Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Alle reacties Link kopieren
LaCasa daar dient daten voor he, langzaamaan leer je leuke en minder leuke kanten kennen, heeft me met de laatse date 5 maand geduurd om er achter te komen dat we echt geen match waren.
Het is belangrijk om niet per sé te willen (dat het lukt) en bij de realiteit te blijven. Tijd zal raad geven.
Wat je ex betreft, wat je nu voelt is niet zo raar. Vooral wanneer je goed uit elkaar gaat blijf je altijd een beetje twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
@lacasa 🤗

Lastig. De ene dame wijkt toch iets af dan wat je dacht.

En dan je ex. Iemand anders schreef het ook al. Een tijdje na een breuk leef je op. Je ontdekt jezelf weer als persoon wie je uiteindelijk was.
Je voelt je vrij.
Wie was zij of hoe was zij voor en in het begin van jullie relatie?

Jullie spraken uit dat jullie het gezin miste. Maar ook elkaar als liefdespartner?
Dat laatste vind ik echt een belangrijk verschil. Je kunt elkaar helemaal geweldig vinden en waarderen als persoon, maar dat kan ook vriendschap zijn. En het is natuurlijk erg vertrouwd.

Het is voor kinderen verwarrend als vader en moeder uit elkaar gaan, weer samen komen en dan toch weer uit elkaar gaan. Ik zou daar echt goed de tijd voor nemen om te kijken wat dit is. En misschien werkt vriendschap beter. Koester iig de goede band.
alongwiththesunshine schreef:
22-11-2020 10:21
@Qiyara. Oké! Niet dat het anders niet had gekund, uiteraard.

Ik kwam trouwens nog twee interessante artikelen tegen over onze hoge verwachtingen van liefde in tijden van Tinder en zo.
Denk voor iedereen wel herkenbaar.

https://marcelinolopez.nl/pleidooi-voor ... te-liefde/

https://marcelinolopez.nl/de-toekomst-v ... algoritme/
Ik ga lezen, dank!
Zo dat is wel de spijker op zijn kop!!
Duidelijk verhaal en ik kan me er helemaal in vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook.

Eerder had ik ook al eens een artikel, meen uit een krant, gelezen.

Over het swipen voor nu en de volgende is nog beter, mooier enz.

En dat in de tijd voor internet je iemand leerde kennen uit je omgeving en je ook meer je best deed daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook even meeschrijven? Ik heb denk ik even advies nodig. Ik heb een collega die ik leuk vind, we zijn beide in de 20. In het begin heeft hij heel erg zitten staren, maanden lang. Echt alleen naar mijn hoofd ook, niks gecheckt (althans niet wat zichtbaar was). Na een tijdje ging hij met mij flirten, vroeg m'n nummer en daar ging het verder. Tot een moment dat ik vroeg wat hij wilde en hij gaf aan dat hij gewoon collega's wil zijn die af en toe praten. Dit heeft me echt enorm in de war gemaakt. Hij was eerst overduidelijk aan het flirten, hij gaf zelf ook aan dat hij het soms wat ongemakkelijk vond omdat het op het werk gebeurde en hij zei ook dat hij te jong voor mij was en 0% kans maakte en daarna (zo'n 3 weken later) kwam dus dat hij alleen collega's wil zijn. Ik snap gewoon niet hoe dat opeens zo kan. Heb ik hem bang gemaakt of vind hij het te lang duren of is hij op mij afgeknapt..

Probleem is dus dat ik nog steeds met hem in mijn hoofd zit, bijna de hele dag door en ik weet niet zo goed of ik het moet laten rusten en verder moet gaan of dat ik met hem moet gaan praten.
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt niet heel leuk foodisgood. Beetje alsof hij een spelletje met je speelt.
Maar dat is makkelijk gezegd voor mij natuurlijk.
Vind jij hem echt leuk? Of zit je met die onduidelijke signalen?
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik dus eerst ook Fladder, dat hij een spelletje met mij speelde. Hij is echt compleet newby op relatie gebied (heeft nooit gekust, relatie gehad) dus ik vind het ook lastig inschatten. Ik vind hem echt leuk. Word blij als hij in de buurt is.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat verandert de zaak wel, geen ervaring, dus misschien heel onzeker. Lastig hoor.
Maar ook lastig, iemand op je werk.
Gewoon vrienden misschien een optie?
Goedemiddag allen, roller coaster bouwer meld zich. Wat een ellende ik moet nu een kapote coaster herbouwen maar ik krijg de karretjes niet omhoog en als dat lukt krijg ik de voorkant en achterkant niet aan elkaar aaaaggggg.

Toen ben ik maar aan een film begionnen operation christmas drop super feelgood film.

Ik ga zo tukkie op de bank doen. Ik ben soms zo bekaf van elke dag vroeg opstaan.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd denk ik dat hij je aanvankelijk wel interessant vond als potentiele partner, maar dat hij daar in de loop van de tijd (om welke reden dan ook) anders over is gaan denken.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje we gaan hard! Ik duik hier nog even mijn bed in voor een dutje na een gezellige dag met zus
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister een date voorstel gedaan aan een man waarmee ik al lang contact heb/1x gezien. Alleen tot nu geen reactie... ik vind het onbeschoft, normaal antwoord hij snel. Wat zouden jullie doen? Geen reactie is een reactie?
gelukkigworden wijzigde dit bericht op 22-11-2020 15:01
3.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
fladder schreef:
22-11-2020 14:06
Oh dat verandert de zaak wel, geen ervaring, dus misschien heel onzeker. Lastig hoor.
Maar ook lastig, iemand op je werk.
Gewoon vrienden misschien een optie?
Ja vind het ook lastig.. mijn motto is normaal ook dat je niet iemand op je werk moet daten.
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
22-11-2020 14:32
Eerlijk gezegd denk ik dat hij je aanvankelijk wel interessant vond als potentiele partner, maar dat hij daar in de loop van de tijd (om welke reden dan ook) anders over is gaan denken.
Ja dat zou ook kunnen :(
kantlijn schreef:
22-11-2020 14:32
Eerlijk gezegd denk ik dat hij je aanvankelijk wel interessant vond als potentiele partner, maar dat hij daar in de loop van de tijd (om welke reden dan ook) anders over is gaan denken.

Ja of hij heeft op advies van anderen besloten toch geen collega's te daten.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkigworden schreef:
22-11-2020 14:59
Ik heb gister een date voorstel gedaan aan een man waarmee ik al lang contact heb/1x gezien. Alleen tot nu geen reactie... ik vind het onbeschoft, normaal antwoord hij snel. Wat zouden jullie doen? Geen reactie is een reactie?
Ik had de laatste dagen hetzelfde. Maar dan vanuit het oogpunt van je date.
2 dates gehad, ik was erg aan het twijfelen, small talk appjes heen en weer en dan vraagt hij om weer af te spreken. Vanwege de twijfel had ik geen zin om meteen te antwoorden en dat heb ik pas de dag nadien, gisteren, gedaan.
Dat is niet onbeschoft, je bent niet verplicht meteen te antwoorden op een appje. Als je meteen antwoord wil moet je bellen. Het is vervelend, akkoord, maar dat is het misschien voor beide kanten. Iemand afwijzen is niet leuk.
En geen reactie is inderdaad ook een reactie, laat het zo.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
22-11-2020 15:05
Ja of hij heeft op advies van anderen besloten toch geen collega's te daten.
We hebben het er wel heel kort over gehad dat we het beide awkward vinden om collega's te daten/flirten maar dat was al maanden nadat we al bezig waren. Ik vind het zelf ook lastig maar ik merk dat het me echt wat doet nu.
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 15:35
99.27% gewijzigd
Datertje schreef:
22-11-2020 14:21
Wat een ellende ik moet nu een kapote coaster herbouwen maar ik krijg de karretjes niet omhoog en als dat lukt krijg ik de voorkant en achterkant niet aan elkaar aaaaggggg.
:rofl:
*Pauze* schreef:
22-11-2020 11:36
Is er een draad dan? :hihi:

Ik bedoel het zeker niet rottig Tom,..verhaal..
Ik snap wel dat jullie het lief bedoelen hoor :) ik volg gewoon mijn gevoel..heb ik zin om te daten dan gaat de app er op, heb ik geen zin dan dus niet..
Ik merk op het moment wel dat ik nog niet klaar ben met het verwerken van de afgelopen jaren. Niet zozeer voor mijzelf op relatiegebeid maar dat het gezin uit elkaar is.
Vanmiddag ook nog tijdens de wandeldate..zat ik ineens te denken aan dat het best een leuk gebied was voor de kinderen ook..speeldingen enzo en een tentje dat patat verkocht..en dan een treurig gevoel dat "hun" gezin uit elkaar is..dat ik ze niet de jeugd kan geven die ik ze gun.. Nu was dat al langer zo hoor..toen ik nog niet gescheiden was ging ik ook al alleen met de kinderen op vakantie..maar het echt doorvoelen daarvan lijkt nu pas wat te komen..

Date was leuk trouwens, weet niet of het wat wordt maar leuk gezelschap in ieder geval.
Tom het lijkt mij ook zo waardeloos om je kids van dagelijks naar een keer een weekend in de twee weken te zien.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet hoe jullie vele mannen dit handelen in het dagelijkse leven.
Dus ik vind het niet gek dat je daarmee bezig bent. Maar een nieuwe vrouw of man aan een gezin toevoegen is nog moeilijker voor de kids. Ik heb na mijn dochter haar vader twee serieuze relaties gehad en dat wordt mij nu ook niet in dank afgenomen. Eigenlijk nog meer dan de scheiding. Het doet ze allemaal meer dan je denkt.
Ook al zijn het de beste bedoelingen.
Alle reacties Link kopieren
*Pauze* schreef:
22-11-2020 16:11
Maar wat vind je dan precies lastig? Als ik je posts goed begrijp bestond dat 'bezig zijn' niet uit meer dan wat staren en een beetje flirten?
Had/Heb je wel gevoelens voor hem? Of is het meer de verwarring dat hij nu niet meer geïnteresseerd lijkt?
Wat hij nu wilde.. of het inderdaad een spelletje voor hem was. Ik vond hem echt leuk. We spraken veel op werk, via app en flirtten heel veel.
Hij eindigde ook met dat ik gewoon met hem kon blijven praten, daar moest ik me geen zorgen om maken. Heel vreemd want die zorgen had ik helemaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven