Wel appen, niet afspreken ?

08-08-2020 19:14 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas geleden met een man uit eten geweest (platonisch!), waarbij er onverwacht een vonk oversprong.
Hij appt me nu elke dag, heeft uitgesproken dat hij me een interessante vrouw vindt en me graag beter zou leren kennen maar neemt niet het initiatief om af te spreken.

Ik heb eerder aangegeven dat ik hem wel graag wil leren kennen, maar platonisch voor nu, omdat hij net uit een huwelijk komt (volgens mij nog niet eens officieel gescheiden). Ik wil geen rebound zijn dus heb gesteld dat ik elkaar beter zou willen leren kennen maar dat hij eerst zijn oude relatie moet verwerken.

Hij appt me elke ochtend goedemorgen en elke avond, maar zelfs nadat ik vlakaf iets zei over afspreken kwam er niks concreets. Zo leren we elkaar natuurlijk ook niet kennen.

Wat is jullie idee hierover?
Laten gaan.
Direct vragen.
Alle reacties Link kopieren
Stel zelf iets voor om af te spreken?
Hij luistert naar je en gaat eerst zijn oude relatie verwerken.
Alle reacties Link kopieren
Eens 2 dagen stoppen met terug-appen en kijken wat het geeft?

Ben je zeker dat ie al weg is bij zijn vrouw?
Hij kan misschien niet afspreken omdat zij 't anders opmerkt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Als hij zoveel voorzetten geeft mag jij hem wel inkoppen als je wilt.

Ik zou je niet in Feyenoord 1 willen hebben
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan hij nu initiatief nemen als jij hem de deur hebt gewezen omdat hij net uit een huwelijk komt? Hoe eerlijk is dat van jou om dan wel iets te verwachten?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Als je niet met getrouwde mannen wil omgaan moet je dat niet doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dan zeg je: leuk maar ik wil alleen platonisch.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
m-april schreef:
08-08-2020 19:16
Stel zelf iets voor om af te spreken?
Ik heb 1x iets gezegd of we binnenkort nog eens afspraken, 2x verwezen naar een grapje tijdens onze afspraak over barbecueen waarop hij echt heel makkelijk had kunnen zeggen 'Nou, kom volgende week woensdag gerust langs' en 1x was ik op de vroege avond in de stad waar hij werkt (en heb dat laten weten), dus hij kon me echt makkelijk uitnodigen maar liet dat gaan. Maar vervolgens wel weer de hele dag appen. Dan denk ik, wil je nou gewoon aandacht of wat?
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
08-08-2020 19:17
Eens 2 dagen stoppen met terug-appen en kijken wat het geeft?

Ben je zeker dat ie al weg is bij zijn vrouw?
Hij kan misschien niet afspreken omdat zij 't anders opmerkt.
Hij is weg bij zijn vrouw. Zij wilde een open relatie, hij heeft het geprobeerd maar wilde het echt niet. Zij heeft een nieuwe vriend. Hij is single nu.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
08-08-2020 19:24
Dan zeg je: leuk maar ik wil alleen platonisch.
Het lijkt me een leuke man, ook in de toekomst misschien voor een relatie, maar hij heeft duidelijk nog verdriet over de breuk. Ik zou nu gewoon elkaar platonisch beter willen leren kennen met optie voor meer in de toekomst. Maar elkaar leren kennen is voor mij niet alleen maar appen. Dan wil ik hem natuurlijk ook af en toe zien, samen wat leuks doen.
Hoe ga je niet-Platonisch uit eten?
Alle reacties Link kopieren
Je kan natuurlijk ook gewoon een concrete datum, uur en plaats afspreken.

Volgende zaterdag om 18u in 't park bijvoorbeeld.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Welke was platonisch trouwens ook alweer? Met jonge jongens toch?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
08-08-2020 19:30
Hoe ga je niet-Platonisch uit eten?
No sex, no kiss?

Or just for fun en niet om gelijk elkaar voor te stellen aan vrienden, familie, samen te gaan wonen, ...
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Jij wil hem vast reserveren voor de toekomst, en hij heeft wellicht nu behoefte aan rondneuken fysieke troost. Dat zijn twee dingen die ver uit elkaar liggen. Maar dat zijn mijn twee centen.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
08-08-2020 19:30
Hoe ga je niet-Platonisch uit eten?
Sorry, ik was niet duidelijk.
We kenden elkaar niet, maar het was niet als date bedoeld. Geen Tinder of Relatieplanet ofzo, gewoon nieuwe mensen ontmoeten voor gezelschap en mogelijk vriendschap.
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafeltje1979 schreef:
08-08-2020 19:28
Het lijkt me een leuke man, ook in de toekomst misschien voor een relatie, maar hij heeft duidelijk nog verdriet over de breuk. Ik zou nu gewoon elkaar platonisch beter willen leren kennen met optie voor meer in de toekomst. Maar elkaar leren kennen is voor mij niet alleen maar appen. Dan wil ik hem natuurlijk ook af en toe zien, samen wat leuks doen.
Vraag hem dan
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafeltje1979 schreef:
08-08-2020 19:28
Het lijkt me een leuke man, ook in de toekomst misschien voor een relatie, maar hij heeft duidelijk nog verdriet over de breuk. Ik zou nu gewoon elkaar platonisch beter willen leren kennen met optie voor meer in de toekomst. Maar elkaar leren kennen is voor mij niet alleen maar appen. Dan wil ik hem natuurlijk ook af en toe zien, samen wat leuks doen.
Aandacht willen is normaal. Iedereen wil wel wat aandacht. Verschillend kan de kwaliteit van aandacht zijn. Wil hij aandacht voor zijn seksualiteit (synoniem voor intimiteit voor veel mannen) Of wil hij gewoon wat kletsen, een filmpje kijken enzovoorts? Je kan dus kenbaar maken wat je te geven hebt. Misschien wil hij vriendschap en een beetje meer, en jij wil dat niet dus begreep ik.

Maar als hij amper reageert dan wordt het wel lastig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
08-08-2020 19:30
Welke was platonisch trouwens ook alweer? Met jonge jongens toch?
Hij is geloof ik 5 jaar ouder hahaha.
Westerpaviljoen schreef:
08-08-2020 19:19
Als hij zoveel voorzetten geeft mag jij hem wel inkoppen als je wilt.

Ik zou je niet in Feyenoord 1 willen hebben
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
j als jij al zo duidelijk aangeeft dat hij niets moet verwachten, kan ik me voorstellen dat hij denkt: ik blijf uit haar buurt, geen zin in gedoe
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Stroopwafeltje1979 schreef:
08-08-2020 19:33
Sorry, ik was niet duidelijk.
We kenden elkaar niet, maar het was niet als date bedoeld. Geen Tinder of Relatieplanet ofzo, gewoon nieuwe mensen ontmoeten voor gezelschap en mogelijk vriendschap.
nou dat zegt al

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven