Vanaf wanneer weer een relatie?

21-11-2020 21:31 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uit elkaar met vader van kind.
Ik merk dat ik behoefte heb aan genegenheid en liefde. Ik moet eerst leven opbouwen voor mij en zoon. Mijn rationele ik zegt “geen man zolang zoon nog zo jong is. Niet beginnen aan de tweede leg”


Ik wil ervaringen weten van moeders die verder zijn gegaan met hun leven.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
22-11-2020 08:14
Je kunt ook seks hebben zonder iemand direct je leven in te slepen.

Wat ik van TO heb gelezen kan ze dat niét en verliest ze zich in de eerste de beste man die (niet gemeend) zegt dat ze lief is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
DuchessMeganMarkle schreef:
21-11-2020 23:20
Ik knuffel met zoon en krijg welgemeende knuffels terug. Maar ik mis de seksuele behoefte met een man.
Koop 'n fatsoenlijke vibrator, een Satisfyer Pro bijv, dat doet de prestaties van mannen verbleken.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
22-11-2020 08:35
Koop 'n fatsoenlijke vibrator, een Satisfyer Pro bijv, dat doet de prestaties van mannen verbleken.
Dit!!
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
21-11-2020 23:20
Ik knuffel met zoon en krijg welgemeende knuffels terug. Maar ik mis de seksuele behoefte met een man.

Dat snap ik. Maar moet elke behoefte direct bevredigd worden?

Ik zou voor nu een goede vibrator kopen en de tijd nemen om af te kicken van je vorige relatie. Dan doe je het maar een tijdje zonder echte seks, dat overleef je wel :)
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
21-11-2020 21:54
Bwah, als je een paar jaar geleden graag bijvoorbeeld een kind of 2 à 3 wou en het met ex dus niet zal lukken omdat je blijft steken op 1 ... snap ik wel dat je nadenkt over hoe je aan het volgende kind / de volgende kinderen gaat raken.

En dan liefst waarschijnlijk nog zonder een leeftijdsverschil van 10 jaar ofzo.

Ik snap dus wel waar de gedachte vandaan komt.

Alleen zou ik zelf niet aan een nieuwe relatie beginnen voor ik een eigen dak boven mijn hoofd heb en minstens een half jaar alleen - met kind - heb gewoond.
En ik zou al helemaal niet aan een nieuwe relatie beginnen als ik nog bij familie of vrienden inwoon.
Waar moet je die kerel immers ontvangen als je samen seks wil :-) ?
(Elke keer bij hem zou mijn ding niet zijn. En te ongelijkwaardig.)
Eerste kind van TO is nu 9 maanden, dus om een leeftijdsverschil van tien jaar te voorkomen heeft ze nog een behoorlijke tijd.
(De meeste mensen die meerdere kinderen hebben beginnen daar ook nog niet aan binnen 9 maanden na de geboorte van de eerste, uitzonderingen daargelaten).
Alle reacties Link kopieren
Moeder83 schreef:
22-11-2020 03:40
Omdat hij je had geklapt??
Ik ken die term alleen onder 16 jarigen.
Hahaha, ja, mijn wenkbrauwen schoten ook al omhoog
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Moeder83 schreef:
22-11-2020 03:40
Omdat hij je had geklapt??
Ik ken die term alleen onder 16 jarigen.
Denk omgeving Amsterdam.
Daar heb je nog veel meer woorden die gebruikt worden door "volwassenen" waar je van denkt serieus ??
Blijf in jezelf geloven !
redbulletje schreef:
22-11-2020 08:35
Koop 'n fatsoenlijke vibrator, een Satisfyer Pro bijv, dat doet de prestaties van mannen verbleken.

Ja maar kan 'ie ook knuffelen en de kliko aan de straat zetten?
to zoek hulp voor jezelf in plaats van een relatie.
RikM schreef:
22-11-2020 10:33
Ja maar kan 'ie ook knuffelen en de kliko aan de straat zetten?
Daarom heb ik containers buiten hoef ik niemand te vragen om de kliko op straat te zetten ;-)
En met knuffelen pakt ze maar een grote teddy beer. :idee:
To zet de boel goed op een rijtje voor jezelf. Je komt van het een in de ander terecht en echt zolang als ik je lees lees ik steeds dat het een terugkerend iets is.
Je hebt recht op een goed leven en een gezond leven en zolang je niet goed in je vel zit en zo zoekend bent naar geluk voor jezelf ( wat logisch is) kom je niet tot rust.
Zoek hulp voor jezelf deskundig en niet een zweverig iemand maar hulp die je kan begeleiden met het vinden naar wie je eigenlijk bent.
Je hebt nog een heel leven mét kind voor je.
En nu moet je echt alles op alles zetten om jezelf te herontdekken.
Voor jezelf en voor je kind.
Je kunt het!
redbulletje schreef:
22-11-2020 08:35
Koop 'n fatsoenlijke vibrator, een Satisfyer Pro bijv, dat doet de prestaties van mannen verbleken.


Zeker een leuk alternatief voor the time being, maar niets meer en niets minder. Als je dit prestaties van mannen doet verbleken noemt, dan heb je nog nooit een goeie man in je bed gehad ;-)
Pastaliefhebber schreef:
22-11-2020 11:10
Zeker een leuk alternatief voor the time being, maar niets meer en niets minder. Als je dit prestaties van mannen doet verbleken noemt, dan heb je nog nooit een goeie man in je bed gehad ;-)

Ach, ik heb liever een vieb dan een engnek die je 'klapt'. Of die nu lekker neukt of niet.


TO kan beter leren alleen door te gaan met 'leven' en hoe ze betere partners kiest, hoe de pil werkt, ipv strakjes weer een klappertje aan de haak slaan. Omdat ze zo graag een echte piemel wil.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 22-11-2020 11:16
0.72% gewijzigd
DuchessMeganMarkle schreef:
21-11-2020 21:40
Ik ben met vader recent uit elkaar omdat hij mij had geklapt. Ik mis een soort leegte in mij.
Ik ben er 1000% voor mijn kind maar ik mis liefde en genegenheid van een man.
Wat vreselijk dat het zo heeft moeten eindigen, nav je andere topics was het al een lastige man/relatie.
Ik denk niet dat de liefde en genegenheid van een man mist maar je eigenwaarde en gekwetstheid wilt voeden met het gevoel van de moeite waard zijn.
Echt TO, het leven gaat echt ooit weer verder maar nu even pas op de plaats en alles wat komt verwerken en loslaten. Daarna komt er wel weer wat op je pad maar vanuit jouw sterke, stabiele ik.
Accepteer dat wat je nu zoekt alleen afleiding voor verdriet is en niks toevoegd in jullie leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een vergelijkbare situatie als TO. We hebben net de scheidingsprocedure een paar weken terug opgestart en ik woon intussen ook al (tijdelijk) ergens anders. Ook ik worstel met de vraag wanneer het een geschikt moment is om weer te gaan daten. Niet dat ik per sé een relatie wil, alsjeblieft niet, maar ik mis wel gewoon een arm om me heen als het even tegen zit en een lekker warm lijf waar ik tegenaan kan kruipen in bed. Ik zie als een berg op tegen kerst.

Is het huidhonger? Waarschijnlijk wel. Is het het vullen van een leegte? Zeker. Een teddybeer lost dat niet op en een Satisfyer evenmin. Dus ik snap TO wel.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
RikM schreef:
22-11-2020 10:33
Ja maar kan 'ie ook knuffelen en de kliko aan de straat zetten?
Voor knuffelen kun je een goede vriendin of homovriend gebruiken. Dan weet je zeker dat het niet tot stommiteiten leidt.
En kliko's aan straat zetten kan een vrouw zelf wel.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 22-11-2020 11:28
12.39% gewijzigd
Probeer echt om te leren je alleen ook goed te voelen. Dan word je pas echt sterk en zal geen man je meer uit het lood kunnen slaan. Als je een man nodig hebt om gelukkig te zijn is de kans groot dat je je er ondanks negatieve kanten aan vastklampt.
DuchessMeganMarkle schreef:
21-11-2020 23:09
Ex wil ons weer terug, hell no dat ik weet terug ga. Voor kind veranderd er niet veel. Ik was toch altijd de vaste en vertrouwde gezicht voor kind.

Blijf vooral dat vaste gezicht, maar ontken alsjeblieft niet de band tussen je kind en zijn vader.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
22-11-2020 08:07
Wat een triestigheid.

Op naar het volgende dramatopic.
Dit dus. Het is dat TO hier al jaren schrijft en de triestigheid een rode draad is in al haar topics, anders zou ik denken dat alles verzonnen is.
puntillita schreef:
22-11-2020 11:29
Blijf vooral dat vaste gezicht, maar ontken alsjeblieft niet de band tussen je kind en zijn vader.
Uit vorige topics heb ik gelezen dat de vader dat vooral zelf al deed.
Alle reacties Link kopieren
Bloem1970 schreef:
21-11-2020 21:59
Die leegte komt doordat er met je gespeeld is in je relatie. Hij heeft je zo laten verlangen naar zijn liefde, waardoor je zo blij was met een enkel kruimeltje liefde, dat je er eigenlijk steeds meer naar ging verlangen en tevreden was met hele kleine kruimeltjes.
Dat systeem zorgt nu voor het lege gevoel. Je hebt geen extreme pijn en hoop op betere tijden met je ex meer. Jij moet die leegte zelf vullen. Je moet eerst jezelf heel maken. Een ander kan dat niet voor jou doen. Totdat je van dit gevoel af bent, zou ik niet aan een andere relatie beginnen.n
Mooie post, ik heb dit aan den lijve ondervonden. Wel een jaar alleen geweest na mijn laatste (destructieve) relatie. Ik ontmoette toen een fijne man die superlief voor mij was maar na 2 jaar moet ik dan toch concluderen dat hij een rebound was. Ik had het na een jaar gewoon nog niet verwerkt en zocht ook troost, geborgenheid en vooral liefde.
Alle reacties Link kopieren
Houd eerst van jezelf, pas dan kun je houden van een ander. Die leegte vul je zelf op.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
En koop een bokszak. Hoe meer je je frustraties over hoe je bent behandeld uit door een paar heerlijke meppen op de bokszak uit te delen, hoe meer je weer zelf de leegte in jezelf gaat innemen. En als je dan helemaal gevuld met jezelf bent, is er ruimte voor een nieuwe man.

En het verlangen naar een mannelijk lichaam in je bed en in jou ebt weg. Houd moed.
RikM schreef:
22-11-2020 10:33
Ja maar kan 'ie ook knuffelen en de kliko aan de straat zetten?
Nee, dat niet, maar je hebt wel de zekerheid dat hij je niet klapt.
Alle reacties Link kopieren
Zoek een goede advocaat en vul je gevoel van leegte en minderwaardigheid met trots dat je financieel uit je relatie krijgt waar jij en zoon recht op hebben. Een man is voor jou zonder therapie voorlopig geen optie, je verliest jezelf. Koop een dik dekbed om je lekker in te wentelen, veel bodylotion en een goede vibrator. En ga naar een masseuse! Huidhonger is vreselijk, maar houd de mannen echt even op afstand.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven