Geen soulmate

13-01-2021 19:30 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen
Misschien ga ik weer klinken als een hopeloos iemand. Maar ik voel me ook echt zo. Ik denk niet dat er een soulmate is voor mij.
Dus een partner waarmee ik lief en leed wil delen, samen zijn, later trouwen en kinderen en oud ermee worden. Afgelopen jaar ben 4 keer afgewezen. En eigenlijk maar 1 date gehad. En geen enkele keer gekust. Het is januari, ik had gehoopt dat ik misschien eindelijk iemand zou ontmoeten. Nope. Leuke gast? Heeft al een vriendin. Knappe vrijgezelle gast via tinder. Reageert na 2 berichten niet meer op de mijne. Knappe vrijgezelle gast die wel reageert op mijn berichten. Gesprek is nog saaier dan kijken naar hoe gras groeit. En in het echte leven zie ik niemand passeren. Ik ben bijna 22 en ben het eigenlijk beu. Zeker op sociale media zie ik mijn leeftijdsgenoten keer op keer foto's posten van hun vriend en hoeveel ze van mekaar houden. Of daarbuiten moet ik aanhoren hoe leuk ze wel niet hebben gebeld met hun scharrel. Dat terwijl ik even vrijgezel en ervaren ben als toen ik 16 was en dacht dat als je seks hebt in een bad, je nooit uit elkaar zal geraken (oke buiten dat ik 1 keer wel het geluk heb gehad en getongzoend en gerommeld had met iemand en dat was al meer dan 1 jaar geleden). LIgt het nu echt aan corona of ben ik gewoon zo zielig?

Dank je om het te lezen
bibe10 wijzigde dit bericht op 13-01-2021 19:47
0.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 20:24
Ik snap gewoon niet waarom ik, die niet echt iets slechts heeft gedaan in mijn leven, niet dezelfde kansen krijg als de anderen. Ben ik dan zo stom?

Het heeft niets te maken met iets slechts gedaan hebben. Voorbeeld:

Ik werk dag in dag uit hard, pak elke kans die er is, maar ben ondanks alles nog steeds geen miljonair. Niet dat ik miljonair wil zijn, maar financiele onafhankelijkheid zou ik wel heel erg fijn vinden. Het enige wat mij in de weg staat in het bereiken van dat doel, ben ik zelf. En ja, een beetje geluk helpt natuurlijk ook.

Ik ken je niet persoonlijk. Ik weet dus niet hoe je bent in de omgang naar mannen toe. Ik weet ook niet hoe realistisch je wensen zijn, als het gaat om het eisenpakket dat je stelt aan mannen versus hetgene wat je zelf te bieden hebt. Dat moet natuurlijk in balans zijn met elkaar. Kun je daar inzicht in geven?
Bibe10 schreef:
13-01-2021 20:24
Ik snap gewoon niet waarom ik, die niet echt iets slechts heeft gedaan in mijn leven, niet dezelfde kansen krijg als de anderen. Ben ik dan zo stom?
Heel slecht. God gaat je.
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 20:24
Ik snap gewoon niet waarom ik, die niet echt iets slechts heeft gedaan in mijn leven, niet dezelfde kansen krijg als de anderen. Ben ik dan zo stom?
Jeetje meid ik ken zat meiden van 22 die geen relatie hebben gehad en dat ook nu niet eens willen. Die zijn veel te druk met zichzelf en een toffe opleiding doen of carrière maken. Leuke dingen doen met hun vrienden en dat soort dingen. Als je zo wanhopig op zoek gaat naar een relatie gaat het hem naar mijn idee echt niet worden. Leef je leven, die relatie komt vanzelf wel op je pad. Of dat nou over 1 maand is of over 5 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Dat noemen ze een laatbloeier. Het gros daarvan vindt op enig moment wel een partner. Dat is nog helemaal niet zo makkelijk als het lijkt. Nou ja, dat hangt dan weer van je eisen en wensen af. Ik kwam mijn soul mate pas na mijn 30e tegen, en ik denk niet dat ik er ooit nog zo een ga vinden als hij me niet meer zou willen.
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
13-01-2021 20:30
Het heeft niets te maken met iets slechts gedaan hebben. Voorbeeld:

Ik werk dag in dag uit hard, pak elke kans die er is, maar ben ondanks alles nog steeds geen miljonair. Niet dat ik miljonair wil zijn, maar financiele onafhankelijkheid zou ik wel heel erg fijn vinden. Het enige wat mij in de weg staat in het bereiken van dat doel, ben ik zelf. En ja, een beetje geluk helpt natuurlijk ook.

Ik ken je niet persoonlijk. Ik weet dus niet hoe je bent in de omgang naar mannen toe. Ik weet ook niet hoe realistisch je wensen zijn, als het gaat om het eisenpakket dat je stelt aan mannen versus hetgene wat je zelf te bieden hebt. Dat moet natuurlijk in balans zijn met elkaar. Kun je daar inzicht in geven?
Nou ik wil gewoon een leuke gast, een soort van beste vriend waar je alles tegen kan zeggen- Dus plezier beleven maar ook je problemen delen. Iemand die geen graten inziet dat ik autisme heb en geeft om wie ik ben.
hier komt later een nuttig advies
anoniem_399690 wijzigde dit bericht op 13-01-2021 21:03
72.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens alles doorgelezen, maar echt denk niet zo negatief zeg...nergens nodig voor.

Dat eenzamer voelen is logisch met het corona-gedoe, maar de ene is vroeg gesettled de ander niet. Zowel die eerste als laatste ploeg heeft voor en nadelen.
Ik ben bevallen van mijn oudste op mijn 22e, haar vader is zeker één van mijn beste maten, maar we zijn al geruime tijd niet meer samen. Enkele jaren later kwam ik pas mijn man tegen.
Oh en eerlijk is eerlijk het hele soulmate idee heb ik totaal niet ook niet met mijn man. Wel het idee, ja dit is goed zo ;) .

Het leven is echt geen sprookje
Soulmates bestaan niet.
Alle reacties Link kopieren
Die mensen met vriend op social media, zijn over een jaar weer alleen of met een ander.

Maak je niet druk. Mensen die te jong aan iemand blijven plakken en denken dat het een soulmate is, heb ik vaak binnen een paar jaar zien scheiden.
Laat om te beginnen dat gelul los over het lot en “ik ben een goed mens en verdien blabla”
Zo werkt het niet, of denk je soms dat vrouwen die geslagen worden door hun partner dat verdienen? Of iemand die wordt aangereden dat aan zichzelf te danken heeft?
Dat je 22 bent en aan het praten bent als een vrouw van dik in de 50 werkt ook niet mee, je komt ontzettend wanhopig over.
Alle reacties Link kopieren
Ik was op Mn 21e getrouwd en moeder. Altijd veel aandacht gehad en vriendjes vanaf Mn 15e. Koop je echt helemaal niets voor. Ben nu 37 al 15 jaar alleenstaande moeder. Je bent nog heel jong en er zijn nog heel veel kansen vr jou. Komt echt goed.
22 al? Ja, dan is het een verloren zaak, je kunt maar beter meteen het bejaardentehuis in.
Sommige mensen vinden dat maatje in een hond, kat, fret of rat.
Alle reacties Link kopieren
Ik was laat maar eerder Dan jij. I lowered my standards.... Waardeloze gasten... Had ik nooit moeten doen. Echt, wachten is beter
Ik heb niet eens een ziel
VANTA schreef:
13-01-2021 20:58
Sommige mensen vinden dat maatje in een hond, kat, fret of rat.
Ik heb een hamster maar ik kan die niet alles vertellen. Hij zet best wel een standaard voor de conversatie.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
13-01-2021 21:04
Ik heb niet eens een ziel
Mate is ook niet je sterkste punt
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 20:24
Ik snap gewoon niet waarom ik, die niet echt iets slechts heeft gedaan in mijn leven, niet dezelfde kansen krijg als de anderen. Ben ik dan zo stom?
Hoezo heb je niet dezelfde kansen? Zit je in een gesloten fort waar niemand komt en je niet uit mag?
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
13-01-2021 21:05
Ik heb een hamster maar ik kan die niet alles vertellen. Hij zet best wel een standaard voor de conversatie.
Goed dat je dat beseft. Van hamsters is bekend dat ze geen geheimen bewaren.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
babbeleo schreef:
13-01-2021 21:06
Mate is ook niet je sterkste punt
so true
En je denkt serieus dat iedereen die nu 22 is met lief, dat over 5, 10, 20, 30 jaar nog met dezelfde lief is? Kom op, dat bestaat toch niet echt he?
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 20:36
Nou ik wil gewoon een leuke gast, een soort van beste vriend waar je alles tegen kan zeggen- Dus plezier beleven maar ook je problemen delen. Iemand die geen graten inziet dat ik autisme heb en geeft om wie ik ben.
Bibe, het zou natuurlijk fijn zijn als je zo'n vriend vindt.

Ik denk dat je, om te beginnen, niet moet verwachten dat het leven met een partner perfect is.
En sommige problemen kun je ook delen met andere vrienden/vriendinnen (als je die hebt).

De dingen die een partner aan jou leuk vindt, vinden jouw vrienden/vriendinnen waarschijnlijk ook leuk.
Als je geen (of weinig) vriend(inn)en hebt, zou je moeten ontdekken wat mensen wel of niet aan jou leuk vinden.

En als je autistisch bent, is dat misschien moeilijk, want veel mensen gedragen zich onlogisch.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
13-01-2021 20:58
Sommige mensen vinden dat maatje in een hond, kat, fret of rat.
Kamerplant werkt ook ..... of niet :cry:

Soulemate bestaat niet en garantie voor lang en gelukkig al helemaal niet.
Ik was met mn ex op mn 21e. Na 14 jaar gescheiden. Met toen een jong kind.

Ik had veel beter nog een paar jaartjes kunnen feesten. Maar nu te oud voor een 2e leg en 0.0 aan datekansen.

Reken je rijk, geniet, je komt heus wel iemand tegen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 20:36
Nou ik wil gewoon een leuke gast, een soort van beste vriend waar je alles tegen kan zeggen- Dus plezier beleven maar ook je problemen delen. Iemand die geen graten inziet dat ik autisme heb en geeft om wie ik ben.
En wat krijgt die vriend daarvoor terug? Wees wel minstens zo'n leuke meid, een beste vriendin waar hij alles tegen kan zeggen, plezier aan kan beleven en problemen mee kan delen. Een vriendin die hem accepteert met alles wat hij is.

Kun jij zo'n vriendin zijn, dan kom je deze droomgozer tegen. Wil je hem niet hetzelfde bieden als wat jij zoekt, dan blijft een gezonde leuke vent ver bij je uit de buurt. Hij wil namelijk niet gebruikt worden.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Doreia* schreef:
13-01-2021 21:20
Kun jij zo'n vriendin zijn, dan kom je deze droomgozer tegen. Wil je hem niet hetzelfde bieden als wat jij zoekt, dan blijft een gezonde leuke vent ver bij je uit de buurt. Hij wil namelijk niet gebruikt worden.
Ja TO en als je hem niet tegenkomt (of een andere minkukel) dan ligt het dus mooi aan jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven