Geen soulmate

13-01-2021 19:30 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen
Misschien ga ik weer klinken als een hopeloos iemand. Maar ik voel me ook echt zo. Ik denk niet dat er een soulmate is voor mij.
Dus een partner waarmee ik lief en leed wil delen, samen zijn, later trouwen en kinderen en oud ermee worden. Afgelopen jaar ben 4 keer afgewezen. En eigenlijk maar 1 date gehad. En geen enkele keer gekust. Het is januari, ik had gehoopt dat ik misschien eindelijk iemand zou ontmoeten. Nope. Leuke gast? Heeft al een vriendin. Knappe vrijgezelle gast via tinder. Reageert na 2 berichten niet meer op de mijne. Knappe vrijgezelle gast die wel reageert op mijn berichten. Gesprek is nog saaier dan kijken naar hoe gras groeit. En in het echte leven zie ik niemand passeren. Ik ben bijna 22 en ben het eigenlijk beu. Zeker op sociale media zie ik mijn leeftijdsgenoten keer op keer foto's posten van hun vriend en hoeveel ze van mekaar houden. Of daarbuiten moet ik aanhoren hoe leuk ze wel niet hebben gebeld met hun scharrel. Dat terwijl ik even vrijgezel en ervaren ben als toen ik 16 was en dacht dat als je seks hebt in een bad, je nooit uit elkaar zal geraken (oke buiten dat ik 1 keer wel het geluk heb gehad en getongzoend en gerommeld had met iemand en dat was al meer dan 1 jaar geleden). LIgt het nu echt aan corona of ben ik gewoon zo zielig?

Dank je om het te lezen
bibe10 wijzigde dit bericht op 13-01-2021 19:47
0.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt als een wanhopige oude vrijster. Heel aantrekkelijk; not.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
13-01-2021 19:47
Ik ben 35 en heb nog steeds geen soulmate. Soms vraag ik me af of het nog gaat komen, maar vaak vind ik single zijn relaxt. Geen verplichtingen, geen gedoe met schoonouders. De mannen met wie ik kort iets had waren mijn type niet, Te weinig raakpunten, waardoor ik er nooit een diepe band mee kon opbouwen. En ze hadden een hoge dunk van zichzelf. Niks voor mij.
Ik vind het juist niet relaxt. Ik zou heel graag trouwen en jong moeder willen worden, voor mijn dertigste. En jij hebt tenminste iets gehad, ik heb nog nooit een vriendje gehad. Zelfs niet voor 1 dag.
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 19:49
Ik vind het juist niet relaxt. Ik zou heel graag trouwen en jong moeder willen worden, voor mijn dertigste. En jij hebt tenminste iets gehad, ik heb nog nooit een vriendje gehad. Zelfs niet voor 1 dag.
houd je van haaien?
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
13-01-2021 19:49
Je klinkt als een wanhopige oude vrijster. Heel aantrekkelijk; not.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-01-2021 19:50
houd je van haaien?
Nee hoezo?
Alle reacties Link kopieren
Zodra er weer wat kan:
maak je cirkel groot
Ga lekker veel stappen, daten, doe vrijwilligerswerk, date met collega's etc

Deze tijd moet je even uitzitten
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-01-2021 19:51
Zodra er weer wat kan:
maak je cirkel groot
Ga lekker veel stappen, daten, doe vrijwilligerswerk, date met collega's etc

Deze tijd moet je even uitzitten
Wel ik doe al stage bij mensen met een beperking. En ik vind het leuk en zo. Maar dat is niet voor eeuwig.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 22 was, kende ik mijn man nog volledig niet. En als ik hem tóen tegen was gekomen, was hij niet mijn man geworden. We zaten nog helemaal niet op dezelfde lijn toen. Ik me wanhopig vastklampend aan alles wat me maar aandacht gaf, hij woonde nog thuis en was bezig met zijn carrière en sparen voor een huis. Dat had niet gewerkt. Jaren later was hij in balans en ik in balans, kwamen elkaar tegen en klaar waren we.

Dus als jij in het lot gelooft, geloof dan dat de ware al is geboren en rondloopt, maar dat jullie nog een weg te gaan hebben voor je elkaar mag vinden.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-01-2021 19:50
houd je van haaien?
Die is dubbel zo oud joh, gaat hem niet worden hoor :rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Bibe10 schreef:
13-01-2021 19:49
Ik vind het juist niet relaxt. Ik zou heel graag trouwen en jong moeder willen worden, voor mijn dertigste. En jij hebt tenminste iets gehad, ik heb nog nooit een vriendje gehad. Zelfs niet voor 1 dag.


Ontmoet je ook nooit jongens of lukt het je niet om contact te maken?

Dat jong moeder willen worden en trouwen voor je dertigste legt ook nogal een druk op jezelf en degene die je ontmoet natuurlijk. Als je te
'needy ' overkomt stoot dat ook af.
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 19:49
Ik vind het juist niet relaxt. Ik zou heel graag trouwen en jong moeder willen worden, voor mijn dertigste. En jij hebt tenminste iets gehad, ik heb nog nooit een vriendje gehad. Zelfs niet voor 1 dag.
Dit straal je uit waardoor mannen je onaantrekkelijk vinden. Geen enkele man wil een vrouw met rammelende eierstokken.
Bibe10 schreef:
13-01-2021 19:50
Nee hoezo?


Ze willen je aan een haai voeren, die zwemmen in cirkels rond prooien.
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
13-01-2021 20:00
Dit straal je uit waardoor mannen je onaantrekkelijk vinden. Geen enkele man wil een vrouw met rammelende eierstokken.
Tuurlijk wel. Op ieder potje...
lilalinda schreef:
13-01-2021 19:50
houd je van haaien?
Bibe10 schreef:
13-01-2021 19:54
Wel ik doe al stage bij mensen met een beperking. En ik vind het leuk en zo.
Het een sluit het ander niet uit
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 19:54
Wel ik doe al stage bij mensen met een beperking. En ik vind het leuk en zo. Maar dat is niet voor eeuwig.
Wat heeft dat in krijsts naam te maken met het vinden van een partner Soolmeet??? :whut:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
13-01-2021 20:06
Wat heeft dat in krijsts naam te maken met het vinden van een partner Soolmeet??? :whut:
Iemand zei doe vrijwilligerswerk.
Bibe10 schreef:
13-01-2021 19:47
Ik snap die mensen niet, die perse water willen als ze seks hebben. Ga eens in de regen staan?
Dat is echt leuke seks.
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
13-01-2021 20:03
Tuurlijk wel. Op ieder potje...

Nou, dit is een bijzonder potje hoor. En daarmee trekt ze ook bijzondere dekseltjes aan.

Beste TO: ik heb je even geloept omdat je topic me bekend voor kwam. En yep, je hebt in de afgelopen 2 jaar al meermaals een soortgelijk topic geopend waarin je aangeeft dat het allemaal niet echt lukt. Moeite met het vinden van een baan, moeite met het vinden van een partner. Bijna alle topics die je zelf hebt geopend hebben een negatieve insteek, waardoor het lijkt alsof je sowieso gewoon negatief in het leven staat. En dan wordt het inderdaad moeilijk, of zoals anderen het benoemen: onaantrekkelijk.

Hoe moeilijk het ook is, laat het vooral los. Je bent teveel gefocused op het bereiken van bepaalde ideaalbeelden. Het gevolg is juist dat je ze niet gaat bereiken. Ik zie maak dat een beetje op uit de opmerkingen die je her en der hebt gemaakt. Een afwijzing op Tinder vat je bijvoorbeeld heel persoonlijk op, terwijl het dat echt niet is. Soms kom je gaandeweg het gesprek erachter dat het gewoon echt niet gaat klikken. En dan? Moet je dan maar verplicht de rit uitzingen? Nope, zo werkt het niet.

Probeer wat meer afstand te nemen en maak vooral van de gelegenheid gebruik om - als je gaat daten via een app of website - de ander eerst wat beter te leren kennen. Hoe meer je upfront deelt, hoe beter de ander een beeld heeft van jou. Daarmee voorkom je teleurstellingen.
lilalinda schreef:
13-01-2021 19:50
houd je van haaien?
:HA:
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
13-01-2021 19:57
Die is dubbel zo oud joh, gaat hem niet worden hoor :rofl:
Ja joh? Wat een ouwe lul.
Maar hij klinkt dan weer wel als 22.
Alle reacties Link kopieren
Je plaatst jezelf wel erg in een slachtofferrol. Leg de focus op tevreden zijn in je eigen leven. Een partner komt daarna wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 20:15
Iemand zei doe vrijwilligerswerk.
Tja, een partner tegen komen op je vrijwilligerswerk is allicht mogelijk, geen garantie.
- De kroeg
- Online
- Studie
- Sport
- Supermarkt
- Collega
- Hobby
- Cursus
- Vakantie
- de Postbode
- in de rij bij de GGD
- viavia
- uithuwelijken
- degene naast je in het OV

Allemaal mogelijkheden.
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 13-01-2021 20:24
3.40% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
13-01-2021 20:17
Nou, dit is een bijzonder potje hoor. En daarmee trekt ze ook bijzondere dekseltjes aan.

Beste TO: ik heb je even geloept omdat je topic me bekend voor kwam. En yep, je hebt in de afgelopen 2 jaar al meermaals een soortgelijk topic geopend waarin je aangeeft dat het allemaal niet echt lukt. Moeite met het vinden van een baan, moeite met het vinden van een partner. Bijna alle topics die je zelf hebt geopend hebben een negatieve insteek, waardoor het lijkt alsof je sowieso gewoon negatief in het leven staat. En dan wordt het inderdaad moeilijk, of zoals anderen het benoemen: onaantrekkelijk.

Hoe moeilijk het ook is, laat het vooral los. Je bent teveel gefocused op het bereiken van bepaalde ideaalbeelden. Het gevolg is juist dat je ze niet gaat bereiken. Ik zie maak dat een beetje op uit de opmerkingen die je her en der hebt gemaakt. Een afwijzing op Tinder vat je bijvoorbeeld heel persoonlijk op, terwijl het dat echt niet is. Soms kom je gaandeweg het gesprek erachter dat het gewoon echt niet gaat klikken. En dan? Moet je dan maar verplicht de rit uitzingen? Nope, zo werkt het niet.

Probeer wat meer afstand te nemen en maak vooral van de gelegenheid gebruik om - als je gaat daten via een app of website - de ander eerst wat beter te leren kennen. Hoe meer je upfront deelt, hoe beter de ander een beeld heeft van jou. Daarmee voorkom je teleurstellingen.
Ik snap gewoon niet waarom ik, die niet echt iets slechts heeft gedaan in mijn leven, niet dezelfde kansen krijg als de anderen. Ben ik dan zo stom?
Bibe10 schreef:
13-01-2021 20:24
Ik snap gewoon niet waarom ik, die niet echt iets slechts heeft gedaan in mijn leven, niet dezelfde kansen krijg als de anderen. Ben ik dan zo stom?


Wel als je er zo dramatisch en vol zelfmedelijden over praat, dat is onaantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
13-01-2021 20:23
Tja, een partner tegen komen op je vrijwilligerswerk is allicht mogelijk, geen garantie.
- De kroeg
- Online
- Studie
- Sport
- Supermarkt
- Collega
- Hobby
- Cursus
- Vakantie
- de Postbode
- in de rij bij de GGD
- viavia
- uithuwelijken
- degene naast je in het OV

Allemaal mogelijkheden.
Massa's mannen zitten in ieder geval niet op het viva-forum. Dus.

Er werd trouwens stevig tegen me aan geflirt terwijl bij mij een coronatest werd afgenomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven