Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Datertje schreef:
22-11-2020 17:21
Tom het lijkt mij ook zo waardeloos om je kids van dagelijks naar een keer een weekend in de twee weken te zien.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet hoe jullie vele mannen dit handelen in het dagelijkse leven.
Dus ik vind het niet gek dat je daarmee bezig bent. Maar een nieuwe vrouw of man aan een gezin toevoegen is nog moeilijker voor de kids. Ik heb na mijn dochter haar vader twee serieuze relaties gehad en dat wordt mij nu ook niet in dank afgenomen. Eigenlijk nog meer dan de scheiding. Het doet ze allemaal meer dan je denkt.
Ook al zijn het de beste bedoelingen.
Ik heb ze een hele week..lijkt me vreselijk om ze maar 1 weekend per 2 weken te hebben
Wat fijn dat dat kan. Ja dat scheelt enorm.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
22-11-2020 17:06

Vanmiddag ook nog tijdens de wandeldate..zat ik ineens te denken aan dat het best een leuk gebied was voor de kinderen ook..speeldingen enzo en een tentje dat patat verkocht..en dan een treurig gevoel dat "hun" gezin uit elkaar is..dat ik ze niet de jeugd kan geven die ik ze gun.. Nu was dat al langer zo hoor..toen ik nog niet gescheiden was ging ik ook al alleen met vakantie
Herkenbaar
Ik deed alles alleen met de kinderen, dus echt een gezin zijn we niet geweest. En zelfs als we samen iets gingen doen, kwam alles op mij neer omdat ex had koud had of honger of moe was, brrr
Vind het jammer dat de kinderen nooit hebben meegemaakt hoe het ook kan zijn. En nu zitten ze altijd maar met mij opgescheept ( hoe gezellig we het vaak ook hebben hoor)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de kinderen 50%, dit wilde ik ook heel graag.
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 15:35
99.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gisteren haalde ik kind op bij vriendje en toen we wegliepen hoorden we nog heel lang veel pret uit het huis komen van dat hele gezin. Dat was pijnlijk
*Pauze* schreef:
22-11-2020 18:25
Dus het is meer je gekrenkte ego dat hij je nu niet meer leuk (genoeg) lijkt te vinden?
Of begrijp ik het nog steeds niet?

Nou ja, gekrenkte ego? Hij heeft een tijd lang hard en onafgebroken zijn best gedaan om zichzelf in haar hoofd te krijgen. Nu is hij kennelijk weer van gedachte veranderd. Lijkt mij dat het van zijn kant ook een beetje spelletjes spelen was. Ik zou het niet leuk vinden als er zo met mij omgegaan zou worden.
fladder schreef:
22-11-2020 18:28
Gisteren haalde ik kind op bij vriendje en toen we wegliepen hoorden we nog heel lang veel pret uit het huis komen van dat hele gezin. Dat was pijnlijk
Van de andere kant is het dan ook leuk dat je kind daar heeft kunnen spelen. Er zijn wel meer dingen die ik zelf graag anders had gezien.
Alle reacties Link kopieren
Hier is al het bezoek weer de deur uit en ik heb even een verdrietig dipje. Komt wel weer goed maar het is lang geleden dat ik me zo voelde.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkigworden schreef:
22-11-2020 14:59
Ik heb gister een date voorstel gedaan aan een man waarmee ik al lang contact heb/1x gezien. Alleen tot nu geen reactie... ik vind het onbeschoft, normaal antwoord hij snel. Wat zouden jullie doen? Geen reactie is een reactie?

1 dag geleden nog maar bedoel je? Ondanks dat hij snel reageert is dit toch nog niet zo lang? Of ben jij iemand die binnen een uur antwoord verwacht?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
22-11-2020 18:48
Van de andere kant is het dan ook leuk dat je kind daar heeft kunnen spelen. Er zijn wel meer dingen die ik zelf graag anders had gezien.
Nou, zeg dat.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Heal the worldd
Make it a better place
For you and for me
And the
entire human race
There are
people dyingg
If you care enough for the living
Make it a better place for you and for meee
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 22-11-2020 19:05
0.27% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
fladder schreef:
22-11-2020 18:28
Gisteren haalde ik kind op bij vriendje en toen we wegliepen hoorden we nog heel lang veel pret uit het huis komen van dat hele gezin. Dat was pijnlijk

Fijn toch dat je kind het naar zijn/haar zin heeft gehad. Heb het idee dat het vooral voor jou pijnlijk was.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 22-11-2020 19:04
0.15% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
RedRoseThorn schreef:
22-11-2020 18:53
Hier is al het bezoek weer de deur uit en ik heb even een verdrietig dipje. Komt wel weer goed maar het is lang geleden dat ik me zo voelde.
:there:
wij slapen nooit.
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 15:32
99.53% gewijzigd
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 15:32
99.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
F is voor feest dat doe je met vrienden
U is voor u en mij
N is voor nooit meer saai en nergens meer gezeur
Dat maakt ons gelukkig en blijj
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
22-11-2020 19:03
Heal the worldd
Make it a better place
For you and for me
And the
entire human race
There are
people dyingg
If you care enough for the living
Make it a better place for you and for meee
Bij ons staat op de keukendeur
Het is niet altijd rozengeur
En mijn vader schreef op 't behang
Lekker is maar ene vinger lang
Maar op de deur van 't buffet
Daar heeft mijn moeder opgezet
En wat er bij ons ook ooit gebeuren zal
We vieren altijd carnaval
*Pauze* schreef:
22-11-2020 19:11
En dit snap ik ook al niet... want waarom is het pijnlijk wanneer een ander gezin pret heeft?
Je kunt zelf toch ook pret maken ook al is het niet met een compleet gezin?

Ik snap teveel niet vanavond, laat ik maar even gaan eten en dan wat Netflixen in plaats van forummen...
Het is pijnlijk omdat je je kinderen ook een gelukkig compleet gezin gunt met papa en mama en liefde en plezier en vrolijkheid, Niemand zegt dat die kinderen dat wensen maar zo voelt het gewoon. Alsof je koud en alleen in de regen loopt en naar binnen kijkt hoe mensen warm en droog binnen zitten te lachen en het gezellig hebben.
ik heb overigens last van een date met slechte adem..das ook best naar..hebben mensen met slechte adem altijd slechte adem? of kan dat toeval zijn?
Echt van dat je het in de auto al ruikt terwijl je naast elkaar zit zeg maar..niet van een vleugje als je vlak bij bent..

Heb ooit wel eens gezoend met iemand die ook slechte adem had en dat is echt niet fijn..dat proef je een halve dag later nog..jakkes..
*Pauze* schreef:
22-11-2020 19:06
Dat probeer ik nu juist te begrijpen, want zoals ik het lees ging het met name om elkaar aanstaren en wat flirterige gesprekjes, dus ik vraag me heel erg af hoe hij heeft laten blijken dat hij zo geïnteresseerd was en haar speciaal vond. Er lijkt niet eens een kusje gegeven te zijn of iets dergelijks. En vervolgens bespreken ze samen dat het niet slim is om een collega te daten, maar wordt het nu heel raar gevonden wanneer het daarna ook daadwerkelijk stopt.
Ik kreeg de indruk dat het toch wat anders is gegaan. Ik kan me haar verwarring en ergernis wel voorstellen.
tomcat schreef:
22-11-2020 19:29
ik heb overigens last van een date met slechte adem..das ook best naar..hebben mensen met slechte adem altijd slechte adem? of kan dat toeval zijn?
Echt van dat je het in de auto al ruikt terwijl je naast elkaar zit zeg maar..niet van een vleugje als je vlak bij bent..

Heb ooit wel eens gezoend met iemand die ook slechte adem had en dat is echt niet fijn..dat proef je een halve dag later nog..jakkes..

Dat is best rot voor iemand maar ik kan daar dus ook niet tegen. Misschien dat de een daar wat gevoeliger voor is dan de ander.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
22-11-2020 19:22
Bij ons staat op de keukendeur
Het is niet altijd rozengeur
En mijn vader schreef op 't behang
Lekker is maar ene vinger lang
Maar op de deur van 't buffet
Daar heeft mijn moeder opgezet
En wat er bij ons ook ooit gebeuren zal
We vieren altijd carnaval
Hakke takke, balle balle
Joa veer goan weer carnavalle
Balle balle, hakke takke
Joa iech höb ut flink te pakke
Hakke takke, balle balle
Lekker zoepe met z'n alle
En de huurs ut euveral want het is weer carnaval
Hakke takke takke tooooooom
Oei... noe bars de bom
😂
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
22-11-2020 19:26
Het is pijnlijk omdat je je kinderen ook een gelukkig compleet gezin gunt met papa en mama en liefde en plezier en vrolijkheid, Niemand zegt dat die kinderen dat wensen maar zo voelt het gewoon. Alsof je koud en alleen in de regen loopt en naar binnen kijkt hoe mensen warm en droog binnen zitten te lachen en het gezellig hebben.
Bedankt, dat was het ja.
Ik misgun niemand iets en we hebben veel pret met zijn drieën
Maar het was even heel confronterend, soms word je even met je neus op de feiten gedrukt ofzo.
En niet toevallig hebben de kinderen het vandaag over dat ze een normale vader willen en wilden dat we met zijn vieren waren.
alongwiththesunshine schreef:
22-11-2020 19:34
Hakke takke, balle balle
Joa veer goan weer carnavalle
Balle balle, hakke takke
Joa iech höb ut flink te pakke
Hakke takke, balle balle
Lekker zoepe met z'n alle
En de huurs ut euveral want het is weer carnaval
Hakke takke takke tooooooom
Oei... noe bars de bom
😂
WTF?? :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven