Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Julia_20 schreef:
30-12-2020 17:01
Mijn beste vriendin wilde vanavond nog langs komen, maar al visite.

En morgen zit ze op de bank met man en kind.
🛋️
Zul je net zien. Wel fijn dat je opties hebt.
Hier ook echt een open boek, maakt me vrij weinig uit of ik herkend word. Denk dat ik wel makkelijk op te speuren ben voor mensen die me kennen 😁
Bespreek hier niks wat ik in het echte leven ook niet bespreek.

Vind het nog altijd jammer dat viva anoniem is. Een forum met echte mensen en profiel foto's geeft een heel andere dynamiek. Veel echter.
Heb dat jaren geleden ervaren op een forum en vond het fantastisch.
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 17:15
0.47% gewijzigd
Datertje schreef:
30-12-2020 17:09
Mijn dochter weet dat ik hier schrijf. Ik zou ook nooit iets schrijven wat zij niet oké zou vinden. Ik ben echt een open boek.

Oké dus processo met pudding broodjes lekker begin van het nieuwe jaar.

Twijfel over wat ik ga eten vanavond.
Netjes hoor. Ik heb de bewuste keuze gemaakt om het er niet over te hebben. Dit is iets van mij, dit forum. Het kan wijs zijn om soms wat dingen weg te laten of te verdraaien.
Julus ik heb alleen Facebook voor viervoeter groep. Mijn dochter heeft alles eraf gegooid.
Heerlijk zo'n slimme meid.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest hier net hard om lachen:
https://speld.nl/2020/12/30/historicus- ... zamelaars/
Qiyara schreef:
30-12-2020 17:14
Hier ook echt een open boek, maakt me vrij weinig uit of ik herkend word. Denk dat ik wel makkelijk op te speuren ben voor mensen die me kennen 😁
Bespreek hier niks wat ik in jet echte leven ook niet bespreek.

Vind het nog altijd jammer dat viva anoniem is. Een forum met echte mensen en profiel foto's geeft een heel andere dynamiek. Veel echter.
Heb dat jaren geleden ervaren op een forum en vond het fantastisch.
Daar is ook niks mee, een open boek zijn. Ik was dat ook altijd, maar had een negatieve ervaring. Daarna ook niet meer gepost en daarna even van nick gewisseld. En weer later weer terug onder deze nick omdat het stof neergedaald was.
Datertje schreef:
30-12-2020 17:15
Julus ik heb alleen Facebook voor viervoeter groep. Mijn dochter heeft alles eraf gegooid.
Heerlijk zo'n slimme meid.
Zeker!
Dat zou ik ook geen probleem vinden Qiyara. Lijkt me zelfs wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
30-12-2020 17:11
Zul je net zien. Wel fijn dat je opties hebt.

Niet op mijn bank... Schreef het wat krom.
Thuis op hun eigen bank.

En ik op mijn bank 😂
Balen Julus, hier ook een keer een negatieve ervaring. Ik had een internet bullie die me overal achtervolgde. Een keer in het Tinder topic tot z'n hoogtepunt gekomen.
Dus ook nick change, maar mijn schrijven werkte bij haar als een rode lap op een stier. Want ze ging als vanzelf weer verder op me. Wel iets minder hard en me ook niet meer overal achtervolgen, maar alles wat ik schreef irriteerde haar mateloos blijkbaar. Gelukkig is haar account inmiddels op anoniem. Vond het echt naar, ook al stond ze al jaren onder de negeer en reageerde ik er niet meer op.
Je voelt je toch op je hoede.

Laat mensen gewoon schrijven. Het kan je niet aan staan, maar ja. Zoveel andere schrijvers die je wel aanspreken lijkt me.
anoniem zijn vind ik wel fijn maar het lukt me niet zo goed hier geloof ik..

heb ook nog steeds zo'n onbehaagelijk iets sinds ik naar het dorp ben verhuisd..voelt echt alsof iedereen alles van je weet hier...en dan die datingshow die een verknipte karikatuur van mij weergaf..jeetje..nog even en ik moet gaan nadenken over wat ik doe en wat de buren daar van denken ;-D
Alle reacties Link kopieren
Niemand weet dat ik hier schrijf.
Sommige weten wel dat ik op een forum met andere singles schrijf. Maar niet dat het dit forum betreft.

Met sommige vriendinnen ben ik best open.
En naar anderen ook wel en dat was ik voorheen niet.
Door de jaren verbeterd.
Qiyara schreef:
30-12-2020 17:29
Balen Julus, hier ook een keer een negatieve ervaring. Ik had een internet bullie die me overal achtervolgde. Een keer in het Tinder topic tot z'n hoogtepunt gekomen.
Dus ook nick change, maar mijn schrijven werkte bij haar als een rode lap op een stier. Want ze ging als vanzelf weer verder op me. Wel iets minder hard en me ook niet meer overal achtervolgen, maar alles wat ik schreef irriteerde haar mateloos blijkbaar. Gelukkig is haar account inmiddels op anoniem. Vond het echt naar, ook al stond ze al jaren onder de negeer en reageerde ik er niet meer op.
Je voelt je toch op je hoede.

Laat mensen gewoon schrijven. Het kan je niet aan staan, maar ja. Zoveel andere schrijvers die je wel aanspreken lijkt me.
Daar begrijp ik ook niks van. Je bent anoniem en als iemand je ergert dan reageer je er gewoon niet op en klaar.
Maar ja, sommigen zijn niet helemaal fris in hun bovenkamer. Echt vervelend maar niet uit te roeien.
Zal ik jullie aan het lachen maken? Deze zat in mijn mail;


How are you ,

    I have been on your linked-in profile for some days now admiring your beautiful face, I must say you caught my eyes , I am interested in communicating more and sharing more about me with you and hope to learn more about you too that is if you are single and interested in communicating further. I understand we don’t technically know each other but You look so radiant in that wonderful smile of yours.This is all new for me, it is the first time i would ever go against protocol of doing business only on the Linked-in website. I do believe everything is possible if we put our mind and heart together just like I believe that good things can be found in the least places and when we least expect. I do not just give out my personal details like email or phone numbers to people on linked-in or off it, but i am willing to make a compromise to communicate with you so here am i emailing you off the site because i really wanted to touch base with you.

 I may not expect you to completely disclose your identity due to the mischief of some operators of this platform. However you may therefore wish to know that there is someone who truly admires you and that someone is Me. I hope no offense is taken, I understand the medium is a business networking medium and not a dating or social networking website and I don't intend to use it for one. I will wait for your response soon hopefully. I am sending you a couple of recent pictures too just so you know what i look like.

Best Regards
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
30-12-2020 17:32
anoniem zijn vind ik wel fijn maar het lukt me niet zo goed hier geloof ik..

heb ook nog steeds zo'n onbehaagelijk iets sinds ik naar het dorp ben verhuisd..voelt echt alsof iedereen alles van je weet hier...en dan die datingshow die een verknipte karikatuur van mij weergaf..jeetje..nog even en ik moet gaan nadenken over wat ik doe en wat de buren daar van denken ;-D
Dat weerhoudt me enorm van naar een dorp verhuizen
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
30-12-2020 17:52
Zal ik jullie aan het lachen maken? Deze zat in mijn mail;


How are you ,

    I have been on your linked-in profile for some days now admiring your beautiful face, I must say you caught my eyes , I am interested in communicating more and sharing more about me with you and hope to learn more about you too that is if you are single and interested in communicating further. I understand we don’t technically know each other but You look so radiant in that wonderful smile of yours.This is all new for me, it is the first time i would ever go against protocol of doing business only on the Linked-in website. I do believe everything is possible if we put our mind and heart together just like I believe that good things can be found in the least places and when we least expect. I do not just give out my personal details like email or phone numbers to people on linked-in or off it, but i am willing to make a compromise to communicate with you so here am i emailing you off the site because i really wanted to touch base with you.

 I may not expect you to completely disclose your identity due to the mischief of some operators of this platform. However you may therefore wish to know that there is someone who truly admires you and that someone is Me. I hope no offense is taken, I understand the medium is a business networking medium and not a dating or social networking website and I don't intend to use it for one. I will wait for your response soon hopefully. I am sending you a couple of recent pictures too just so you know what i look like.

Best Regards
:rofl: :rofl:

Mooi verhaal... Lekker kort ook.

Ik vind je leuk en wil graag contact...

😂😂🤣🤣
julia_20 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 18:16
0.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
30-12-2020 17:52
Zal ik jullie aan het lachen maken? Deze zat in mijn mail;


How are you ,

    I have been on your linked-in profile for some days now admiring your beautiful face, I must say you caught my eyes , I am interested in communicating more and sharing more about me with you and hope to learn more about you too that is if you are single and interested in communicating further. I understand we don’t technically know each other but You look so radiant in that wonderful smile of yours.This is all new for me, it is the first time i would ever go against protocol of doing business only on the Linked-in website. I do believe everything is possible if we put our mind and heart together just like I believe that good things can be found in the least places and when we least expect. I do not just give out my personal details like email or phone numbers to people on linked-in or off it, but i am willing to make a compromise to communicate with you so here am i emailing you off the site because i really wanted to touch base with you.

 I may not expect you to completely disclose your identity due to the mischief of some operators of this platform. However you may therefore wish to know that there is someone who truly admires you and that someone is Me. I hope no offense is taken, I understand the medium is a business networking medium and not a dating or social networking website and I don't intend to use it for one. I will wait for your response soon hopefully. I am sending you a couple of recent pictures too just so you know what i look like.

Best Regards
Ha ha mooi geprobeerd!
Alle reacties Link kopieren
En de dick pics al binnen Julus. Toch een iets wat ik zou verwachten na zo'n bericht.
fietsen varen vrouwelijk doen
Nou inderdaad. Wat een enorm bericht. Wel grappig toch. En ego strelend.
Alle reacties Link kopieren
fladder schreef:
30-12-2020 18:14
Dat weerhoudt me enorm van naar een dorp verhuizen
Dat is toch ook maar een idee. Ik woonde in een dorp, deed daar wat ik deed als wat ik nu in een stad ga doen. Nergens het idee gehad dat in het dorp ik anders bekeken werd of beroddeld dan in de stad waar ik nu ga wonen.

Ja eventueel zou ik de de dorpster travestiet genoemd zijn, dat is dan maar zo.
fietsen varen vrouwelijk doen
Zeefietser heb het idee dat je je sowieso niet veel aantrekt van andermans mening. En je gewoon heel erg jezelf bent. Heel fijn en mooi dat je dat zo kunt!
Zeker met jouw levensstijl zul je waarschijnlijk de nodige kritiek krijgen of afkeurende blikken?

Vind het mooi te lezen dat je gewoon lekker jezelf bent. En zelfverzekerd over wie je bent.
Qiyara schreef:
30-12-2020 18:18
Nou inderdaad. Wat een enorm bericht. Wel grappig toch. En ego strelend.
Nah het is een scammer en dit is gewoon een standaardmail die ze naar tig vrouwen sturen. Dus dan streelt het mijn ego niet.

Er zaten helemaal geen foto's bij! Stom hoor.

Er zullen heus wel vrouwen intrappen. Dat is de bedoeling ook, om je ego te strelen zodat je reageert.
Qiyara schreef:
30-12-2020 18:25
Zeefietser heb het idee dat je je sowieso niet veel aantrekt van andermans mening. En je gewoon heel erg jezelf bent. Heel fijn en mooi dat je dat zo kunt!
Zeker met jouw levensstijl zul je waarschijnlijk de nodige kritiek krijgen of afkeurende blikken?

Vind het mooi te lezen dat je gewoon lekker jezelf bent. En zelfverzekerd over wie je bent.
Mee eens!
fladder schreef:
30-12-2020 17:16
Ik moest hier net hard om lachen:
https://speld.nl/2020/12/30/historicus- ... zamelaars/
Hahaha blijft leuk, de Speld
Julia_20 schreef:
30-12-2020 17:28
Niet op mijn bank... Schreef het wat krom.
Thuis op hun eigen bank.

En ik op mijn bank 😂
Ik denk dat er heel wat nieuwe banken worden besteld...we zijn allemaal couch potatoes dit jaar :idea:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven