Net samenwonen en vriend blijkt vreemd te gaan

15-01-2021 05:40 128 berichten
Ik ben net samen gaan wonen. Heb om deze stap te nemen mijn huis verkocht, woon nu 150KM verder. Dus ook baan opgezegd. Weg van mijn vrienden om bij hem te kunnen zijn.
Nu wonen wij nog geen maand samen en ben ik erachter gekomen dat hij al vanaf het begin van onze relatie vreemd gaat. Hij staat zelfs op verschillende datlng sites als bv Tinder.
Heb hem erpp aangesproken maar hij ontkent.
Ik voel me nu gevangen. Heb nog geen baan, geen huis meer en heb nog een dochter van 11voor wie deze verhuizing ookal heftig genoeg was. Kan dus niet mijn koffer direct pakken.
Begrijp niet waarom hij niet gewoon vrijgezel is gebleven. Dan had hij kunnen doen en laten wat hij wil, zonder verantwoording.
Vind het zo erg dat hij niet open kaart heeft gespeeld. Ben in mijn vorige relatie ook bedrogen (man met giede vriendin).
Ben nu niet meer als poetshulp / koffietante. Want hij zoekt het nu echt alleen nog buiten de deur.
Lig nachten wakker hoe ik dit moet oplossen...
Iemand?
Alle reacties Link kopieren
Terug verhuizen. Vervelend en naar voor je dochter maar dat was sowieso al een groot risico haar 150 km verder mee slepen. Zsm baan en huis zoeken tot die tijd bij familie
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Hoe deed je dat voor je hem kenden? Toen woonde je ook ergens?
Had je ook een inkomen
Nou, dat is dus je oplossing.
Terug naar hoe het was voor je hem kende
:hug:

Praten jullie nog wel met elkaar? Wil jij nog samen door met hem? Wil hij dat ook?

Het klinkt in je OP alsof je een doodlopende weg bent inslagen. Voel je dat inderdaad zo?
Alle reacties Link kopieren
Wat afschuwelijk. En wat een gore klootzak.
Toch zo snel mogelijk terug verhuizen, dat doet het minste pijn, ook voor je dochter.

En voor een volgende keer leren om niet je huis op te geven voor een vent (dat zou ik in ieder geval nooit doen).
Alle reacties Link kopieren
Dat je dit überhaupt gedaan hebt. Zoveel onzekerheid in en dan ook nog met kind.
Ja nee je kan echt niet meer terug. Liever een onzekere situatie voor haar dan terug naar haar veilige basis.
Wat ontzettend dom om je huis te verkopen!

En je dochter meesleuren 150 km van haar vader vandaan?

Er zou een verbod moeten komen op samenwonen als je nog minderjarige kinderen in huis hebt. Dat je zelf op de blaren moet zitten door zo'n domme beslissing is tot daar aan toe, maar je haalt ook je kind weg uit haar leefomgeving.
Alle reacties Link kopieren
Benader je oude werkgever of je terug kan, vraag vrienden of familie of jullie tijdelijk bij ze terecht kunnen. Heel veel sterkte.

En echt, ga níet meer met je kind bij een man wonen als je er alles voor moet opgeven. Dat risico is voor je dochter veel te groot.
Alle reacties Link kopieren
Direct terug verhuizen, die relatie wordt niks meer.
Voor je dochter is het het beste om de draad in je oude woonplaats weer op te kunnen pakken en niet te lang in deze ellende te blijven zitten. Daarnaast heb je voor haar een voorbeeldfunctie, laat zien wat in relaties onacceptabel is. Blijkbaar is dat iets wat jij lastig vindt, maar je wilt niet dat je dochter daar later ook tegen aanloopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sowieso nogal wat om met een 11 jarige dochter 150km verder te gaan wonen...
Deze relatie is niet meer te redden dus pak jullie spullen in en ga terug naar waar je woonde. Vraag vrienden/familie of jullie tijdelijk bij hen terecht kunnen. En bel inderdaad je oude werkgever of je weer terug mag komen op het werk.
Alle reacties Link kopieren
:hug: Zo snel mogelijk terug gaan.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Alle reacties Link kopieren
Aardbei-banaan schreef:
15-01-2021 08:28
Ik vind het sowieso nogal wat om met een 11 jarige dochter 150km verder te gaan wonen...
Deze relatie is niet meer te redden dus pak jullie spullen in en ga terug naar waar je woonde. Vraag vrienden/familie of jullie tijdelijk bij hen terecht kunnen. En bel inderdaad je oude werkgever of je weer terug mag komen op het werk.
Jemig wat heftig To om daar achter te komen!! En verder wat hierboven staat. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij voor je dochter ook alleen maar fijner om terug te gaan naar haar vertrouwde woonplaats. Nu moet ze dus 150 kilometer verderop wonen in een huis vol spanningen, waar vroeg of laat de bom barst, omdat jij vindt dat je het niet zomaar weer terug kan draaien.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Weg bij deze kerel.
Hoe sneller hoe beter. Wat houdt je tegen?

Trots? Je doet juist iets als je terug gaat.
Je kind? Je laat juist zien hoe je de baas bent in je leven. Dat je je fouten toe mag geven.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet een tijd bij familie of ouders wonen?

Best raar om meteen al je zelfstandigheid, incl: huis, inkomen en netwerk, op te geven voor een man, terwijl je ook verantwoordelijk bent voor een kind van 11.

In ieder geval zou ik vanaf nu bewust het besluit maken om alleen nog maar te latten tot je kind het huis uit gaat. En ik zou er voor zorgen dat je altijd economisch zelfstandig bent en dat je kan terugvallen op je eigen netwerk.
viva-amber wijzigde dit bericht op 15-01-2021 08:36
80.04% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Is je huis definitief verkocht; is de overdracht bij notaris al geweest of kan het nog ontbonden worden? Omdat je schrijft dat je nèt verhuisd bent?

Baas contacten dat je weer terug wil komen.
Nog een reden om met kinderen niet te gaan verhuizen voor een nieuwe partner. Het is al redelijk egocentrisch om dat te gaan doen en dan gaat het ook nog meteen fout.

Dat arme kind.


Ga alsjeblieft terug, verkoop het huis, vraag je deel en probeer wat kleins te kopen if te huren in je oude omgeving. Of ga naar je familie of vrienden. Vraag eens rond.

Wegwezen daar.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Zsm weer terug naar je oude woonomgeving. Vind het voor kind ook nogal wat om voor vriend van moeder alles op te moeten geven Hier blijven bij een vreemdganger is toch sowieso geen optie? Vraag me wel af hoe het kan dat voor je ging samen wonen je blijkbaar nooit iets hebt gemerkt van zijn vreemdgaan.
Haastige spoed is zelden goed blijkt maar weer. Natuurlijk is hij fout, maar ik denk dat als je hier meer tijd voor had genomen dit niet had hoeven gebeuren. Nu zit je dus in een lastig parket. Ik vind het vooral triest voor je dochter. Op Die leeftijd ergens anders gaan wonen en eigenlijk geen thuis meer hebben.
Kind bij haar vader laten wonen tot jij zelf weer je leven op de rit hebt in je oorspronkelijke woonplaats.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
15-01-2021 08:46
Kind bij haar vader laten wonen tot jij zelf weer je leven op de rit hebt in je oorspronkelijke woonplaats.

Dit lijkt me een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
15-01-2021 08:46
Kind bij haar vader laten wonen tot jij zelf weer je leven op de rit hebt in je oorspronkelijke woonplaats.
Moet ook maar net kunnen. WT een bende TO. Kies voor je kind.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
15-01-2021 08:46
Kind bij haar vader laten wonen tot jij zelf weer je leven op de rit hebt in je oorspronkelijke woonplaats.
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel! Laat je dochter zsm naar haar vader vertrekken, kan jij puinruimen en zorgen voor nieuw onderkomen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een klootzak. Natuurlijk ga je daar meteen weer weg. Wat is voor jou een reden om dit niet te doen/wat maakt het zo moeilijk voor je?

De reacties zijn erg eensgezind hierboven. Idd, familie oid bellen en redden wat er te redden valt - met deze man ga je nooit gelukkig worden.

En zoals iemand hierboven schreef: is je oude werkgever een optie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven