Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
valentinamaria schreef:
29-12-2020 23:33
ik ben iets ouder.
nee joh, allang niet meer.
Ah wat jammer :|
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
29-12-2020 23:21
Ja ik zou lekker een paar daagjes weg zijn.
Ah, dat is dan zeker balen!
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
29-12-2020 23:37
Ah wat jammer :|
welnee.
wij slapen nooit.
Antoon, een aangelegd bos is nog 30 minuten fietsen. Als ik weer een auto heb is er genoeg natuur binnen handbereik.

Datertje wat een balen! Uitgerekend nu je vrij bent en er even tussenuit wil. Sterkte!
Ja het is niet anders.

Vanmiddag lekker een stuk wandelen met hond in het bos.

Nu eerst een rondje wandelen.
Alle reacties Link kopieren
Heel jammer Datertje! Geniet toch van je verlof
Ga ik ook doen. Ik vind mijn eigen stekkie ook heerlijk en er komt genoeg leuks op tv morgen. Ik had al boodschappen gedaan voor de vakantie dus wijn en lekkers genoeg in huis 😃

Ik ga denk ik vandaag een grote plant kopen. Gewoon omdat het kan.
Alle reacties Link kopieren
Mikiniki schreef:
29-12-2020 22:20
Nee, duurt nog even voor ik de sleutel heb. Juni.
Maar wel al begonnen met de voorpret.

Mijn O&N zal vergelijkbaar zijn als de jouwe, bij een vriendin met veel wijn en oliebollen.

Goedemorgen allen

Klinkt nog ver maar echt valt mee. Ikzelf nu ook al een half jaar wachtende op de sleutel van mijn nieuwe huis. Het is bijna zover en dan nog 32 dagen en dan is het zover. Jammer dat ik dan nog op zee zit maar goed, had ik maar niet moeten gaan varen zegt mijn moeder altijd dus daar mag ik niet over klagen.

Hier de 1 haven in Afrika gehad, liggen nu ten anker bij de 2e haven. En zouden een rustig oud en nieuw hebben. Helaas, gaan de 31e ergens in de avond naar binnen en dan de 1e ook alweer naar buiten. Gaan het meemaken hoe ze hier in Maputo oud en nieuw vieren.
fietsen varen vrouwelijk doen
valentinamaria schreef:
29-12-2020 22:03
de combinatie neuzelen en een uitgezakt lichaam is niet mijn ding.
mijn oudste scharrel was 48, ouder hoeft van mij echt niet.
Sommigen zijn met 35 uitgezakt, sommigen met 55 nog niet.
Sommigen neuzelen met 25 al, anderen met 65 nog niet
Mikiniki schreef:
29-12-2020 22:20
Afstand is wat mij betreft een relatief begrip. Zolang hij tzt maar verhuisd :lol: :lol:
:rofl:
Datertje schreef:
29-12-2020 22:33
Nou ik ben dus ook thuis en alleen met oud en nieuw. Er is een cliënt getest en officieel mag ik niet weg nu tot de uitslag er is. De kans is nihil dat ze het heeft. Maar mijn ouders hadden ook nog een niet zo fijne mededeling dus mijn zin om te gaan zit sowieso ver onder nul.

Effe in een enorm baal moment.
He bah..wat naar voor je.. nou ja, wij zijn er ook nog, gedeelde smart enzo.
Antoon69 schreef:
29-12-2020 23:37
Ah wat jammer :|
jammer dat ze iets ouder is? :mrgreen:
De kinderen gaan vandaag weer naar hun moeder..vind het nu bet wel jammer, we hadden best een leuke vakantieweek..al hebben we niet veel bijzonders gedaan.

Wijn is al in huis, denk dat ik maar wat vis erbij haal voor morgenavond..ben niet zo van de oliebollen, hooguit een appelbeignet maar om nou in mijn eentje met 1 appelbeignet te gaan zitten..dan eet ik liever wat toastjes met zalm ofzo.

Ik woon tegen een natuurgebied aan, 5 minuutjes fietsen, maar ik kom er zelden. In de zomer een paar keer naar 1 van de strandjes geweest daar, dat is wel fijn. oh ja..had daar ook nog een vrij spontane date van de zomer..dat was leuk ja...jammer dat ze niet meer in de buurt woonde.
Tegen een natuurgebied aan wonen en er zelden komen, gaan in mijn hoofd niet samen..
Wowww. Ik zou er echt minstens 3 a 4 wandelingen per week maken.
Natuur❤️ Dat doet zoveel goeds voor mij.

M'n vrouwen avontuur heb ik ook opgegeven. Had leuke matches en gesprekken, maar echt zin om af te spreken en er moeite voor doen miste bij mij. Tenzij het een dame was uit mijn woonplaats maar dat was steeds niet het geval. En voor iemand die ik niet ken gaan reizen nu in deze tijden :nooo:
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
29-12-2020 22:03
de combinatie neuzelen en een uitgezakt lichaam is niet mijn ding.
mijn oudste scharrel was 48, ouder hoeft van mij echt niet.
Ken genoeg mannen van een stuk in de 50 met een prachtig gespierd lichaam hoor. En dan mannen van een stuk jonger die niet om aan te zien zijn.
Leeftijd zegt weinig op dat vlak. Net als bij vrouwen.
Qiyara schreef:
30-12-2020 10:21
Tegen een natuurgebied aan wonen en er zelden komen, gaan in mijn hoofd niet samen..
Wowww. Ik zou er echt minstens 3 a 4 wandelingen per week maken.
Natuur❤️ Dat doet zoveel goeds voor mij.

M'n vrouwen avontuur heb ik ook opgegeven. Had leuke matches en gesprekken, maar echt zin om af te spreken en er moeite voor doen miste bij mij. Tenzij het een dame was uit mijn woonplaats maar dat was steeds niet het geval. En voor iemand die ik niet ken gaan reizen nu in deze tijden :nooo:
Ik voel het nooit zo, vraag mij wel vaker af of ik nou een blokkade heb of dat ik het wel voel maar het zo normaal vind dat het me niet meer bewust opvalt. Energie in het algemeen ben ik wel gevoelig voor maar dat heeft ook lang geduurd voor ik mij daar bewust van was..dacht altijd dat het in mij zat dat ongemakkelijk voelen of ergens snel weg willen, had pas veel later door dat dat van buiten komt en ik mij ook kan afschermen ervoor. Andersom is veel fijner, dat je ergen meteen in een warm bad bent..maar dat is veel zeldzamer helaas.

Deze week hadden de kinderen een ongelukje en viel er een enorme spiegel kapot in huis..heel vreemd maar die ruimte waar die spiegel was voelt nu zoveel beter aan..bijna alsof die spiegel een poort was naar een nare plaats..nu is het licht en vredig in die ruimte ipv de donkere zenuwachtige onrust die er steeds hing.

Ik woon redelijk groen voor een stedelijk gebied en de natuurgebieden rondom Amsterdam zijn alleemaal a'la Almere..aangelegd strak, helemaa niet natuurlijk, keurige paden met fietspad erbij, geen natuur-natuur meer een soort grote aangelegde tuin met wat meertjes enzo. Als ik wat meer natuur wil ga ik richting de duinen of richting het gooi meestal..natuur moet minstens 100 jaar oud zijn wil het een beetje als natuur voelen voor mij..en dan het liefst ook natuurlijke paden en niet van asfalt
Qiyara jammer maar begrijpelijk. Misschien als corona voorbij is?

Tom jaaah gezellig hier kletsen.
Het huis is zo leeg hé zonder de kids. Ik hou ook niet van oliebollen en ook niet van champoepel.
Trouwens ik heb de achtbaan af mss straks nieuw level beginnen.

Attro wat ga jij doen met oud en nieuw?
Tomcat dat snap ik wel, hier ook een aangelegd bos op fietsafstand. Dat is het hem gewoon niet voor mij. Maar bij gebrek aan beter loop ik daar regelmatig. En gelukkig woon ik 5 minuten van een kanaal wat me ook veel rust en ruimte geeft.

Natuur heb ik moeten leren waarderen en leren voelen wat het doet. Misschien geldt dat ook voor jou? Sindsdien kan ik gewoon vlinders voelen als ik door de heide loop, of een natuurgebied waar immens veel rust is. Voel me dan helemaal in de natuur gezogen en niks anders is meer belangrijk. M'n telefoon staat uit en ik kijk alleen maar om me heen. Foto's maken doe ik dan ook heel graag. Meditatief.

Wat grappig van die spiegel. En fijn dat de rust in die kamer terug is.
Jammer Datertje! Maar je hebt al een mooi back-up plan geloof ik.

Tom, misschien een goed voornemen voor in het nieuwe jaar? Lekker de natuur opzoeken. Is ook fijn om je hoofd leeg te maken.

Jammer dat het vrouwenavontuur niet van de grond komt Qiyara. Maar wat in het vat zit... wie weet.
Of je komt toch nog een leuke man tegen. Opties opties.

Ik heb ook niks met oliebollen. Dan krijg ik een opgezwollen buik.
Ik ga gewoon weer een lekkere smoothie maken en daar een paar mokken van drinken. Voelt ook beter.

Gisteren heb ik urenlang gewandeld, totdat de kou in mijn botten zat. Voelde alsof ik leefde, heerlijk.
Datertje ja wellicht, maar 2021 word denk ik een 'focus op mijzelf' jaar.

Zou ook blij zijn als het 1 januari is, ben klaar met 2020.
En fijn dat dit een gezellig klets topic is morgen. Ik zat erover te denken een oud en nieuw kletstopic te openen voor iedereen die alleen thuis is.
Maar dat hoeft dan niet perse.
Julus I feel you! Dat zijn de mooiste wandelingen. Echt heerlijk. Vorige maand door de kennemerduinen gewandeld, 11 km. Zo fijn was het. Het was toen ook een heerlijke wandeldag met veel zon en blauwe lucht, met van die prachtige wolken. Kan ik nog steeds van na genieten.
Nederland is echt zo mooi op sommige plekken.
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
30-12-2020 10:59

Attro wat ga jij doen met oud en nieuw?
Het thuis gezellig maken. Regels zijn hier erg streng en date heeft zijn kinderen.
Zit er niet mee hoor, heb enkele dagen vrij, ga er van genieten.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/yXdpQ-N4lwk

Mmmmmm ik hou er wel van.

Ik woon tegen mooi natuurgebied aan. Afgelopen zomer liep ik er 4 a 5 keer per week. En momenteel kan ik mij er niet toe zetten. Wel asfalt helaas.

Begin onrustig te worden nu. Maandag komt dichterbij. 😩
Zeg tegen mijzelf andere mensen overleven dit ook dus jij ook 😎

Had gisteren boven een bewegingssensor geplaatst op de overloop zodat ik volgende week met licht naar de wc kan. Ivm hoge opstap en weinig zien. Maar hij pakte dus ook mijn beweging op als ik mij omdraaide vannacht. En hop daar ging het licht aan 🙈😂😂😂

Vanavond komen de buren borrelen en morgenmiddag de vriendin van kerst.

Leuk idee aparte post qua O&N. Andere kant hebben we nu redelijk vast groepje.
Qiyara en Julus mijn thuis is het park de Hoge Veluwe. Zodra ik daar het park in rijdt ben ik thuis. Zoveel rust en wild. Ik kom daar al vanaf dat ik een baby ben. Zoveel herten, zwijnen en moeflons gezien en nog steeds kan ik er intens van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het geprobeerd Qiyara, niets verloren.

Ik woon op loopafstand van stad en natuur en met de hond ben ik zo overal wat te vinden, maar maak heel vaak wandelingen van 1 a 3 uur in de natuur, minstens eens per week, heerlijk en dagelijks kortere wandelingen natuurlijk.
Maar ik wandel dan wel op een tempo dat ik het warm krijg, heb een erg vinnige hond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven