Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
:cheer: :puh:
Op een succesvolle afloop! :cheer:


Julia, wat is een uur reistijd als je misschien wel DE match van je leven te pakken hebt? Ik ben het eens met Qiyara, je kunt het proberen en misschien blijkt dst je het te ver vindt, of hij is zo enorm passend dat het niets meer uitmaakt.

Ik heb nooit bekenden op Tinder gespot. Als ik iemand leuk vind dat zou ik liken, anders niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 keer een bekende gezien op tinder, mijn ex dus, harder naar links heb ik nooit geswiped. Op het moment swipe ik helemaal niet. Instellingen van 35 km is leuk maar als mijn positie op de aardbol dan eens in Amerika is, dan eens in India, dan weer in China, terug naar ergens Afrika. Schiet allemaal niet op. Maar ach contacten genoeg nu buiten tinder om (dan wel via tinder leren kennen) eerst daar maar eens een avondje mee besteden als ik weer thuis ben.
fietsen varen vrouwelijk doen
dido68 schreef:
14-09-2020 14:41
Oke dan zie ik wel hoe het loopt. Misschien verwatert het weer.
Ik hoorde dat sommige mannen matches sparen en dat ze dan pas iets zeggen als het rijtje af zijn gegaan. Zo van: die hou ik achter de hand.
Of mannen vinden het vaak irritant dat vrouwen niets zeggen. Match dan niet staat er op hun profiel.
Bij deze voor de mannen: veel vrouwen willen graag dat jij als eerste begint.
Zo..die nog even meegenomen.

Weet je wat een probleem is met Tinder? Dan heb je soms dat je met 3 of 4 vrouwen een beetje of wat meer in gesprek bent maar dan blijf je tussendoor wel swipen en er komen ook nog wel matches binnen die je op een eerder moment ooit al eens geliked had.
Dus ja..ik heb dan ook soms wel een buffertje matches staan waar ik nog niks tegen heb gezegd..als sommigen dan te lang blijven staan..tja..dan nog gaan praten geeft ook een gek signaal..dus dan ontmatch ik ze ook maar op een moment.

Verder..ja prima, ik laat meestal wel wat horen als ik match..alleen is de inspiratie niet altijd aanwezig om een leuke opening eruit te gooien
Hey een nieuwe naam! Hoi allen :hyper:

Bij vorige topic niet meer meegelezen, ik liep teveel achter na 2 offline weken Korte samenvatting?

Update hier: single, even klaar met daten (na leuke, veelbelovende maar kortdurende, datesituatie met dramatische wending)
Alle reacties Link kopieren
noumoe2019 schreef:
14-09-2020 15:15
Hey een nieuwe naam! Hoi allen :hyper:

Bij vorige topic niet meer meegelezen, ik liep teveel achter na 2 offline weken Korte samenvatting?

Update hier: single, even klaar met daten (na leuke, veelbelovende maar kortdurende, datesituatie met dramatische wending)
Hey Noumoe! Moest nog keer denken over hoe het nou was gelopen tussen jou en date (aan wie je was gekoppeld toch)? Zo te lezen niet goed dus ☹️

Mijn samenvatting is eigenlijk hetzelfde als die van jou, 2 maanden datesituatie maar ook met een sisser afgelopen. Wel begin deze maand sleutel van nieuwe huis in de stad en druk aan het klussen.

@Julus, bedankt voor openen van het nieuwe topic en frisse naam 😁
ik vind het echt even niet leuk die laatste dagen van mijn kindvrije week. Nou ja, ik heb misschien morgenavond nog een spontane date en woensdag zijn ze er weer.
Soms ziet Viva het best goed..gezellig thuis met vriendinnen aan de wijn :mrgreen:

Kreeft
Kreeften houden van wijn, kreeften houden van lekker fruit… Merk je al waar dit heen gaat? De welgeliefde Sangria past het best bij een kreeft. Dit drankje is het lekkerst om op je gemakkie te drinken in een comfortabele setting. Bijvoorbeeld op een terras of gezellig thuis met vriendinnen. Dat is waar een kreeft op zijn of haar best is.
Alle reacties Link kopieren
Yeey daar zijn we weer!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit ook een gezellig topic :cheers: :hello:
Alle reacties Link kopieren
Eens met de rest Julia, om zo'n afstand zou ik geen leuke date laten lopen!

Wat is er, tomcat? Voel je je alleen of mis je je kinderen?

Nou goed om te weten dat niet iedereen er zo instaat als het op bekenden aankomt. Zou me wat gênante situaties kunnen gaan schelen ;-D

3x raden wie ik net tegenkwam op straat.. :facepalm: Hij zag mij, ik zag hem, hij deed zijn oortjes uit, grote glimlach, begroette me en ging stil staan, klaar voor een praatje. Ik heb 'dag' gezegd met een glimlach en ben doorgelopen. Gaan we dus even niet doen he :P
-
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
14-09-2020 14:33
Op een succesvolle afloop! :cheer:


Julia, wat is een uur reistijd als je misschien wel DE match van je leven te pakken hebt? Ik ben het eens met Qiyara, je kunt het proberen en misschien blijkt dst je het te ver vindt, of hij is zo enorm passend dat het niets meer uitmaakt.

Ik heb nooit bekenden op Tinder gespot. Als ik iemand leuk vind dat zou ik liken, anders niet.
Ja een lastige.
Aangezien ik eigenlijk wil latten en mij niet elk weekend wil vastzetten en werkt ( binnenkort weer 😂)

Heb ik in mijn hoofd dat het wel fijn is als hij in de buurt woont en we door de week ook spontaan langs kunnen bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag eindelijk een leuk gesprek op Paiq 😂😂

:puh:

Wat gebeurt er....ik stel een vraag over zijn werk....nog niks aan hand natuurlijk.

Maar je kent het wel...er zit een zin in je hoofd en je typt hem.
"Ik ga er van uit dat het niet heel de dag naar een beeldscherm staren is. Maar beweging en actie. "

Vervolgens kijk ik vanmiddag weer en ben ik verwijderd en totaal geblokkeerd.
Tekst dat ik erg minachtend dacht over zijn werk. Dat hij alleen naar een beeldscherm zou staren.

Ik dacht huh...

Had ik getypt ...ik ga er vanuit dat het heel de dag naar een beeldscherm staren is....

Lang leve tekstberichten...heb ik weer...

Oh ja hij woonde op een uur rijden..wat nu niet meer uitmaakt natuurlijk..🤪
Alle reacties Link kopieren
Jeetje julia. Jij zoekt ze wel uit zeg.. Deze was dus ook wel erg snel gepikeerd. :facepalm:

En qua afstand, tja. Niet ideaal. Mijn lange afstand (1,5u) ging toch een aantal jaartjes goed. Maar uiteindelijk moet dan wel een vd 2 bereid zijn te verhuizen tzt...

Bekenden op Tinder zou ik niet per definitie allemaal naar rechts swipen. Zeker niet haha

@amme: je ex date?

@viv: dikke knuf nog voor jou. K@tmannen ook soms..

@julus: jij gaat de test van TO aan.. na afloop vh topic jij aan de man dus?

Hier weer wat huizennieuws. Toch weer een bod gedaan. Man komt later maar :mrgreen:
Vivi3338 schreef:
14-09-2020 15:23
Hey Noumoe! Moest nog keer denken over hoe het nou was gelopen tussen jou en date (aan wie je was gekoppeld toch)? Zo te lezen niet goed dus ☹️

Mijn samenvatting is eigenlijk hetzelfde als die van jou, 2 maanden datesituatie maar ook met een sisser afgelopen. Wel begin deze maand sleutel van nieuwe huis in de stad en druk aan het klussen.

@Julus, bedankt voor openen van het nieuwe topic en frisse naam 😁
Tof dat het je is gelukt met de nieuwe casa, dan idd ook even iets heel anders waar je aandacht naar uit kan gaan. Gefeliciteerd en succes met de kluswerkzaamheden! Zit ineens te bedenken dat er zomaar een bizar leuke klusser op je stoep zou kunnen staan.

Inderdaad hier de datesituatie minder fortuinlijk gelopen, was iemand met heel veel problemen (schulden, gedoe met ex etc etc) die een nieuwe liefde als uitvlucht en mede-probleemeigenaar wel zag zitten. Niet dus. Jammer. Maar tegelijk ook wel ok, ik heb (mede door viva) in mijn oren geknoopt dat daten met gedoe nooit een goed idee is. Momenteel ook niet ingeschreven op sites/ apps.
Lekker rustig
Soms loopt het gewoon niet in een chat..misverstanden, lange tenen, grapjes die niet aankomen....maar het bijzondere is dat dat helemaal niet per defiinitie betekend dat het in het echt ook niet loopt.
Ammenooitniet schreef:
14-09-2020 16:13

Wat is er, tomcat? Voel je je alleen of mis je je kinderen?
beiden eigenlijk..ben een beetje emotioneel op het moment geloof ik...het is ook pas mijn derde week echt alleen in mijn nieuwe huis de hele week.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
14-09-2020 16:41
Soms loopt het gewoon niet in een chat..misverstanden, lange tenen, grapjes die niet aankomen....maar het bijzondere is dat dat helemaal niet per defiinitie betekend dat het in het echt ook niet loopt.
Ja en dan kan je nog vragen of zeggen... bedoel je dit echt? Bedoel in mijn tweede zin lees je dat ik het niet denk...soort van.

Maar ja ach....
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
14-09-2020 16:50
Ja en dan kan je nog vragen of zeggen... bedoel je dit echt? Bedoel in mijn tweede zin lees je dat ik het niet denk...soort van.

Maar ja ach....
Was die ook wel snel op zijn teentjes getrapt. Alsof ik iets anders doe, kapitein op een tanker, klinkt heel spannend. Maar om mij heen even snel tellend hier op de brug 23 beeldschermen. Die alle informatie doorgeven wat nodig is voor de navigatie en lading en machinekamer. En dan te bedenken 1e boot waar ik op voer had er 3, beeldschermen dus.
fietsen varen vrouwelijk doen
Noumoe, daar hoef je dus niet rouwig om te zijn. Gefeliciteerd, je bent ontsnapt aan gedoe :-D

Tom, je moet je draai nog vinden natuurlijk. En zonder kinderen moet je zelf invulling zien te geven aan je dagen en ja, dat is soms niet makkelijk. Ik heb mezelf vaak in de weg gezeten, en soms nog. Ik heb nooit de zorg voor kleine kinderen, dus het is 24/7 the one woman show :-)

Julia, wat Tom zegt. Het is jammer dat sommigen je direct afschrijven in een chat obv een misinterpretatie. Aan de andere kant ken je elkaar nog niet en mis je er dus niks aan. Behalve dan een optie. Er komen meer opties!

Miki, we gaan weer duimen! Een huis kopen is misschien wel spannender dan daten.
Ik maak me geen illusies hoor, dat ik iemand ga vinden omdat ik een TO ben. Ik ben niet actief en vind het prima zo.
Ik krijg nog wel berichten her en der, maar ik heb gewoon geen zin om te reageren.
zeefietser1 schreef:
14-09-2020 17:05
Was die ook wel snel op zijn teentjes getrapt. Alsof ik iets anders doe, kapitein op een tanker, klinkt heel spannend. Maar om mij heen even snel tellend hier op de brug 23 beeldschermen. Die alle informatie doorgeven wat nodig is voor de navigatie en lading en machinekamer. En dan te bedenken 1e boot waar ik op voer had er 3, beeldschermen dus.
Als iemand niet de moeite wil doen om door te vragen en daarmee dus interesse toont, is het geen match. Ik denk dan altijd maar dat ik er niks mee verlies. Hiss/her loss en door.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
14-09-2020 16:45
beiden eigenlijk..ben een beetje emotioneel op het moment geloof ik...het is ook pas mijn derde week echt alleen in mijn nieuwe huis de hele week.

Ook geen gewenning nu het klussen/regelen voorbij is en alles nu een beetje op zijn plaats staat en je dat even uit je systeem moet krijgen...
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad zijn loss, want ik ben ontzettend leuk, lief en grappig😋 en heb vingers die niet altijd gelijk lopen met de tekst in mijn hoofd😂
tomcat schreef:
14-09-2020 16:45
beiden eigenlijk..ben een beetje emotioneel op het moment geloof ik...het is ook pas mijn derde week echt alleen in mijn nieuwe huis de hele week.
Ja dat is wennen in het begin. Goed contact met buren en andere mensen in je directe omgeving hielp mij erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven