Boos om kleding

13-09-2020 16:34 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje.
Onlangs is mijn partner ontzettend boos op mij geworden om het volgende.
Ik had de kleren aan naar het werk die hij mij erg mooi vond staan. Thuis gekomen kleed ik me meestal gelijk om in mijn thuiskleren. Hij is toen ontzettend ontploft om het feit dat ik wel zulke kleren aan doe naar het werk en me “voor hem niet mijn best doe”. Ik loop er trouwens nooit onverzorgd bij. Wat vinden jullie hiervan?

Ook is hij onlangs ontploft om het volgende.
Ik was op whatsapp online op mijn verjaardag en hij stelde voor om te gaan uiteten. Ik was op het werk en had wel onder andere zijn berichtjes binnen gekregen en ik was ook online op whatsapp maar ik had niet gelijk gereageerd. Na 10 min heeft hij het berichtje verwijderd en geschreven dat hij dat berichtje voor iemand anders had bedoeld. Niet veel later kon ik wel reageren en toen was hij helemaal ontploft, hij vond dat ik hem respectloos behandel omdat ik wel online was en niet de moeite nam om op tijd te reageren, het maakt niet uit voor hem dat ik op het werk was en normaal wilde reageren (we hadden de dag ervoor al onenigheid over waar we zouden gaan uiteten) en daar geen tijd voor had terwijl ik wel mijn verjaardagsappjes checkte (zonder te reageren overigens).
Wat vinden jullie hiervan?

Ik hoor het graag,

Een verwarde vriendin
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn jullie al samen? Ik vind dat hij vrij snel ontploft over kleine ergernissen, die minstens op een andere manier geadresseerd kunnen worden als dat al hoeft.
leeg
Alle reacties Link kopieren
hier zou ik echt zo snel klaar mee zijn, vooral dat whatsapp gedoe. Kweek ballen TO en hou de eer aan jezelf
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet als een fijne relatie waarin je jezelf mag zijn.
Misschien eens een tegenbom laten exploderen met de boodschap dat je al dat ontploffen niet waardeert en accepteert. Je zit per slot van rekening in een relatie, niet in het leger.
Alle reacties Link kopieren
Ofwel is je partner op kleuterniveau blijven steken ofwel is het een narcist eerste klas!
Een mix van beiden kan uiteraard ook.
Run Forest, run!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een engerd.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof hij een groot (beschadigd) ego heeft. Daar ga je niet een gezonde volwassen relatie mee kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ervan vind: belachelijk.
Heerlijk na werk je jurk, rok, pumps uit te doen en spijkerbroek aan te trekken. Voor jezelf, niet voor hem!!
Leuk zo een uitnodiging voor een etentje, gaat dus niet om jou te verwennen, samen iets vieren, voorpret.
Kortom belachelijk!!!
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als de ideale kerel om nog 50 jaar mee samen te blijven, snel te trouwen en 3 kinderen mee te krijgen.

Waarna je uiteraard ook nog huisvrouw wordt én hij DE man in huis wordt die het geld binnensleept.



*ironiemodus uit*
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Een man met een dergelijk kort lontje is geen relatie materiaal. Ik hoop dat je zelf ook snel tot die conclusie komt.
Ik zou hier geen trek in hebben. Run forest run
Alle reacties Link kopieren
Leuke vent!
:facepalm:

Waar je zin in hebt joh, wat een manipulator.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn partner zou ontploffen omdat ik van kleding gewisseld ben vraag ik mij serieus af of het wel goed met hem gaat.

Kan hij ook normaal praten als hem iets dwars zit of iets van je wil?

Wat vind jij ervan?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren
Luister naar de mede Viva forummers.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
De verklaring het meest in zijn voordeel is dat hij wat onzeker is over de relatie, of je hem leuk vindt. Gezien zijn reactie daarop weggaan, net als in elk andere mogelijke oorzaak.
Gelukkig is hij heel lief.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
13-09-2020 16:50
Klinkt alsof hij een groot (beschadigd) ego heeft. Daar ga je niet een gezonde volwassen relatie mee kunnen hebben.
Eens met je laatste zin.

Maar iemand kan om tig redenen zo snel flippen. Misschien heeft hij wel een diagnose of drinkt hij. Weten wij veel.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor moeite hij doet om er mooi uit te zien, en hoe comfortabel dat is. Hij zal daar vast wel een hoop tijd, geld en moeite in steken, toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongelooflijk gezeik dit, dat wil je toch niet?
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat een heerlijke man! Echte liefde, dat hij graag wil dat jij je mooi maakt voor hem, en niet voor anderen. Dat jij ontploft geeft aan hoe gepassioneerd hij hierover is.
En het incident op Whatsapp geeft aan dat voor hem élke minuut wachten op antwoord teveel is, omdat hij zoveel van je houdt. Genieten hoor.

To, mocht je niet goed zijn in sarcasme herkennen: deze man is je aan het kneden tot een volgzaam en gehoorzaam type, met zo min mogelijk eigen mening en inbreng. Hij is je aan het africhten.
Waar je maar zin in hebt.
Is hij een granaat, dat hij alleen maar kan ontploffen :thunder:
Vermoeiend, dat moeten duiken iedere keer.
anoniem_63d5811a5d28f wijzigde dit bericht op 13-09-2020 17:08
0.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een man die steeds enger gaat worden in de tijd.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je een relatie willen met iemand die om de haverklap om niets ontploft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven