Gedachte om de hele dag zoenen!

18-10-2020 12:38 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,

Ik vroeg mij zo af, ik heb nu geen relatie of iemand die ik leuk vind. Maar mijn grootste wens om een keer de hele dag met iemand te zoenen. Op een luie zondag op de bank of in bed? Wie heeft dit weleens gedaan en is dat wel reëel? Het lijkt mij een heerlijk idee zo elkaar te laten weten dat je elkaar erg lief vind. En je hoeft toch niet perse dan een relatie te hebben?
Heeft iemand ervaring?
Toen ik 14 was leek mij dat ook geweldig.
PoezzinBoots schreef:
18-10-2020 12:39
Toen ik 14 was leek mij dat ook geweldig.
Dit :rofl:
PoezzinBoots schreef:
18-10-2020 12:39
Toen ik 14 was leek mij dat ook geweldig.
:HA: en dan met soep.
Alle reacties Link kopieren
De hele dag?
Damned if I don’t
PoezzinBoots schreef:
18-10-2020 12:39
Toen ik 14 was leek mij dat ook geweldig.
Ja dit herinner ik me ook nog, dat dit toen het ultieme was.
En daarna 3 dagen met een schrale bek de achterstand in je huiswerk proberen in te lopen.
Als je morgen niet hoeft te praten of eten gewoon doen.
In_Tenebris schreef:
18-10-2020 12:42
Als je morgen niet hoeft te praten of eten gewoon doen.
Gewoon een willekeurig iemand op straat pakken dan?
Star3 schreef:
18-10-2020 12:45
Gewoon een willekeurig iemand op straat pakken dan?


Ik zou in eerste instantie even online kijken voor ik daartoe overging.
Ik zou wel een vrouw kiezen. Mannen hebben altijd stoppels, zeker als ze vanwege het zoenen de hele dag geen tijd hebben om zich te scheren. En dan loop jij de rest van de week rond met een rooie schrale bakkes.
Alle reacties Link kopieren
Een hele dag zoenen gaat wel tegenvallen hoor. Je krijgt op een gegeven moment kramp in de kaken en als je pech hebt heb je ook al meerdere keren tandje-tandje gedaan, waardoor het glazuur van je tanden springt.

Ik ken leukere dingen om een hele dag te doen.
De gedachte alleen al.
Ik neem aan dat tips welkom zijn.
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=U-SRcCGsBbc
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Soms wil je ook wat eten of poepen. Of drinken. Ik zou er niet heel erg op zitten te wachten, maar ik ben ook een actief persoon.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel ook: Exclusief drink en wc pauzes haha
Alle reacties Link kopieren
Een dag in bed of bank met een nieuwe scharrel of liefde, ja heerlijk, maar niet de hele dag zoenend. Dan wil ik toch ietsje meer..
Lady*Voldemort schreef:
18-10-2020 12:51
Ik zou wel een vrouw kiezen. Mannen hebben altijd stoppels, zeker als ze vanwege het zoenen de hele dag geen tijd hebben om zich te scheren. En dan loop jij de rest van de week rond met een rooie schrale bakkes.
Ach, een chemische peeling kost klauwen met geld. Dit is met een beetje geluk gratis.
Juruit1983 schreef:
18-10-2020 13:05
Bedoel ook: Exclusief drink en wc pauzes haha


Het wordt vast makkelijker iemand te vinden nu. De lat ligt anders wel erg hoog. Al een idee hoe je het gaat regelen?
Alle reacties Link kopieren
Pijn in de kaken, benauwd, schale lippen, speeksel tekort, speeksel overschot, hoofdpijn, last van je nek, droge mond, vervelening, ongemak, dat zijn een beetje de dingen die bij mij op komen.

Om eerlijk te zijn acht ik de kans klein dat je iemand gaat vinden die hier echt zin in heeft maar he je weet nooit wat het leven je brengt en fantaseren kan ook leuk zijn!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
En waarom op.een gegeven moment niet neuken dan?
IBIopviva schreef:
18-10-2020 13:13
Pijn in de kaken, benauwd, schale lippen, speeksel tekort, speeksel overschot, hoofdpijn, last van je nek, droge mond, vervelening, ongemak, dat zijn een beetje de dingen die bij mij op komen.

Gaat dit nog steeds over zoenen? :A:
Alle reacties Link kopieren
Half uurtje is voor mij wel weer genoeg hoor o_o
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
18-10-2020 13:15
Gaat dit nog steeds over zoenen? :A:
haha jaaaa! De hele dag lang he op wat eet en plas pauzes na. Dat doet veel met je/mijn lijf.

Hetgeen waar je naar hint dan heb je dit al binnen een uur ipv de hele dag. :proud: :bigkiss:
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Volgens mij is daar serieus een keer een recordpoging van geweest. Ook nog eens met een heleboel stellen tegelijk.
Het lijkt mij trouwens helemaal niks. Denk dat ik er na een uur zeker wel klaar mee zou zijn, zelfs als het met de beste zoener van de wereld is.
anoniem_6527270f28ee9 wijzigde dit bericht op 18-10-2020 13:45
0.57% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven