Single zijn? Of toch een relatie?

22-09-2020 23:16 31 berichten
[XXX]
anoniem_65034572e31b5 wijzigde dit bericht op 11-11-2020 14:06
Reden: Geen reden
0.00% gewijzigd
Hallo ik ben ook alleen, en eigenlijk bevalt het mij prima. Ik ben 55 maar 10 jaar terug wel een relatie gehad was maar voor korte duur. Zij was alleen uit voor de seks en het geld. Daarom heb ik het gebroken met haar. Daarna was zij mij aan het stalken. Voor mij hoeft het niet meer tenzij ik een echte eerlijke vrouw tegen kom. Gr. Leo
Je hoeft toch niet nu zo rigide te beslissen wat je kiest?
En je kunt nu beslissen om graag een relatie te krijgen, maar dan moet je nog maar de juiste tegenkomen.

Go with the flow hoor :redrose: . Leef gewoon je leven zoals jij dat wilt en besef dat het ene het andere niet uitsluit. Je kunt je en richten op je carrière en daten. Of niet daten, maar wel openstaan voor contacten waar dan eventueel wat uit kan groeien. Zomaar wat voorbeelden.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso focussen op jezelf studie en leuk huisje, ongeacht of er een leuke man voor bij komt of niet.

Ik snap de keus niet zo goed.

Je kiest toch niet voor een relatie alsof je die uit de AH meeneemt.
Zorg dat je een leuk leven hebt en wellicht komt er een keer iemand voorbij die het nog leuker maakt
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Lorrelies schreef:
27-09-2020 22:43
Sowieso focussen op jezelf studie en leuk huisje, ongeacht of er een leuke man voor bij komt of niet.

Ik snap de keus niet zo goed.

Je kiest toch niet voor een relatie alsof je die uit de AH meeneemt.
Zorg dat je een leuk leven hebt en wellicht komt er een keer iemand voorbij die het nog leuker maakt
Hallo als je echt een relatie wil dat moet ook groeien en het moet ook wederzijds zijn. Maar belangrijker is ook hij of zij moet ook verzorgd uit zien en hem of haar kunnen vertrouwen. Ik zit hier ook mee om de ware ooit op het pad te komen Gr. Leo
Alle reacties Link kopieren
Manvan55 schreef:
27-09-2020 22:55
Hallo als je echt een relatie wil dat moet ook groeien en het moet ook wederzijds zijn. Maar belangrijker is ook hij of zij moet ook verzorgd uit zien en hem of haar kunnen vertrouwen. Ik zit hier ook mee om de ware ooit op het pad te komen Gr. Leo
Hallo.......
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren
je relatie is pas een paar maanden voorbij, dan weet je nog amper wat single is. Dus kom even op adem, richt je even op jezelf, doe wat je voor jezelf wil waarmaken, en ga dan eens bedenken of er nog iets of iemand ontbreekt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Je hebt nu toch ook helemaal niets te kiezen? Of staat er ergens een leuke man op wie je verliefd bent in de coulissen te wachten tot je hebt gekozen voor single zijn of niet single zijn? En het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Je kan én je richten op studie, werk en woonruimte én af en toe daten als je daar zin in hebt. Leven met open vizier.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt er toch gewoon open voor staan zonder meteen als een malle te gaan zoeken naar een nieuwe vriend? Studie, werk en een fijn huisje lijken me sowieso goed om op te focussen en misschien komt die leuke man vanzelf voorbij. En zo niet, dan kun je over een tijdje alsnog wat actiever op zoek gaan. Maar ik begrijp ook niet zo goed waarom het het een of het ander moet zijn en je een keuze moet maken.
Toen ik geen werk, geen huis en geen diploma’s had, had ik ook geen relatie. Achteraf maar goed ook. Als je de zaakjes een beetje op een rij hebt, date je toch een stuk prettiger (=meer zelfvertrouwen).
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet je nu een keuze maken?
Als je iemand tegenkomt die je ongelooflijk leuk vindt is de keuze zo gemaakt hoor.
Dus ik snap je overweging niet helemaal. Leef je leven, wees vrijgezel en date wanneer je daar zin in hebt.
Een relatie 'krijgen' is echt zo simpel niet meer tegenwoordig met dat internet daten. Dus ook al zou je nu ontzettend graag willen en verlangen naar die ene, kan het zomaar zijn dat je nog heel wat jaren vrijgezel bent.

Liefde heb je niet in de hand en komt zeker niet op een presenteer blaadje aangewaaid. Geniet van wat je hebt, wees blij en liefdevol naar jezelf en wat komt dat komt.
Ik heb ook eens gekeken op internet maar ik denk leuk maar zijn ze wel echt.
Ik wacht rustig af wat er op mij af komt.
In tussen tijd ga ik meer oefenen met links te schrijven vind ik een leuke hobby

Gr. Leo
Alle reacties Link kopieren
Manvan55 schreef:
28-09-2020 16:32
Ik heb ook eens gekeken op internet maar ik denk leuk maar zijn ze wel echt.
Ik wacht rustig af wat er op mij af komt.
In tussen tijd ga ik meer oefenen met links te schrijven vind ik een leuke hobby

Gr. Leo
Vreemde manier van schrijven heb je.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel een beetje; na een lange relatie vroeg ik mezelf na een tijdje af of ik überhaupt wel weer aan een nieuwe relatie wilde beginnen. Je op jezelf richten is altijd een goed idee, daarnaast kun je – zonder druk – kijken wat het beste bij jou past. Ik heb momenteel een FWB en ik date af en toe, voor nu is dat wel goed zo.
dillkarlings wijzigde dit bericht op 28-09-2020 19:36
0.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Karma86 schreef:
28-09-2020 18:27
Vreemde manier van schrijven heb je.
Moet je zelf eens proberen met links te schrijven als je rechtshandig bent. :lol:
Mijn dank is groot :confused:

Yeah right
Hoi ik kijk ook zo nu en dan op dating sites maar ik hoop ooit eens geluk te mogen hebben. Ik hoop voor jullie op deze forum ook veel geluk. Gr. Leo.
DillKarlings schreef:
28-09-2020 19:35
Moet je zelf eens proberen met links te schrijven als je rechtshandig bent. :lol:
Dat doe ik nu ook en het gaat steeds beter hoor. Ook ga ik andere dingen doen met links. Verder heb ik ook nog leuke andere hobby’s zoals Wielrennen en mountainbiken Gr. Leo
DillKarlings schreef:
28-09-2020 19:35
Moet je zelf eens proberen met links te schrijven als je rechtshandig bent. :lol:
Dat doe ik ook leuk man na veel oefenen schrijf ik over een tijdje erg mooi met links bedankt
Alle reacties Link kopieren
Zou niet op zoek gaan en gewoon even tijd voor je zelf nemen het is nog niet heel lang over met de laatste.
Als de liefde komt dan komt het en dan kijk je tegen die tijd hoe je er bij voelt en wat je wil. Gewoon rustig aan doen. Het komt vanzelf wel weer of niet kijk wat voor jou prettig voelt.
Paardje4paardje schreef:
29-09-2020 00:46
Zou niet op zoek gaan en gewoon even tijd voor je zelf nemen het is nog niet heel lang over met de laatste.
Als de liefde komt dan komt het en dan kijk je tegen die tijd hoe je er bij voelt en wat je wil. Gewoon rustig aan doen. Het komt vanzelf wel weer of niet kijk wat voor jou prettig voelt.
Hoi dat klopt wat jij schrijft ik kijk meestal de kat uit de boom en dring nooit op. Het moet ook echt wederzijds zijn fijne dag en veel geluk 🍀
Manvan55 schreef:
29-09-2020 06:20
Hoi dat klopt wat jij schrijft ik kijk meestal de kat uit de boom en dring nooit op. Het moet ook echt wederzijds zijn fijne dag en veel geluk 🍀

Leo, jij ook veel geluk, maar....wat is de meerwaarde van links schrijven als je rechts bent?? O_O
Stel dat je rechterhand eraf valt, dat je dan toch lekker kunt schrijven, zoiets?

TO, ik sluit me aan bij heel veel andere reacties: het kan allemaal naast elkaar bestaan. Je gaat sowieso gewoon lekker door met je leven, je bouwt op wat je op kunt bouwen en als die leuke man op je pad komt dan sta je ervoor open.
Cecilie schreef:
29-09-2020 06:44
Leo, jij ook veel geluk, maar....wat is de meerwaarde van links schrijven als je rechts bent?? O_O
Stel dat je rechterhand eraf valt, dat je dan toch lekker kunt schrijven, zoiets?

TO, ik sluit me aan bij heel veel andere reacties: het kan allemaal naast elkaar bestaan. Je gaat sowieso gewoon lekker door met je leven, je bouwt op wat je op kunt bouwen en als die leuke man op je pad komt dan sta je ervoor open.
TO heeft zich een week geleden aangemeld, en alleen deze OP geschreven.
Hunebed schreef:
29-09-2020 06:53
TO heeft zich een week geleden aangemeld, en alleen deze OP geschreven.
Ik vat m ff niet...ben ook nog niet zo lang wakker....mijn reactie lijkt toch op de meeste reacties in dit topic?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven