Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Leuk, dank voor het openen alvast 😀
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan.

Heb ook meteen weer een leuke😅
Word geappt door een mij onbekend nummer. Bleek iemand te zijn met wie ik ooit 1 wijntje heb gedronken en tijdens dat wijntje al weggerend ben.
Nu appt ie met de vraag om een wijntje te doen (paar jaar later), krijg ik de opmerking dat ik niet avontuurlijk ben naar mn hoofd omdat ik nee zeg :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
21-10-2020 19:54
Graag gedaan.

Heb ook meteen weer een leuke😅
Word geappt door een mij onbekend nummer. Bleek iemand te zijn met wie ik ooit 1 wijntje heb gedronken en tijdens dat wijntje al weggerend ben.
Nu appt ie met de vraag om een wijntje te doen (paar jaar later), krijg ik de opmerking dat ik niet avontuurlijk ben naar mn hoofd omdat ik nee zeg :facepalm:
Hahaha wat een mafklappers zitten er tussen he!

Ik had ooit een date die tijdens de eerste date vertelde dat hij getrouwd was en zijn vrouw wist er van. Als het klikte wilde ze mee doen. Toen ik zei dat ik absoluut niets met een getrouwde man wilde en al helemaal niet met zijn vrouw erbij kreeg ik: Nou had van jou verwacht dat je ruimdenkend was als verwijt naar mn hoofd.

Echt......
In deze Corona tijd zoeken mannen opeens weer contact. Ff hun lijste af gaan ofzo...
Ooo jullie posten hier al, maar we moeten nog de 3000 volmaken
Sabbieehhhh schreef:
21-10-2020 19:54
Graag gedaan.

Heb ook meteen weer een leuke😅
Word geappt door een mij onbekend nummer. Bleek iemand te zijn met wie ik ooit 1 wijntje heb gedronken en tijdens dat wijntje al weggerend ben.
Nu appt ie met de vraag om een wijntje te doen (paar jaar later), krijg ik de opmerking dat ik niet avontuurlijk ben naar mn hoofd omdat ik nee zeg :facepalm:
Ah weer zo eentje!
Lekker laten. Het zijn altijd degenen met wie je toen niks wilde of die je niet zo aardig behandeld hebben.
Wat een lullo, met zijn sneer.
Cinderella00 schreef:
21-10-2020 19:58
In deze Corona tijd zoeken mannen opeens weer contact. Ff hun lijste af gaan ofzo...
Staat los van corona. Is ieder jaar vaste prik rond deze tijd.
Ik had nog in deel 3 gereageerd. Paar reacties en we zijn done :)
Alle reacties Link kopieren
Limo76 schreef:
21-10-2020 19:58
Hahaha wat een mafklappers zitten er tussen he!

Ik had ooit een date die tijdens de eerste date vertelde dat hij getrouwd was en zijn vrouw wist er van. Als het klikte wilde ze mee doen. Toen ik zei dat ik absoluut niets met een getrouwde man wilde en al helemaal niet met zijn vrouw erbij kreeg ik: Nou had van jou verwacht dat je ruimdenkend was als verwijt naar mn hoofd.

Echt......
Werkelijk, sommige figuren....
Limo76 schreef:
21-10-2020 19:58
Hahaha wat een mafklappers zitten er tussen he!

Ik had ooit een date die tijdens de eerste date vertelde dat hij getrouwd was en zijn vrouw wist er van. Als het klikte wilde ze mee doen. Toen ik zei dat ik absoluut niets met een getrouwde man wilde en al helemaal niet met zijn vrouw erbij kreeg ik: Nou had van jou verwacht dat je ruimdenkend was als verwijt naar mn hoofd.

Echt......
Deze wint met vlag en wimpel de oelewappersbokaal. Tjonge.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-10-2020 20:01
Ah weer zo eentje!
Lekker laten. Het zijn altijd degenen met wie je toen niks wilde of die je niet zo aardig behandeld hebben.
Wat een lullo, met zijn sneer.
Oh ja, korte metten, die komt niet meer terug :-D
Sabbieehhhh schreef:
21-10-2020 20:05
Oh ja, korte metten, die komt niet meer terug :-D
Heb je hem van jetje gegeven? Ik ben niet nieuwsgierig :-D
Maar sommigen zijn wel heel hardleers ( wanhopig)..
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
21-10-2020 20:05
Oh ja, korte metten, die komt niet meer terug :-D
Hoppa........met een gestrekt been erin :-D
Wacht even..Sabieh. paar jaar later??
Jeetje. Bewaren mannen dan echt jarenlang nummers van eenmalige dates?
Limo76 schreef:
21-10-2020 20:08
Hoppa........met een gestrekt been erin :-D
Ja daar hoopte hij ook op toch :twisted:
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-10-2020 20:06
Heb je hem van jetje gegeven? Ik ben niet nieuwsgierig :-D
Maar sommigen zijn wel heel hardleers ( wanhopig)..
Als jij na 1 zin vraagt om een wijntje na een paar jaar en dan ook nog met die onzin opmerking komt, ja dan krijg je deze keer wel zonder filter te horen dat ik je toen al echt niet zag zitten en dat dit niet veranderd is na die jaren :puh:
I like!

Ik snap wel dat zulke mannen nog single zijn. Dan heb je toch echt de cursus "omgaan met en versieren van vrouwen" gemist.
Dit is het eerste jaar waarin ik niet van zulke appjes krijg. Ik had jullie graag willen vermaken, maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-10-2020 20:13
Dit is het eerste jaar waarin ik niet van zulke appjes krijg. Ik had jullie graag willen vermaken, maar helaas.
Ik had vd zomer wel 5 maanden na een date een telefoontje, dat ik hem totaal verkeerd zag en dat hij serieuze intenties had en maar niet begreep waarom ik geen 2de date wilde. En dat hij 5 maanden had gewacht omdat hij niet durfde te bellen......

Maar volgens mij was ie tijdens dat belletje zo bezopen als ik weet niet wat :-D
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-10-2020 20:08
Wacht even..Sabieh. paar jaar later??
Jeetje. Bewaren mannen dan echt jarenlang nummers van eenmalige dates?
Ja dit is minstens 2 jaar geleden geweest. Mafketel
Alle reacties Link kopieren
Limo76 schreef:
21-10-2020 20:16
Ik had vd zomer wel 5 maanden na een date een telefoontje, dat ik hem totaal verkeerd zag en dat hij serieuze intenties had en maar niet begreep waarom ik geen 2de date wilde. En dat hij 5 maanden had gewacht omdat hij niet durfde te bellen......

Maar volgens mij was ie tijdens dat belletje zo bezopen als ik weet niet wat :-D
:rofl:
Ook een bijzonder geval. In meerdere opzichten.

Ik had gisteren wel een gemiste oproep van een onbekend nummer. Die neem ik niet op en er was geen voicemail. Zou het?
Sabbieehhhh schreef:
21-10-2020 20:17
Ja dit is minstens 2 jaar geleden geweest. Mafketel
Bizar. Na 1 hele miukte date.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven