Onbegrijpelijk

20-11-2020 22:40 44 berichten
Op dit moment heb ik het ontzettend leuk met een man.
Echter begrijp ik zijn intenties totaal niet.

De ene dag lijkt het alsof deze man mij als zijn toekomst ziet en met me wilt eindigen.
De andere dag lijkt het alsof deze man me nooit meer wilt zien en geen contact meer wilt.

Ik heb enorm veel moeite met begrijpen wat hier nu echt mee bedoelt wordt.
Helaas reageer ik hier zelf ook niet goed op, waardoor er ruzie ontstaat.

Graag zou ik de mening van anderen horen om er achter te komen of we niet voor elkaar gemaakt zijn, of dat dit aan mij ligt..

Op het moment dat ik met hem ben, heb ik het gevoel alsof ik de liefde van mijn leven heb gevonden.
Echter merk ik, dat wanneer we het niet kunnen zien, er vaak discussies ontstaat omdat we het 'druk' hebben.
Zelf ben ik meer van mening dat je tijd voor elkaar maakt als je elkaar wilt zien.

Hierdoor ontstaat er veel discussie waardoor ik zelf merk dat ik afstand van hem neem.

Ik weet dat het niet goed van me is om afstand te nemen en te zeggen dat ik er 'klaar' mee ben. Maar ik geloof gewoon niet dat iemand drie maanden lang geen tijd kan maken voor me...
Alle reacties Link kopieren
Aha, is hij misschien gebonden aan iemand anders?
Alle reacties Link kopieren
Stop ermee.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je toch helemaal geen zin in? Direct al drama vanaf het begin van daten/relatie.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Aantrekken en afstoten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
3 maanden lang geen tijd??????!!!!
Alleen een astronaut op missie komt hiermee weg.

Next.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij af wie er wel goed op zou reageren als ze in jouw schoenen stond?
Graag of geheel niet, toch?
Alle reacties Link kopieren
Stop ermee. Dit is niet veilig, voorspelbaar, leuk, gezellig. De dag loopt altijd naar zijn humeur. Jij zal altijd schikken.

Dit is de reden dat hij nog vrijgezel is, omdat hij zo idioot doet.

Stop ermee voor je eigen gezondheid.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Ik weet dat het niet goed van me is om afstand te nemen en te zeggen dat ik er 'klaar' mee ben. Maar ik geloof gewoon niet dat iemand drie maanden lang geen tijd kan maken voor me...

Hoe kan het dat jij denkt dat het niet goed is van jezelf om klaar te zijn met iemand die 3 maanden lang geen tijd voor je heeft?
Volgens mij hebben jullie het helemaal niet ontzettend leuk.

Je wordt onzeker van hem en kan niet van hem op aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een idioot.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
He is not that into you.
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat hem niet worden hoor, waarom zie je dat zelf niet?

Er zijn ook leuke mannen.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
3 maanden geen tijd voor je??

Die vent heeft gewoonweg een vol-le-dig dubbelleven naast dat push/pull gedoe met jou.
Ik bedoel gezin, kinderen, werk, tutti waar jij geen enkele weet van hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het niet goed van me is om afstand te nemen en te zeggen dat ik er 'klaar' mee ben. Maar ik geloof gewoon niet dat iemand drie maanden lang geen tijd kan maken voor me...
Waarom is dat niet goed?
lijkt me een stuk beter dan iemand 3 maanden lang te laten wachten. Zelfs in Coronatijd is dat niet normaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Eigenlijk lees ik door de regels door dat HIJ naar jouw idee te weinig tijd voor jou vrij wilt maken. Klopt dat? En hierdoor krijg jij het gevoel dat hij niet genoeg in jou of jullie investeert.

Wat zijn de redenen dat hij (soms/vaak) geen tijd heeft om af te spreken? Kom jij vaak met een voorstel en kan hij dan niet? Hoe vaak zien jullie elkaar nu gemiddeld per week?

(Sorry, maar wat vragen waardoor ik een beter beeld heb) ;)
Alle reacties Link kopieren
Als iemand 3 maanden geen tijd heeft..daar ga je toch niet op zitten wachten. Waarom doe jij dat wel? En dat je dan ook nog over jezelf klaagt dat je afstand neemt en dat niet goed is. Hoezo???
menta wijzigde dit bericht op 21-11-2020 07:16
10.00% gewijzigd
RainyDays schreef:
20-11-2020 23:08
Daar heb je toch helemaal geen zin in? Direct al drama vanaf het begin van daten/relatie.

Dit. TO ik weet niet waarom die man zo doet want ik ken hem niet maar je hebt toch hoop ik wel genoeg eigenwaarde dat je geen zin hebt in zoveel gezeik? Graag of niet hoor.. (Althans zo zou ik denken. Beter gezegd zo denk ik nu want ik heb ook dit soort gezeik gehad met mannen. Wijs door schade en schande laten we zeggen.. :lol:)
Trouwens, als het vanaf het begin al drama is dan kun je er zeker van zijn dat dit ook in de toekomst zo zal blijven met deze man. Geen leuke boodschap, i know...
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het nu leuk maar hij heeft drie maanden geen tijd voor je?

Of wil jij meer en hij niet?

Dit hoort niet bij een leuke relatie.
Alle reacties Link kopieren
Leuke relatie! Als je van ruzies en discussies houdt @(
Alle reacties Link kopieren
Maar hij is zo lie-hief, snap dat dan!
Alle reacties Link kopieren
Als je hier niet mee stopt dan zit je over n jaar nog zo. Tijdverspilling. Je wil toch wat beters dan iemand die af en toe wat kruimeltjes aandacht aan je geeft.
Cum non tum age
Joséphine schreef:
20-11-2020 23:14
3 maanden lang geen tijd??????!!!!
Alleen een astronaut op missie komt hiermee weg.

Next.
En dan nog beweren:
"Op dit moment heb ik het ontzettend leuk met een man. "

Wat een onzin, TO heeft het niet leuk met een man. Die man heeft het leuk met haar, zodra het hem uitkomt. Daar moet je maar net zin in hebben, als vrouw. Zou voor mij niets zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het alleen leuk met hem als hij jeuk heeft.
Uit je verhaal is niet helemaal duidelijk hoe vaak/veel jullie elkaar zien. Aan de ene kant snap ik namelijk ook juist wel dat je niet helemaal werk en reeds gemaakte afspraken gaat omgooien en afzeggen voor iemand die je pas 3 maanden kent.

Dus plak er eens getallen op to: hoe vaak spreken en zien jullie elkaar ongeveer en hoe veel vaker zou jij dat willen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven