Partner gaat stiekem naar parenclub

15-09-2020 18:32 530 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na twee relaties waarin mijn vertrouwen behoorlijk geschonden is ben ik terecht gekomen in een relatie die nu al bijna 12 jaar bestaat. Hij is heel anders dan mijn vorige partners. We zijn er echt voor elkaar. Zo dacht ik dat we er goed voor stonden totdat ik onlangs een weekend weg moest omdat het niet zo goed ging met mijn ouders.

Ik kwam een avond eerder thuis dan de bedoeling was en hij was niet thuis. Hij was onbereikbaar, ik had er geen goed gevoel over. Ik ben naar een parenclub gereden en voor de deur stond zijn auto....

Ik heb hem niet eens direct geconfronteerd maar pas een paar dagen later. Ik moest t echt laten bezinken. Hij was eerst zeer boos omdat hij vond dat ik altijd aan het “graven“ ben naar wat hij aan het doen is en hij ontkende het glashard. Later toen ik vertelde dat ik zijn auto had zien staan moest hij wel toegeven maar dat ging niet van harte. Eigenlijk wil hij dat er niet keer over gepraat wordt omdat hij zogenaamd geen trek in heeft dat hem dit eeuwig zal worden nagedragen.

Ik ben heel erg boos, droevig, teleurgesteld en verdrietig. Eigenlijk ben ik er best heel erg kapot van.

Ik wil graag de meningen van anderen horen.
anoniem_204462 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:38
26.21% gewijzigd
Naar een willekeurige parenclub gereden?

Waarom?
Huh? Dus je man is niet thuis en jij rijdt naar een parenclub?
Wat rot.
Maar ik vraag me vooral af hoe je erop kwam naar de parenclub te rijden toen je op zoek naar hem was. In plaats van naar z´n ouders, vrienden, sportclub, bioscoop, een van tig restaurants of café´s....
Alle reacties Link kopieren
Mijn mening is dat hier niets van klopt.

Want een parenclub zou toch echt de laatste plek zijn waar ik mijn man zou gaan zoeken.

Maar he, ieder zijn ding.
Bijzonder.
Hij is niet thuis, en jij denkt meteen, laat ik eens bij de lokale parenclub gaan kijken?
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
15-09-2020 18:35
Bijzonder.
Hij is niet thuis, en jij denkt meteen, laat ik eens bij de lokale parenclub gaan kijken?
Er zijn ook zo vreselijk veel parenclubs dat er altijd wel 1 om de hoek is.
Ik zou het niet pikken als je man portier is bij zo een club en het niet vertelt
Alle reacties Link kopieren
Wat iedereen nu zegt, viel mij ook meteen op..
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Ik gok op een topic met een beetje bij beetje steeds uitgebreider verhaal, eindigend met een OP die gewist wordt
anoniem_6409c20e18dd0 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:38
21.08% gewijzigd
Ik heb dat soms ook, zo'n onbestemd gevoel, dan ga ik altijd even langs de parenclub
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
15-09-2020 18:36
Ik zou het niet pikken als je man portier is bij zo een club en het niet vertelt
Als hij portier zou zijn zou het een regelmatig terugkerend gebeuren zijn en is het zichtbaar op zijn loonstrookje.
Ook hoeft hij dan zijn telefoon niet thuis te laten.
Star3 schreef:
15-09-2020 18:34
Huh? Dus je man is niet thuis en jij rijdt naar een parenclub?
Dit..
Wel eerst je effe in een pakje hijsen conform de dresscode, entree betalen en dan maar wachten aan de bar tot je Harry treft. Hoe reageerde hij?
granny71 schreef:
15-09-2020 18:38
Als hij portier zou zijn zou het een regelmatig terugkerend gebeuren zijn en is het zichtbaar op zijn loonstrookje.
Ook hoeft hij dan zijn telefoon niet thuis te laten.
Zwartwerker..
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-09-2020 18:37
Ik heb dat soms ook, zo'n onbestemd gevoel, dan ga ik altijd even langs de parenclub
Ik langs de paardenclub.
Even lekker knuffelen en ik kan er weer tegen.
En waar heb je al die badhanddoeken voor nodig dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat hij een bijzondere interesse had voor het fenomeen parenclub. Ik voel daar niet zo veel voor. Had ooit al op zijn pc een vastgelegde site ziejn staan van deze club.
Ik ben heel erg boos, droevig, teleurgesteld en verdrietig. Eigenlijk ben ik er best heel erg kapot van.

Ik wil graag de meningen van anderen horen.


Ik ben dit allemaal niet
anoniem_6409c20e18dd0 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:41
1.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je had natuurlijk ook de parenclub kunnen binnengaan, je daar voor zijn neus helemaal uit elkaar kunnen laten trekken door 3 grootgeschapen kerels en dan met een sliert sperma nog aan je kin hangend tegen hem zeggen: "Zo schat, dat was me het avondje wel he?"
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
15-09-2020 18:34
Naar een willekeurige parenclub gereden?

Waarom?

Ik weet dat hij een bijzondere interesse had voor het fenomeen parenclub. Ik voel daar niet zo veel voor. Had ooit al op zijn pc een vastgelegde site ziejn staan van deze club.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een punt achter zetten dus.
Murrmurr schreef:
15-09-2020 18:39
Wel eerst je effe in een pakje hijsen conform de dresscode, entree betalen en dan maar wachten aan de bar tot je Harry treft. Hoe reageerde hij?
Jij kent hem gewoon. Helemaal toevallig
Ik heb hem niet eens direct geconfronteerd maar pas een paar dagen later. Ik moest t echt laten bezinken. Hij was eerst zeer boos omdat hij vond dat ik altijd aan het “graven“ ben naar wat hij aan het doen is en hij ontkende het glashard. Later toen ik vertelde dat ik zijn auto had zien staan moest hij wel toegeven maar dat ging niet van harte. Eigenlijk wil hij dat er niet keer over gepraat wordt omdat hij zogenaamd geen trek in heeft dat hem dit eeuwig zal worden nagedragen.

Voor de nieuwkomers in dit topic, bovenstaande stond niet in de originele OP. Voordat gedacht wordt, wat een rare eerste reacties
anoniem_6409c20e18dd0 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 18:43
4.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lachen hoor al die bijdehandte reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven