Verboden liefde [ Geen OP]

14-01-2021 11:29 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2021 12:27
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.77% gewijzigd
Als je je zoveel aantrekt van wat een ander vindt, zou ik me als ik hem was ernstig afvragen hoeveel je nou echt van me houdt. Advies: verhuis en ga op weerbaarheidstrainig.
Slappe hap, je bent dus niet echt verliefd op hem want anders zou je er wel voor gaan.
Wat vinden jullie hiervan?

Dit is je grootste probleem. Dat het je wat uitmaakt wat een ander denkt.
Blijkbaar hecht jij ook heel waarde aan de kleur van zijn huid en de mening van andere mede discriminerende mensen.

Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt toch niet uit dat je normaal niet op donkere jongens valt, als je toch wel op deze jongen valt? Het is je soulmate zeg je. En dan laat je je alsnog leiden door zijn huidskleur. Tja....

Wat ik er van vind? Ik vind dat deze jongen iemand verdient die echt voor hem gaat en zijn huidskleur een non issue vindt
Poeszie schreef:
14-01-2021 11:34
Het maakt toch niet uit dat je normaal niet op donkere jongens valt, als je toch wel op deze jongen valt? Het is je soulmate zeg je. En dan laat je je alsnog leiden door zijn huidskleur. Tja....

Wat ik er van vind? Ik vind dat deze jongen iemand verdient die echt voor hem gaat en zijn huidskleur een non issue vindt
Huidskleur is toch ook geen issue? De hele wereld ligt in de zon om bruin te worden, deze jongen is bruin van nature. Ik zeg: doen!
Ik kan me voorstellen dat het belangrijk voor je is wat de gemeenschap ervan vindt. Het is nogal wat om onderwerp van roddel te zijn, voor hem ook niet gemakkelijk.
Als voor jou de nadelen niet opwegen tegen de voordelen, dan is dat zo. Ik hoop dat je er wel over nadenkt waarom dit zo gaat; wellicht kan je jouw eventuele kinderen later die ellende besparen.
Ruim een jaar geleden was je nog 28, en nu ben je midden 20 ?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dit soort racisme persoonlijk niet zo aantrekkelijk vinden.
Dan zou ik een Nederlandse jongen zoeken. Eén die behoorlijk heeft gestudeerd, reeds een job met aanzien en - naar zijn leeftijd - behoorlijk salaris heeft. Die nog maar weinig relaties heeft gehad die altijd in vriendschap zijn afgesloten. Natuurlijk mag er tussen jou en hem een niet te groot leeftijdsverschil zijn. Géén gescheiden ouders, zeker geen verleden met criminaliteit of drugs, misschien iemand die zich al heeft ingezet als vrijwilliger.


tssssch ......
mammezel schreef:
14-01-2021 11:39
Dan zou ik een Nederlandse jongen zoeken. Eén die behoorlijk heeft gestudeerd, reeds een job met aanzien en - naar zijn leeftijd - behoorlijk salaris heeft. Die nog maar weinig relaties heeft gehad die altijd in vriendschap zijn afgesloten. Natuurlijk mag er tussen jou en hem een niet te groot leeftijdsverschil zijn. Géén gescheiden ouders, zeker geen verleden met criminaliteit of drugs, misschien iemand die zich al heeft ingezet als vrijwilliger.


tssssch ......
Nederlander? Wie zegt dat deze jongen geen Nederlander is? Je bedoelt blank? :facepalm:
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 14-01-2021 11:41
1.50% gewijzigd
BTW: ik woon ook in "een soort van dorp" (< 10.000 inwoners) en het zal me aan mijn anus oxideren wat wie er van vindt wat ik met wie wel of niet doe. En dat is niet alleen omdat ik nu ouder ben (>50) , dat was ook al zo toen ik nog < 20 was. Lekker belangrijk zeg.....
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
14-01-2021 11:38
Ruim een jaar geleden was je nog 28, en nu ben je midden 20 ?
Vanwege herkenbaarheid even de leeftijden niet weergegeven.
WitteHaai schreef:
14-01-2021 11:38
Ruim een jaar geleden was je nog 28, en nu ben je midden 20 ?

zeikert.
Alle reacties Link kopieren
JackyBee schreef:
14-01-2021 11:38
Ik kan me voorstellen dat het belangrijk voor je is wat de gemeenschap ervan vindt. Het is nogal wat om onderwerp van roddel te zijn, voor hem ook niet gemakkelijk.
Als voor jou de nadelen niet opwegen tegen de voordelen, dan is dat zo. Ik hoop dat je er wel over nadenkt waarom dit zo gaat; wellicht kan je jouw eventuele kinderen later die ellende besparen.

Bedankt voor je reactie! Hier heb ik wat aan.
Ja, je bent super herkenbaar hoor. En wat vind je van de andere reacties?
Alle reacties Link kopieren
Even een andere vraag. Trek jij het aan wat anderen over hem zeggen of ben je bang wat je familie er van vind?
Mag jij zelf weten voor wie je kiest of beslist jou familie dat?

Jammer dat jij je laat beïnvloeden door wat andere mensen vinden.

Verboden liefde is alleen verboden als jij het toe laat dat het als verboden liefde word gezien.
Blijf in jezelf geloven !
Bloemetjeslove18 schreef:
14-01-2021 11:41
Bedankt voor je reactie! Hier heb ik wat aan.
Goh.
Luci_Mster2 schreef:
14-01-2021 11:40
Nederlander? Wie zegt dat deze jongen geen Nederlander is? Je bedoelt blank? :facepalm:
Inderdaad, gekleurde mensen zijn toch heel vaak "gewoon" Nederlands .....
:facepalm:
Bloemetjeslove18 schreef:
14-01-2021 11:41
Bedankt voor je reactie! Hier heb ik wat aan.
En je hebt niets aan reacties van mensen zoals ik? Dat zegt meer over jou dan zijn kleurtje ooit kan doen :blabla:
En ik lees ook dat je eigenlijk geen contact meer met je familie wil ?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het verschil niet. De buitenwereld ziet je al als beste vrienden wat maakt het dan nog uit dat je een relatie hebt. Geroddeld wordt er altijd.
Miek_ schreef:
14-01-2021 11:44
Ik zie het verschil niet. De buitenwereld ziet je al als beste vrienden wat maakt het dan nog uit dat je een relatie hebt. Geroddeld wordt er altijd.
Nu ja, zo te lezen is TO hier de racist, niet haar familie.
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
14-01-2021 11:43
En ik lees ook dat je eigenlijk geen contact meer met je familie wil ?
Nee hoor. Dat lees je verkeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven