Wat zouden jullie hebben gedaan [lege OP]

17-01-2021 23:12 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Imagoschade genoeg advies binnen dankjulliewel
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-01-2021 09:09
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
95.25% gewijzigd
Is het een dildo?
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
17-01-2021 23:15
Is het een dildo?
Nee coke
Ik zou haar gewoon vriendelijk vragen of ze de filmpjes of foto's wil verwijderen.

En welke genotsmiddelen? Ik sta online met een filmpje met schaatskaken, maar ik sta er wel heel gelukkig en blij op.

Hoezo zou dat je imago moeten schaden? Je mag toch best eens lol hebben?

Je moet je niet zo druk maken over je imago hoor...
Wat een vaagtaal.

Je bent dronken of met drugs gefilmd en je wilt het filmpje gewist hebben?

Zorg dat je ook iets hebt over/ van die nare filmert. Kun je onderhandelen.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
17-01-2021 23:15
Nee coke
Lekker! En beter coke dan kostsend van de drank in een greppel
Dan zou ik eerst eens goed in de spiegel kijken.

Als je niet wil dat dit gebeurt moet je misschien niet gaan cokesnuiven in coronatijd. En je shit eens op orde gaan krijgen want je blijft een beetje hangen.

Evengoed een kutactie van die ander, ik zou eisen dat ze het eraf haalt en een hoop herrie schoppen. En dan maar hopen.
anoniem_399690 wijzigde dit bericht op 17-01-2021 23:18
0.45% gewijzigd
Ik zou geen slapende honden wakker maken, zeker niet omdat je nooit kunt weten of de foto op meerdere plekken is opgeslagen.

Verder zou het voor mijn imago niet bijster veel uitmaken of ik als totaal onbekend persoon ergens genotsmiddelen gebruik. Ik zou niet weten wie mij daar mee zou kunnen chanteren.


Ik kan het proberen maar wat als ze weigert mee te werken en haar album niet op die datum wil laten zien?
Maar eventueel zou ik gewoon vragen of iemand die foto wil deleten, zonder allerlei toestanden van het album laten zien. Zegt iemand dat te willen doen, dan laat ik het er verder bij, dan vertrouw ik erop.
anoniem_402201 wijzigde dit bericht op 17-01-2021 23:19
13.00% gewijzigd
lesmee schreef:
17-01-2021 23:16

Je moet je niet zo druk maken over je imago hoor...
Gelovige familie. Dit komt een paar keer per jaar langs
Mumper schreef:
17-01-2021 23:15
Is het een dildo?

:moon: :hihi:
Mumper schreef:
17-01-2021 23:17
Dan zou ik eerst eens goed in de spiegel kijken.

Als je niet wil dat dit gebeurt moet je misschien niet gaan cokesnuiven in coronatijd. En je shit eens op orde gaan krijgen want je blijft een beetje hangen.

Evengoed een kutactie van die ander, ik zou eisen dat ze het eraf haalt en een hoop herrie schoppen. En dan maar hopen.
In coronatijd? Foei!
anoniem_64821e2aca83c wijzigde dit bericht op 17-01-2021 23:20
Reden: Ik was niet aardig
5.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
17-01-2021 23:12
Zou je deze kwestie proberen te oplossen door de persoon erop aanspreken en vragen om het te bewijzen om
Je gemoedstoestand.

Ik heb geen idee, weet niet wat je hier nou precies vraagt namelijk. Jouw gemoedstoestand lijkt op dit moment een beetje apart gezien je warrige zinnen (zo schrijf je normaal niet), klopt dat?
Pap met haar aan en voer haar dronken en bemachtig haar telefoon zodat je de fimpjes zelf kunt verwijderen (eventueel ook uit haar cloud)
Sjissus. Na 6 minuten OP leeghalen.

Denk je wel eens ergens iets langer over na?
Alle reacties Link kopieren
Heet je Akwasi?

Kopietjes kunnen overal staan. Zet je er overheen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Oh.
Meltdown.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
17-01-2021 23:17
Ik zou geen slapende honden wakker maken, zeker niet omdat je nooit kunt weten of de foto op meerdere plekken is opgeslagen.

Verder zou het voor mijn imago niet bijster veel uitmaken of ik als totaal onbekend persoon ergens genotsmiddelen gebruik. Ik zou niet weten wie mij daar mee zou kunnen chanteren.

Maar eventueel zou ik gewoon vragen of iemand die foto wil deleten, zonder allerlei toestanden van het album laten zien. Zegt iemand dat te willen doen, dan laat ik het er verder bij.
Ik denk dus ook dat door er werk van te maken het juist erger zou kunnen maken doordat het dan n heel gedoe gaat worden.

Ik ken niks verzoeken als men het geheel ontkent. Dus vandaar dat ik er bewijs van wilde zien maar heb helemaal geen zin in dat gedoe maar doe ik niks dan blijft het wellicht nog maanden aan me knagen..
Alle reacties Link kopieren
Is 5 minuten een nieuw record?
Oh ik zie dat ze vaker de OP wist.
Koop een dagboek en ga daar lekker met potlood schrijven.
Kun je het weer uitgummen.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
17-01-2021 23:20
Ik denk dus ook dat door er werk van te maken het juist erger zou kunnen maken doordat het dan n heel gedoe gaat worden.

Ik ken niks verzoeken als men het geheel ontkent. Dus vandaar dat ik er bewijs van wilde zien maar heb helemaal geen zin in dat gedoe maar doe ik niks dan blijft het wellicht nog maanden aan me knagen..

Nou dan weet je genoeg toch.
Ik zou er pas mee dealen (waha woordgrap he) zodra het een issue word en ze het dus online gooit.
Je kunt nu wel gaan smeken maar dan heeft ze alleen maar meer lol. Ze heeft het niet per ongeluk gefilmd dus is ze sowieso uit op ellende.
Tot de tijd dat ze er iets mee doet zou ik neutraal doen en uit haar buurt blijven. Als ze jou niet interessant vind is de kans kleiner dat ze het online gooit denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier zo naar van geworden en heb toen er meteen naar gevraagd of ze ook niet die dag van ons heeft gefilmd en er werd al direct ontkent wat ik al verwachtte.

Dan kun je er verder niet veel mee toch?


Weet persoonlijk niet meer wat ik moet doen en elke dag gaat voorbij terwijl ik met zorgen loop. Ik kan niet zo verder maar heb ook niet het lef of energie om de confrontatie aan te gaan.

Dat vind ik wel heftig, wat bedoel je daarmee? En wat zou je nog meer kunnen doen dan het haar vragen? Hou gewoon in de gaten of het ooit online komt, zodra je dat ziet meteen de site benaderen om het eraf te laten halen.
s-groot wijzigde dit bericht op 17-01-2021 23:25
0.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
17-01-2021 23:23
Nou dan weet je genoeg toch.
Ik weet niet genoeg. Zit in een dilemma en tweestrijd met mezelf. Het alsnog voorleggen en proberen of laten gaan en hopen op goede geluk dat er nooit wat mee gedaan word.
Alle reacties Link kopieren
AgirlnamedSue schreef:
17-01-2021 23:23
Ik zou er pas mee dealen (waha woordgrap he) zodra het een issue word en ze het dus online gooit.
Je kunt nu wel gaan smeken maar dan heeft ze alleen maar meer lol. Ze heeft het niet per ongeluk gefilmd dus is ze sowieso uit op ellende.
Tot de tijd dat ze er iets mee doet zou ik neutraal doen en uit haar buurt blijven. Als ze jou niet interessant vind is de kans kleiner dat ze het online gooit denk ik.

Dankjewel voor je reactie.
Perfecte antwoord.
Indd, gezien het bewust is gedaan zal het zeker niet makkelijk zijn dit weg te krijgen. Gewoon verder gaan met mn leven dus en zien als een les waarschuwing om te stoppen met al het gekkigheid.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
17-01-2021 23:25
Ik weet niet genoeg. Zit in een dilemma en tweestrijd met mezelf. Het alsnog voorleggen en proberen of laten gaan en hopen op goede geluk dat er nooit wat mee gedaan word.

Na 5 minuten je OP weghalen is top! Weet je zeker dat dit topic verder nergens meer over gaat.
Snuif nog ff lekker :hello:
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 17-01-2021 23:28
0.26% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven