Geen soulmate

13-01-2021 19:30 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen
Misschien ga ik weer klinken als een hopeloos iemand. Maar ik voel me ook echt zo. Ik denk niet dat er een soulmate is voor mij.
Dus een partner waarmee ik lief en leed wil delen, samen zijn, later trouwen en kinderen en oud ermee worden. Afgelopen jaar ben 4 keer afgewezen. En eigenlijk maar 1 date gehad. En geen enkele keer gekust. Het is januari, ik had gehoopt dat ik misschien eindelijk iemand zou ontmoeten. Nope. Leuke gast? Heeft al een vriendin. Knappe vrijgezelle gast via tinder. Reageert na 2 berichten niet meer op de mijne. Knappe vrijgezelle gast die wel reageert op mijn berichten. Gesprek is nog saaier dan kijken naar hoe gras groeit. En in het echte leven zie ik niemand passeren. Ik ben bijna 22 en ben het eigenlijk beu. Zeker op sociale media zie ik mijn leeftijdsgenoten keer op keer foto's posten van hun vriend en hoeveel ze van mekaar houden. Of daarbuiten moet ik aanhoren hoe leuk ze wel niet hebben gebeld met hun scharrel. Dat terwijl ik even vrijgezel en ervaren ben als toen ik 16 was en dacht dat als je seks hebt in een bad, je nooit uit elkaar zal geraken (oke buiten dat ik 1 keer wel het geluk heb gehad en getongzoend en gerommeld had met iemand en dat was al meer dan 1 jaar geleden). LIgt het nu echt aan corona of ben ik gewoon zo zielig?

Dank je om het te lezen
bibe10 wijzigde dit bericht op 13-01-2021 19:47
0.04% gewijzigd
Apatura schreef:
13-01-2021 21:20
Kamerplant werkt ook ..... of niet :cry:

Soulemate bestaat niet en garantie voor lang en gelukkig al helemaal niet.
Ik was met mn ex op mn 21e. Na 14 jaar gescheiden. Met toen een jong kind.

Ik had veel beter nog een paar jaartjes kunnen feesten. Maar nu te oud voor een 2e leg en 0.0 aan datekansen.

Reken je rijk, geniet, je komt heus wel iemand tegen.
Dat zal toch wel meevallen?
docotrandus schreef:
13-01-2021 21:07
Goed dat je dat beseft. Van hamsters is bekend dat ze geen geheimen bewaren.
Ik vind hem vaak heel veroordelend. En maar rollen met die oogbollen.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
13-01-2021 21:20
En wat krijgt die vriend daarvoor terug? Wees wel minstens zo'n leuke meid, een beste vriendin waar hij alles tegen kan zeggen, plezier aan kan beleven en problemen mee kan delen. Een vriendin die hem accepteert met alles wat hij is.

Kun jij zo'n vriendin zijn, dan kom je deze droomgozer tegen. Wil je hem niet hetzelfde bieden als wat jij zoekt, dan blijft een gezonde leuke vent ver bij je uit de buurt. Hij wil namelijk niet gebruikt worden.
Ik heb nooit een vriend gehad, dus ik weet het niet.
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 19:44
Ja, ik ben iemand die gelooft in het lot. En dat als je iets heel graag wilt dat je dat krijgt als je dat ook daadwerkelijk verdient. Ik vind mezelf geen slecht mens en hij is nog steeds niet gekomen dus...
Bibe10 schreef:
13-01-2021 20:24
Ik snap gewoon niet waarom ik, die niet echt iets slechts heeft gedaan in mijn leven, niet dezelfde kansen krijg als de anderen. Ben ik dan zo stom?

Je schrijft alsof het leven maakbaar is, dat je iets krijgt wanneer je dat maar graag genoeg wil. Zo werkt het leven niet.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
13-01-2021 21:35
Ik vind hem vaak heel veroordelend. En maar rollen met die oogbollen.
Therapie al geprobeerd? :P
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 20:36
Nou ik wil gewoon een leuke gast, een soort van beste vriend waar je alles tegen kan zeggen- Dus plezier beleven maar ook je problemen delen. Iemand die geen graten inziet dat ik autisme heb en geeft om wie ik ben.
Waar loop jij tegenaan met je autisme?
Ik heb ook autisme en voor mijn gevoel hindert me dit om me echt te kunnen verbinden met mensen.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
13-01-2021 20:23
Tja, een partner tegen komen op je vrijwilligerswerk is allicht mogelijk, geen garantie.
- De kroeg
- Online
- Studie
- Sport
- Supermarkt
- Collega
- Hobby
- Cursus
- Vakantie
- de Postbode
- in de rij bij de GGD
- viavia
- uithuwelijken
- degene naast je in het OV

De Buurman !!
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 20:24
Ik snap gewoon niet waarom ik, die niet echt iets slechts heeft gedaan in mijn leven, niet dezelfde kansen krijg als de anderen. Ben ik dan zo stom?
Waar heb je het over??
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Bibe10 schreef:
13-01-2021 21:39
Ik heb nooit een vriend gehad, dus ik weet het niet.
Ben je een goede vriendin voor je vriendinnen? Ben je goed in relaties in het algemeen te onderhouden?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Mumper schreef:
13-01-2021 21:35
Ik vind hem vaak heel veroordelend. En maar rollen met die oogbollen.
Hamsters zijn ook typische narcisten. Ik heb dat gelezen op Facebook.
Doreia* schreef:
13-01-2021 22:11
Ben je een goede vriendin voor je vriendinnen? Ben je goed in relaties in het algemeen te onderhouden?


Op zich een relevante vraag die een goede indruk kan geven, maar wat als je geen of weinig vrienden hebt of een klein netwerk? Misschien is TO wel erg introvert.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er eentje op mijn 25e en het is heel goed dat dat uit is gegaan.
Vond ik toen niet leuk en het einde van de wereld.
Want hoe moest het met mij, zo zonder man?
Toen ben ik het leven zonder man leuk gaan maken, vond mezelf de moeite waard en daardoor geen angst alleen over te blijven.

Wat mij hielp was speeddaten. Mag nu vast niet.
Maar zodra het kan: doen.
Eerst ging ik samen met iemand, maar ik vond het in mijn eentje makkelijker, want dan hoef je niet zo op de ander te letten. Ik ging daarna wel bij vrienden logeren omdat het uit de buurt was en zo konden we het lekker napraten.
Niemand daar gevonden. Maar ik heb wel geoefend daar in begin-praatjes met mannen, en gemerkt welke vragen goed werken ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
13-01-2021 21:34
Dat zal toch wel meevallen?
Ploegendienst × jong kind ^ corona =0,00001% met een vleugje autisme en n dorp als zijdelingse factoren.
apatura wijzigde dit bericht op 13-01-2021 22:29
13.37% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 10 jaar ouder en alleen op de middelbare school een vriendje gehad.

Als jij zegt dat je hoort te krijgen wat je verdiend, wat voor slechts heb ik dan wel niet gedaan volgens jou?
Ik bedoel ik ben minder wanhopig en sta absoluut niet zo negatief in het leven als jij. Als jij dan al vind dat je het verdient, vertel me dan wat ik fout doe?

Ik denk dat ik maar een paar katten ga kopen. Want ben duidelijk een hopeloze uitgerangeerde oude vrijster.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ben je gelovig (opgevoed) TO?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Madderijn schreef:
13-01-2021 22:17
Wat mij hielp was speeddaten. Mag nu vast niet.
Maar zodra het kan: doen.
...
Niemand daar gevonden. Maar ik heb wel geoefend daar in begin-praatjes met mannen, en gemerkt welke vragen goed werken ofzo.

Dat lijkt mij ook erg leuk. Maar eerlijk, niet met als doel daar iemand je soulmate tegen te komen, maar gewoon voor de leuk.
Maar vertel eens, welke vragen werken goed?
babbeleo schreef:
13-01-2021 22:29
Dat lijkt mij ook erg leuk. Maar eerlijk, niet met als doel daar iemand je soulmate tegen te komen, maar gewoon voor de leuk.
Maar vertel eens, welke vragen werken goed?

Zin om te batsen?

Gokje.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
13-01-2021 22:31
Zin om te batsen?

Gokje.

En dan gaat die toeter en NEXT, nog voordat je antwoord kan geven schuif je door naar de volgende.
babbeleo schreef:
13-01-2021 22:35
En dan gaat die toeter en NEXT, nog voordat je antwoord kan geven schuif je door naar de volgende.


Of je gaat samen weg natuurlijk, bekijk het positief.
dolfje schreef:
13-01-2021 21:59
Therapie al geprobeerd? :P
Voor hem of voor mij? Of samen?
VANTA schreef:
13-01-2021 22:15
Hamsters zijn ook typische narcisten. Ik heb dat gelezen op Facebook.
Nou valt er inene van alles op z'n plaats! Hij liep me gisteren ook al te stonewallen. Ik ga nu de grey rock methode op hem toepassen.
En nooit heeft iemand wat tegen me gezegd over de ware aard van hamsters. Beetje jammer weer.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
13-01-2021 22:45
Nou valt er inene van alles op z'n plaats! Hij liep me gisteren ook al te stonewallen. Ik ga nu de grey rock methode op hem toepassen.
Once you go hamster you never go back
Mumper schreef:
13-01-2021 22:45
Nou valt er inene van alles op z'n plaats! Hij liep me gisteren ook al te stonewallen. Ik ga nu de grey rock methode op hem toepassen.


Drinkt ie ook?


Afbeelding
Mumper schreef:
13-01-2021 22:45
Nou valt er inene van alles op z'n plaats! Hij liep me gisteren ook al te stonewallen. Ik ga nu de grey rock methode op hem toepassen.
Vind ik een beetje wreed van je. Je mag dan nog zo gefrustreerd zijn, een steen op je hamster laten vallen is gewoon niet acceptabel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven