Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Alle reacties Link kopieren
Limo76 schreef:
21-11-2020 22:47
Eens, heb een paar vrienden en vriendinnen die ik veel zie, maar ook die hebben een leven en partner.

Was vanmiddag ff bij de ouders van een goede vriendin en die zeiden wel: met kerst kom je hier hoor! Dat is wel weer tof.
Dat is wel heel lief van ze.
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer. Ik ben weer bij gelezen.

Men vroeg zich af hoe het met mijn date ging. Ik ben er bewust wat stil over geweest. Het is een hele mooie vrouw en we hebben wel genoeg dezelfde interesses. Naarmate de dates vorderen merk ik wel dat ze heel direct is, als één ding haar niet bevalt (bijvoorbeeld twee keer een zelfde vraag in een tijdsbestek van vier uur, of als ik iets haast heb om naar mijn werk te gaan ze dit te gestrest vindt gaan), dat ze het meteen meldt. Alles waar ze een gevoel bij heeft meldt ze meteen. Waar ik ook wel soms natuurlijk ook weleens wat denk, maar ik zit daar niet zo strak op. Ik denk misschien doe je dit uit zenuwen. Ik heb het gevoel dat ik dus wat meer dingen kan accepteren als zij. Misschien is ze te lang single geweest. Ook heeft ze veel dromenvangers, en van die kristalstenen. Dus ik denk dat ze meer met spiritualiteit bezig is dan ze verteld. Verder heeft ze thuis best 'een rotzooi' en ik ben heel netjes. Viel mij op, maar stoor mij er verder niet aan.

Deze week is er nog wel wat vreemds geweest. Ik had een online meeting samen met de moeder van mijn kinderen (nooit ruzie mee gehad, ook niet toen we uit elkaar gingen, gewoon uit elkaar gegroeid) met school over één van de kinderen. Daarna was ze gebleven thee en koffie gedronken en goede gesprekken gehad. We hebben naar elkaar uitgesproken dat we allebei het gezin wel missen, de kinderen zijn ook wat ouder geworden en eigenlijk gaat het allemaal heel goed, ook tussen ons. Dit heeft ook wel wat met mij gedaan. De laatste maanden komt ze ook de kinderen halen met jurkjes, hakken aan en make-upje nu ik erover terugdenk.

Dus een beetje een verwarrende week hier.
lacasa wijzigde dit bericht op 22-11-2020 00:27
0.12% gewijzigd
Hoe lang ben je uit elkar LaCasa? klinkt alsof je denk aan een verzoening met je ex?
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-11-2020 23:56
Hoe lang ben je uit elkar LaCasa? klinkt alsof je denk aan een verzoening met je ex?
Bijna drie jaar.
Alle reacties Link kopieren
Hey, deel 5 alweer! Wat gaan we hard!

Bulbul, gezellig dat je mee leest, wees welkom!
Fladder welkom!

Julus, stoofvlees, heerlijk!

Tom: ik ben de draad even kwijt bij jou, snap dat het afleiding is, maar soms is even niet ook prima he.

LaCasa: vrouwen leven vaak toch op na een break up en dan komen inderdaad de hakken, jurkjes en make up weer uit de kast. Gezien er kinderen in het spel zijn zou ik denk ik toch wel heeel erg voorzichtig zijn hierin.

Amma: fijn dat het leuke deel van de nieuwe woning in zicht is :-)

Ik ben weer helemaal opgeladen. Even een gamehal onveilig gemaakt, heerlijk het kind in mij blij gemaakt. De wijntjes waren ook gezellig, nu zo maar mijn bed op zoeken zodat ik morgen ook wat energie voor mijn ouders heb :-)
Alle reacties Link kopieren
Nog een tip om te kijken;

My Octopus Teacher op Netflix. Ben normaal niet zo van de natuurdocumentaires en titel klinkt beetje gek, maar hij was echt prachtig! Zet je ook wel beetje aan het denken, gedrag van dieren en hoe indrukwekkend de oceaan is.
Terugvindpost.

Net alles bijgelezen. Hier ook een hoop gebeurt, maar dit topic is niet bij te houden qua reacties ;-)
Leuke tip Vivi! Ga ik nu kijken. Vind ik wel echt een ochtend opstart documentaire. Koffie en ontbijtje erbij. Relaxed.

Goedemorgen allemaal!
Heb trouwens ook eens een documentaire gezien van dieren die zo diep op de zeebodem leven. Die wezens zijn echt bizar. Dat zoiets bestaat was ik me echt niet bewust van.
Ze leven zo diep daar kan de mens niet komen dus hebben ze met bepaalde apparatuur kunnen doen.

Was echt waanzinnig om te zien. Zat al te Googlen maar kan het niet vinden. Zou dat best nog eens willen zien.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. 🤗 In precies één maand tijd is het vorige topic volgeschreven, zag ik. Dat gaat snel.
Datertje, nog gefeliciteerd met je baan!
Qiyara, nog even over Rollercoaster Tycoon...Dan moet jij ook niet zo heel oud zijn, toch? Eerste versie spel kwam eind jaren 90 uit.
(Trouwens, speelt hier iemand Just Dance? Haha. Ik twijfel over aanschaf van een PS en ben benieuwd of JD leuk is... Dansjes zien er ergens ook een beetje idioot uit.)

LaCasa, misschien is het een soort opleving, en daarmee dus tijdelijk? (Ik bedoel dat je bent getriggerd.)
En vooral nu je nieuwe date ook maar een mens blijkt te zijn met kristalstenen en minder leuke eigenschappen? :p Het lijkt mij ook een lastige situatie, maar ik zou niet zomaar weer gaan aanpappen met je ex.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 22-11-2020 10:26
3.26% gewijzigd
wij slapen nooit.
Ik ben eind 30 :)
LaCasa schreef:
21-11-2020 23:16
Deel 5 alweer. Ik ben weer bij gelezen.

Men vroeg zich af hoe het met mijn date ging. Ik ben er bewust wat stil over geweest. Het is een hele mooie vrouw en we hebben wel genoeg dezelfde interesses. Naarmate de dates vorderen merk ik wel dat ze heel direct is, als één ding haar niet bevalt (bijvoorbeeld twee keer een zelfde vraag in een tijdsbestek van vier uur, of als ik iets haast heb om naar mijn werk te gaan ze dit te gestrest vindt gaan), dat ze het meteen meldt. Alles waar ze een gevoel bij heeft meldt ze meteen. Waar ik ook wel soms natuurlijk ook weleens wat denk, maar ik zit daar niet zo strak op. Ik denk misschien doe je dit uit zenuwen. Ik heb het gevoel dat ik dus wat meer dingen kan accepteren als zij. Misschien is ze te lang single geweest. Ook heeft ze veel dromenvangers, en van die kristalstenen. Dus ik denk dat ze meer met spiritualiteit bezig is dan ze verteld. Verder heeft ze thuis best 'een rotzooi' en ik ben heel netjes. Viel mij op, maar stoor mij er verder niet aan.

Deze week is er nog wel wat vreemds geweest. Ik had een online meeting samen met de moeder van mijn kinderen (nooit ruzie mee gehad, ook niet toen we uit elkaar gingen, gewoon uit elkaar gegroeid) met school over één van de kinderen. Daarna was ze gebleven thee en koffie gedronken en goede gesprekken gehad. We hebben naar elkaar uitgesproken dat we allebei het gezin wel missen, de kinderen zijn ook wat ouder geworden en eigenlijk gaat het allemaal heel goed, ook tussen ons. Dit heeft ook wel wat met mij gedaan. De laatste maanden komt ze ook de kinderen halen met jurkjes, hakken aan en make-upje nu ik erover terugdenk.

Dus een beetje een verwarrende week hier.
Dat lijkt mij ook verwarrend. Het leest erg alsof je niet overtuigd bent van je date. Dus dat is volgens mij wel duidelijk. En dan je ex: het ene kan los staan van het andere. Daarmee bedoel ik dat je ex heel goed in haar vel kan zitten. En dat zie en merk je dan. Het is geweldig dat jullie zo goed met elkaar om kunnen gaan, dat staat voorop. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Sabbieehhhh schreef:
22-11-2020 01:02
Hey, deel 5 alweer! Wat gaan we hard!

Bulbul, gezellig dat je mee leest, wees welkom!
Fladder welkom!

Julus, stoofvlees, heerlijk!

Tom: ik ben de draad even kwijt bij jou, snap dat het afleiding is, maar soms is even niet ook prima he.

LaCasa: vrouwen leven vaak toch op na een break up en dan komen inderdaad de hakken, jurkjes en make up weer uit de kast. Gezien er kinderen in het spel zijn zou ik denk ik toch wel heeel erg voorzichtig zijn hierin.

Amma: fijn dat het leuke deel van de nieuwe woning in zicht is :-)

Ik ben weer helemaal opgeladen. Even een gamehal onveilig gemaakt, heerlijk het kind in mij blij gemaakt. De wijntjes waren ook gezellig, nu zo maar mijn bed op zoeken zodat ik morgen ook wat energie voor mijn ouders heb :-)
Fijn Sabieh, veel plezier met je ouders!
Qiyara schreef:
22-11-2020 08:24
Leuke tip Vivi! Ga ik nu kijken. Vind ik wel echt een ochtend opstart documentaire. Koffie en ontbijtje erbij. Relaxed.

Goedemorgen allemaal!
Goedemorgen :)
Alle reacties Link kopieren
@Qiyara. Oké! Niet dat het anders niet had gekund, uiteraard.

Ik kwam trouwens nog twee interessante artikelen tegen over onze hoge verwachtingen van liefde in tijden van Tinder en zo.
Denk voor iedereen wel herkenbaar.

https://marcelinolopez.nl/pleidooi-voor ... te-liefde/

https://marcelinolopez.nl/de-toekomst-v ... algoritme/
wij slapen nooit.
Goedemorgen achtbaanbouwers, just dansers en ouders op de koffie'ers..heerlijk weer voor een wandeling, zin in ;-D

Heb jou nog niet op happn voorbij zien komen Limo..heb wel een match die meer dan 50km bij mij vandaan zit..ok..so much voor happn is in de buurt matchen..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal, ik begin altijd met thee, koffie komt pas later aan de beurt :biggrin:

vandaag door met leeswerk voor school uni, en even rondkijken op bumble...spannend :hyper:
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
22-11-2020 10:40
Goedemorgen achtbaanbouwers, just dansers en ouders op de koffie'ers..heerlijk weer voor een wandeling, zin in ;-D
(...)
Hier helaas geen mooi weer. Erg grijs.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
22-11-2020 08:24
Leuke tip Vivi! Ga ik nu kijken. Vind ik wel echt een ochtend opstart documentaire. Koffie en ontbijtje erbij. Relaxed.

Goedemorgen allemaal!
Ah super leuk, hoe vond je hem? 😇 De combinatie met muziek was ook prachtig.

Over diepzee wezens intrigeert mij ook wel, hopelijk kan je de naam nog vinden!
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
22-11-2020 10:40
Goedemorgen achtbaanbouwers, just dansers en ouders op de koffie'ers..heerlijk weer voor een wandeling, zin in ;-D

Heb jou nog niet op happn voorbij zien komen Limo..heb wel een match die meer dan 50km bij mij vandaan zit..ok..so much voor happn is in de buurt matchen..
Eerder was dat volgens mij nog zo.Dan kwamen alleen personen in de app die op 150 meter?? Je kreeg er ook een kaartje bij te zien waar ongeveer en wanneer. En als je die persoon vaker tegenkwam de hoeveelste keer.

Ik had iemand die ik tegenkwam in dorp vlakbij in de Appie op 1 meter ( maar met dochter) of vlakbij. Hij had mij geliked, maar reageerde niet in de match.
Dus ik zei...joh gaan we voor 10 keer of zullen we nu een koffie gaan drinken 😂.
Toen werd ik verwijderd zonder reactie.

Grappige is dat ik hem kende van een ematching waar ik contact met hem had gehad over muziek.

Nu krijg je langere afstanden.
Vivi3338 schreef:
22-11-2020 11:07
Ah super leuk, hoe vond je hem? 😇 De combinatie met muziek was ook prachtig.

Over diepzee wezens intrigeert mij ook wel, hopelijk kan je de naam nog vinden!
Fascinerend. Mooi hoe je een soort band kan opbouwen met zo'n dier.
Moest ook wat traantjes wegpinken, maar goed dat moet ik nu sowieso al snel😏 De muziek erbij hielp inderdaad ook mee.
ik zag gisteren toevallig een filmpje op youtube over de biologie van de octopus..ik wist niet eens dat die beesten zich zo goed konden camoufleren..beter en sneller dan een kameleon..ook de structuur van hun huid veranderd mee..ze zijn familie van de weekdieren maar meteen verreweg de meeste hersencapaciteit in die familie..net zoveel als een hond of een kat.
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 15:38
99.60% gewijzigd
tomcat schreef:
22-11-2020 11:32
ik zag gisteren toevallig een filmpje op youtube over de biologie van de octopus..ik wist niet eens dat die beesten zich zo goed konden camoufleren..beter en sneller dan een kameleon..ook de structuur van hun huid veranderd mee..ze zijn familie van de weekdieren maar meteen verreweg de meeste hersencapaciteit in die familie..net zoveel als een hond of een kat.
Precies, prachtig om te zien wat ze allemaal doen. Aanrader om de documentaire dan te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen...
Ik ben ook weer schoon en aan de koffie.
Wasje draait

Nacht van 11 uur gemaakt denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven