Een gemene (ex) vriend

21-01-2021 20:30 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond iedereen!

Ik en mijn vriend zijn al 2 jaar samen. We zijn nu allebei 19 jaar. Onze relatie kent al vele downs, we hebben vaak al gevochten en elkaar uitgescholden maar maakte het altijd weer goed omdat we simpelweg zoveel van elkaar houden en niet zonder elkaar kunnen. De laatste maanden ben ik erachter gekomen dat ik hele andere dingen in een man zoek dan wat hij is. ten eerste qua uiterlijk maar daar kijk ik nog door heen.. als we ruzie hebben doet hij nooit moeite om het goed te maken en wilt hij nooit bellen maar negeert hij mij gewoon. Hij heeft ook geen baan dus ik ben degene die zowat bijna alles betaal, vaak vindt hij dat niet fijn dus leuke dingen zoals een date hebben we amper gedaan in die 2 jaar. Als ik en hij ruzie hadden vertelde hij het ook vaak tegen zijn ouders waardoor situaties daar ook heel ongemakkelijk waren bij hem thuis. Vandaag is het helaas ook helemaal misgegaan.. gisteren hadden we een verschikkelijke ruzie via whatsapp maar ik heb er vandaag toch voor gekozen om hem te zien.(dit was weer de eerste keer in 3 weken dat we elkaar zagen) Ik was nog geen 1 sec in zn kamer en hij was vrij geil en leek onze ruzie van gisteren compleet vergeten te zijn. Ik als zwak persoon die veel om hem geeft heb uiteindelijk sex met hem
Gehad. Na de sex was alles eig weer zo zinloos..
Geen diepe gesprekken en geen woord over de ruzie, wat ik hem liet zien op netflix was ook weer niet goed en hij kwam zelf niet met initiatief.. uiteindelijk heb ik tegen hem gezegd dat ik en hem gwn niet meer klikken.. we hadden het na die ruzie al uitgemaakt maar dit was gwn een doorbraak voor mij. Weer hele erge ruzie uiteindelijk, hij was kwaad geworden omdat ik om een glas water vroeg en toen hij mn beker pakte en die perongeluk liet vallen (hij liet het vallen) werd hij kwaad omdat ik niet alles uit de beker had leeggedronken. Ik heb huilend in zn bed gelegen en het deed m allemaal niks en hij blijft maar dingen zeggen dat hij 2 jaar verspild heeft met mij en dat ik een gestoord wijf ben... hij wilt nu ook niet tegen mij praten. Ik denk dat hij me weer gaat vergeven na een paar dagen en ik hou zoveel van hem
Maar is houden van wel genoeg om in zo een relatie te blijven? Ik durf niet tegen hem
Te praten want hij word zo boos... ook als ik over mn depressie begin boeit het hem gewoon niks en hij denkt dat ik het speel maar ik heb het zo zwaar. Na de sex zei hij ook dat het een fout was om sex te hebben maar toen ik tijdens de sex zei waar zijn we mee bezig ik dacht dat we door zouden gaan als vrienden ging hij gewoon door met de sex en negeerde hij mij. Ik geef hem een deel van mijn salaris omdat hij niet werkt en hij denkr dat ik mn gevoelens voor hem
Fake terwijl ik elke week 2 uur heen en terug reis om naar zn huis te komen.
mixedgirl wijzigde dit bericht op 21-01-2021 20:41
7.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij überhaupt wel pluspunten? Ik vind dat jij beter verdient dan dit. Stop er alsjeblieft mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag hopen dat de vraag die bij dit epistel hoort niet is: "wat moet ik nou doehoen?"
...
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, lot uit de loterij, n dat hele verhaal heb ik niets positiefs over hem gelezen. Je bent 19, je hoeft je nog niet voor je hele leven aan hem vast te zetten. Zie die 2 jaar als een voorbeeld hoe het niet moet, maak het uit en je komt vast wel een leukere tegen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
FransjeG schreef:
21-01-2021 20:33
Heeft hij überhaupt wel pluspunten? Ik vind dat jij beter verdient dan dit. Stop er alsjeblieft mee.
Ik lees dit vaak maar waar baseer je dit op?
...
Alle reacties Link kopieren
Is dit echt nog serieus...
Alle reacties Link kopieren
FransjeG schreef:
21-01-2021 20:33
Heeft hij überhaupt wel pluspunten? Ik vind dat jij beter verdient dan dit. Stop er alsjeblieft mee.
Ik ben bang dat niemand ooit meer van me gaat houden... ik kan geen afstand nemen lijkt net. Vaak na een ruzie moet ik hem
Smeken om mij terug te nemen of komt hij uit zichzelf maar praten we er nooit meer over. Als ik hem niet meer heb denk ik dat ik in een depressie beland
Alle reacties Link kopieren
Wil je dit volhouden tot je 80e?
Je ben 19. Laat hem lekker in zn sop gaar koken en haal de ( ) weg.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft, ga bij hem weg. Denk je echt dat je met deze jongen oud kan worden?
Alle reacties Link kopieren
Je zoekt liefde bij iemand die niet van je houdt.
Je doet echt je best, maar je voelt dat het niet klopt en dat doet je verdriet.
Stopt hier gewoon mee. Hij wil geen geld aan je uitgeven, hij is negatief over je tegen anderen waaronder zijn ouders, en zo te horen ben je alleen goed voor sex en geeft hij er weinig om hoe jij je voelt.
Je verdient beter, dit verdriet stopt als je met hem stopt.
Alle reacties Link kopieren
Mixedgirl schreef:
21-01-2021 20:35
Ik ben bang dat niemand ooit meer van me gaat houden... ik kan geen afstand nemen lijkt net. Vaak na een ruzie moet ik hem
Smeken om mij terug te nemen of komt hij uit zichzelf maar praten we er nooit meer over. Als ik hem niet meer heb denk ik dat ik in een depressie beland
Jemig. Je bent 19, wat een drama.

Wat zeggen je ouders hierover?
...
Alle reacties Link kopieren
Mixedgirl schreef:
21-01-2021 20:35
Ik ben bang dat niemand ooit meer van me gaat houden... ik kan geen afstand nemen lijkt net. Vaak na een ruzie moet ik hem
Smeken om mij terug te nemen of komt hij uit zichzelf maar praten we er nooit meer over. Als ik hem niet meer heb denk ik dat ik in een depressie beland
Je bent 19!!!!!!!!!! je leven ligt nog helemaal open. Bovendien, volgens mij houdt hij niet van je, maar hij vindt het wel leuk jou te laten smeken en dan seks toe. Lekker makkelijk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Amanthe schreef:
21-01-2021 20:35
Is dit echt nog serieus...
Ik denk dat ik geen afstand van hem kan nemen omdat ik naast hem nog nooit eerder iemand heb gehad waarmee ik zo close ben. Ondanks de ruzies en de disrespect was hij ook mn beste vriend. We kunnen alleen niks uitpraten.
Alle reacties Link kopieren
Mixedgirl schreef:
21-01-2021 20:35
Ik ben bang dat niemand ooit meer van me gaat houden... ik kan geen afstand nemen lijkt net. Vaak na een ruzie moet ik hem
Smeken om mij terug te nemen of komt hij uit zichzelf maar praten we er nooit meer over. Als ik hem niet meer heb denk ik dat ik in een depressie beland
Houdt hij wel van je dan? Vechten en schelden hoort niet in een liefdevolle relatie.
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken!
Je kunt echt wel zonder hem.
Het is een lul!
Alle reacties Link kopieren
Mixedgirl schreef:
21-01-2021 20:35
Ik ben bang dat niemand ooit meer van me gaat houden... ik kan geen afstand nemen lijkt net. Vaak na een ruzie moet ik hem
Smeken om mij terug te nemen of komt hij uit zichzelf maar praten we er nooit meer over. Als ik hem niet meer heb denk ik dat ik in een depressie beland
Het lijkt me verstandig dat je professionele hulp zoekt. Jezelf zo afhankelijk opstellen en bang zijn voor een depressie klinkt alles behalve gezond.

Hoe is de relatie met je ouders?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
21-01-2021 20:37
Jemig. Je bent 19, wat een drama.

Wat zeggen je ouders hierover?


Ik ben gwn bang om alleen te zijn. Ik heb wel vriendinnen maar die hebben ook hun eigen leven. Met mn pa heb ik geen contact en met mn ma geen goede band. Ik wil niet zielig doen maar ik ben zo verdrietig en ik wil eigenlijk mn excuses aan m aanbieden omdat ik zei dat het niet gaat werken. Ik wil niet dat hij boos op me is.
Alle reacties Link kopieren
Kweek wat meer zelfrespect.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je beter alleen kunt zijn, dan met iemand die zo met jou om gaat. Je zou kunnen beginnen om met van jezelf te gaan houden. Dan zie je vanzelf in dat je zo veel beter bent en verdient dan dit. Jammer dat ongeveer alle lezers dit zien, behalve jij zelf. Ik ken je niet, maar je verdient zoveel beter dan dit. Wat doe je je zelf aan? Ga weg, je vindt echt wel beter. En ik zou liever alleen zijn, dan voor altijd in zo'n toxic relatie. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Wacht even hoor. Je betáált hem als bewijs dat je gevoelens voor hem niet fake zijn?

Wat doet hem denken dat je gevoelens voor hem fake zijn, ik bedoel, waarom zou je überhaupt nog overwegen om naar hem toe te gaan als je niet de pech had om verliefd op hem te zijn geworden? Hij heeft helemaal niets te bieden, echt helemaal niets, je zou er geen enkel voordeel uithalen, dus waar beschuldigt hij je in godsnaam van? Zelfkastijding?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
21-01-2021 20:42
Het lijkt me verstandig dat je professionele hulp zoekt. Jezelf zo afhankelijk opstellen en bang zijn voor een depressie klinkt alles behalve gezond.

Hoe is de relatie met je ouders?


Mn vader geen contact mee die is de weg kwijt. Mn moeder en mn stiefpa mag ik ook niet. Aan mn ouders heb ik niks. Ik niet zonder hem :( ik ga kapot hier op zn bed van t huilen. Hij wilt me niet te woord staan.. anders gaat hij schreeuwen maar zn hele familie hoort het dan.
Alle reacties Link kopieren
:nope:
Alle reacties Link kopieren
Mixedgirl schreef:
21-01-2021 20:35
Ik ben bang dat niemand ooit meer van me gaat houden... ik kan geen afstand nemen lijkt net. Vaak na een ruzie moet ik hem
Smeken om mij terug te nemen of komt hij uit zichzelf maar praten we er nooit meer over. Als ik hem niet meer heb denk ik dat ik in een depressie beland
Dit is een uiting van gebrek aan eigenwaarde. Bij jullie beide overigens.
Maak het uit en ga door......
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
21-01-2021 20:45
Wacht even hoor. Je betáált hem als bewijs dat je gevoelens voor hem niet fake zijn?

Wat doet hem denken dat je gevoelens voor hem fake zijn, ik bedoel, waarom zou je überhaupt nog overwegen om naar hem toe te gaan als je niet de pech had om verliefd op hem te zijn geworden? Hij heeft helemaal niets te bieden, echt helemaal niets, je zou er geen enkel voordeel uithalen, dus waar beschuldigt hij je in godsnaam van? Zelfkastijding?

Er zijn genoeg mannen die mij willen maar hij heeft dus 2 jaar geleden mn hart gewonnen. Ik kan geen afstand nemen van mensen.. ik betaal hem omdat hij geen geld heeft en geen baan.. tis gwn een steuntje.. hij denkt dat ik mn gevoelens fake omdat ik dus uitleg aan hem dat ik denk dat we problemen hebben in de relatie maar het lukt ons gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar die hele logica klopt toch niet?

Ik bedoel, er zijn vrouwen die hun gevoelens voor een rijke man faken, dat zijn dus golddiggers, maar jij zou je gevoelens faken voor een man die én niet aardig tegen je is, én die je ook nog moet onderhouden? En dat zou je doen omdat...?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven