Advies gevraagd door daten

21-10-2020 08:44 154 berichten
Goedemorgen, ik wil graag advies hebben. Ik wil mij binnenkort weer op het pad gaan begeven van daten, met als doel hier een mooie serieuze relatie in te vinden. Alleen ben ik als man heel erg seksueel ingesteld. Ik ben niet van de standaard dingetjes en hou van stoute dingen ook. Wat is nou de beste manier om hierin een match te vinden. Hoe kan ik zoiets nou goed brengen op een respectvolle manier, zonder dat ze denken dat ik puur seks uit ben, want dit is dus niet geval. Maar seks is een belangrijk onderdeel van een relatie en je moet elkaar hierin wel kunnen vinden zeg maar. Ik hoop dat ik dit zo goed kan verwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Je zult eerst eens een persoon moeten vinden die jij leuk vind en die jou leuk vind.
Vanuit daar kun je kijken of je echt bij elkaar past. Qua idee over normen, waarden, het huishouden, kinderen, en ja; ook hoevaak en wat voor sex.

Maar je zult bij het begin moeten beginnen.
Geen prima, prima is geen goed.
Alle reacties Link kopieren
Kinky (of vul in met je voorkeur) man zoekt vrouw voor serieuze relatie?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste zou ik mijn voorkeuren niet "stout" noemen maar er wat neutraler en opener over communiceren. Dat kun je ook bij de eerste of tweede date doen (of in je profiel zetten?), je zoekt tenslotte iemand die er hetzelfde in staat. Er zijn ook datingwebsites voor mensen met alle mogelijke voorkeuren, die je daar heel concreet kunt aangeven. Of daar een langdurige relatie uit voortkomt, blijkt later wel, maar je weet in elk geval dat je seksueel op één lijn zit.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
VakantieNL15 schreef:
21-10-2020 08:52
Je zult eerst eens een persoon moeten vinden die jij leuk vind en die jou leuk vind.
Vanuit daar kun je kijken of je echt bij elkaar past. Qua idee over normen, waarden, het huishouden, kinderen, en ja; ook hoevaak en wat voor sex.

Maar je zult bij het begin moeten beginnen.
Seks kan ook het begin zijn!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Stoute dingen doen? dat klinkt vooral als een kleuter die de boeken uit de boekenkast trekt, of een boterham stopt in de "videorecorder"

Maar hoe stout is stout in jouw geval? is het gewoon bondage, of anale seks? of wil je de hele dag als een baby rondkruipen en verschoond worden?
Als het randje extreem is, kun je speciale sites proberen, anders is het gewoon afwachten. Iemand zoeken waar je van gaat houden en samen ontdekken.
lilalinda wijzigde dit bericht op 21-10-2020 09:05
0.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vind het altijd een beetje raar als volwassenen mensen zichzelf stout noemen. Moet dan denken aan een kind die stiekem snoep pikt ofzo.
lilalinda schreef:
21-10-2020 08:55
Stoute dingen doen? dat klinkt vooral als een kleuter die de boeken uit de boekenkast trekt, of een boterham stopt in de "videorecorder"

Maar hoe stout is stout in jouw geval? is het gewoon bondage, of anale seks? of wil je de hele dag als een baby rondkruipen en verschoond worden?
Als het randje extreem is, kun je speciale sites proberen, anders is het gewoon afwachten. Iemand zoeken waar je van gaat houden en samen ontdekken.
Ja klopt stout is niet het juiste woord inderdaad. Maar wil het toch een soort van netjes houden en niet ordinair maken. Maar ik zoek het niet in de extremen. En vriendin noemt mijn wensen normaal, maar ik zal noemen, ik ben gewoon van elkaar verwennen, haar likken en dat ze ook leuk vind om te slikken dit soort dingen. Tis niet heel gek misschien, maar ik houd ervan dat dit erbij hoort. Ik ben niet van enkel standje, maar als het buiten gebeurt prima, gekke plekken prima. Ik heb wat dat betreft geen grenzen zeg maar. Ik hoop niet dat ik nu voor schut gezet wordt maar echt beetje goede adviezen mag ontvangen.
vivapimpelmees schreef:
21-10-2020 08:57
Vind het altijd een beetje raar als volwassenen mensen zichzelf stout noemen. Moet dan denken aan een kind die stiekem snoep pikt ofzo.
Ja ik snap je, maar ik wil netjes houden, ik ben nieuw hier en nog zoekende soms naar juiste term hiervoor. Neem mij niet kwalijk.
Bulbul schreef:
21-10-2020 08:53
Ten eerste zou ik mijn voorkeuren niet "stout" noemen maar er wat neutraler en opener over communiceren. Dat kun je ook bij de eerste of tweede date doen (of in je profiel zetten?), je zoekt tenslotte iemand die er hetzelfde in staat. Er zijn ook datingwebsites voor mensen met alle mogelijke voorkeuren, die je daar heel concreet kunt aangeven. Of daar een langdurige relatie uit voortkomt, blijkt later wel, maar je weet in elk geval dat je seksueel op één lijn zit.

Iemand die zichzelf "stout" noemt valt bij mij onmiddelijk af.
Brrr.
Van "verwennen" droog ik nog harder op, van vragen naar mijn seksuele wensen voor de daad ook.

Ga gewoon daten man.
anoniem_394553 wijzigde dit bericht op 21-10-2020 09:26
8.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misiu77 schreef:
21-10-2020 09:21
Ja klopt stout is niet het juiste woord inderdaad. Maar wil het toch een soort van netjes houden en niet ordinair maken. Maar ik zoek het niet in de extremen. En vriendin noemt mijn wensen normaal, maar ik zal noemen, ik ben gewoon van elkaar verwennen, haar likken en dat ze ook leuk vind om te slikken dit soort dingen. Tis niet heel gek misschien, maar ik houd ervan dat dit erbij hoort. Ik ben niet van enkel standje, maar als het buiten gebeurt prima, gekke plekken prima. Ik heb wat dat betreft geen grenzen zeg maar. Ik hoop niet dat ik nu voor schut gezet wordt maar echt beetje goede adviezen mag ontvangen.
daar is werkelijk inderdaad niks abnormaals aan

Als je gewoon gaat daten, vind je dit hoor
succes!
Alle reacties Link kopieren
Je voorkeuren klinken voor mij heel erg standaard. Lijkt me niet het specifieke benoemen op een datingprofiel waard, hier kom je gaandeweg wel achter tijdens het daten.
Zoals verwacht loopt alles anders
Misiu77 schreef:
21-10-2020 09:21
Ja klopt stout is niet het juiste woord inderdaad. Maar wil het toch een soort van netjes houden en niet ordinair maken. Maar ik zoek het niet in de extremen. En vriendin noemt mijn wensen normaal, maar ik zal noemen, ik ben gewoon van elkaar verwennen, haar likken en dat ze ook leuk vind om te slikken dit soort dingen. Tis niet heel gek misschien, maar ik houd ervan dat dit erbij hoort. Ik ben niet van enkel standje, maar als het buiten gebeurt prima, gekke plekken prima. Ik heb wat dat betreft geen grenzen zeg maar. Ik hoop niet dat ik nu voor schut gezet wordt maar echt beetje goede adviezen mag ontvangen.
Slikken doe ik alleen als een man ook aan snowballen doet ...
Alle reacties Link kopieren
Je houdt van stoute dingen zoals elkaar verwennen :-(

Krijg echt jeuk en rode vlekken van dit soort mannen. Benoem dit vooral niet en al helemaal niet met deze woordkeuze. Je hebt helemaal geen abnormale wensen dus het is niet nodig om dat nog eens expliciet te noemen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
21-10-2020 09:24
Iemand die zichzelf "stout" noemt valt bij mij onmiddelijk af.
Brrr.
Van "verwennen" droog ik nog harder op, van vragen naar mijn seksuele wensen voor de daad ook.

Ga gewoon daten man.

:rofl:

Dit dus exact, brrr.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
21-10-2020 09:28
Slikken doe ik alleen als een man ook aan snowballen doet ...
Wat is snowballen ?
Misiu77 schreef:
21-10-2020 09:31
Wat is snowballen ?

Google stuk?
LaFolie schreef:
21-10-2020 09:30
Je houdt van stoute dingen zoals elkaar verwennen :-(

Krijg echt jeuk en rode vlekken van dit soort mannen. Benoem dit vooral niet en al helemaal niet met deze woordkeuze. Je hebt helemaal geen abnormale wensen dus het is niet nodig om dat nog eens expliciet te noemen.
Ok echt heel erg bedankt voor deze adviezen, hier kan ik wat mee. En voordat iedereen over mijn woordtkeuze valt, ik bedoek dit goed en wil hier respectvol overkomen, dus niet gelijk hier heel erg over vallen, wil hier netjes zijn.
Merys schreef:
21-10-2020 09:32
Google stuk?
nee zit op werk en durf dit niet te googlen hahahaha
Misiu77 schreef:
21-10-2020 09:33
nee zit op werk en durf dit niet te googlen hahahaha
Snowballen of in het Engels snowballing is een seksuele handeling waarbij sperma van mond tot mond wordt doorgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Misiu77 schreef:
21-10-2020 09:32
Ok echt heel erg bedankt voor deze adviezen, hier kan ik wat mee. En voordat iedereen over mijn woordtkeuze valt, ik bedoek dit goed en wil hier respectvol overkomen, dus niet gelijk hier heel erg over vallen, wil hier netjes zijn.
vrouwen zijn geen tere poppetjes hoor
door dit soort rare woorden te gebruiken, schrik je mensen af. Zeker vrouwen die op een vrije manier over seks denken.
Nog een aanvullende vraag, wat zijn tegenwoordig nou goede betrouwbare echt serieuze dating apps? Hebben jullie adviezen ervaring tips?
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
21-10-2020 09:35
Snowballen of in het Engels snowballing is een seksuele handeling waarbij sperma van mond tot mond wordt doorgegeven.
ahhhh dit? mmmm nog nooit gedaan? maar experimenteren durf ik wel
lilalinda schreef:
21-10-2020 09:36
vrouwen zijn geen tere poppetjes hoor
door dit soort rare woorden te gebruiken, schrik je mensen af. Zeker vrouwen die op een vrije manier over seks denken.
ok ik begrijp wat je zegt, ik zal hierop letten, bedankt voor je advies
Hoe oud ben je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven