Verliefd... moet ik het hem zeggen?

27-09-2020 20:32 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me weer 16. Ben 30.
Na lange relatie sinds april single. Ondanks behoefte aan tijd met mezelf ben ik verliefd geraakt op een man.
Ken hem via werk: hij is bezorger bij ons bedrijf. Heb nu sinds januari dit jaar contact met hem over planning etc. Af en toe liet hij wel wat doorschemeren tussen de regels door maar ik had een relatie dus reageerde er niet op.
3/4 jaar verder: zelfde contact af en toe uit hij zich dat het hem leuk lijkt wat te drinken en zoekt hij zo nu en dan uit zichzelf toenadering door gewoon midden op de werkdag een bericht te sturen hoe het gaat.
2 weken terug afgesproken met hem. Alleen, ik heb uur daarvoor minder goed nieuws gehad (kwaadaardige moedervlek), ben desondanks wel naar afspraak gegaan maar kon niet helemaal mezelf zijn omdat ik behoorlijk van de kaart was door dat bericht ivm huidkanker in familie.

Voelde me heel comfortabel met hem. Verder niet gekust of iets.

2 dingen;
- ik heb niet gezegd over dat slechte bericht. Toch wil ik een ‘herkansing’ met hem om mezelf echt te kunnen laten zien
- hij is eind deze week jarig

Nu dacht ik er aan hem iets via post te sturen. Kleinigheid met een berichtje erbij. Weet dat er een concept is met fles wijn via brievenbus. Zoiets, de afspraak was bij een wijn bar. Wil hem laten weten dat ik hem echt leuk vind.

Twijfel alleen of het niet te is hem iets thuis te sturen voor verjaardag.

Wat denken jullie? Dank je wel voor het lezen!
Heb je zijn adres dan ook al?

En wat was de reden dat je - ondanks dat je ervan ondersteboven was - niks over dat zieke familielid hebt gezegd?
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 27-09-2020 20:35
66.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
27-09-2020 20:34
Heb je zijn adres dan ook al?
Ja dat weet ik omdat het zijn bedrijfsadres is (KVK).
Ben je zeker dat hij geen relatie heeft?
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
27-09-2020 20:36
Ben je zeker dat hij geen relatie heeft?
Waarom zou hij nou weer een relatie hebben?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
27-09-2020 20:34
Heb je zijn adres dan ook al?

En wat was de reden dat je - ondanks dat je ervan ondersteboven was - niks over dat zieke familielid hebt gezegd?
Ze heeft Zelf die moedervlek.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
27-09-2020 20:34
Heb je zijn adres dan ook al?

En wat was de reden dat je - ondanks dat je ervan ondersteboven was - niks over dat zieke familielid hebt gezegd?
Ik heb die moedervlek. In de familie komt bij een aantal tante/ooms huidkanker voor.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
27-09-2020 20:36
Ben je zeker dat hij geen relatie heeft?
Heeft hij niet nee. Verder weet ik niet hoe hij met vrouwen is of contacten heeft of wat dan ook...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen.
Jullie hebben een date gehad en het klikt.
Stuur wat leuks op met een uitnodiging erbij voor date 2.

Veel plezier!
Als je op een zakelijke manier zijn adres hebt gekregen, kan je dan vind ik niet op gaan zoeken voor een privé aangelegenheid. Daar kan je met je werk overigens ook écht gedoe mee krijgen.
Verder: absoluut; neem weer contact met hem op! Stuur een berichtje, ga wat drinken. En ik hoop dat je verder goed nieuws gekregen hebt over die moedervlek?
minnimouse schreef:
27-09-2020 20:46
Gewoon doen.
Jullie hebben een date gehad en het klikt.
Stuur wat leuks op met een uitnodiging erbij voor date 2.

Veel plezier!
+1
Ik zou het niet doen, hem nu al iets sturen voor zijn verjaardag. Veels te overdreven.

Jullie hebben twee weken geleden een afspraakje gehad. Hebben jullie het toen over nog een keer afspreken gehad? Hoe is het contact daarna geweest?

Als hij al maanden om je heen draait en jullie zijn eindelijk samen op date geweest, dan neem ik aan dat je na de date wat meer contact houdt. Was dat ook zo?

Ik zou niks naar zijn huis sturen. Als jullie de laatste twee weken leuk contact hebben gehad, dan zou voorstellen om een drankje te gaan doen voor zijn verjaardag.
Is er na de date niet zoveel contact geweest, wat ik wat lauwtjes zou vinden, dan zou ik het erbij laten.
Zou het gewoon doen hoor, wat heb je te verliezen?
Wat doe je moeilijk, je kunt hem toch gewoon op een tweede date vragen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook too much vinden
Ik zou eerder als je hem ziet hem feliciteren een aanbieden zijn verjaardag te vieren met ergens een drankje doen
ik zou hem niet iets opsturen als hij niet zelf zijn adres aan jou heeft gegeven. kan je hem niet uitnodigen voor een drankje/uitje komend weekend om samen zijn verjaardag te vieren?
Hebben jullie sinds de date geen contact meer gehad?
Ik zou niet wachten tot zijn verjaardag maar gewoon zsm vragen om weer iets af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor alle berichtjes!!!

Fijn dit vanuit diverse perspectieven te bekijken op deze manier.

@ClumsyNinja, thanks! Ik hoor dinsdag de uitslag...
@Marlouse we hebben 3/4 jaar zakelijk contact waarbij hij af en toe op vrijdagmiddag / avond of zaterdag einde dag (werk ma tm za) stuurt wat mijn weekend plannen zijn enz. Verder vrij onschuldig, laatste maand/2 maand stuurt hij zo nu en dan andere type berichtjes over iets samen doen en ‘wanneer ik geen plannen zou hebben zouden we samen kunnen eten’.
We appen elkaar niet suf en vooral veel zakelijk. Maar als ik hem zie is er een aantrekking en wordt gewoon zo blij van hem en zijn manier van denken, zijn lach en ogen. Het doet iets met me elke keer weer.
Afgelopen week is hij aan het verhuizen met zijn bedrijf dus wat minder contact gehad. Heb het ook niet opgezocht omdat ik na onze afspraak een beetje gebroken ben geraakt door het nieuws van de kwaadaardige moedervlek.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
27-09-2020 21:11
Hebben jullie sinds de date geen contact meer gehad?
Ik zou niet wachten tot zijn verjaardag maar gewoon zsm vragen om weer iets af te spreken.
Heb sinds de afspraak (sorry voelt raar het een date te noemen 😬) zeker contact met hem gehad. Overwegend zakelijk over werk en einde dag of avond of zoals zaterdagavond waar hij uithing wat hij ging doe, over en weer.
Dan zou ik gewoon contact met hem opnemen, vragen hoe het met de verhuizing is gegaan. En voorstellen om nog een keertje af te spreken, drankje voor z’n verjaardag.

En sterkte met de situatie met je gezondheid.
Ik zou een tweede date voorstellen ipv wat te sturen.
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie dat het nodig is hem te laten weten wat ik te horen kreeg voor onze afspraak omdat ik ws wel wat meer gesloten enz was?
Alle reacties Link kopieren
Wil niet flauw doen maar hopelijk is hij verstandig om niet met je in zee te gaan jij bent minderjarig en hij 30 leuk misschien om contact mee te hebben maar niet meer.

Wens je wel sterkte met je gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
@Lavendel2, ze voelt zich 16, maar is 30 schrijft ze in de eerste regel.

Annelynn, ik denk dat ik het wel zou zeggen als je de uitslag weet. Dat praat toch wat makkelijker denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
27-09-2020 21:32
Wil niet flauw doen maar hopelijk is hij verstandig om niet met je in zee te gaan jij bent minderjarig en hij 30 leuk misschien om contact mee te hebben maar niet meer.

Wens je wel sterkte met je gezondheid.
Eeehhh....ze voelt zich minderjarig. Is het alleen niet bepaald met 30 😉.

Ik zou hem idd appen om een drankje te doen. En eerlijk? Als het contact idd zo leuk is zou ik wel vertellen over het bericht dat je kreeg vlak voor de vorige afspraak.

Sterkte met je gezondheid. Hopelijk valt het mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven