Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook alleen thuis met oud en nieuw. Kan me niet meer herinneren wanneer voor het laatst. Een soort berusting van: ach, het is niet anders.

Ik val ook op jongere mannen met een jongensachtige uitstraling. Al eerder verteld, dus geen "opa". Maar ik heb ook geen zin in die jonge kinderen en co ouderschap. Als ze al sowieso al 3 weken zomervakantie hebben met hun kinderen blijven er nog weinig vrije dagen over voor mij ? k wil ook graag met mijn liefde leuk op vakantie enzo.
Dus wil nu voor de wat oudere jongensachtige man gaan. Als die bestaat..
Alle reacties Link kopieren
Ook thuis, ga wel oliebollen bakken, zoon heeft zin in zelfgebakken, al zien ze er dan uit als E.T.
wij slapen nooit.
Liefst een man zonder kinderen om en nabij mijn eigen leeftijd en op max 30 minuten van mijn huis. Hopelijk bestaan er nog leuke in die variant😏
Alle reacties Link kopieren
Zonder kinderen wil ik liever niet.
Weet niet of hij dan begrijpt dat kinderen altijd hoe dan ook op 1 staan.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
29-12-2020 16:43
Overmorgen is het zover. Het einde van een bewogen jaar.

Qiyara, wij kunnen genieten van the masked singer ( dat was jij toch?).
En hier af en toe wat schrijven en dan is het 2021.

Ik vind het opmerkelijk dat we dan een nieuw topic kunnen /gaan openen. Best bijzonder toch? Wel een beetje rustig aan doen he, anders lukt het niet :twisted:

Gewoon over de 3000 gaan. Kijken hoever we komen en om 12 uur...

Maar denk niet dat het lukt in de paar postings die we nog hebben aan de man te komen. Morgen wel naar de apotheek en supermarkt, maarrr.... 😎😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Exen zitten tussen 9 jaar jonger en 9 jaar ouder. 9 jaar ouder zou ik nu niet meer zien zitten, dat zou een bijna 60er zijn.
Exen hadden geen kinderen behalve de eerste ex heeft er eentje met mij. Ik wou enkel daten met mannen zonder kinderen of die het huis uit zijn.
Huidige date heeft er twee waarvan eentje eigenlijk een stuk jonger dan ik zou willen... maar aangezien ik hem al min of meer kende en wist dat ik hem leuk zou vinden zie ik dat door de vingers.
Alle reacties Link kopieren
Oh trouwens, ben hier ook met oud en nieuw gewoon in mijn eentje maar vind dat helemaal niet erg. Vandaag al iets lekker in huis gehaald, ga het mezelf heel gezellig maken.
Qiyara schreef:
29-12-2020 16:46
....

Antoon, ik weet het. Alleen voorlopig is de stad nog de beste keuze. Als introverte single heb ik wel wat drukte gezelligheid etc uit m'n omgeving nodig. Al zou ik wel meer natuur bij de hand willen hebben.
Oh dat snap ik helemaal. Ik ben aan de bosrand opgegroeid maar ik wil nooit meer uit de stad weg (denk ik nu dan :) ). Er zitten hier zo veel leuke mensen bij elkaar en mijn kinderen kunnen hier straks alles studeren wat ze maar willen. Bos is hier niet ver weg en het park is om de hoek. Ik dacht dat jij ook niet al te ver van het bos af zat?
Maar er zijn buiten de randstad in de provincie ook leuke stadjes waar je prachtige huizen voor een habbekrats kan kopen.
Julia_20 schreef:
29-12-2020 17:56
Zoals het er nu uitziet voor de tweede keer in mijn leven met o&n alleen thuis.

Tot nu toe was ik altijd wel ergens uitgenodigd. Eerste keer zeker 15 jaar geleden.

S middags komen er 2 wat drinken. Zij wilden beiden 's avonds thuis zijn.

Dus ik gok wat Netflix, top 2000 en hier wat schrijven.

Wat zijn jullie plannen?
vorig jaar was ik alleen met de kinderen thuis, dit jaar alleen zonder de kinderen
Alle reacties Link kopieren
Mikiniki schreef:
28-12-2020 22:35
Zo, jullie gaan echt hard! Loop gewoon 2 delen achter :shame:

Moet zeggen dat de afgelopen tijd wel enorm hectisch was qua werk/privé balans, corona en wat persoonlijke drama's.. Dus even een beetje overleven..

Maar. Wel.. een huis :cheer2:

Wel leuk om te lezen hoe iedereen bezig is met zn huis inrichting!
Verder nog date nieuws? Is dat überhaupt nog mogelijk nu met de lockdown?

Hier nog niet echt aan toe.
En voor mij ook fwb.
Leuk om weer wat van je te lezen. Wat fijn dat je een huis hebt gevonden! Al verhuisd of nog hard aan het klussen?

Het zal hier vast gezellig zijn met oudjaarsavond zo te lezen. Ik ga naar een vriendin, spelletjes spelen, lekker eten en veel te veel wijn drinken.

Eens met qiyara. Man zonder kinderen (nou zijn die nog niet moeilijk te vinden), max. 5 jaar ouder en maximaal 30 minuten reizen.

Hier ook rustig in dateland. Alle apps eraf en ook geen zin in, misschien na de lockdown weer, of als de horeca weer open gaat.

@Fladder, nog gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex en mijn ex-scharrel schelen precies 20 jaar :)
Ik vind leeftijd niet heel belangrijk, maar ik vind veel oudere mannen teveel neuzelen over verbinding/passie etc
Ik heb leukere gesprekken met mannen die jonger zijn
Alle reacties Link kopieren
En dank voor de felicitaties!
fladder schreef:
29-12-2020 21:50

Ik vind leeftijd niet heel belangrijk, maar ik vind veel oudere mannen teveel neuzelen over verbinding/passie etc
Ze hebben een passie voor geneuzel :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
de combinatie neuzelen en een uitgezakt lichaam is niet mijn ding.
mijn oudste scharrel was 48, ouder hoeft van mij echt niet.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Flaffy schreef:
29-12-2020 20:33
Leuk om weer wat van je te lezen. Wat fijn dat je een huis hebt gevonden! Al verhuisd of nog hard aan het klussen?

Het zal hier vast gezellig zijn met oudjaarsavond zo te lezen. Ik ga naar een vriendin, spelletjes spelen, lekker eten en veel te veel wijn drinken.

Eens met qiyara. Man zonder kinderen (nou zijn die nog niet moeilijk te vinden), max. 5 jaar ouder en maximaal 30 minuten reizen.

Hier ook rustig in dateland. Alle apps eraf en ook geen zin in, misschien na de lockdown weer, of als de horeca weer open gaat.

@Fladder, nog gefeliciteerd
Nee, duurt nog even voor ik de sleutel heb. Juni.
Maar wel al begonnen met de voorpret.

Mijn O&N zal vergelijkbaar zijn als de jouwe, bij een vriendin met veel wijn en oliebollen.

Qua mannen leeftijd hier meestal iets ouder van 2/3 jaar tot max 12 :proud:
Kinderen liever niet, aangezien dit de kans verkleint voor kinderen samen.
Dat feestje ga ik niet meer doen nu.
Maar op zich geen problemen mee.

Ik zie wel waar ik tegenaan loop volgend jaar.

Afstand is wat mij betreft een relatief begrip. Zolang hij tzt maar verhuisd :lol: :lol:
Ik vind leeftijd minder boeiend en levensfase des te meer. Iemand van achterin de twintig (ik ben 34) is mij prima en een vrouw achterin de dertig ook, mits ze 't zelfde in 't leven staat, zeker wat betreft kinderen.
Exen overigens tussen de 5 jaar jonger en zelfde leeftijd.

Afstand is wel een dingetje, maar als ik nu een uur moet reizen voor een leuke vrouw is dat ook wat 't is.
Nou ik ben dus ook thuis en alleen met oud en nieuw. Er is een cliënt getest en officieel mag ik niet weg nu tot de uitslag er is. De kans is nihil dat ze het heeft. Maar mijn ouders hadden ook nog een niet zo fijne mededeling dus mijn zin om te gaan zit sowieso ver onder nul.

Effe in een enorm baal moment.
valentinamaria schreef:
29-12-2020 22:03
de combinatie neuzelen en een uitgezakt lichaam is niet mijn ding.
mijn oudste scharrel was 48, ouder hoeft van mij echt niet.

Hoe oud was die leuke dan van een paar maanden geleden?
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
29-12-2020 22:36
Hoe oud was die leuke dan van een paar maanden geleden?
die was 42.
wij slapen nooit.
Dolly Dots mijn eerste lp!
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
29-12-2020 22:33
Nou ik ben dus ook thuis en alleen met oud en nieuw. Er is een cliënt getest en officieel mag ik niet weg nu tot de uitslag er is. De kans is nihil dat ze het heeft. Maar mijn ouders hadden ook nog een niet zo fijne mededeling dus mijn zin om te gaan zit sowieso ver onder nul.

Effe in een enorm baal moment.
Rot voor je! Had je anders leuke plannen?
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
29-12-2020 21:56
Ze hebben een passie voor geneuzel :mrgreen:
Haha
valentinamaria schreef:
29-12-2020 22:37
die was 42.
Zoiets als jij toch? Maar hij is niet meer in beeld?
fladder schreef:
29-12-2020 23:08
Rot voor je! Had je anders leuke plannen?
Ja ik zou lekker een paar daagjes weg zijn.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
29-12-2020 23:12
Zoiets als jij toch? Maar hij is niet meer in beeld?
ik ben iets ouder.
nee joh, allang niet meer.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven