Wat zouden jullie hebben gedaan [lege OP]

17-01-2021 23:12 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Imagoschade genoeg advies binnen dankjulliewel
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-01-2021 09:09
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
95.25% gewijzigd
En gooi jij es iets online of doe het niet.
Want je bent zelf bizar wispelturig.


..en nu maar hopen dat jouw kennis dat niet is he ;)
Een dildo was erger geweest
Alle reacties Link kopieren
AgirlnamedSue schreef:
17-01-2021 23:27
En gooi jij es iets online of doe het niet.
Want je bent zelf bizar wispelturig.


..en nu maar hopen dat jouw kennis dat niet is he ;)
Ik had gwn behoefte aan advies zonder dat het voor eeuwig blijft staan. Vind het sowieso raar dat er niet optie als verwijderen bestaat. Eenmaal op het net is altijd op het net. Daarom maak ik me ook bizar veel zorgen, dit vind ik al geen fijn idee laatstaan iets in beeld vastgelegd dat vooreeuwig door rondgespreid kan worden.
Jammer voor het ontbreken van begrip en zon reactie is het laatste waar ik nu nog behoefte aan heb. Voel me al ellendig kut genoeg, waarom nog die natrappen blijven geven?
MeisjeVanDeBuurt schreef:
17-01-2021 23:30
Ik had gwn behoefte aan advies zonder dat het voor eeuwig blijft staan. Vind het sowieso raar dat er niet optie als verwijderen bestaat. Eenmaal op het net is altijd op het net. Daarom maak ik me ook bizar veel zorgen, dit vind ik al geen fijn idee laatstaan iets in beeld vastgelegd dat vooreeuwig door rondgespreid kan worden.
Jammer voor het ontbreken van begrip en zon reactie is het laatste waar ik nu nog behoefte aan heb. Voel me al ellendig kut genoeg, waarom nog die natrappen blijven geven?
Rustig nou maar, zon filmpje is hooguit 1 keer interessant. Daarna is er wel weer iets anders...

Als ze het al ontkent heeft dan laat je het toch gewoon los.

Als ze doorheeft dat het je niet interesseert is de kans klein dat ze er iets mee doet.

En blijven relativeren. Hoe erg is het nou helemaal dat filmpje?

Lekker belangrijk wat een ander ervan vind dat je wel eens coke gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij toch altijd een bijzonder leven.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
17-01-2021 23:29
Een dildo was erger geweest
Welnee, ff met je tijd mee Murr.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
lesmee schreef:
17-01-2021 23:35
Rustig nou maar, zon filmpje is hooguit 1 keer interessant. Daarna is er wel weer iets anders...

Als ze het al ontkent heeft dan laat je het toch gewoon los.

Als ze doorheeft dat het je niet interesseert is de kans klein dat ze er iets mee doet.

En blijven relativeren. Hoe erg is het nou helemaal dat filmpje?

Lekker belangrijk wat een ander ervan vind dat je wel eens coke gebruikt.
Je hebt gelijk dankjewel.

Ik dacht ook als ik juist actie ga ondernemen en ze ziet dat ik me zo druk maak dat er dan juist wellicht interesse gaat ontstaan om er wat mee te doen. We zijn ook altijd gwn goed met elkaar geweest dus maak me niet zo druk, maar toch zat het me niet lekker en ook wel kwetsend dat het is gedaan maar kan verder hoog of laag springen maar door erop in te gaan, kan ik de situatie wellicht alleen maar verergeren.

Ik ben dankbaar voor je reactie, had dit nodig want was heel de tijd mezelf gek aan t maken door me te verplichten langs te gaan enz en te vragen, maar ik word er alleen al naar van bij de gedachte om dit te doen.

Ik ga verder met mn leven en kan nu gerust het achter me laten en gaan genieten van mijn leven weer. Ik heb namelijk wekenlang bijna wel elke dag ermee gezeten. Ik kan het niet meer dat zorgen maken en het getwijfel van wel of niet gaan enz.
OP is verwijderd maar uit de reacties kan ik opmaken dat er een filmpje van jou kan bestaan (maar je hebt het nog niet gezien) waar je onder invloed van coke op staat en deze wil je laten verwijderen?

Van mij was ooit ook een filmpje waar ik niet zo content mee was, eigenlijk niks bijzonders maar ik was katslam en het zag er niet heel charmant uit. Filmer weigerde het te verwijderen. Heb toen hij het weekend erop dronken was z’n telefoon uit z’n handen gegrist, heel hard weggerend en het filmpje verwijderd, ook uit zijn deleted-map. Daarna uiteraard de telefoon teruggegeven. Heb er een stomp van hem voor moeten incasseren maar filmpje was wel weg :rofl: Achteraf vond ik het niet waard en realiseerde ik me dat zo’n filmpje een paar dagen lollig is en daarna niet meer.

Conclusie: het is de moeite niet waard, gewoon geen aandacht aan schenken.
Ook op basis van reacties. De filmer of fotograaf is een stom mens. Maaaaarrrrr..... als je niet niet betrapt wil worden, moet je de actie niet uitvoeren.

Makkelijk om boos te worden op een ander, maar de oorsprong van het probleem ligt bij jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Merrick schreef:
17-01-2021 23:59
Ook op basis van reacties. De filmer of fotograaf is een stom mens. Maaaaarrrrr..... als je niet niet betrapt wil worden, moet je de actie niet uitvoeren.

Makkelijk om boos te worden op een ander, maar de oorsprong van het probleem ligt bij jezelf.

Denk je dat ik niet boos ben op mezelf ook? Heb al van alles aan mezelf verweten en dien ook op te houden met het gebruik ervan. Alhoewel het maar eens inde zoveel tijd word gebruikt kan ik het beter definitief achter me laten.

Ik had het ook niet verwacht van de persoon en weet ook dan niet met welke intentie het is gedaan. Zoiets is me dan ook nooit overkomen, maar moest s denk gebeuren om me goed wakker te schudden ook.

Wil me niet meer daarmee bezig houden en me focussen op mn doelen weer want dit gebeuren heeft me de afgelopen weken zeer zeker afgeleid en op negatieve wijze bezig gehouden waardoor ik ook niet meer kon of kan focussen op de dingen die ik geconcentreerd moet doen. Ik zit er constant maar weer aan terug te denken. Wellicht duurt het een paar maanden voordat ik er over heen kan komen ofso
Er is ook wel eens een filmpje van mij op het net beland zon der dat ik t wist. Ik denk dat t best wel wat mensen gebeurt.
Het was nou niet bepaald een braaf filmpje zal ik maar zeggen.
Maar weet je? Na een tijdje denkt niemand er meer aan...nou ja zelfs een uur later niet eens meer.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
18-01-2021 00:04
Denk je dat ik niet boos ben op mezelf ook? Heb al van alles aan mezelf verweten en dien ook op te houden met het gebruik ervan. Alhoewel het maar eens inde zoveel tijd word gebruikt kan ik het beter definitief achter me laten.

Ik had het ook niet verwacht van de persoon en weet ook dan niet met welke intentie het is gedaan. Zoiets is me dan ook nooit overkomen, maar moest s denk gebeuren om me goed wakker te schudden ook.

Wil me niet meer daarmee bezig houden en me focussen op mn doelen weer want dit gebeuren heeft me de afgelopen weken zeer zeker afgeleid en op negatieve wijze bezig gehouden waardoor ik ook niet meer kon of kan focussen op de dingen die ik geconcentreerd moet doen. Ik zit er constant maar weer aan terug te denken. Wellicht duurt het een paar maanden voordat ik er over heen kan komen ofso
Ja stoppen met snuiven lijkt me wel wijs. Als jij je leven op de rit hebt zal niemand meer denken dat je nog een snuiver bent. Dus.
Wat een gedoe om een lijntje coke. Als je nou de premier was, of de voorzitter van het Jelinek, dan staat het niet zo fraai nee, maar verder zie ik het grote probleem niet zo. Zoveel mensen doen weleens coke.

En als het zo dramatisch is, dan misschien gewoon niet meer doen.
Van coke word je ook extra para
Joanjett schreef:
18-01-2021 00:06
Er is ook wel eens een filmpje van mij op het net beland zon der dat ik t wist. Ik denk dat t best wel wat mensen gebeurt.
Het was nou niet bepaald een braaf filmpje zal ik maar zeggen.
Patricia?
Mumper schreef:
18-01-2021 01:03
Van coke word je ook extra para
Ow ja
Alle reacties Link kopieren
Het beste advies is: zoek hulp
Het leven is te moeilijk voor jou

Maar dat advies volg je nooit op, dus zul je problemen blijven houden.
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
18-01-2021 00:44
Wat een gedoe om een lijntje coke. Als je nou de premier was, of de voorzitter van het Jelinek, dan staat het niet zo fraai nee, maar verder zie ik het grote probleem niet zo. Zoveel mensen doen weleens coke.

En als het zo dramatisch is, dan misschien gewoon niet meer doen.
Of andere vrienden zoeken.
Alle reacties Link kopieren
In 2019 had naar schatting 1,9% van de Nederlanders van 18 jaar en ouder in het afgelopen jaar cocaïne gebruiktHet percentage volwassenen dat ooit cocaïne had gebruikt steeg van 4,3% in 2015 naar 5,4% in 2018. In 2019 bleef dit percentage gelijk Ook het laatste-maand-gebruik met 0,8% van de algemene bevolking bleef stabiel.

bron: Trimbos.

Het probleem is dat cokegebruik en dan de handel eromheen een maatschappij corrumpeert van hoog tot laag.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Nou, niet echt een spannend filmpje om te kijken ofzo. Ook niet als het van een bekende is. Nou nou poe poe, X gebruikt coke, spannend. Je maakt je denk ik drukker dan nodig.

Aangezien je geen respons kreeg op je eerste vraag is het beste om er boven staan. Plaatst ze het toch, gewoon ownen. Zeg met een lach dat het een hele leuke avond was als iemand er naar vraagt en ga je zeker niet schamen. Dan komt het echt goed.
menta wijzigde dit bericht op 18-01-2021 07:30
0.59% gewijzigd
retrostar schreef:
18-01-2021 06:58
In 2019 had naar schatting 1,9% van de Nederlanders van 18 jaar en ouder in het afgelopen jaar cocaïne gebruiktHet percentage volwassenen dat ooit cocaïne had gebruikt steeg van 4,3% in 2015 naar 5,4% in 2018. In 2019 bleef dit percentage gelijk Ook het laatste-maand-gebruik met 0,8% van de algemene bevolking bleef stabiel.

bron: Trimbos.

Het probleem is dat cokegebruik en dan de handel eromheen een maatschappij corrumpeert van hoog tot laag.
Waar slaat deze post nou weer op
MeisjeVanDeBuurt schreef:
17-01-2021 23:30
Ik had gwn behoefte aan advies zonder dat het voor eeuwig blijft staan. Vind het sowieso raar dat er niet optie als verwijderen bestaat. Eenmaal op het net is altijd op het net. Daarom maak ik me ook bizar veel zorgen, dit vind ik al geen fijn idee laatstaan iets in beeld vastgelegd dat vooreeuwig door rondgespreid kan worden.
Jammer voor het ontbreken van begrip en zon reactie is het laatste waar ik nu nog behoefte aan heb. Voel me al ellendig kut genoeg, waarom nog die natrappen blijven geven?


Hee ik heb je netjes advies gegeven en je was er notabene blij mee. Begrip alom dus.

Maar jij, je zegt te weten dat je dit forum gebruikt op een manier die er niet voor bedoeld is en je toont nul begrip voor hoe irritant dat wissen van de op is.

Toon jij eens begrip to!
De wereld draait niet om jou he.
retrostar schreef:
18-01-2021 06:58
In 2019 had naar schatting 1,9% van de Nederlanders van 18 jaar en ouder in het afgelopen jaar cocaïne gebruiktHet percentage volwassenen dat ooit cocaïne had gebruikt steeg van 4,3% in 2015 naar 5,4% in 2018. In 2019 bleef dit percentage gelijk Ook het laatste-maand-gebruik met 0,8% van de algemene bevolking bleef stabiel.

bron: Trimbos.

Het probleem is dat cokegebruik en dan de handel eromheen een maatschappij corrumpeert van hoog tot laag.
En dat het een enorme kansloze, ongezellige ego-drug is waar mensen niet leuker of socialer van worden, en met een beetje pech ook nog verslaafd aan raken en dan is het helemaal kansloosheid ten top! En ik ben niet eens anti-drugs, kan je nagaan.
Maar dit is slechts mijn mening, dat realiseer ik mij ook wel.
JackyBee schreef:
18-01-2021 08:57
En dat het een enorme kansloze, ongezellige ego-drug is waar mensen niet leuker of socialer van worden, en met een beetje pech ook nog verslaafd aan raken en dan is het helemaal kansloosheid ten top! En ik ben niet eens anti-drugs, kan je nagaan.
Maar dit is slechts mijn mening, dat realiseer ik mij ook wel.
Dat ligt ook wel aan wie het gebruikt hoor! Ik voel me er wel prettig bij en heb dan echt geen ongezellige avond.
TO haalt gewoon haar neus op voor onze adviezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven