril zien’ bestaat en zo start een relatie meestal. Alles is leuk en gezellig en mettertijd sluipen daar ook mindere kanten in en zie je deze meer helder dan in het begin met die roze bril. Nooit is een relatie altijd goed en gezellig en neem je ook de mindere kanten van elkaar voor lief. Of niet en ontstaat er in de loop van de jaren steeds meer strijd of laat je over je grenzen gaan om de goeie lieve vrede te bewaren. De dynamiek is veranderd en de balans is zoek en dat kun je best lang verbergen of goedpraten totdat men besluit te scheiden. Pas dán hoef je niets meer door de vingers te zien of onder het tapijt te schuiven, maar wordt het pas écht duidelijk zichtbaar hoe lang de relatie eigenlijk al uit balans was.
Klopt is ook zo, bizar dan he dat ineens blijkt dat er zolang disbalans is en het op is. Ik denk oprecht dat het tussen ons niet op was maar er wel wat moest gebeuren en daar had hij geen zin meer in. Dat betreur ik nog steeds al hadden we het geprobeerd, nu voelt het alsof je er niet voor hebt kunnen vechten. Die droom van een gezin is zo finaal kapot en dat vind ik oprecht jammer, ook voor die kleine. Gelukkig past ze zich goed aan
Redcurls schreef:
11-06-2021 14:24
Klopt is ook zo, bizar dan he dat ineens blijkt dat er zolang disbalans is en het op is. Ik denk oprecht dat het tussen ons niet op was maar er wel wat moest gebeuren en daar had hij geen zin meer in. Dat betreur ik nog steeds al hadden we het geprobeerd, nu voelt het alsof je er niet voor hebt kunnen vechten. Die droom van een gezin is zo finaal kapot en dat vind ik oprecht jammer, ook voor die kleine. Gelukkig past ze zich goed aan


Dat begrijp ik en ook lastig deze gedachte los te laten, maar trekken aan een dood paard helpt er ook niet veel aan. Enige wat je kunt nastreven is het voor je kind zo goed mogelijk te doen en ook daarin valt die ander helaas niet te sturen. Wel is het van belang je eigen grenzen te bewaken. :hug:
Alle reacties Link kopieren
WandaVision, ik herken in jouw verhaal dat ik ben gaan twijfelen aan mezelf.

Zag ik het dan allemaal verkeerd? Hij vond zichzelf ‘normaal’, de norm, ook normgevend naar mij. Dat ik niet standvastig ben gebleven verwijt ik mezelf. Maar zonder mijn flexibiliteit was het nooit zo lang goed gedaan.

Als ik dan een keer mijzelf niet tekort deed, was het meteen ‘oorlog’, meestal een doodzwijg-oorlog. Dan voelde ik mezelf ook naar. Ik kreeg een hekel aan mezelf. Dat was het moment waarop ik dacht, dit is niet goed.

Ik ben meer gelijkgestemden gaan zoeken en hij vond dat best. Als ik eens een poging deed om mijn hart bij hem over een belangrijke (emotionele) kwestie te luchten was het “kun je niet naar je vriendin ofzo?”. Heel kwetsend. Ik ben mezelf gaan versterken door me minder op hem te richten en toen hij dat doorkreeg, was hij me al kwijt.

Ik heb er dit van geleerd: nooit aan jezelf twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
11-06-2021 14:24
Klopt is ook zo, bizar dan he dat ineens blijkt dat er zolang disbalans is en het op is. Ik denk oprecht dat het tussen ons niet op was maar er wel wat moest gebeuren en daar had hij geen zin meer in. Dat betreur ik nog steeds al hadden we het geprobeerd, nu voelt het alsof je er niet voor hebt kunnen vechten. Die droom van een gezin is zo finaal kapot en dat vind ik oprecht jammer, ook voor die kleine. Gelukkig past ze zich goed aan
In je eentje kun je wel een scheiding starten.

In je eentje kun je geen relatie goedhouden.

Ik denk dat je wat nieuwe dromen nodig hebt, van een gezin zijn, samen met je kind. Dat is in mijn ogen ook een gezin. Ik hoop dat het je lukt om een nieuwe toekomst voor ogen te zien.

Ik las je eerdere berichten die doordrenkt zijn van jouw verdriet. Soms zie je dan geen licht meer aan het einde van de tunnel, maar het is er wel. Dat kan ik je uit ervaring vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
11-06-2021 15:17
In je eentje kun je wel een scheiding starten.

In je eentje kun je geen relatie goedhouden.

Ik denk dat je wat nieuwe dromen nodig hebt, van een gezin zijn, samen met je kind. Dat is in mijn ogen ook een gezin. Ik hoop dat het je lukt om een nieuwe toekomst voor ogen te zien.

Ik las je eerdere berichten die doordrenkt zijn van jouw verdriet. Soms zie je dan geen licht meer aan het einde van de tunnel, maar het is er wel. Dat kan ik je uit ervaring vertellen.
Klopt das ook zo. Ik moet ook het gezinsbeeld wat ik had los gaan laten. Moeilijke eraan vind ik dat ik dat jaren had ivm onbeantwoorde kinderwens. Daarbij heb ik het gevoel dat hij dat nu met zn nieuwe vriendin start, dat doet ergens zeer. Maar eerlijk... Wil hem echt niet terug. Het is zoeken hoe nu wel en dat is met letterlijk vallen en opstaan. Ik heb gelukkig veel aan dit topic dat scheelt een hoop
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
11-06-2021 15:27
Klopt das ook zo. Ik moet ook het gezinsbeeld wat ik had los gaan laten. Moeilijke eraan vind ik dat ik dat jaren had ivm onbeantwoorde kinderwens. Daarbij heb ik het gevoel dat hij dat nu met zn nieuwe vriendin start, dat doet ergens zeer. Maar eerlijk... Wil hem echt niet terug. Het is zoeken hoe nu wel en dat is met letterlijk vallen en opstaan. Ik heb gelukkig veel aan dit topic dat scheelt een hoop
Oja, herkenbaar. Wat mijn ex met zijn nieuwe vriendin allemaal doet en met mij niet wilde. Heel pijnlijk om mee te krijgen. Ik hoor het liever allemaal niet maar soms kunnen mensen het niet laten om mij te informeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven