Geen soulmate

13-01-2021 19:30 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen
Misschien ga ik weer klinken als een hopeloos iemand. Maar ik voel me ook echt zo. Ik denk niet dat er een soulmate is voor mij.
Dus een partner waarmee ik lief en leed wil delen, samen zijn, later trouwen en kinderen en oud ermee worden. Afgelopen jaar ben 4 keer afgewezen. En eigenlijk maar 1 date gehad. En geen enkele keer gekust. Het is januari, ik had gehoopt dat ik misschien eindelijk iemand zou ontmoeten. Nope. Leuke gast? Heeft al een vriendin. Knappe vrijgezelle gast via tinder. Reageert na 2 berichten niet meer op de mijne. Knappe vrijgezelle gast die wel reageert op mijn berichten. Gesprek is nog saaier dan kijken naar hoe gras groeit. En in het echte leven zie ik niemand passeren. Ik ben bijna 22 en ben het eigenlijk beu. Zeker op sociale media zie ik mijn leeftijdsgenoten keer op keer foto's posten van hun vriend en hoeveel ze van mekaar houden. Of daarbuiten moet ik aanhoren hoe leuk ze wel niet hebben gebeld met hun scharrel. Dat terwijl ik even vrijgezel en ervaren ben als toen ik 16 was en dacht dat als je seks hebt in een bad, je nooit uit elkaar zal geraken (oke buiten dat ik 1 keer wel het geluk heb gehad en getongzoend en gerommeld had met iemand en dat was al meer dan 1 jaar geleden). LIgt het nu echt aan corona of ben ik gewoon zo zielig?

Dank je om het te lezen
bibe10 wijzigde dit bericht op 13-01-2021 19:47
0.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Meid je bent nog maar 22. Je hebt nog een hele leven voor je. Er zijn genoeg mensen die pas op hun 30ste een partner vinden. Relax een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Chill je bent nog zo jong
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 22e had ik ook nog niemand, en al mijn vriendinnen wel. Was wel balen maar ja, ik maakte me er niet heel erg druk over.

Als je mensen wilt leren kennen, moet je gaan sporten of zo. Dan zie je ook mannen.
God meid je bent nog piep jong. Tijd zat om met een vastgeroest met je zielenmaatje op de bank te zitten.

Ik zou zeggen geniet van je vrijgezellenbestaan maar ja er is geen moer te doen dus tsja t is effe kut.

Denk maar zo niets is oneindig. Ook Corona niet.
Alle reacties Link kopieren
en Corona helpt zeker niet mee!
Je bent pas 22. En het is een klotejaar geweest. En op sociale media krijg je geen realistisch beeld van "iedereen" die een "perfecte" relatie heeft. Oja, en soulmates bestaan niet. Leuke relaties wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat er geen soulmate is voor mij.
Dus er is er wel een voor jou :P
Aww wat lief van dat bad
Ik had op jouw leeftijd ook nog niemand. Vier jaar later was ik getrouwd en zijn ruim 20 jaar verder. Het komt echt wel een keer!!
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
13-01-2021 19:37
Ik denk niet dat er geen soulmate is voor mij.
Dus er is er wel een voor jou :P
Ja ik weet niet zeker, misschien ligt hij wel in coma en heb ik hem daarom nog niet ontmoet?
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 18 was was ik ook zo hopeloos. Toen kreeg ik een vriendje. Na 5 jaar heb ik het uit gemaakt omdat we totaal niet bij elkaar paste en niet gelukkig waren. Gelukkig heb ik geen kinderen met hem gekregen terwijl iedereen dat wel kreeg om mij heen.

Daarna heb ik een leuke vent ontmoet waarmee ik later ging trouwen en kinderen kreeg.

Je moet niet kijken naar anderen. Bij niemand is de relatie perfect. Die oude vriendinnen van mij die moeder werden op hun 21 zijn allemaal gescheiden, is ook niet leuk. Je kunt beter wachten dan hopeloos met iemand gaan.
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 19:41
Ja ik weet niet zeker, misschien ligt hij wel in coma en heb ik hem daarom nog niet ontmoet?
lees je eigen zin nog eens
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gek, maar ga eens lekker zitten en schrijf met pen en papier op wat voor man je in je leven zou willen hebben.. zendt het uit naar het universum.. maar je bent nog hartstikke jong, als je nu iemand tegenkomt, wil niet zeggen dat je daar ook oud mee wordt!ik was jong gesetteld en ben nu alweer 8 jaar alleen en 30+.. ik herken je angst..maar wat je denkt, trek je aan zeggen ze toch?en Corona werkt zeker niet mee, mensen zetten vaak alleen de leuke dingen op Social media, achter die 4 muren zullen ook een hoop dingen gebeuren waardoor die oh zo “happy” stelletjes jaloers zullen zijn op de singles hoor;)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-01-2021 19:42
lees je eigen zin nog eens
Ja, ik ben iemand die gelooft in het lot. En dat als je iets heel graag wilt dat je dat krijgt als je dat ook daadwerkelijk verdient. Ik vind mezelf geen slecht mens en hij is nog steeds niet gekomen dus...
Alle reacties Link kopieren
Je hebt echt nog alle tijd, geniet van de vrijheid die je nu hebt. Daarnaast, toen ik 22 was had zo’n beetje iedereen om me heen een relatie en begonnen er mensen met samenwonen en zo. Nu gaat iedereen richting de 30, en de ene na de andere lange relatie in mijn omgeving dondert nu in elkaar. Mensen veranderen als twintigers nog zo, dat het lang niet altijd stand houdt als je elkaar op die leeftijd leert kennen. Je komt echt nog wel iemand tegen. Daarnaast, over het algemeen worden mannen leuker als ze wat ouder en serieuzer zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
13-01-2021 19:40
Aww wat lief van dat bad
Ja dat is echt te schattig :love:
Vooral omdat sex in een bad nogal gedoe is :hihi:
Wees blij. Een soulmate is er alleen voor zwevers en patiënten.
Alle reacties Link kopieren
CommonSense schreef:
13-01-2021 19:36
Je bent pas 22. En het is een klotejaar geweest. En op sociale media krijg je geen realistisch beeld van "iedereen" die een "perfecte" relatie heeft. Oja, en soulmates bestaan niet. Leuke relaties wel.
Precies.
(vervelende relaties bestaan ook natuurlijk)
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 19:44
Ja, ik ben iemand die gelooft in het lot. En dat als je iets heel graag wilt dat je dat krijgt als je dat ook daadwerkelijk verdient. Ik vind mezelf geen slecht mens en hij is nog steeds niet gekomen dus...
je zegt
Ik denk niet dat er geen soulmate is voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
13-01-2021 19:45
Ja dat is echt te schattig :love:
Vooral omdat sex in een bad nogal gedoe is :hihi:
Ik snap die mensen niet, die perse water willen als ze seks hebben. Ga eens in de regen staan?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 35 en heb nog steeds geen soulmate. Soms vraag ik me af of het nog gaat komen, maar vaak vind ik single zijn relaxt. Geen verplichtingen, geen gedoe met schoonouders. De mannen met wie ik kort iets had waren mijn type niet, Te weinig raakpunten, waardoor ik er nooit een diepe band mee kon opbouwen. En ze hadden een hoge dunk van zichzelf. Niks voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 19:44
Ja, ik ben iemand die gelooft in het lot. En dat als je iets heel graag wilt dat je dat krijgt als je dat ook daadwerkelijk verdient. Ik vind mezelf geen slecht mens en hij is nog steeds niet gekomen dus...
.... moet je langer wachten
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je stoppen met in t lot geloven.

Klinkt naar zo bedoel ik t niet maar mannen hebben zintuigen voor een wanhopige vrouw en dat maakt die vrouw meestal niet aantrekkelijker.

Je bent pas 22!! De meeste mensen komen achter in de 20 pas hun levenspartner tegen of nog later.

Ga genieten van je vrijheid van je leven. Als het weer kan veel leuke dingen doen op vakanties en niet sirieus op zoek.
Als je dan over drie jaar nog single bent kom je terug hier.

Wedden dat je dan al wat leuke contacten gehad hebr
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik was precies zo.. dacht ook blijf altijd alleen. Maar toen op mijn 27e mijn man leren kennen, op mijn 29e getrouwd en met 30 een kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven