Ghosting of gewoon echt slecht in appen?

12-07-2020 22:25 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je een leuke date hebt gehad & een vervolg date was voorgesteld door je date (tijdens de date), maar nu ineens appt hij niet meer? Hoe noem je dat dan? & hoelang ga je dan wachten met vragen of er iets is? Begin steeds minder van mannen te begrijpen.

Waarom kunnen mannen niet gewoon zeggen dat ze het gezellig vonden, maar dat er helaas verder niets in zit (op het moment zelf?:)). Dat is beter dan iemand beloven dat er een vervolgdate komt en vervolgens niets meer van jezelf willen laten horen toch? Date had wel aangegeven dat hij slecht was in appen/ een hekel had aan appen. (Wél heb ik hem al miljoenen keren online gezien).
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb wat meer achtergrondinformatie nodig; hoe lang geleden was jullie date en hoe lang is het dus nu dan stil?

Waarom app je hem niet zelf? Hij heeft tenslotte al het eerste initiatief genomen tot die volgende date!
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat let je om hem te benaderen?
Hoi richard, ik vond het best gezellig. Alleen jammer dat he niets van je laat horen. Komt dit, omdat jij het niet zo leuk vond?
Ik zou het fijn vinden als je me even wat laat weten, dan weet ik ook waar ik aan toe ben.
Dankje.
Groeten, cindy

Ofzoiets.
Als je 1x een berichtje stuurt ben je echt niet aan het stalken.
Bovendien; waarom zou hij het 1e bericht moeten sturen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Niets meer laten horen is toch ook duidelijk? Niet heel beleefd, maar werk duidelijk. Je weet precies waar je aan toe bent, alleen wil je het liever (nog) niet onder ogen zien. Heel menselijk.

Maar het is niet zo dat je niet weet waar je aan toe bent.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
als hij wel online is naar jou niet appt is hij zijn volgende date aan het regelen
Ik denk dat ik in het verleden ook wel contacten onbedoeld om zeep heb geholpen door te weinig te appen.

Ik heb daar gewoon helemaal geen zin. Beetje beklemmend ook, om er de hele tijd je aandacht bij te moeten hebben. Je bewust zijn van hoelang je niet meer geappt hebt enzo. Ik heb er niet genoeg ruimte voor in mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft zelf aangegeven dat hij een hekel heeft aan steeds appen. Ik begrijp uit je OP dat de volgende date al gepland staat. Dan is het toch prima? Wat voegt het toch in godsnaam toe om constant verplicht via je telefoon aandacht te moeten geven als je daar helemaal niet van houdt?
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
13-07-2020 09:39
Hij heeft zelf aangegeven dat hij een hekel heeft aan steeds appen. Ik begrijp uit je OP dat de volgende date al gepland staat. Dan is het toch prima? Wat voegt het toch in godsnaam toe om constant verplicht via je telefoon aandacht te moeten geven als je daar helemaal niet van houdt?
Lekkere kutsmoes dat hij een hekel heeft aan appen, hoe hou je iemand op afstand?! Maar wel continue online zijn.

TO hebben jullie sex gehad?
Sjaantje37 schreef:
13-07-2020 09:41
Lekkere kutsmoes dat hij een hekel heeft aan appen, hoe hou je iemand op afstand?! Maar wel continue online zijn.

TO hebben jullie sex gehad?
precies.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer staat de volgende date gepland en hoeveel tijd zit daar tussen? Dus hoe lang heeft hij niks geappt en heb jij zelf wel geappt? Zo niet, dan kan hij hetzelfde over jou denken toch?

Hij heeft wel aangegeven dat hij niet van appen houdt natuurlijk. ok, hij is wel vaak online, wat apart is. Maar wie weet is dat voor zn werk of met zn moeder waar hij wel mee moet appen, maar houdt hij er niet van om kletspraat te doen op de app. Haha ik geloof dit zelf ook niet hoor, maar het kan.
Het lijkt mij dat als je iemand echt leuk vindt, je het toch ook leuk vindt daarmee te appen? Hoeven geen lange verhalen te zijn maar af en toe een appje is dan toch wel leuk? Maar hoe zit het verhaal precies? Heb jij hem geappt en zegt hij niks terug? Of heb jij ook niks gezegd? In dat geval vindt ie t misschien prima zo en kijkt ie gewoon uit naar de volgende date.
Sjaantje37 schreef:
13-07-2020 09:41
Lekkere kutsmoes dat hij een hekel heeft aan appen, hoe hou je iemand op afstand?! Maar wel continue online zijn.

TO hebben jullie sex gehad?
Misschien belt hij via whatsapp met zijn baas of moeder of vrouw Dan ben je ook steeds on line.
Ik zou er een app aan wagen. Gewoon luchtig over iets waar jullie her over gehad hebben of over het weer of het interview met Rutten gisteren.
Als hij dan niet reageert, zou ik er klaar mee zijn.
Waterman26 schreef:
13-07-2020 12:15
Misschien belt hij via whatsapp met zijn baas of moeder of vrouw Dan ben je ook steeds on line.
Ik zou er een app aan wagen. Gewoon luchtig over iets waar jullie het over gehad hebben of over het weer of het interview met Rutten gisteren.
Als hij dan niet reageert, zou ik er klaar mee zijn.
Wat heeft de seks er mee te maken?
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
13-07-2020 08:31
Nou, wat let je om hem te benaderen?
Hoi richard, ik vond het best gezellig. Alleen jammer dat he niets van je laat horen. Komt dit, omdat jij het niet zo leuk vond?
Ik zou het fijn vinden als je me even wat laat weten, dan weet ik ook waar ik aan toe ben.
Dankje.
Groeten, cindy
Als ik nog niet afgeknapt was dan zou ik het zeker zijn na zo'n bericht na amper 1 date.

TO zit je nu gewoon te wachten op een appje terwijl je zelf niets stuurt? Misschien doet hij wel hetzelfde. Er is niets verkeerd aan een berichtje sturen, al is het om te vragen hoe zijn dag was.
Alle reacties Link kopieren
Is er al een concrete nieuwe datum afgesproken en hoelang geleden heb je hem gezien?
Het zou kunnen dat hij geen apper is, maar als je iemand heel erg leuk vindt stuur je een appje, ook als je geen apper bent. Want dan wil je niet het risico lopen dat je afhaakt.
Het kan ook zijn dat hij op jou wacht, maar mijn ervaring is dat als een man je erg leuk vindt hij alles doet om die 2de date vast te leggen.

Ik heb dit zonder uitzondering ervaren maar hij kan de uitzondering zijn. Omdat hij onzeker is of vindt dat jij moet appen. Maar ik acht die kans kleiner.
Honingdropje2 schreef:
13-07-2020 19:00
Is er al een concrete nieuwe datum afgesproken en hoelang geleden heb je hem gezien?
Ik lees het als dat hij zei een vervolgdate te willen en daarna stil bleef
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
13-07-2020 19:16
Ik lees het als dat hij zei een vervolgdate te willen en daarna stil bleef
Ja zo las ik het ook, maar dacht, ik check het even. De informatie is nogal summier, dan is het lastig te zeggen of het gohsting is of niet.
Honingdropje2 schreef:
13-07-2020 19:21
Ja zo las ik het ook, maar dacht, ik check het even. De informatie is nogal summier, dan is het lastig te zeggen of het gohsting is of niet.
Ja klopt. Ben benieuwd. Misschien heeft hij inmiddels al enthousiast geappt.
Alle reacties Link kopieren
Nog geen teken van leven ontvangen, maar er was dus ook nog geen datum gepland concreet. Wat is dan het advies?
Alle reacties Link kopieren
Had trouwens wel een vraag gesteld waar hij al 2 dagen niet op reageert
Duidelijk, helaas..
Hij heeft geen interesse meer en/of is al met de volgende date bezig.
Alle reacties Link kopieren
makkelijkerleven schreef:
13-07-2020 19:59
Nog geen teken van leven ontvangen, maar er was dus ook nog geen datum gepland concreet. Wat is dan het advies?
Niets doen. Hij wil niet.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Heeft er ook niet mee te maken dat ie slecht is in reageren? Op 1 vraag reageerde hij wel
Je zei eerder dat hij nergens op reageerde
makkelijkerleven schreef:
13-07-2020 22:47
Heeft er ook niet mee te maken dat ie slecht is in reageren? Op 1 vraag reageerde hij wel
hij negeert je dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven