Groot leeftijdsverschil noodzakelijk?

24-10-2020 17:14 132 berichten
Ik merk dat ik (kledingmaat 46) toch vooral aandacht krijg van 50+ mannen. Ik ben zelf 22 en mannen van 25-35 die ik het aantrekkelijkst vind hebben doorgaans geen interesse in mij.

Ik kom uit een vervelende relatie van 4 jaar (alweer even beëindigd hoor) met een man van nu 59 die mij ook mishandeld heeft, wil er verder niet te veel over kwijt. In een volgende relatie (als ik eraan toe ben) zou ik het liefst iemand hebben die wat meer van mijn leeftijd is.

Maar het lijkt wel alsof dat door mijn figuur (en ben ook qua gezicht niet knap al zeggen mensen als troostprijs van wel) niet mogelijk is. Mannen van 25-35 die op dikkere meiden vallen lijken wel vaak rare gasten, met een fetish ofzo.

Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Wat heeft leeftijd met slechte partnerkeuzes te maken?

En volgens mij is een groot leeftijdsverschil juist onwenselijk voor een normale relatie zonder rare verhoudingen.
dit is persoonlijk niet mijn ervaring. misschien dat het verstandiger is om eens aan je zelfbeeld te gaan werken? het idee dat mensen zeggen dat je knap bent als troostprijs klinkt niet heel gezellig. wat mannen leuk vinden is dat iemand goed in zn vel zit en dat ook uitstraalt, dus dat zou mijn focus zijn als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als plus size ook vaak aandacht van oudere mannen, dat is wel opmerkelijk.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een relatie niet zaligmakend is en dat je je daar niet steeds op moet richten (zo klink je tenminste)

Vraag jezelf af hoe je leuk kunt zijn voor jezelf.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Baseer je dit op ervaringen op datingssite? Ik heb maat 36 en als twintiger op een datingsite werd ik ook aan de lopende band benaderd door 50+ mannen. Die zoeken (vaak) gewoon een lekker jong hapje dat nog weinig terug zegt en waar ze mee kunnen pronken. Volgens mij heeft dat minder met figuur te maken.
Liebeskind² schreef:
24-10-2020 17:17
Ik heb als plus size ook vaak aandacht van oudere mannen, dat is wel opmerkelijk.
Ja, ben jij ook ongeveer van mijn leeftijd?
chirimoya schreef:
24-10-2020 17:16
dit is persoonlijk niet mijn ervaring. misschien dat het verstandiger is om eens aan je zelfbeeld te gaan werken? het idee dat mensen zeggen dat je knap bent als troostprijs klinkt niet heel gezellig. wat mannen leuk vinden is dat iemand goed in zn vel zit en dat ook uitstraalt, dus dat zou mijn focus zijn als ik jou was.
Dik en knap gaat niet samen. Lees ik hier ook steeds terug.
Je kledingmaat noemen? :sherlock:
nd04a schreef:
24-10-2020 17:18
Dik en knap gaat niet samen. Lees ik hier ook steeds terug.
Maat 46 is dik
Apart topic
*2020* schreef:
24-10-2020 17:19
Je kledingmaat noemen? :sherlock:
Als ik dik zeg ziet men weer zo’n 600lb life persoon voor zich.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
24-10-2020 17:17
Baseer je dit op ervaringen op datingssite? Ik heb maat 36 en als twintiger op een datingsite werd ik ook aan de lopende band benaderd door 50+ mannen. Die zoeken (vaak) gewoon een lekker jong hapje dat nog weinig terug zegt en waar ze mee kunnen pronken. Volgens mij heeft dat minder met figuur te maken.
Dit.

Volgens mij zijn er simpelweg volkstammen oudere mannen die zoeken naar een veel jongere vrouw. Mafketels als je het mij vraagt, maar ze kunnen het altijd proberen natuurlijk.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
nd04a schreef:
24-10-2020 17:18
Dik en knap gaat niet samen. Lees ik hier ook steeds terug.

Doe niet zo mal zeg.
Tja, als je al blij wordt van iedere ouwe lul of engerd die een 'relatie' met jou wil wordt het nooit wat natuurlijk. Echt hoor, ook op jouw potje past wel een dekseltje en zo verschrikkelijk oud ben je nou ook weer niet, dus er komt vast nog wel iemand op je pad. En anders maar niet, alles beter dan een wanhoopsrelatie met een gewelddadige mafketel lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
relaties/speciaal-zijn-om-een-goede-rel ... #p32067237

Ik denk dat je ook veel aan dit topic zult hebben.

En natuurlijk gaat dik en knap wel samen. Maar dan nog. Daar gaat het leven niet over
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
.
s0leil wijzigde dit bericht op 24-10-2020 22:41
99.54% gewijzigd
*2020* schreef:
24-10-2020 17:19
Maat 46 is dik
Apart topic
Ehm, is het niet dik dan? Ik ben klein, dus het is niet alleen dik, maar ook nog extreeeem dik, mijn bmi gaat de 25 ruim voorbij (ja, als ik COVID krijg ben ik een goner...)
Alle reacties Link kopieren
Moet je nou kijken wat een leuke meid:

https://www.google.com/search?q=Kate+Wa ... 40&bih=737

Is echt geen uitzondering hoor.
nd04a schreef:
24-10-2020 17:21
Ehm, is het niet dik dan? Ik ben klein, dus het is niet alleen dik, maar ook nog extreeeem dik, mijn bmi gaat de 25 ruim voorbij (ja, als ik COVID krijg ben ik een goner...)
Waar wil je het over hebben?
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonzus weegt zo'n 135 kg en was zo'n beetje dezelfde leeftijd als jij nu toen mijn zwager verliefd op haar werd, verschillen 2 jaar in leeftijd. Haar gewicht is nooit een probleem geweest en het is een prachtige vrouw met ook nog eens een leuke persoonlijkheid, dus het ligt echt niet aan je gewicht denk ik maar misschien meer aan je zelfvertrouwen, zeker als je een vervelende relatie achter de rug hebt gehad, neem even lekker de tijd om jezelf wat sterker te voelen dan komt er heus wel iemand op je pad
Dreamer schreef:
24-10-2020 17:20
relaties/speciaal-zijn-om-een-goede-rel ... #p32067237

Ik denk dat je ook veel aan dit topic zult hebben.

En natuurlijk gaat dik en knap wel samen. Maar dan nog. Daar gaat het leven niet over
Oh dit vind ik wel een mooi topic. Het beschrijft precies wat ik voel, dank je dreamer
Alle reacties Link kopieren
nd04a schreef:
24-10-2020 17:21
Ehm, is het niet dik dan? Ik ben klein, dus het is niet alleen dik, maar ook nog extreeeem dik, mijn bmi gaat de 25 ruim voorbij (ja, als ik COVID krijg ben ik een goner...)

Doe eens niet zo negatief zeg.
tonkje schreef:
24-10-2020 17:20
Dit.

Volgens mij zijn er simpelweg volkstammen oudere mannen die zoeken naar een veel jongere vrouw. Mafketels als je het mij vraagt, maar ze kunnen het altijd proberen natuurlijk.
Mijn veel oudere zus van 37 krijgt dat ook en die is ook wat dikker, maar dus zelf al erg oud. Dus of ze per se jong zoeken of gewoon meer openstaan voor dik?
Je relatie met je ex van nu 59 begon dus toen jij amper of nog geeneens 18 was. Dat vind ik dan apart.
Pergamon schreef:
24-10-2020 17:22
Moet je nou kijken wat een leuke meid:

https://www.google.com/search?q=Kate+Wa ... 40&bih=737

Is echt geen uitzondering hoor.
Echt prachtig idd! En ongeveer mijn figuur...wel wennen om zo iemand te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven