gewoon vriendelijk of 'meer'?

19-11-2020 14:57 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
help dames, ik ben dus heel slecht in het ontcijferen van mannen en hun gedrag. daarom ben ik benieuwd naar jullie kijk hierop.

1,5 geleden ongeveer solliciteerde ik voor een nieuwe baan. De sollicitatiecommissie bestond uit maar liefst 6 mensen waarvan ik er 1 zijdelings al kende. dit was een man van ongeveer 10 jaar ouder. een leuke en aardige man, leek me.

uiteindelijj ben ik aangenomen en kreeg ik na die uitslag een vriendschapsverzoek op facebook en een berichtje van die ene man met 'gefeliciteerd met je baan! lijkt me cool om je te ontmoeten buiten de commissie om'. ik reageerde daar op met 'bedankt! lijkt mij ook leuk, ben je bij de kleine borrel volgende week?'(we hadden toen een kleine kennismakingsborrel met 4 mensen). hij zei dat hij er niet bij was maar dat hij me vast nog zou treffen later (die kans is klein want hij werkt op een andere vestiging). toen vroeg hij weer iets waar ik op reageerde en ik vroeg hem weer iets terug. op mijn laatste vraag gaf hij kort antwoord en zei 'maar als je meer vragen hebt mag je me ook appen' en gaf zijn nummer.

ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen of wat zijn bedoeling. waarschijnlijk is het gewoon vriendelijk maar ik heb wel het idee dat we een leuke klik hebben en hij is ook aantrekkelijk. ik wil alleen geen blauwtje lopen als er bij hem verder niks achter zit. hoe zouden jullie dit inschatten en aanpakken?
Alle reacties Link kopieren
Hij wacht op je appje.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Niet aanpakken. Ik zou een leuke aantrekkelijke man zoeken buiten je werk om.
Alle reacties Link kopieren
Hij geeft zijn nummer dus ik zou zeggen waag het erop en stel iets voor, hij zit toch op een andere vestiging dus mocht je een "blauwtje" lopen kom je hem iig niet dagelijks tegen en wordt het wel wat heb je ook geen probleem op dezelfde werkplek te zitten, je hebt niets te verliezen toch?.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dejavu, dit topic is er al eerder geweest toch?
Alle reacties Link kopieren
Suzykjoew schreef:
19-11-2020 14:57
1,5 geleden ongeveer solliciteerde ik voor een nieuwe baan. De sollicitatiecommissie bestond uit maar liefst 6 mensen waarvan ik er 1 zijdelings al kende. dit was een man van ongeveer 10 jaar ouder. een leuke en aardige man, leek me.

uiteindelijj ben ik aangenomen en kreeg ik na die uitslag een vriendschapsverzoek op facebook en een berichtje van die ene man met 'gefeliciteerd met je baan! lijkt me cool om je te ontmoeten buiten de commissie om'.

Over die paar appjes doen jullie dus al maaanden?
Alle reacties Link kopieren
Ha dit topic was dat: relaties/nieuwe-leidinggevende-wat-wilt ... ges/470464
Alle reacties Link kopieren
Een volwassen man die het woord 'Cool' gebruikt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je hier precies nog zo’n topic over aan? Ik zou zeggen, lees je vorige topic nog eens door...
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
19-11-2020 15:34
Waarom maak je hier precies nog zo’n topic over aan? Ik zou zeggen, lees je vorige topic nog eens door...
? er is wel wat overlap zie ik.. maar deze man is niet mijn leidinggevende en ik werk niet in een supermarkt? en er zijn ook wel een aantal dingen anders verder.. zou niet weten waarom iemand 2 keer hetzelfde topic zou plaatsen ook. En de opener van het andere topic heeft toch ook genoeg antwoorden lijkt me?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
19-11-2020 15:09
Over die paar appjes doen jullie dus al maaanden?
nee 1,5 week!
Alle reacties Link kopieren
Je kan pas een blauwtje lopen als je een directe move probeert te maken dus go for it
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Niks mee doen, komt ontzettend onprofessioneel over van beide kanten.
Nanouk schreef:
19-11-2020 15:44
Niks mee doen, komt ontzettend onprofessioneel over van beide kanten.
inderdaad. en je weet nog niets van die kerel. voor hetzelfde geld probeert hij dat altijd, heeft hij 7 kinderen bij 8 vrouwen en torenhoge schulden, net het huis van zijn moeder uitgetrapt en nu op zoek naar een nieuw onderkomen voor zichzelf en zijn alpaca ;)

Ik zou zeker nog de kat uit de boom kijken, je komt elkaar vast weer tegen. Mocht hij dan echt moeite doen, onweerstaanbaar zijn en andere collega's hebben je nog niet voor hem gewaarschuwd, kun je altijd nog kijken wat je doet.

Ik vind zo snel na een sollicitatieprocedure op deze manier contact zoeken op zijn minst onprofessioneel, maar ik zie heel in de verte ook een heeeeeeel klein alarmlichtje knipperen.
Alle reacties Link kopieren
Merrick schreef:
19-11-2020 15:49
inderdaad. en je weet nog niets van die kerel. voor hetzelfde geld probeert hij dat altijd, heeft hij 7 kinderen bij 8 vrouwen en torenhoge schulden, net het huis van zijn moeder uitgetrapt en nu op zoek naar een nieuw onderkomen voor zichzelf en zijn alpaca ;)
:HA:

Sorry TO, ik dacht dat het andere topic ook van jou was
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
19-11-2020 15:52
:HA:

Sorry TO, ik dacht dat het andere topic ook van jou was
geeft niet, ik snap de twijfel door de bizarre overeenkomsten. maar ben heel blij dat mensen in ieder geval serieus met me mee denken!
Alle reacties Link kopieren
Dus 10 jaar oudere, aantrekkelijke meerdere die aanwezig is tijdens je sollicitatie en waar je op werkgebied niet veel contact mee zal hebben voegt jou toe op FB met een korte mededeling over de baan en de wens om elkaar weer te zien. Na een paar zinnen over en weer krijg je zijn nr onder het mom van ‘als je nog iets wil weten’.
Dat lijkt zeker veel op het topic wat hierboven gelinkt staat.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Maar heb je nou al geappt dan
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Don't shit where you eat.
Het hele internet staat vol met mannen die je met liefde van aandacht willen voorzien.
madamecannibale schreef:
19-11-2020 15:05
Ik heb een dejavu, dit topic is er al eerder geweest toch?
Ik ook. En niet alleen met de topic die hieronder wordt gelinkt. Volgens mij is iemand zich aan het vervelen.
Alle reacties Link kopieren
Ontcijferen van mannengedrag? Wat valt er te ontcijferen? Die vent vindt jou zeer duidelijk leuk buiten jullie professionele relatie om. De kans is groot dat dit ook heeft meegespeeld in zijn bijdrage aan de sollicitatie. Als hij letterlijk heeft geschreven wat je hier citeert is het een gluiperd waar ik zeker niet op zou ingaan.
Alle reacties Link kopieren
Eens met: eerst maar eens even wat meer over deze man te weten zien te komen. Dat lijkt me vooral belangrijk gezien de link met je werk. En inderdaad, misschien is hij wel getrouwd. Weet jij veel.
En ook eens met Viva-amber: een volwassen man die 'cool' zegt???
Alle reacties Link kopieren
Is hij single?
Heeft hij een 'reputatie'?
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
19-11-2020 17:17
Is hij single?
Heeft hij een 'reputatie'?
beide geen idee. zo goed ken ik hem niet..
Knuddestudder schreef:
19-11-2020 16:59
Ontcijferen van mannengedrag? Wat valt er te ontcijferen? Die vent vindt jou zeer duidelijk leuk buiten jullie professionele relatie om. De kans is groot dat dit ook heeft meegespeeld in zijn bijdrage aan de sollicitatie. Als hij letterlijk heeft geschreven wat je hier citeert is het een gluiperd waar ik zeker niet op zou ingaan.
Dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven