Vriend 'emotioneel' vreemgegaan met collega

23-12-2020 18:30 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, dus begin ik met wat ik weet.

Een paar dagen geleden vertelde mijn vriend zich niet lekker in zijn vel te voelen. Hij zei dat dit niet aan mijag, maar aan zichzelf.
Ik heb dit al vaker opgemerkt en aangekaart, maar hij deed het af als drukte door werk.
Ik heb hem gezegd voor hem klaar te staan en te steunen waar hij dat nodig heeft.
De volgende dag heeft hij een bom laten vallen. Namelijk dat hij ongeveer 3 jaar lang een relatie had met een collega. Hij zegt nooit fysiek geweest te zijn, maar wel met haar toekomst plannen besprak.
Dit kwam meer van haar af zegt hij. Hij heeft altijd gezegd tegen haar dat het geen toekomst had, omdat hij voor mij en kind koos. Toch bleef hij ermee doorgaan totdat zij er een punt achter zette en terug gegaan is naar haar ex.
Dit is nu een half jaar geleden.

Hij geeft aan dat hij niet blij is met wat hij bereikt heeft, en hoopte meer te hebben. Hij vond dat ik geen ambitie heb in doorgroeien op mijn werk. Terwijl ik voor nu zeer tevreden ben wat ik doe.
Wij zijn volgens hem in een standaard relatie vervallen en dat stoort hem ook.

Ik ben trouwens ook nog zwanger van ons tweede kindje.
Dat maakt het allemaal nog verwarrender.

Sorry voor mijn lange verhaal. Ik zal vast nog wat vergeten zijn.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen en waarom ik dit hier schrijf.
Ergens hoop ik op advies.

Ps: ik hou nog steeds heel veel van hem. Wat het extra pijnlijk maakt.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere paardelul
Alle reacties Link kopieren
En:

Wel toekomstplannen bespreken maar m dr niet inhangen: :puh:
Alle reacties Link kopieren
Jaja, drie jaar een relatie zonder dat er iets fysieks is gebeurd. Dat klopt niet hoor. Lijkt me dat je eerst duidelijk moet krijgen wat er precies is voorgevallen. De meeste mannen doen geen spontane bekentenis als het vreemdgaan niet dreigt binnenkort uit te komen en/of als voorbode voor de beëindiging van de relatie.
Sorry.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
23-12-2020 18:34
En:

Wel toekomstplannen bespreken maar m dr niet inhangen: :puh:
Ik geloof er geen hol van
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft het dus niet afgekapt? Volgens mij is dit net als de ijsberg van de titanic. Hij geeft je nu het tipje, maar 90% is nog onder water.
Echt wat een eikel! En wat rot voor jou, 2 kinderen van een man die al die tijd al met een ander ging.. Het klinkt of hij boos is dat die collega terug is naar haar ex en maakt jou nu verwijten over ambitie qua carrière en sleur qua relatie? Maar hij maakt wel 2 kinderen..... OMG, Tsja qua advies.. Geen idee mijn vent zou het niet zijn maar een kind en zwanger veranderd de situatie ook wel weer... Ik vind het heel rot voor jou :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin, natuurlijk is dat fysiek geweest. Laat je niet in de luren leggen.

Verder omdat je zwanger bent en al een kind hebt: relatietherapie.

Edit: en natuurlijk een dikke knuffel :hug: Want jezus wat klote.
lafolie wijzigde dit bericht op 23-12-2020 18:37
18.80% gewijzigd
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
KamilleT schreef:
23-12-2020 18:35
Jaja, drie jaar een relatie zonder dat er iets fysieks is gebeurd. Dat klopt niet hoor. Lijkt me dat je eerst duidelijk moet krijgen wat er precies is voorgevallen. De meeste mannen doen geen spontane bekentenis als het vreemdgaan niet dreigt binnenkort uit te komen en/of als voorbode voor de beëindiging van de relatie.
Sorry.
Precies en het wel over toekomstplannen hebben..
Dit kwam meer van haar af zegt hij.
Hmmm ...
Alle reacties Link kopieren
Yeah, sure, niet fysiek. Het zal wel.
Alle reacties Link kopieren
En hij legt de schuld ook nog eens bij jou....wat een lul.
Alle reacties Link kopieren
Dat is nogal een bom inderdaad.
Doe even niks speciaals en ga ook niet mee in discussies. Laat het maar bezinken eerst.
Heb je iemand die jou goed kan steunen emotioneel? Een vriend of familielid?
Ik vind dat hij oneigenlijke argumenten naar voor brengt en dat er heel wat te bespreken is tussen jullie. Maar hij heeft een voorsprong en daarom moet jij eerst even weer bijkomen van zijn nieuws.
Sterkte.
Westerpaviljoen schreef:
23-12-2020 18:34
En:

Wel toekomstplannen bespreken maar m dr niet inhangen: :puh:

En in een standaardrelatie te zijn vervallen met een vrouw zonder ambities maar wel een tweede kind maken.
Wat een loser ben je dan.
Dit waren de lange wandelingen in de pauze’s?
Wat erg voor je, en dan ook nog zwanger..
Hij hield er dus 3 jaar lang een relatie op na en maakte toekomstplannen. Dan kan het niet anders dan dat ze ook seks hadden. Onzin dat het meer van haar kwam, hij wilde dit gewoon ook. Ik denk dat nu zij weer naar haar ex is, hik dan maar zegt voor jou te gaan. Maar iemand die jou 3 jaar lang bedriegt is jou niet waard. En de vraag is wanneer er weer een volgende komt. Hij is niet gelukkig met de relatie zo te lezen.
Wat mij bevreemdti is dat hij jou zwanger maakte terwijl hij ongelukkig was en er een ander op nahield. Deze man is zo onbetrouwbaar als de pest. Je weet nu al dat hij het weer zal doen.

Ook al ben je zwanger, ik zou toch voor jezelf kiezen. Want met hem zul je nooit echt gelukkig zijn. Stond hij achter de zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
En het leek hem wel een goed idee om je nogmaals zwanger te maken?

Hoe oud is hij, want dit klinkt als een midlife crisis. De vraag hoe oud hij is, is ssrcastisch. Wat een kleuter. Is dit het?
Uhhh...ja. Je leven vervalt in regelmaat als je kinderen hebt.
En je vrouw kan niet de big shot uithangen, want hallo...kinderen.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
23-12-2020 18:36
Wat een onzin, natuurlijk is dat fysiek geweest. Laat je niet in de luren leggen.

Verder omdat je zwanger bent en al een kind hebt: relatietherapie.

Edit: en natuurlijk een dikke knuffel :hug: Want jezus wat klote.

Dit, sterkte TO!
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
23-12-2020 18:34
En:

Wel toekomstplannen bespreken maar m dr niet inhangen: :puh:
Dit vond ik ook moeilijk om te geloven, maar dat zou dan onder werktijd moeten gebeuren. Hij is eigenlijk altijd op dezelfde tijd thuis. Heeft de laatste jaren amper dingen gedaan buiten die tijden om. Ik weet het ook niet helemaal.
Westerpaviljoen schreef:
23-12-2020 18:34
En:

Wel toekomstplannen bespreken maar m dr niet inhangen: :puh:
Dit. Zonder twijfel.
Alle reacties Link kopieren
Lila2588 schreef:
23-12-2020 18:40
Dit vond ik ook moeilijk om te geloven, maar dat zou dan onder werktijd moeten gebeuren. Hij is eigenlijk altijd op dezelfde tijd thuis. Heeft de laatste jaren amper dingen gedaan buiten die tijden om. Ik weet het ook niet helemaal.
Als je wil wippen vind je echt wel een mogelijkheid op je werk hoor trust me.

(Ervaringsdeskundige)
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
23-12-2020 18:38
En in een standaardrelatie te zijn vervallen met een vrouw zonder ambities maar wel een tweede kind maken.
Wat een loser ben je dan.
Losende paardelul dan.
Alle reacties Link kopieren
Je moet kunnen verder leven met het feit dat je partner 3 jaar lang is vreemdgegaan. Jullie relatie te gewoontjes vindt en je werk te min.

Dat moet je maar kunnen. Succes!!
Hoe lang zijn jullie samen?
En wat een vent om net voor Kerst ineens de behoefte te voelen om deze bom te droppen. De vraag is: waarom nu ineens, na 3 jaar?
Daar moet iets achter zitten. En is het contact gestopt? Meestal is dat niet het geval namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd vind ik het ook manipulatief. Hij weet dat er nooit een tweede was gekomen, als ik het eerder had geweten.

Wat betreft de toekomst plannen. Hij zegt dat zij hem dingen beloofde en zogezegd ook deels bewezen dat ze dat kan.

Ik wil en kan er niet met hem over praten op dit moment. Geeft mij teveel stress, en dat is weer niet goed voor de baby.
Bovendien weet ze alles van mij en onze relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven